Diskuze k článku Ostrov: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
"Takovou hovadinu jsem snad ještě neviděl" - ne? můžu ti dohodit seznam :D
28584
"Takovou hovadinu jsem snad ještě neviděl" - ne? můžu ti dohodit seznam *:D*
0 0
Jo a ještě bych vypíchle jednu věc - neuvěřitelně všudypřítomný a otravný product placement - normálně ho ani neregistruji, ale tady je ho tolik a tak natvrdo protlačovaný do popředí, že si ho všimnete snad i kdyby jste si vypíchli oči :( (tak moc mě u filmu rušil jen u posledních Básníků a Rafťáků)
28583
Jo a ještě bych vypíchle jednu věc - neuvěřitelně všudypřítomný a otravný product placement - normálně ho ani neregistruji, ale tady je ho tolik a tak natvrdo protlačovaný do popředí, že si ho všimnete snad i kdyby jste si vypíchli oči *:(* (tak moc mě u filmu rušil jen u posledních Básníků a Rafťáků)
0 0
Tak jsem se na to konečně podíval a nedá mi to abych sem nehodil svoje hodnocení, uvidíme jak moc mě za ně budete kamenovat :)) -- Takovou hovadinu jsem snad ještě neviděl. Příběh sice na papíře vypadá velmi dobře, ale v rukou Michaela Baye se mění na nezajímavou a nudnou břečku, protože on na natočení něčeho takového jednoduše nemá. Že je děj a prostředí totálně neuvěřitelné, špatně zpracované a nezajímavé mě nepřekvapuje, to jsem od Baye docela čekal, ale v tom filmu je špatné i všechno ostatní. Charaktery jsou děsivě nesympatické a příšerně zahrané (ano, McGregor a Buscemi tu předvádí úplná zvěrstva, i když nejspíš ne vlastní vinou). Scénář, ač vychází ze slušného základu, je opravdu strašný a plný klišé (a na šíleně debilní dialogy jen tak nezapomenu, něco takového bych čekal tak maximálně od filmů Uwe Bolla, nebo Eda Wooda). Ale úplně nejvíc mě zklamala akce - Bay opustil svůj uhlazený styl plný zpomalených záběrů, pomalých nájezdů kamer a přehledných přestřelek, a pokouší se (neuspěšně) napodobit epileptický styl Tonyho Scotta, čímž všechny akční scény spolehlivě pohřbívá. Ač třeba Skálu mám opravdu velmi rád a i u Mizerů a Armagedonu jsem se docela bavil, tak tímto filmem se Bay projevil jako naprosto neschopný režijní cucák.
28582
Tak jsem se na to konečně podíval a nedá mi to abych sem nehodil svoje hodnocení, uvidíme jak moc mě za ně budete kamenovat *:))* -- Takovou hovadinu jsem snad ještě neviděl. Příběh sice na papíře vypadá velmi dobře, ale v rukou Michaela Baye se mění na nezajímavou a nudnou břečku, protože on na natočení něčeho takového jednoduše nemá. Že je děj a prostředí totálně neuvěřitelné, špatně zpracované a nezajímavé mě nepřekvapuje, to jsem od Baye docela čekal, ale v tom filmu je špatné i všechno ostatní. Charaktery jsou děsivě nesympatické a příšerně zahrané (ano, McGregor a Buscemi tu předvádí úplná zvěrstva, i když nejspíš ne vlastní vinou). Scénář, ač vychází ze slušného základu, je opravdu strašný a plný klišé (a na šíleně debilní dialogy jen tak nezapomenu, něco takového bych čekal tak maximálně od filmů Uwe Bolla, nebo Eda Wooda). Ale úplně nejvíc mě zklamala akce - Bay opustil svůj uhlazený styl plný zpomalených záběrů, pomalých nájezdů kamer a přehledných přestřelek, a pokouší se (neuspěšně) napodobit epileptický styl Tonyho Scotta, čímž všechny akční scény spolehlivě pohřbívá. Ač třeba Skálu mám opravdu velmi rád a i u Mizerů a Armagedonu jsem se docela bavil, tak tímto filmem se Bay projevil jako naprosto neschopný režijní cucák.
0 0
Michael Bay je považován za nejlepšího akčního režiséra současnosti. A já s tím souhlasím. Mohu hned na začátek uvést, že všechny Bayovky se mi bezmezně líbily. Ať už je to film levný (Bad Boys) nebo drahý a akční (Bad Boys II, The Rock), ať už má přiblblý scénář (Pearl Harbor) nebo ať už je totálně americký s proslovy hlavních hrdinů ke všem obyvatelům planety (Armageddon). Už všech těchto filmů se člověk ani na chvíli nenudí. A čím to je? Je to prostě a jednoduše režisérem. Bayovi zpomalené objezdy hlavních hrdinů, záběry na americké vlajky vlající ve slunci, mrtvoly padající pod kola aut, explozující válečné lodě a hlavně jeho oranžové filtry dělají ze všech jeho filmů prostě bomby. A nyní je tu první, který vybočuje z Bayovi dosavadní produkce. Je to The Island. První Bayův film bez produkčního giganta Jerry Bruckheimera. No a jak dopadl? On komerčně propadl. Ale to nic nemění na jeho kvalitách. Ostrov je prostě skvostný. Výborně vybraní herci, jsou ve svých rolích stoprocentní. Hlavně Ewan a Sean Bean v roli záporáka. Ostrovu samozřejmě nechybí ani super akční sekvence a devastace všeho v okolí (mluvím samozřejmě o dokonalé automobilové honičce, které Bay ovládá prostě a jednoduše nejlépe ze všech režisérů). Navíc Bayovi honičky s autama jsou prostě vytvořeny co nejvíce s reálnými věcmi a to co už by opravdu nešlo tak je digitální. A to je jen dobře. Proto to také vypadá tak skvostně. Cituji Bayovi slova: "Pokud chcete aby něco vypadalo reálně, musíte se u toho trochu zašpinit". A s tím jen souhlasím. No a poslední věc je scénář. A tento film poprvé v Bayově kariéře ukázal, že Bay je nejen skvělý řemeslník ale i vypravěč. Tentokrát Bay odvyprávěl příběh dvou klonů, kteří se nechtějí nechat zabít. Prostě dokázal, že člověk s kony soucítí a úplně je mu líto, jak s nimi zacházejí a o to víc jim fandí. A když přijde finální scéna, kde hlavní hrdinové v extrémně zpomaleném záběru podkresleném nádhernou hudbou jdou tunelem a ostatní kloni vybíhají kolem nich ven a zjišťují, že vnější svět je pořádku tak si uvědomíte, že Bay je génius a že pro takovéhle scény chodí lidé do kina. Prostě Bayovi desetkrát bravo. A jelikož jsem už viděl tento rok všechny film včetně Konga, tak mohu říct, že Ostrov je druhý nejlepší film roku hned za malým kouzelníkem z Bradavic. 10/10
24566
0 0

The Island

Na film sem se celkem tesil a konecne sem si ho kouknul..Jakej je??Je dobrej,je super,prekvapil.Vse je v nem vyvazeno,proste super zabava na styl Minority Report.Ale neco mu chybi nevim co ale neco proste jo...Proto neno to film s hodnocenim100 ale jenom 85..Herecke vykony super.VSem odporucam,stoji za zhlednuti i vickrat.Bezva film!!!
24122
The Island
0 0