Diskuze k článku Ledové království: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
Viděl jsem to v češtině a jednoznačně pro mě zklamání. Písničky jak kdyby improvizovali s textem i melodií rovnou naživo, až na jednu,která hraje i s titulkama (český text stejně nic moc). Sněhulák se objeví až po 45 minutách (živí) a přesto zklamání, sob zklamání,scénář slaboučký, bez otravných uřvaných písniček by ta pohádka měla max. 40 minut. Pro děti možná fajn, ale nemohu zatím posoudit, protože moje malá začla po chvíli brečet ať to vypnu, že na to koukat nechce. Ani se nedivím, takový smutný začátek jsem dlouho nezažil. Věřil jsem tomu, ale bohužel. 4/10 a to jsem tu čtyřku zmáčknul jen díky tomu že jsem kolenem přitlačil na ruku, protože se jí nechtělo.
289529
0 0

6/10

Hudba skutocne na facku, pesnicky bez napadu, kde su casy megahitov "Mama knows best" z Tangled, mierne sklamanie, ale asi aj preto ze som cakal vacsiu podobnost pribehu so Snehovou Kralovnou, toto s tym malo pramalo spolocne
286997
6/10
0 0
příjemná pohodová pohádka, tady disney opravdu vládne na plné sněhové čáře :-)
moc se jim to povedlo a mě se to moc líbilo:+:))
283027
příjemná pohodová pohádka, tady disney opravdu vládne na plné sněhové čáře :-) moc se jim to povedlo a mě se to moc líbilo*:+**:))*
0 0

9/10

Na vlásku je lepší, ale mezi klasickými pohádkami se tahle neztratí. Především pro děti úžasná podívaná.
279485
9/10
0 0
Mickey: technicky obdivuhodné, ale pro děti celkem brutální, nicméně sranda.

Film: Čekal jsem "Na vlásku 2", ale byl jsem studenou sprchu vyveden z omylu. Vypadá to naprosto úžasně, obzvlášť, když se kouzlí, postavy (princezen) jsou fakt krásný, krajinky jakbysmet, ale zbytek byla klasická Dyznejovina se spoustou písniček. "Hlavní hrdina" značně nesympatický chráněnec jedličkárny, Sob / Los (nebo co to bylo) obdoba koně z Na vlásku (proč mluvil jako malej, ale jako velkej už ne? nebo to celou dobu dělal ten týpek? Přišlo mi, že úplně na začátku mluvil i SobLos). Trollové byli fajn, ale byli tam málo. A sněhulák? Jestli na to chce někdo jít kvůli němu a jeho taškařicím v ukázkách, tak nechoďte. To co bylo v ukázkách (kýchnutí), ve filmu vůbec není a sněhulák je ještě větší "retard" (v tom špatným slova smyslu, ne "retard" v dobrým slova smyslu, jako jsou třeba Mimoni), než "hlavní hrdina a navíc je tam tak málo, že až na song o vedru jeho vystoupení nestojí za zmínku.. A humor? Ten se asi vytratil v procesu. Korunu tomu všemu nasadil "indiánský" hudební motiv, který se bůhví proč prolíná celým filmem a nějaká španělská(?) vypalovačka jako od Shakiry v záverečných titulcích. Velké zklamání. 5/10

A to považuju Na vlásku za nejlepší animák od Hledá se Nemo. Pořád to ale byla větší zábava, než nové Příšerky.
278900
Mickey: technicky obdivuhodné, ale pro děti celkem brutální, nicméně sranda. Film: Čekal jsem "Na vlásku 2", ale byl jsem studenou sprchu vyveden z omylu. Vypadá to naprosto úžasně, obzvlášť, když se kouzlí, postavy (princezen) jsou fakt krásný, krajinky jakbysmet, ale zbytek byla klasická Dyznejovina se spoustou písniček. "Hlavní hrdina" značně nesympatický chráněnec jedličkárny, Sob / Los (nebo co to bylo) obdoba koně z Na vlásku (proč mluvil jako malej, ale jako velkej už ne? nebo to celou dobu dělal ten týpek? Přišlo mi, že úplně na začátku mluvil i SobLos). Trollové byli fajn, ale byli tam málo. A sněhulák? Jestli na to chce někdo jít kvůli němu a jeho taškařicím v ukázkách, tak nechoďte. To co bylo v ukázkách (kýchnutí), ve filmu vůbec není a sněhulák je ještě větší "retard" (v tom špatným slova smyslu, ne "retard" v dobrým slova smyslu, jako jsou třeba Mimoni), než "hlavní hrdina a navíc je tam tak málo, že až na song o vedru jeho vystoupení nestojí za zmínku.. A humor? Ten se asi vytratil v procesu. Korunu tomu všemu nasadil "indiánský" hudební motiv, který se bůhví proč prolíná celým filmem a nějaká španělská(?) vypalovačka jako od Shakiry v záverečných titulcích. Velké zklamání. [b]5/10 [/b] A to považuju Na vlásku za nejlepší animák od Hledá se Nemo. Pořád to ale byla větší zábava, než nové Příšerky.
0 0