Diskuze k článku Star Trek: Do temnoty: Recenze

TOP filmy nebo TOP blockbustery? *:D*
Ravenhorn
0 0
Po několika shlédnutí si stále stojím za 10/10* Mě to vůbec neomrzí a můžu se na to dívat dokola.

Zatím moje filmy do TOP 5 za 2013 jsou Star Trek 2, Man of Steel, Pacific Rim, Oblivion + čekám co na to řekne Gravity a Hobit 2.
275716
Po několika shlédnutí si stále stojím za 10/10* Mě to vůbec neomrzí a můžu se na to dívat dokola. Zatím moje filmy do TOP 5 za 2013 jsou Star Trek 2, Man of Steel, Pacific Rim, Oblivion + čekám co na to řekne Gravity a Hobit 2.
0 0
Na Blu-rayi to teď bylo mnohem lepší v IMAXu, což je imho zvláštní. Ale jsem tomu rád. Ten film ve mně hodně zraje. Až teď jsem se mu mohl věnovat naplno, protože mi nepřekážely otravné 3D brýle. A burácivý Benedict se neoposlouchá. "Now... shall we begin?" :+
275697
Na Blu-rayi to teď bylo mnohem lepší v IMAXu, což je imho zvláštní. Ale jsem tomu rád. Ten film ve mně hodně zraje. Až teď jsem se mu mohl věnovat naplno, protože mi nepřekážely otravné 3D brýle. A burácivý Benedict se neoposlouchá. "Now... shall we begin?" *:+*
0 0
OMG! My jsme se shodli.
There's still hope for us... :D
275303
OMG! My jsme se shodli. There's still hope for us... *:D*
0 0
Všechno co píšeš mě taky štvalo... výrazně horší pokoukání než jednička. Hlavně mě točí, že to vlastně nijak nevygradovalo a Béďa jen zmizel ze scény. Furt jsem čekal nějaký twist.
275301
0 0
verbst. Spot on. ;)
275297
verbst. Spot on. ;)
0 0
Nope. Prostě ne. Včera večer jsem se odhodlal to dát podruhé, jestli to náhodou bude lepší. Nebylo. Možná dokonce ještě horší. Sralo mě to úplně maximálně a ani ten vymazlenej vizuál už to nezachránil. Myslím, že jsem dával 8/10, ale padám tak na 6/10. Na jedničku se to vůbec nechytá.
Chybí tomu atmosféra, chybí tomu pořádnej záporák - Béďa přehrával (špatně přehrával) jako prase a Marcus byl tak tragickej, jako byl naposled ten šulibrk v Avatarovi), chybí tomu nějaká scéna, po který bych sbíral čelist, chybí tomu ta hravost a vtipnost jedničky, chybí tomu finále (!!!) chybí tomu nějakej takovej scénaristickej nadhled (?) - protože nezlobte se na mě, ale ta scéna na ošetřovně s Khanem je takovej fail, že jsem to málem včera vypnul.
Prostě zklamání roku spolu s Iron Manem (a ostatníma).
Tole léto stálo za prd.
6/10
275293
Nope. Prostě ne. Včera večer jsem se odhodlal to dát podruhé, jestli to náhodou bude lepší. Nebylo. Možná dokonce ještě horší. Sralo mě to úplně maximálně a ani ten vymazlenej vizuál už to nezachránil. Myslím, že jsem dával 8/10, ale padám tak na 6/10. Na jedničku se to vůbec nechytá. Chybí tomu atmosféra, chybí tomu pořádnej záporák - Béďa přehrával (špatně přehrával) jako prase a Marcus byl tak tragickej, jako byl naposled ten šulibrk v Avatarovi), chybí tomu nějaká scéna, po který bych sbíral čelist, chybí tomu ta hravost a vtipnost jedničky, chybí tomu finále (!!!) chybí tomu nějakej takovej scénaristickej nadhled (?) - protože nezlobte se na mě, ale ta scéna na ošetřovně s Khanem je takovej fail, že jsem to málem včera vypnul. Prostě zklamání roku spolu s Iron Manem (a ostatníma). Tole léto stálo za prd. 6/10
0 0

9/10

Po vynikající jedničce, vynikající dvojka, pecka.
273203
9/10
0 0

Jak Weller dostal roli

Výborná historka :) link
273032
Jak Weller dostal roli
0 0
Tak jsem videl, a jednicka tedy byla lepsi snad ve vsech smerech. Tady mi prislo vsechno takovy roztekany, film byl kazdou chvili nekde jinde, ale neprislo mi to jako celek. Spis jak min. 4 az 5 ruznych filmu ze startreku splacnutych do sebe a to nejsem vubec fanousek starych startreku a celkove jsem videl mozna tak 1 film a serial ze Sedmou z Deviti... No dale, Spock neuveritelne sral celej film. Uhury bylo zoufale malo a Cechov se Scottym prehrali s prehledem uplne vsechny ve filmu. Kostra mi tam prisel jen do poctu, ta bloncka a ten lacinej zaber na ni, uplne mimo a o zaporakovi, kterej mi prisel opet jako ubulanek, stejne jako Loki v Avengers, ani nemluve :D A hlavne mi prislo, ze se Abrams z nejakyho duvodu boji jakykoliv velkolepy akce, pripadne kdyz uz tam musi byt, tak ji utne driv nez se vubec clovek muze nakochat zajimavym CGI. Zacinam mit trochu obavy o starwars :( Ale treba je jen chyba ve me a film jsem nepochopil :D (ps: snad nespoileruju, ale myslim, ze ne).
264380
0 0
Tak zklamaný jsem už dlouho nebyl! Od začátku jsem čekal, kdy tedy ten příběh začne a najednou přišly titulky. Jak mi jednička přišla vtipná, svižná a perfektně vygradovaná, tentokrá to byla jedna velká křeč. Veškeré zvraty byly tak předvídatelné a tolikrát viděné, že ve mě ani na chvilku nevzbudily emoce. Každá postava byla do příběhu vepsaná neuvěřitelně křečovitě, jen aby tam byla, až to některé herce nutilo přehrávat (Karl Urban schytal ufňukaného morouse, kterému jsem jedinou větu nevěřil). Všechno bylo tak strašně tlačené a vynucené, jen aby každý měl svých pět minut slávy. Nejvíc mě ovšem zklamala hlavní linie s Harrisonem, který je tak podlý a nebezpečný, že nám to musela říct postava z původního filmu....vždyť je celou dobu jen schovaný, pak dobrovolně vězněný a nekonec zase zmražený........ten film nikdy nezačal a já se po odchodu cítil oloupený, prázdný a s mnoha otázkami....ostatně jako vždycky když scénář napíše Lindelof.
263981
Tak zklamaný jsem už dlouho nebyl! Od začátku jsem čekal, kdy tedy ten příběh začne a najednou přišly titulky. Jak mi jednička přišla vtipná, svižná a perfektně vygradovaná, tentokrá to byla jedna velká křeč. Veškeré zvraty byly tak předvídatelné a tolikrát viděné, že ve mě ani na chvilku nevzbudily emoce. Každá postava byla do příběhu vepsaná neuvěřitelně křečovitě, jen aby tam byla, až to některé herce nutilo přehrávat (Karl Urban schytal ufňukaného morouse, kterému jsem jedinou větu nevěřil). Všechno bylo tak strašně tlačené a vynucené, jen aby každý měl svých pět minut slávy. Nejvíc mě ovšem zklamala hlavní linie s Harrisonem, který je tak podlý a nebezpečný, že nám to musela říct postava z původního filmu....[spoiler]vždyť je celou dobu jen schovaný, pak dobrovolně vězněný a nekonec zase zmražený[/spoiler]........ten film nikdy nezačal a já se po odchodu cítil oloupený, prázdný a s mnoha otázkami....ostatně jako vždycky když scénář napíše Lindelof.
0 0
Jednička byla přece jen lepší i když neměla tak výrazného záporáka. Sevřenější příběh a relativně smysluplné dávkování informací divákovi mi tady prostě chybělo. Jasně, je to epické a má to své momenty, ale o postavy se prostě nebojíte ani náhodou (protože víte, že prostě nemůžou umřít) a tak jsou "půlhodinové" scény umírání spíše k smíchu než aby vyvolali vlnu emocí a zbytečně film brzdí. Btw: akční scény si mi zdáli v jedničce mnohem přehlednější, střihač by tady zase zasloužil dostat pořádně přes prsty
6/10
263587
Jednička byla přece jen lepší i když neměla tak výrazného záporáka. Sevřenější příběh a relativně smysluplné dávkování informací divákovi mi tady prostě chybělo. Jasně, je to epické a má to své momenty, ale o postavy se prostě nebojíte ani náhodou (protože víte, že prostě nemůžou umřít) a tak jsou "půlhodinové" scény umírání spíše k smíchu než aby vyvolali vlnu emocí a zbytečně film brzdí. Btw: akční scény si mi zdáli v jedničce mnohem přehlednější, střihač by tady zase zasloužil dostat pořádně přes prsty 6/10
0 0

Fightonidas

na Avatara 2
263408
na Avatara 2
Fightonidas
0 0
Damon Lindelof :|
263398
Damon Lindelof :|
0 0
Hele, na co si šetříte tu desítku? Já jsem byl neskutečně nadšen.
263389
0 0
Třeba z toho napodruhé budeš mít lepší dojem. :)
263372
Třeba z toho napodruhé budeš mít lepší dojem. *:)*
0 0
Bol dobrý, ale aj tak občas prechádzal do "záporáckeho afektu". Niežeby mi to kazilo film.
263371
0 0

duro

Jo tenhle. :D Nezlob se, ale nemůžu souhlasit. Benedict tu roli zahrál natolik perfektně, že si celý film i navzdory omezenému prostoru ukradl pro sebe. Byl nejsilnějším článkem. Stačilo, aby poprvé promluvil, a už jsem věděl, komu mám přát vítězství. :+
263370
Jo tenhle. *:D* Nezlob se, ale nemůžu souhlasit. Benedict tu roli zahrál natolik perfektně, že si celý film i navzdory omezenému prostoru ukradl pro sebe. Byl nejsilnějším článkem. Stačilo, aby poprvé promluvil, a už jsem věděl, komu mám přát vítězství. *:+*
duro
0 0
:D