Diskuze k článku Poseidon: Recenze

jj

Vcera sem sel do kina a rozhodoval jsem se mezi Autama a Poseidonem, nemel jsem moc naladu na animak tak sem sel na Poseidona a myslim ze jsem udelal dobre... jiz zminovany uvodni oblet lodi byl skvely, ale taky sem si vsiml tech digitalnich cestujicich, skoda. Bludna vlna me nejak nepresvedcila ale naraz na lod byl skvely jako cele obraceni lodi. Scenar byl strasny, herci tak pul na pul a ten konec byl docela odflaknuty :-( ale nenudil jsem se, hudba byla dobra takze 6/10.
27496
jj
0 0
Klady) : Úvodní oblet kolem lodi byl úchvatný, jen mi tam vadili digitální cestující. Převrácení Poseidonu = nejlepší katastrofická scéna roku!!! Zaplavení tanečního sálu taky působilo hrozivě, stejně tak stísněná atmosféra ve větrací šachtě. Naturalistické utonutí poslední oběti. Závěrečné potopení Poseidonu - mohlo být delší. Zápory) : stupidní dialogy, špatný scénář, nesympatcké obsazení, všichni chlapi jsou nezničitelní supermani a ani silná rána poklopem do hlavy jim nedokáže ublížit. Rychle utnutý konec. Můj verdikt : 6/10
27495
0 0
Pokud chcete vidět kameru vylétnuvší z moře a její oblet okolo lodi stačí kouknout na začátek Ghost Ship.... na to že mezi rozpočtem obou filmů je gigantická propast v Ghost Ship alespoň lidi pasujou do záběru a neklouzají po palubě :D. Jinak slušná zábava ale nic víc... 3-4/10. Ještě že jsem na to šel zadarmo:D
27416
Pokud chcete vidět kameru vylétnuvší z moře a její oblet okolo lodi stačí kouknout na začátek Ghost Ship.... na to že mezi rozpočtem obou filmů je gigantická propast v Ghost Ship alespoň lidi pasujou do záběru a neklouzají po palubě *:D*. Jinak slušná zábava ale nic víc... 3-4/10. Ještě že jsem na to šel zadarmo*:D*
0 0
tak v tomhle se musim taky mihaela zastat já sem v kině tak 3 krát do tejdne a jelikož mám 30 volnásků do slováče tak sem si poseidon dál už dvakrát a fakt ta úvodní scéna je bomba a potopení taky film odsejpá nenudíte se ( což se o cars říct nedá) i kyž mi konec připomínal armagedon ( ti co to viděli vědí o čem mluvím) ale přesto bomba 9/10 možná je to primitivní zápletka ale nenudí
27412
0 0

MB

Pravý návrat krále!:D:+:+:+
27408
Pravý návrat krále!*:D**:+**:+**:+*
MB
0 0
Michaeli, chybí ti tu úvozovky a smajlík za každým uvedeným superlativem. Ty asi nechodíš moc často do kina, co, že takovouhle ptákovinu označuješ za doposud nej film roku 2006?:-)
27407
0 0
Michaele, vitej zpatky v zivotni forme :D:+:+
27406
Michaele, vitej zpatky v zivotni forme *:D**:+**:+*
0 0
Nic jsem od toho neočekával. Věděl jsem že je to mega propadák. Viděl jsem téměř samé špatné recenze. Ale to co jsem viděl v kině 17.7.2006 to nebyl film, to bylo UMĚNÍ!!! Již první záběr, kdy kamera vyjede z podhladiny moře, aby velmi efektně nabídla pastvu pro oči na digitální Poseidon a dále v celém nepřerušovaném záběru si ho prolétla a oblétla! Jakmile jsem tohle viděl, tak jsem věděl, že by to mohlo být dobré. Ale jakmile přišla vlna, která otočila Poseidon vzhůru nohama, tak jsem věděl, že lepší film jsem v tomhle roce ještě NEVIDĚL!!! Takhle dobře natočenou scénu, jsem už hodně dlouho neviděl. Prostě DOKONALOST sama! Tímhle mě Petersen naprosto usadil a dokonce si myslím, že za celou tuhle scénu jsem se snad ani nenadech ani nevydechl!!! Jestli někdo někde říkal, že Petersen má nudnou režii tak ať se jde podívat na Poseidon a pak ať mlčí navěky!!! Těch 95 minut prostě uteče jako voda a člověk se ani na jednou vteřinku nenudí. K tomu sympatičtí herci, kteří hrajou pěkně, až na pár výjimek vcelku povedené efekty, dokonalá práce se zvukem, precizní režie, krásná hudba, od prvního do posledního záběru vynikající kamera!!! Co více si přát... Hodnocení - 10/10 + zatím nejlepší film roku 2006!!! :+ :+ :+
27405
Nic jsem od toho neočekával. Věděl jsem že je to mega propadák. Viděl jsem téměř samé špatné recenze. Ale to co jsem viděl v kině 17.7.2006 to nebyl film, to bylo UMĚNÍ!!! Již první záběr, kdy kamera vyjede z podhladiny moře, aby velmi efektně nabídla pastvu pro oči na digitální Poseidon a dále v celém nepřerušovaném záběru si ho prolétla a oblétla! Jakmile jsem tohle viděl, tak jsem věděl, že by to mohlo být dobré. Ale jakmile přišla vlna, která otočila Poseidon vzhůru nohama, tak jsem věděl, že lepší film jsem v tomhle roce ještě NEVIDĚL!!! Takhle dobře natočenou scénu, jsem už hodně dlouho neviděl. Prostě DOKONALOST sama! Tímhle mě Petersen naprosto usadil a dokonce si myslím, že za celou tuhle scénu jsem se snad ani nenadech ani nevydechl!!! Jestli někdo někde říkal, že Petersen má nudnou režii tak ať se jde podívat na Poseidon a pak ať mlčí navěky!!! Těch 95 minut prostě uteče jako voda a člověk se ani na jednou vteřinku nenudí. K tomu sympatičtí herci, kteří hrajou pěkně, až na pár výjimek vcelku povedené efekty, dokonalá práce se zvukem, precizní režie, krásná hudba, od prvního do posledního záběru vynikající kamera!!! Co více si přát... Hodnocení - 10/10 + zatím nejlepší film roku 2006!!! *:+* *:+* *:+*
0 0

recenze Poseidon

Včera jsem shlédl film Poseidon, nic jsem od něj neočekával, ale vyklubal se z toho perfektní film....... takže mé hodnocení je 9/10.....bylo to o krapánek horší než pecka Silent Hill:+
27402
Včera jsem shlédl film Poseidon, nic jsem od něj neočekával, ale vyklubal se z toho perfektní film....... takže mé hodnocení je 9/10.....bylo to o krapánek horší než pecka Silent Hill*:+*
recenze Poseidon
0 0
Jáááj, to mám zase tučnú položku v zozname mojich guilty pleasures! Ja som sa skvele bavil. Hlavne na tom, ako niekto dokáže za 160 miliónov natočiť film, ktorý NEMÁ SCENÁR. Celý čas tam iba kričali a medzi tým povedali tri vety, ktoré boli aj v trailere. :D Ale z tých 90 minút bolo 80 minút napätia (na PC asi nie, ale v kine s vyhuleným zvukom teda áno), čo mi vraví, že strýko Wolfgang stále umí, len by mu už niekto mohol konečne napísať dobrý scenár.
27394
Jáááj, to mám zase tučnú položku v zozname mojich guilty pleasures! Ja som sa skvele bavil. Hlavne na tom, ako niekto dokáže za 160 miliónov natočiť film, ktorý NEMÁ SCENÁR. Celý čas tam iba kričali a medzi tým povedali tri vety, ktoré boli aj v trailere. *:D* Ale z tých 90 minút bolo 80 minút napätia (na PC asi nie, ale v kine s vyhuleným zvukom teda áno), čo mi vraví, že strýko Wolfgang stále umí, len by mu už niekto mohol konečne napísať dobrý scenár.
0 0
Je to fakt tuctovka, ale predevsim proto, ze Petersen dostal scenar, kterej ma zbesily tempo, nestiha se vubec venovat postavam a porad specha, aby uz uz mohl byt v cili. Nektere zkratky jsou doslova usmevne... ale stojim si za tim, ze je to hlasity, popcornovy a na letni vychazku do kina se to hodi. :)
26486
0 0
:D
26354
*:D*
0 0
Ben Kenobi: propracoval ses mezi mého nejoblíbenějšího uživatele MZ:-) Bohužel za to žádné DVD nedostaneš:-)
26353
0 0
na RT to má 28% čiže v podstate shit, ale po tejto recenzii mám pocit že to je aspoň dobrý film (priemerný film)na jedno kuknutie zabavný.....síce za tých 160 mil. by to mal byť výborný film..:)
ps: inač Shushika pre mňa sú tvoje recenzie lahôdkou na čítanie...už druhá pochvala odo mňa..:+
26351
na RT to má 28% čiže v podstate shit, ale po tejto recenzii mám pocit že to je aspoň dobrý film (priemerný film)na jedno kuknutie zabavný.....síce za tých 160 mil. by to mal byť výborný film..*:)* ps: inač Shushika pre mňa sú tvoje recenzie lahôdkou na čítanie...už druhá pochvala odo mňa..*:+*
0 0
clarc: Skleněné peklo se mi opravdu líbilo víc. Možná kvůli tomu, že tehdy byl subžánr ještě v plenkách. Dnes už nic moc nového nevymyslíš...
26249