Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Zatrolené 3D konverze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Gonzi: Michas dohromady odlesk a odraz. Odlesk je to prasatko na te veci, odraz je ta vec, co se v ni zrcadli.

tobik: Transformeri maji tech 77 minut zkonvertovanych, zbytek je nativni... je to logicky, protoze jinak by clovek musel stridave sundavat a nandavat bryle...

rtep: Dekuji za odbornou vlozku (srs)
259156
Gonzi: Michas dohromady odlesk a odraz. Odlesk je to prasatko na te veci, odraz je ta vec, co se v ni zrcadli. tobik: Transformeri maji tech 77 minut zkonvertovanych, zbytek je nativni... je to logicky, protoze jinak by clovek musel stridave sundavat a nandavat bryle... rtep: Dekuji za odbornou vlozku (srs)
0 0
reagovat
Souhlasim s temi, co pisou, ze je pro ne sok ze Transformers 3 jsou konverze..videl jsem je v IMAXu a jejich 3D povazuju za to nejlepsi co jsem do ted videl (Avatar a Hobita jsem videl v IMAXu taky)...a jinak Gonzi, ty a tvoje teta jste asi geniove..naucit se (i pasivne) anglicky ze sledovani filmu
259155
Souhlasim s temi, co pisou, ze je pro ne sok ze Transformers 3 jsou konverze..videl jsem je v IMAXu a jejich 3D povazuju za to nejlepsi co jsem do ted videl (Avatar a Hobita jsem videl v IMAXu taky)...a jinak Gonzi, ty a tvoje teta jste asi geniove..naucit se (i pasivne) anglicky ze sledovani filmu
0 0
reagovat

3D bez okuliarov

Na škole máme prototyp telky s 3D bez okuliarov. Má síce mizerné pozorovacie uhly, ale 3Dčko je mnohonásobne lepšie ako s okuliarmi. Keď sa za takých 10-15 rokov táto technológia rozšíri (a hlavne vychytá všetky muchy) bude to luxus premium :).
259154
Na škole máme prototyp telky s 3D bez okuliarov. Má síce mizerné pozorovacie uhly, ale 3Dčko je mnohonásobne lepšie ako s okuliarmi. Keď sa za takých 10-15 rokov táto technológia rozšíri (a hlavne vychytá všetky muchy) bude to luxus premium :).
3D bez okuliarov
0 0
reagovat

Gonzi

V podstatě souhlasím s celým tvým příspěvkem :) S těma očima jsem se asi blbě vyjádřil, nemyslel jsem, že nejsou schopni zaostřit, ale že se na to prostě musí víc soustředit a nestíhají pobírat co všechno se říká a děje. Já si i ten severský nebo třeba francouzský film dám radši v originále a určitě většina těch lidí je jen líných, jen bych to neříkal tak kategoricky.
A samozřejmě bych ocenil, kdyby kina dávala orig. znění jako standard a dabing jako "něco navíc", kolikrát mi přijde, že jsou ty projekce s titulkama jsou jaksi "utlačované" (menší sály a tak).
259153
V podstatě souhlasím s celým tvým příspěvkem *:)* S těma očima jsem se asi blbě vyjádřil, nemyslel jsem, že nejsou schopni zaostřit, ale že se na to prostě musí víc soustředit a nestíhají pobírat co všechno se říká a děje. Já si i ten severský nebo třeba francouzský film dám radši v originále a určitě většina těch lidí je jen líných, jen bych to neříkal tak kategoricky. A samozřejmě bych ocenil, kdyby kina dávala orig. znění jako standard a dabing jako "něco navíc", kolikrát mi přijde, že jsou ty projekce s titulkama jsou jaksi "utlačované" (menší sály a tak).
Gonzi
0 0
reagovat

tobik

Jsou konverze jen zčásti. myslím že tak třetina filmu byla točená na 3D kameru a pro účely filmu,třeba seskok v těch airsuitech, byly vytvořeny i speciální kamery, najdi si nějaký featurette o natáčení týhle scény. Dá se najít i diskuze Baye s Cameronem na téma 3D, kde se tomu myslím věnujou
259152
Jsou konverze jen zčásti. myslím že tak třetina filmu byla točená na 3D kameru a pro účely filmu,třeba seskok v těch airsuitech, byly vytvořeny i speciální kamery, najdi si nějaký featurette o natáčení týhle scény. Dá se najít i diskuze Baye s Cameronem na téma 3D, kde se tomu myslím věnujou
tobik
0 0
reagovat

marvelmagor

Nikdo se tady do dabingu nesere, probíhá tu normální diskuze kde můžeš najít pro i proti. Piš i nadále stejným stylem a lidi se budou "srát" do tebe.
259150
Nikdo se tady do dabingu nesere, probíhá tu normální diskuze kde můžeš najít pro i proti. Piš i nadále stejným stylem a lidi se budou "srát" do tebe.
marvelmagor
0 0
reagovat
Přestaňte se furt srát do dabingu. Porovnejte dabimg tonyho v Avengers s jakýmkoliv jiným a buďte rádi že máme tak kavlitní dabingy.
259149
Přestaňte se furt srát do dabingu. Porovnejte dabimg tonyho v Avengers s jakýmkoliv jiným a buďte rádi že máme tak kavlitní dabingy.
0 0
reagovat

Sam.Vimes

Já nevím kolik lidí z generace tvých rodičů chodí do kina, ale u mě to obecně moc lidí není (a btw jedna teta, co do kina chodí se naučila anglicky tak jako já - dlouhodobým pasivním vstřebáváním.). Z druhé strany, pokud někdo nezaostří na titulky, tak nezaostří ani na film = asi to nebude zrovna typický návštěvník kina. A v neposlední řadě, dabing takového Iron Mana se IMO jednoznačně dělá pro lidi 10-40 let, kteří prostě anglicky neumí a u těch je to jednoznačně lenivost. Píšu to protože mám strašně hodně (až mi je z toho smutno) známých, kteří se angličtinu učili (narozdíl ode mě!!!) a teď nepoberou blockbuster s titulkama, zatímco třeba právě ta teta angličtinu zná jen z filmů, které sem tam vidí, přesto titulky spíše sleduje, než že by je "zažraně četla".

Takže byť souhlasím s tím, že pokud danou řeč neznám, tak je dabing téměř vždy lepší, tak nesouhlasím s tím, že většina lidí, co na tom dabingu skutečně sedí, není jen lenivá.
259148
Já nevím kolik lidí z generace tvých rodičů chodí do kina, ale u mě to obecně moc lidí není (a btw jedna teta, co do kina chodí se naučila anglicky tak jako já - dlouhodobým pasivním vstřebáváním.). Z druhé strany, pokud někdo nezaostří na titulky, tak nezaostří ani na film = asi to nebude zrovna typický návštěvník kina. A v neposlední řadě, dabing takového Iron Mana se IMO jednoznačně dělá pro lidi 10-40 let, kteří prostě anglicky neumí a u těch je to jednoznačně lenivost. Píšu to protože mám strašně hodně (až mi je z toho smutno) známých, kteří se angličtinu učili (narozdíl ode mě!!!) a teď nepoberou blockbuster s titulkama, zatímco třeba právě ta teta angličtinu zná jen z filmů, které sem tam vidí, přesto titulky spíše sleduje, než že by je "zažraně četla". Takže byť souhlasím s tím, že pokud danou řeč neznám, tak je dabing téměř vždy lepší, tak nesouhlasím s tím, že většina lidí, co na tom dabingu skutečně sedí, není jen lenivá.
Sam.Vimes
0 0
reagovat
Transformers 3 jsou konverze?! To mě silně překvapuje, to byl první film, u kterého jsem si 3D opravdu užil, a abych tak řekl, byl to první film, který mi ukázal, že 3D není jen reklamní trik na diváky. Z filmu si nevybavuji téměř nic, jen klasické bayovské (= epické, nádherné, prosluněné) záběry vylepšené právě o třetí rozměry. Viděl jsem to samozřejmě v IMAXu, což asi hrálo dost roli. Oproti tomu opěvovaného Avatara jsem viděl v obyčejném sále a tam jsem to vyloženě odzíval, ten pocit něčeho výjimečného se neodstavil. Vůbec u všech IMAX projekcí mám pocit, že bez 3D by to bylo poloviční. Teď naposled Oblivion, u kterého mi 3D vyloženě chybělo. Výjimkou z tohoto je The Dark Knight Rises (a i Mission Impossible), těch 70mm je v diváckém zážitku pro mě ještě dále než 3D.
259147
Transformers 3 jsou konverze?! To mě silně překvapuje, to byl první film, u kterého jsem si 3D opravdu užil, a abych tak řekl, byl to první film, který mi ukázal, že 3D není jen reklamní trik na diváky. Z filmu si nevybavuji téměř nic, jen klasické bayovské (= epické, nádherné, prosluněné) záběry vylepšené právě o třetí rozměry. Viděl jsem to samozřejmě v IMAXu, což asi hrálo dost roli. Oproti tomu opěvovaného Avatara jsem viděl v obyčejném sále a tam jsem to vyloženě odzíval, ten pocit něčeho výjimečného se neodstavil. Vůbec u všech IMAX projekcí mám pocit, že bez 3D by to bylo poloviční. Teď naposled Oblivion, u kterého mi 3D vyloženě chybělo. Výjimkou z tohoto je The Dark Knight Rises (a i Mission Impossible), těch 70mm je v diváckém zážitku pro mě ještě dále než 3D.
0 0
reagovat

Hitumi

Já sám pochopitelně výrazně preferuji originální znění s titulky, ale to s těmi "línými diváky" není hezké. Samozřejmě, je plno takých, kteří by se u sledování mohli trochu víc snažit. Ale třeba diváci z generace našich rodičů (natožpak prarodičů) neumí anglicky s takovou samozřejmostí jako my, pokud vůbec. Jim nestačí poslouchat a jen po očku sledovat titulky, jestli rozumněli správně, oni jim musí věnovat plnou pozornost a pak nestíhají pojmout všechno dění na obraze (obdobně jako když my koukáme třeba na nějaký severský film) a navíc na tom už kolikrát nejsou nejlíp se zrakem. Film v originále je pak pro ně paradoxně více zhoršená kvalita než dabing, protože celou dobu mžourají na titulky.
259146
Já sám pochopitelně výrazně preferuji originální znění s titulky, ale to s těmi "línými diváky" není hezké. Samozřejmě, je plno takých, kteří by se u sledování mohli trochu víc snažit. Ale třeba diváci z generace našich rodičů (natožpak prarodičů) neumí anglicky s takovou samozřejmostí jako my, pokud vůbec. Jim nestačí poslouchat a jen po očku sledovat titulky, jestli rozumněli správně, oni jim musí věnovat plnou pozornost a pak nestíhají pojmout všechno dění na obraze (obdobně jako když my koukáme třeba na nějaký severský film) a navíc na tom už kolikrát nejsou nejlíp se zrakem. Film v originále je pak pro ně paradoxně více zhoršená kvalita než dabing, protože celou dobu mžourají na titulky.
Hitumi
0 0
reagovat

rtep - odlesk

Oh, takže ani odlesky to nenatočí normálně, protože kamery nejsou vedle sebe? tak to jsem netušil :D. Jestli je tam polopropustné zrcadlo (což by mě i zajímalo proč tam někdo nacpe místo dvou zrcadel, jak píšeš), tak je mi celkem velmi konkrétně jasné, co to ve výsledku udělá.
259145
Oh, takže ani odlesky to nenatočí normálně, protože kamery nejsou vedle sebe? tak to jsem netušil *:D*. Jestli je tam polopropustné zrcadlo (což by mě i zajímalo proč tam někdo nacpe místo dvou zrcadel, jak píšeš), tak je mi celkem velmi konkrétně jasné, co to ve výsledku udělá.
rtep - odlesk
0 0
reagovat

imf

Aha, tak ty píšeš o lesklých površích (voda, horký asfalt, lesklé povrchy) a tedy o tomhle (resp alespoň to jsem si pod tím já představil). Vůbec mě nenapadlo, že myslíš lens flares. Vůbec mi to nedávalo smysl, protože zatímco veškeré odlesky, tetelící se vzduch atd. vidím pouhým okem (a tedy nemá smysl je mazat, protože jsou správné), tak lens flares jsou artefakty nedokonalé technologie a kolem a kolem by se mohly odmazávat úplně i ve 2D filmu. Mno nic, tak se už chápeme a zas jednou fajn článek :+
259144
Aha, tak ty píšeš o lesklých površích (voda, horký asfalt, lesklé povrchy) a tedy o [link="http://www.teapartyperspective.com/wp-content/uploads/2012/08/bean.jpg"]tomhle[/link] (resp alespoň to jsem si pod tím já představil). Vůbec mě nenapadlo, že myslíš lens flares. Vůbec mi to nedávalo smysl, protože zatímco veškeré odlesky, tetelící se vzduch atd. vidím pouhým okem (a tedy nemá smysl je mazat, protože jsou správné), tak lens flares jsou artefakty nedokonalé technologie a kolem a kolem by se mohly odmazávat úplně i ve 2D filmu. Mno nic, tak se už chápeme a zas jednou fajn článek *:+*
imf
0 0
reagovat

odlesky

Všechny nativně stereo filmy se točí přes beam-splitter rig.

Pro spoustu záběrů je pořeba interocular třeba i jen 3-5cm (ano, méně než vzdálenost mezi očima člověka) a tak blízko k sobě kamery dostat nejde pokud by seděly vedle sebe.

Takže v rigu svíraj kamery úhel 90 stupňů a mezi nima je polopropustný zrcadlo v úhlu 45 stupňů.
Jedna kouká přímo na scénu přes polopropustný zrcadlo, to je refrakční kamera.
Pak peflekční kamera míří svisle dolů a snímá reflekci ze zcadla.

Obraz z reflekční kamery trpí neduhama spojenejma s reflekcí (polarizace), takže odlesky vypadají výrazně jinak. Ať to vysvětlí nějakej fotograf, já nechci předstírat že tomuhle odleskování rozumím =)

Srovnávat barvu mezi očima je pohoda, cokoliv lesklýho je ale peklo.

Slyšel sem nápady o setupech kde by obě kamery mířiy proti sobě a každá snímala reflekci z vlastního zracadla otočenýho o 45 stupňů, tam by pak oba obrazy byly reflekce což by mohlo potlačit ten rozdíl co nastane když jeden obraz je refrakce a druhej reflekce. Ale nemám páru jestli se tohle někdy použilo.

Jinak od Trans 3 se mi nativní stereo v práci vyhýbá, mono je pro VFX o hodně jednodušší ale zase tomu chybí ta challenge, takže občas závidím kolegům z branže z jinejch koutů planety že si na to stereo občas šáhnou na Resident Evilech a Hobbitech a Spider-manech a zaslouženě Oscarovejch tygrolodích a spustě menších filmů.

Drtivá většina největších blockbusterů (Marvelovky, Star Trek, PacRim, Superman) jsou prostě konverze a až Bay si zase asi troufne točit roboty ve stereu doufám...
259143
Všechny nativně stereo filmy se točí přes beam-splitter rig. Pro spoustu záběrů je pořeba interocular třeba i jen 3-5cm (ano, méně než vzdálenost mezi očima člověka) a tak blízko k sobě kamery dostat nejde pokud by seděly vedle sebe. Takže v rigu svíraj kamery úhel 90 stupňů a mezi nima je polopropustný zrcadlo v úhlu 45 stupňů. Jedna kouká přímo na scénu přes polopropustný zrcadlo, to je refrakční kamera. Pak peflekční kamera míří svisle dolů a snímá reflekci ze zcadla. Obraz z reflekční kamery trpí neduhama spojenejma s reflekcí (polarizace), takže odlesky vypadají výrazně jinak. Ať to vysvětlí nějakej fotograf, já nechci předstírat že tomuhle odleskování rozumím =) Srovnávat barvu mezi očima je pohoda, cokoliv lesklýho je ale peklo. Slyšel sem nápady o setupech kde by obě kamery mířiy proti sobě a každá snímala reflekci z vlastního zracadla otočenýho o 45 stupňů, tam by pak oba obrazy byly reflekce což by mohlo potlačit ten rozdíl co nastane když jeden obraz je refrakce a druhej reflekce. Ale nemám páru jestli se tohle někdy použilo. Jinak od Trans 3 se mi nativní stereo v práci vyhýbá, mono je pro VFX o hodně jednodušší ale zase tomu chybí ta challenge, takže občas závidím kolegům z branže z jinejch koutů planety že si na to stereo občas šáhnou na Resident Evilech a Hobbitech a Spider-manech a zaslouženě Oscarovejch tygrolodích a spustě menších filmů. Drtivá většina největších blockbusterů (Marvelovky, Star Trek, PacRim, Superman) jsou prostě konverze a až Bay si zase asi troufne točit roboty ve stereu doufám...
odlesky
0 0
reagovat

Mé základní pravidla při výběru kam na film:


1) Jedině originál audio s titulky a když není do kina nejdu a počkám si domů na Blu-ray. Jsem velký odpůrce dabování pro líné diváky, kterým nevadí zhoršená kvalita filmu jenom aby se nemuseli během sledování příliš namáhat čtením.

2) Když na 3Dčko tak pouze IMAX. I když to mám 370km daleko na ty "nejlepší" filmy kde to má cenu si to dopřeju a zbytek si dám rád "pouze" v klasickém 2D. Zatím jsem byl v IMAXu na Avengers a Hobitovi (třetího Batmana jsem bohužel nestihl) a oba filmy jsem si nehorázně užil. Jediné co mi ještě vadí je "trhání" obrazu u rychlých akčních scén u kterých fps nestíhají a scény ztrácejí plynulost. Proto jsem se od začátku natáčení těšil na Hobita, který byl ale nakonec stejně IMAXem promítaný pouze v normálních fps takže na vyzkoušení téhle novinky pořád čekám.
259140
[b]1) Jedině originál audio s titulky a když není do kina nejdu a počkám si domů na Blu-ray.[/b] Jsem velký odpůrce dabování pro líné diváky, kterým nevadí zhoršená kvalita filmu jenom aby se nemuseli během sledování příliš namáhat čtením. [b]2) Když na 3Dčko tak pouze IMAX.[/b] I když to mám 370km daleko na ty "nejlepší" filmy kde to má cenu si to dopřeju a zbytek si dám rád "pouze" v klasickém 2D. Zatím jsem byl v IMAXu na Avengers a Hobitovi (třetího Batmana jsem bohužel nestihl) a oba filmy jsem si nehorázně užil. Jediné co mi ještě vadí je "trhání" obrazu u rychlých akčních scén u kterých fps nestíhají a scény ztrácejí plynulost. Proto jsem se od začátku natáčení těšil na Hobita, který byl ale nakonec stejně IMAXem promítaný pouze v normálních fps takže na vyzkoušení téhle novinky pořád čekám.
Mé základní pravidla při výběru kam na film:
0 0
reagovat

Karlos

Je to primo z clanku cloveka, co na te postkonverzi delal a vylozene se mluvi o 77 minutach ne3D zaberu (muzou se do toho ale pocitat i nativni zabery, ktere bylo potreba upravit).
259139
Je to primo z clanku cloveka, co na te postkonverzi delal a vylozene se mluvi o 77 minutach ne3D zaberu (muzou se do toho ale pocitat i nativni zabery, ktere bylo potreba upravit).
Karlos
0 0
reagovat

Gonzi

Jenze opravdovy lens flare ti vznika, jak uz nazev naznacuje, primo na cocce kamery, nikoliv v prostoru pred ni. Coz je pri ztrojrozmernovani sceny evidentne problem. Proto se vetsinou opravdovy lens flare (prirozeny) maze a vyrabi se umely odlesk. A ten se samozrejme musi posoupnout, aby sedel do 3D.

Prirozeny odlesk pri nataceni dvema kamerami, vzdalenymi od sebe par centimetru, proste neudelas. Vzhledem k odlisnemu uhlu lomu svetla bude mit kazdy odlesk zcela jine parametry (nebude jen posunuty).
259138
Jenze opravdovy lens flare ti vznika, jak uz nazev naznacuje, primo na cocce kamery, nikoliv v prostoru pred ni. Coz je pri ztrojrozmernovani sceny evidentne problem. Proto se vetsinou opravdovy lens flare (prirozeny) maze a vyrabi se umely odlesk. A ten se samozrejme musi posoupnout, aby sedel do 3D. Prirozeny odlesk pri nataceni dvema kamerami, vzdalenymi od sebe par centimetru, proste neudelas. Vzhledem k odlisnemu uhlu lomu svetla bude mit kazdy odlesk zcela jine parametry (nebude jen posunuty).
Gonzi
0 0
reagovat
mno bez nativního 3D to prostě není ono - Avatar, Tron(ne pořád) a animáky vypadají o několik levelů líp, než všechno ostatní.
IMF: Tu část s odlesky jsem moc nepochopil. Vidím scénu ze dvou úhlů se vším co k tomu patří. Konkrétně teď se mi něco leskne na monitoru a když přivřu jedno, nebo druhé oko, tak se ten odlesk "posouvá", když se dívám na monitor, tak ho vidím dvakrát a naopak, když přeostřím až na ten odlesk, tak vidím monitor dvakrát. Nějak nevím, proč bych tohle měl odstraňovat. Dovedu si představit, že tam bude nemálo postprocesů z různých důvodů, ale zrovna tohle je snad to, proč to vůbec nativně natáčím - abych zachytil rozdílnost scény z obou úhlů, aby si můj mozek později dopočítal 3D efekt. Ostatně přesně tak fungují 3D hry, nebo ty animáky - jen se posune kamera = mj v ní budou posunuté veškeré odlesky etc.
259137
mno bez nativního 3D to prostě není ono - Avatar, Tron(ne pořád) a animáky vypadají o několik levelů líp, než všechno ostatní. [b]IMF:[/b] Tu část s odlesky jsem moc nepochopil. Vidím scénu ze dvou úhlů se vším co k tomu patří. Konkrétně teď se mi něco leskne na monitoru a když přivřu jedno, nebo druhé oko, tak se ten odlesk "posouvá", když se dívám na monitor, tak ho vidím dvakrát a naopak, když přeostřím až na ten odlesk, tak vidím monitor dvakrát. Nějak nevím, proč bych tohle měl odstraňovat. Dovedu si představit, že tam bude nemálo postprocesů z různých důvodů, ale zrovna tohle je snad to, proč to vůbec nativně natáčím - abych zachytil rozdílnost scény z obou úhlů, aby si můj mozek později dopočítal 3D efekt. Ostatně přesně tak fungují 3D hry, nebo ty animáky - jen se posune kamera = mj v ní budou posunuté veškeré odlesky etc.
0 0
reagovat

KARLOS

On to myslím původně Whedon ve 3D točit chtěl, ale po natočení potitulkové scény v Thorovi si to rozmyslel-prý to trvalo nachystat o hodně víc času.
259136
On to myslím původně Whedon ve 3D točit chtěl, ale po natočení potitulkové scény v Thorovi si to rozmyslel-prý to trvalo nachystat o hodně víc času.
KARLOS
0 0
reagovat
Mě osobně by hrozně zajímal zdroj, který mluví o těch třetích robotech. JInak sem měl za to, že to bylo u TF3 právě naopak - 77min (zhruba dvě třetiny filmu) nativní 3Dčko, zbytek (zejména pak detaily, které se Bayovi na digitál nelíbily) konverze z 35mm materiálu.
Jinak chvála imfovi za jeho nezaujatý pohled na technologii...
ps: MArvel měl prozatím vždycky konverze tragické, i když na Avengers bylo cítit, že Whedon chtěl jít do nativního snímání a očividně ty záběry byly už předem "ve 3D vymyšleny"... Výsledek byl ale v pravdě minimální, trofnu si říct, že ho buď zradila vlastní komplikovanost práce, nebo jeho rozsah. Tak jako tak je teda smutné, že Marvel je i škrt v tomhle ohledu. Přitom ty náklady na nativní 3Dčko nejsou o TOLIK vyšší, jako na konverzi.
259135
Mě osobně by hrozně zajímal zdroj, který mluví o těch třetích robotech. JInak sem měl za to, že to bylo u TF3 právě naopak - 77min (zhruba dvě třetiny filmu) nativní 3Dčko, zbytek (zejména pak detaily, které se Bayovi na digitál nelíbily) konverze z 35mm materiálu. Jinak chvála imfovi za jeho nezaujatý pohled na technologii... ps: MArvel měl prozatím vždycky konverze tragické, i když na Avengers bylo cítit, že Whedon chtěl jít do nativního snímání a očividně ty záběry byly už předem "ve 3D vymyšleny"... Výsledek byl ale v pravdě minimální, trofnu si říct, že ho buď zradila vlastní komplikovanost práce, nebo jeho rozsah. Tak jako tak je teda smutné, že Marvel je i škrt v tomhle ohledu. Přitom ty náklady na nativní 3Dčko nejsou o TOLIK vyšší, jako na konverzi.
0 0
reagovat

3D

Souhlasím. Podle mě není v technologii 3D vůbec žádná budoucnost. Vyzkoušel sem hodněkrát IMAX (jak konverze, tak filmy ve 3D natáčený) a pokaždý to byla hrůza. Naopak bych řekl, že se 3D se stává obraz daleko míň realistickej než ve 2D. Prostě je něco vepředu, uprostřed a nakonec vzadu. Nazval bych to rakovinou současnýho filmu. I kdyby rozmazanost 3D vyřešilo 48 fps a více + 4K rozlišení, naše oko nevidí jenom ve 3 vrstvách. Navíc ty filmy (kromě Avatara a Hobita) pak stojí za prd i ve 2D. Neustále něco člověku jakoby lítá do ksichtu a vypadá to nepřirozeně. Film už není filmem, ale atrakcí na jedno použití. Možná si všichni říkáte, že je velká škoda, že Moviezone vznikl až v roce 2005, tedy až v období velkýho úpadku kinematografie a tak se tady nemůžeme rozplývat nad opravdovými filmy. Teda můžeme, ale aby je člověk hledal s lupou. Snad je tohle jen přechodný období. Smrt Hollywoodu, sláva Novému Zélandu :-D:-D Já se jdu zahrabat do své nory link
259130
Souhlasím. Podle mě není v technologii 3D vůbec žádná budoucnost. Vyzkoušel sem hodněkrát IMAX (jak konverze, tak filmy ve 3D natáčený) a pokaždý to byla hrůza. Naopak bych řekl, že se 3D se stává obraz daleko míň realistickej než ve 2D. Prostě je něco vepředu, uprostřed a nakonec vzadu. Nazval bych to rakovinou současnýho filmu. I kdyby rozmazanost 3D vyřešilo 48 fps a více + 4K rozlišení, naše oko nevidí jenom ve 3 vrstvách. Navíc ty filmy (kromě Avatara a Hobita) pak stojí za prd i ve 2D. Neustále něco člověku jakoby lítá do ksichtu a vypadá to nepřirozeně. Film už není filmem, ale atrakcí na jedno použití. Možná si všichni říkáte, že je velká škoda, že Moviezone vznikl až v roce 2005, tedy až v období velkýho úpadku kinematografie a tak se tady nemůžeme rozplývat nad opravdovými filmy. Teda můžeme, ale aby je člověk hledal s lupou. Snad je tohle jen přechodný období. Smrt Hollywoodu, sláva Novému Zélandu :-D:-D Já se jdu zahrabat do své nory http://www.youtube.com/watch?v=nBxH_MWdLtQ
3D
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se