Diskuze k článku Walk the Line: Recenze

příspěvky 1 - 14 Napsat příspěvek

Marek S.

Teď tu poslouchám soundtrack z tohoto skvostu a musím říct že je to prostě BOMBA! Např. Get Rhythm, I Walk The Line, Jackson, Ring Of Fire jsou prostě mega špičky a krásně se to poslouchá. A vrcholem je "Cocaine Blues" to je parádička a ty slova v tý písničce jsou fakt krutě krutý. :)) Doporučuju si sehnat. Jaký film takový soundtrack. Zatím Jarhead a Walk The Line jasně vedou můj žebříček filmů který jsem viděl v roce 2006!!
25356
Teď tu poslouchám soundtrack z tohoto skvostu a musím říct že je to prostě BOMBA! Např. Get Rhythm, I Walk The Line, Jackson, Ring Of Fire jsou prostě mega špičky a krásně se to poslouchá. A vrcholem je "Cocaine Blues" to je parádička a ty slova v tý písničce jsou fakt krutě krutý. *:))* Doporučuju si sehnat. Jaký film takový soundtrack. Zatím Jarhead a Walk The Line jasně vedou můj žebříček filmů který jsem viděl v roce 2006!!
Marek S.
0 0

sohaj

Michael objevil Ameriku, a potvrzovat filmu jeho kvalitu pomocí návštěvnosti mi přijde... dětinské, hloupé a otravné.
25329
sohaj
0 0

Marek S.

Když ono opravdu kolikrát super drahý film za moc nestojí. Michael má v tomto recht. A King Kong je toho živým důkazem. Hold i tak může být promrháno 200 mil. dolarů.
25328
Marek S.
0 0

Marek S.

Nehodnotím filmy podle rozpočtu... nevím kde si to vzal?? Ale neodpovídej na to, protože jinak by tu zase vznikla hádka...
25327
Marek S.
0 0

MichaelBay

Nehodlám s Tebou vést zbytečné debaty, které nikam nevedou a na rozdíl od ostatních do Tebe nekopu v diskuzích (i když Ty si to mylně vykládáš jako pochvalu, ale...), tak si laskavě nech pro příště spoilery, když budeš psát hodnocení do diskuze, pro sebe (vykecat závěr filmu je na přesdržku, i když je to biografie) a už nikdy nezmiňuji jméno Peter Jackson a King Kong, v jakékoli souvislosti... a nehodnoť filmy dle rozpočtu, bohajeho. Ulehčíš tak všem.
25326
MichaelBay
0 0

Marek S.

Netočím filmy ani s cool zoomy kamery ani s hustým kroužením kolem hrdinů. Nevím kde jsi to vyhrabal a nevím ani co si tímhle zase myslel, ale ani to vědět nechci... Jednat budu tak maximálně podle sebe a ne podle tebe... A jinak k Walk The Line: Ono to stálo pouho pouhých 28 milionů dolarů, takže opět před tímhle filmem klobouk dolů. Tentokrát je to za málo peněz hodně muziky! :+ Takovýhle režisér kdyby točil např. King Konga, tak by stál tak 120 milionů a byl by tak o 1000% lepší!!
25310
Netočím filmy ani s cool zoomy kamery ani s hustým kroužením kolem hrdinů. Nevím kde jsi to vyhrabal a nevím ani co si tímhle zase myslel, ale ani to vědět nechci... Jednat budu tak maximálně podle sebe a ne podle tebe... A jinak k Walk The Line: Ono to stálo pouho pouhých 28 milionů dolarů, takže opět před tímhle filmem klobouk dolů. Tentokrát je to za málo peněz hodně muziky! *:+* Takovýhle režisér kdyby točil např. King Konga, tak by stál tak 120 milionů a byl by tak o 1000% lepší!!
Marek S.
0 0

MichaelBay

Ještě že podle všeho točíč filmy s "cool" zoomy kamery, "hustým" kroužením kolem hrdinů, které nepotřebují scénář, protože chudák dramaturg, kdyby se k tomu dostal... A spoiler to je, ale to je jedno, se nepoučíš. A ke 3) se nevyjadřuj, ale zamysli se nad ní a jednej dle toho.
25308
MichaelBay
0 0
Dobovitost je kravina, kdyz uz chces podstatne jmeno, tak dobovost.
25307
0 0

Marek S.

Hele bratře DOBOVITOST je podstatné jméno DOBOVÝ je přídavné jméno. A já pokud si si všiml tak jsem to v tom článku musel napsat jako podstatné jméno. OK? OK. To jsem rád. No tohle snad není spoiler tím jsem nic nevyzradil. A k tomu 3) se vyjadřovat radši nebudu...
25306
Marek S.
0 0

Marek S.

1) Zklamu Tě, ale neexistuje. Film může být dobový, nikoli dobovitý.
2) Ne, spoiler tam není, nevykecáváš, co se stane ka konci toho filmu ("...ještě před koncem filmu. Ale jakmile to Johnny rozbalí na konci ve věznici Folsom...").
3) Nemám problém, pokud ho mám, tak leda s lidmi, kteří se vyjadřují o filmech prostŘednictvím výkřiků do tmy, výrazů typucool, in a hustý či nedokáží diskutovat a nechápu, na co jsou diskuze k článku. Pokud ses tam našel, je to dobře. Teď s tím ještě něco dělej...
25305
1) Zklamu Tě, ale neexistuje. Film může být dobový, nikoli dobovitý. 2) Ne, spoiler tam není, nevykecáváš, co se stane ka konci toho filmu ("...ještě před koncem filmu. Ale jakmile to Johnny rozbalí na konci ve věznici Folsom..."). 3) Nemám problém, pokud ho mám, tak leda s lidmi, kteří se vyjadřují o filmech prostŘednictvím výkřiků do tmy, výrazů typucool, in a hustý či nedokáží diskutovat a nechápu, na co jsou diskuze k článku. Pokud ses tam našel, je to dobře. Teď s tím ještě něco dělej...
Marek S.
0 0

Marek S.

1) Dobovitost existuje nebo jak jinak by jsi napsal slovo pro zachycení tehdejší doby na plátně? 2) Žádný spoiler nebo nic důležitého z filmu tam není! a 3) WHAT THE FUCK IS YOUR PROBLEM??? ?)
25304
1) Dobovitost existuje nebo jak jinak by jsi napsal slovo pro zachycení tehdejší doby na plátně? 2) Žádný spoiler nebo nic důležitého z filmu tam není! a 3) WHAT THE FUCK IS YOUR PROBLEM??? *?)*
Marek S.
0 0
Slovo dobovitost neexistuje, to zaprvé, za další jsi mohl, i když se jedná o biografii, vynechat ten dementní spoiler v půlce textu ohledně toho čísla ve vežení, ke zbytku se raději nevyjadřuji.
25302
0 0

10/10

No tak tenhle rok opravdu zatím hodnocením nemá cenu šetřit! Tomuhle opět říkám FILM! Vynikající Joaquin Phoenix, který přímo utrhává film pro sebe a má hotové sólo! Prostě dokonalé herectví. Tahle nominace je naprosto oprávněná a držím mu palce. Držím palce na osacrech také Reese Witherspoonové, která s Phoenixem drží krok a spolu jim to hraje jedna báseň! Písničky jsou prostě ÚŽASNÉ!!! Jen sedíte v kině a už už se těšíte až Johnny znovu vleze na nějaké pódium a rozjede to. Režisér James Mangold, nikdy jsem o něm neslyšel, nikdy neviděl žádný jeho film, ale tímhle kouskem, jeho režií a hlavně vedením herců mě skutečně dostal! Třikrát BRAVO Jamesi. :+ Jinak i ostatní herci jsou skvělí a nad všemi těmi ostatními ční Robert Patrick coby Johnnyho otec. Ostatní jako kostýmy, dobovitost atd. posoudit neumím, ale vše se mi zdálo přímo nádherné! Jen škoda že nemá nominaci na oscara za nejlepší film roku. Protože tenhle film by si ho opravdu zasloužil, stejně tak jako Jarhead. Takže člověk dává tomuhle skvostu krásných silných 9/10 ještě před koncem filmu. Ale jakmile to Johnny rozbalí na konci ve věznici Folsom tak není pochyb za prvé o tom že tohohle po zásluze prodal ten rok více než Beatles a za druhé je jasné že hodnocení filmu skáče na čistých 10/10!!! U tohohle filmu jsem se prostě nenudil ani vteřinku, zžil se s postavami, ohromně se bavil a hlavně jsem ani nechtěl aby byl konec!! Klidně bych to uvítal i delší, poslouchal Cashovu hudbu a u toho koukal na "běsnění zachycené ruční kamerou" PANEM REŽISÉREM Jamesem Mangoldem klidně o 30 minut déle!!! :D Prostě fantazie, kterou by si neměl nechat ujít jak komerční tak umělecký fanoušek filmové tvorby.
25300
No tak tenhle rok opravdu zatím hodnocením nemá cenu šetřit! Tomuhle opět říkám FILM! Vynikající Joaquin Phoenix, který přímo utrhává film pro sebe a má hotové sólo! Prostě dokonalé herectví. Tahle nominace je naprosto oprávněná a držím mu palce. Držím palce na osacrech také Reese Witherspoonové, která s Phoenixem drží krok a spolu jim to hraje jedna báseň! Písničky jsou prostě ÚŽASNÉ!!! Jen sedíte v kině a už už se těšíte až Johnny znovu vleze na nějaké pódium a rozjede to. Režisér James Mangold, nikdy jsem o něm neslyšel, nikdy neviděl žádný jeho film, ale tímhle kouskem, jeho režií a hlavně vedením herců mě skutečně dostal! Třikrát BRAVO Jamesi. *:+* Jinak i ostatní herci jsou skvělí a nad všemi těmi ostatními ční Robert Patrick coby Johnnyho otec. Ostatní jako kostýmy, dobovitost atd. posoudit neumím, ale vše se mi zdálo přímo nádherné! Jen škoda že nemá nominaci na oscara za nejlepší film roku. Protože tenhle film by si ho opravdu zasloužil, stejně tak jako Jarhead. Takže člověk dává tomuhle skvostu krásných silných 9/10 ještě před koncem filmu. Ale jakmile to Johnny rozbalí na konci ve věznici Folsom tak není pochyb za prvé o tom že tohohle po zásluze prodal ten rok více než Beatles a za druhé je jasné že hodnocení filmu skáče na čistých 10/10!!! U tohohle filmu jsem se prostě nenudil ani vteřinku, zžil se s postavami, ohromně se bavil a hlavně jsem ani nechtěl aby byl konec!! Klidně bych to uvítal i delší, poslouchal Cashovu hudbu a u toho koukal na "běsnění zachycené ruční kamerou" PANEM REŽISÉREM Jamesem Mangoldem klidně o 30 minut déle!!! *:D* Prostě fantazie, kterou by si neměl nechat ujít jak komerční tak umělecký fanoušek filmové tvorby.
10/10
0 0
Jsem na to zvědav. Trailer je fakt výborný! Dnes na to jdu tak konečně uvidím...