Diskuze k článku Hostel: Recenze

Nějak se bojím, že spousta lidí ani neví, co je to ten béčkový film a myslí si, že je to nějaké kritérium na hodnocneí filmu. :-(
25525
0 0
Tak jsem tohle dílko taky viděl a nějak jsem to nepochopil. Proč někdo natáčí takové filmy ? O čem to mělo být ? Mělo to být o sexuálních turistech ? Na to tam bylo málo sexu. Mělo to být o šílených řeznících ? Na to tam bylo jen pár krátkých trapných scén ve tmě. Existují i "C" filmy ? Tohle i bylo i na béčkový film slabé.:-
25524
Tak jsem tohle dílko taky viděl a nějak jsem to nepochopil. Proč někdo natáčí takové filmy ? O čem to mělo být ? Mělo to být o sexuálních turistech ? Na to tam bylo málo sexu. Mělo to být o šílených řeznících ? Na to tam bylo jen pár krátkých trapných scén ve tmě. Existují i "C" filmy ? Tohle i bylo i na béčkový film slabé.*:-*
0 0
Názor možná, argumenty jsou však "prostě" (tedy prosté, promiň :-). A jestli jsem tvrdil, někde, že mě to moderní směřování hororu těší, tak měním názor, protože jsem se právě přesytil dalšimi klony na slavné horory 70. let, které měly jádro někde jinde než v laciném šokování diváka prostřednictvím násilí. anebo se jenom blbě koukám a Saw je alegorie na ptačí chřipku, Hostel kritika pohostinství a vzdělanosti a kulturního přehledu různých národů...
25293
0 0
:o No toto M.B. má konečne dobrý názor...to sú mi veci....len House of Wax mi neprišiel ako nízskorozpočtový....
25292
*:o* No toto M.B. má konečne dobrý názor...to sú mi veci....len House of Wax mi neprišiel ako nízskorozpočtový....
0 0

qualkalim a Gorecki

qualkalim -> Nemám. Ale prostě to bylo good no. Gorecki -> Provokace to není v žádném případě. Prostě vynikající nízkorozpočtový(!!!) horror. Prostě za ty prachy (4,5milionu dolarů) je to naprosto skvělé. Nic jsem od toho nečekal a výborně se bavil. Toť vše. Říkám jen to jak to vidím. V žádném případě neprovokuji. Pro levné horrory typu House Of Wax, Amityville Horror, Texaský Masakr, Saw mám prostě slabost. A už se teď těším na Texaský Masakr Prequel, Nového Jasona a Hills Have Eyes!!
25291
qualkalim a Gorecki
0 0

MichaelBay

Tak toto si uz prehnal. Tento krat ti to nevyslo, mozno trosku menej a zase by si z toho vyviazol len ako ten stary MichaelBay bez stipky znesitelneho vkusu. Ale to co si teraz napisal, je uz cista provokacia a nikto ti neuveri ze si sa s nami vsetkymi cely cas nezahraval;) Priznaj sa ty dabel:D Ze to bola cela jedna velka "habadura" na nas!:D Ukaz karty ak si macher!:D
25290
Tak toto si uz prehnal. Tento krat ti to nevyslo, mozno trosku menej a zase by si z toho vyviazol len ako ten stary MichaelBay bez stipky znesitelneho vkusu. Ale to co si teraz napisal, je uz cista provokacia a nikto ti neuveri ze si sa s nami vsetkymi cely cas nezahraval*;)* Priznaj sa ty dabel*:D* Ze to bola cela jedna velka "habadura" na nas!*:D* Ukaz karty ak si macher!*:D*
MichaelBay
0 0
lol, tak Michelova "recenze" mě vážně rozesmála ^____^
Na Hostelu jsem byl v kině a nelitoval jsem toho. Respektive ten film není špatný, ale bohužel není ani moc dobrý. Ale i tak jsem rád, že jsem to viděl..
Hezkých 5/10
25289
lol, tak Michelova "recenze" mě vážně rozesmála ^____^ Na Hostelu jsem byl v kině a nelitoval jsem toho. Respektive ten film není špatný, ale bohužel není ani moc dobrý. Ale i tak jsem rád, že jsem to viděl.. Hezkých 5/10
0 0
Mno, chtěl jsem sem napsat něco jako st39.6 - jak těžko jsem se na ten shit dostával s kámošem a že lístky nám nakonec museli koupit až dva Britové (k tomu věku - nejsem žádnej devítiletej mimoň, leč dva měsíce mi pořád k jistému chybí ...), ale po Michaelové recenzi to snad ani nemá cenu - jsi zatím jedinej, koho znám, že se mu to líbí! Máš nějakou oblibu jí proti proudu,. ne?;)
25288
Mno, chtěl jsem sem napsat něco jako st39.6 - jak těžko jsem se na ten shit dostával s kámošem a že lístky nám nakonec museli koupit až dva Britové (k tomu věku - nejsem žádnej devítiletej mimoň, leč dva měsíce mi pořád k jistému chybí ...), ale po Michaelové recenzi to snad ani nemá cenu - jsi zatím jedinej, koho znám, že se mu to líbí! Máš nějakou oblibu jí proti proudu,. ne?*;)*
0 0
:+
25287
*:+*
0 0

9/10

Jedním slovem PARÁDNÍ!!! Opět skvělý levný horror/thriller. Já tenhle žánr prostě miluju. První půlka filmu vypadá jako nějaké teenagerské movie a v půlce se to zlomí na hotová jatka! A že tenhle film jatka jsou. SAW 2 je proti tomu jen dětskou hrou. Ani nemůžu pořádně uvěřit že to je jen R-ko, protože když jsem viděl tu scénku s tím okem té Japonky, OH MY GOD!! Jinak když jsem viděl ty holky tak bych na Slovensko jel ihned, ale po filmu už se mi tam moc nechce. :D :D Prostě vynikající filmek. Pro milovníky krvavých levných horrorů prostě povinnost. Eli Roth je prostě ďábel :+ A jinak těm holkám co jim to udělali tak těm dal dobře, ale měl jim dát ještě MNOHEM MNOHEM VÍC!!!
25286
Jedním slovem PARÁDNÍ!!! Opět skvělý levný horror/thriller. Já tenhle žánr prostě miluju. První půlka filmu vypadá jako nějaké teenagerské movie a v půlce se to zlomí na hotová jatka! A že tenhle film jatka jsou. SAW 2 je proti tomu jen dětskou hrou. Ani nemůžu pořádně uvěřit že to je jen R-ko, protože když jsem viděl tu scénku s tím okem té Japonky, OH MY GOD!! Jinak když jsem viděl ty holky tak bych na Slovensko jel ihned, ale po filmu už se mi tam moc nechce. *:D* *:D* Prostě vynikající filmek. Pro milovníky krvavých levných horrorů prostě povinnost. Eli Roth je prostě ďábel *:+* A jinak těm holkám co jim to udělali tak těm dal dobře, ale měl jim dát ještě MNOHEM MNOHEM VÍC!!!
9/10
0 0

neverte TVspotum

tady v italii uz na to davaj premrstenou reklamu .. snad na vsech tv kanalech.. to vite, italove:-):+
25277
tady v italii uz na to davaj premrstenou reklamu .. snad na vsech tv kanalech.. to vite, italove:-)*:+*
neverte TVspotum
0 0
kdybych mel cas se rozepisovat, napsal bych padny argumenty, takle reknu asi toto: nechodte na to! tesil sem se na poradny becko, ze si uziju, zese pobavim, jenze tohle neni becko, to je sra.ka! Skoda, ja se fakt tesil, a ze mi dalo praci se na ten PG18 dostat! Kua!
25274
0 0
Tak toto sa mi páči, ako niekto vyčíta profesionálnemu filmovému recenzentovi, že sa díval na film, o ktorom dopredu tušil, že to nie je jeho parketa. Ty by si asi chcel, aby recenzie na isté filmy písali iba tí ľudia, ktorých sa tie filmy páčili. Lenže to by všetko všade malo hodnotenie 100%. Som starý hororový fajnšmeker, ale Hostel bola fakt slabota. Slušný základný nápad, občas kúsok atmosféry a dobrý gore-efekt, ale inak len kopa sračiek.
25227
0 0
Jsou.
25226
Jsou.
0 0

whoisbetter?

Nejsou ty američnai jen 2? Třetí je Islaňďan?
25225
whoisbetter?
0 0

HOSTEL

Tak teda přátelé já jenom zírám!Nevím proč koukáte na filmy typu HOSTEL, když v podvědomí dopředu víte, že to není vaše parketa!A pak tomu dodáte korunu s tím co tady píšete!A to nemluvit o panu recenzentovi(nic ve zlym), který by si ty řeči o Tarantinovi mohl sakra odpustit!
Hostel je náhodou dost dobrý film a těm co se to nelíbí ať si prdel políbí!
25168
Tak teda přátelé já jenom zírám!Nevím proč koukáte na filmy typu HOSTEL, když v podvědomí dopředu víte, že to není vaše parketa!A pak tomu dodáte korunu s tím co tady píšete!A to nemluvit o panu recenzentovi(nic ve zlym), který by si ty řeči o Tarantinovi mohl sakra odpustit! Hostel je náhodou dost dobrý film a těm co se to nelíbí ať si prdel políbí!
HOSTEL
0 0

Adrian:

Konečne niekto, kto Cabin Fever považuje rovnako ako ja za nudnú sračku :D
25165
Konečne niekto, kto Cabin Fever považuje rovnako ako ja za nudnú sračku *:D*
Adrian:
0 0

Roth vs Aja

Cabin Fever som ledva svojho casu dopozeral a "zanrova" kvalita, ak tam nejaka bola, tak ma minula velkym oblukom. Hostel mi nesadol rovnako, mozno este menej, pricom v recenzii uvedena veta, porovnavajuca Hostel vs Saw v pouziti urovni nasilia a brutality v intenciach dosiahnutia napatia u divaka uz ani vystiznejsie nemohla byt napisana. A na zaklade prevazne zahranicnych pochvalnych kritik, ktore oznacuju Hostel za vskutku husty horor, som zvedavy, ako budu musiet oznacit Ajov remake Cravenoho Hills Have Eyes ... ?)
25161
Cabin Fever som ledva svojho casu dopozeral a "zanrova" kvalita, ak tam nejaka bola, tak ma minula velkym oblukom. Hostel mi nesadol rovnako, mozno este menej, pricom v recenzii uvedena veta, porovnavajuca Hostel vs Saw v pouziti urovni nasilia a brutality v intenciach dosiahnutia napatia u divaka uz ani vystiznejsie nemohla byt napisana. A na zaklade prevazne zahranicnych pochvalnych kritik, ktore oznacuju Hostel za vskutku husty horor, som zvedavy, ako budu musiet oznacit Ajov remake Cravenoho Hills Have Eyes ... *?)*
Roth vs Aja
0 0

dalšie nactiutŕhačstvo?

Práve sa dívam na Underworld: Evolution (sorry, normálne filmy na monitore neuznávam, ale Underworld 1 sa mi nepáčil natoľko, že za dvojku nie som ochotný platiť), a tak mi napadlo, že či aj Maďari zlostne nadávajú na tento film. Pretože sa to odohráva v Maďarsku a sú to len samé staré gotické barabizne, lesy a poľné cesty. Keď hrdina zastaví pri ceste v motoreste, tak je to normálny zrub (!!!), v ktorom sedia špinaví, bradatí chlapi v ruských baraniciach (!!!) a potom prídu policajti na Lade Nive, v uniformách z 80. rokov a začnú strieľať na vlkodlaka z kalašnikovov... Náramná sranda :o Aspoň že Kate Beckinsale nie je taká nesympatická ako v prvej časti (a vlastne vo všetkých filmoch, v ktorých hrala - to je ten syndróm Zety-Jones-Douglasovej: síce pekná ženská, ale človek by sa jej nedotkol ani trojmetrovou latou)...
25160
Práve sa dívam na Underworld: Evolution (sorry, normálne filmy na monitore neuznávam, ale Underworld 1 sa mi nepáčil natoľko, že za dvojku nie som ochotný platiť), a tak mi napadlo, že či aj Maďari zlostne nadávajú na tento film. Pretože sa to odohráva v Maďarsku a sú to len samé staré gotické barabizne, lesy a poľné cesty. Keď hrdina zastaví pri ceste v motoreste, tak je to normálny zrub (!!!), v ktorom sedia špinaví, bradatí chlapi v ruských baraniciach (!!!) a potom prídu policajti na Lade Nive, v uniformách z 80. rokov a začnú strieľať na vlkodlaka z kalašnikovov... Náramná sranda *:o* Aspoň že Kate Beckinsale nie je taká nesympatická ako v prvej časti (a vlastne vo všetkých filmoch, v ktorých hrala - to je ten syndróm Zety-Jones-Douglasovej: síce pekná ženská, ale človek by sa jej nedotkol ani trojmetrovou latou)...
dalšie nactiutŕhačstvo?
0 0

má, nebo nemá