Diskuze k článku Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň: Recenze

Za 3) 2, 3, a 4 Narnie bude režírovat Adamson.
Za 4) 5, 6, 7 Narnii bude nejspíš režírovat někdo jiný.
Za 5) Uspořádání dílů bude takovéhle 1, 2, 3, 4, 6, 5, 7, má to být kvůli tomu
že 5, 6, 7 má být samostatná trilogie seřazená chronologicky.
Za 6) Celá série Letopisy Narnie má být hotová až v roce 2020.
26014
Dnes jsem četl o plánovaných pokračováních narnie a dočetl jsem se toto. Za 1) Letopisy Narnie 2 budou mít nejspíš premiéru až v roce 2008 Za 2) Letopisy Narnie 2 a 3 se budou natáčet zároveň Za 3) 2, 3, a 4 Narnie bude režírovat Adamson. Za 4) 5, 6, 7 Narnii bude nejspíš režírovat někdo jiný. Za 5) Uspořádání dílů bude takovéhle 1, 2, 3, 4, 6, 5, 7, má to být kvůli tomu že 5, 6, 7 má být samostatná trilogie seřazená chronologicky. Za 6) Celá série Letopisy Narnie má být hotová až v roce 2020.
Pokračování
0 0

Určitě

si koupím dvd Narnie až vyjde.
25269
si koupím dvd Narnie až vyjde.
Určitě
0 0
Mno, tak se to řeší jinde ... Myslel jsem, že když se řeší tržby o daném filmu, tak se to řeší v diskuzi o daném filmu či v týdenním box office, ale ve "Walkerovi" není o těch filmech ani zmínka.... Trochu mě mrzí, že takto některé (nejen moje) příspěvky úplně zapadnou ... Takže bych prosil JISTÉ osoby, ať přestanou omílat pořád dokola stejná témata... A pokud mají tu potřebu, tak aspoň ne výkřiky typu "King Kong je *hit nic k tomu" ... Nejsem žádný expert, ale docela jistě vím, že třeba King Konga bych obhájil stopro ... Ale co zmůžu proti "virům (či viru)", jak to tady onekhdy jeden uživatel správně přirovnal? Asi nic ... ;)
25268
Mno, tak se to řeší jinde ... Myslel jsem, že když se řeší tržby o daném filmu, tak se to řeší v diskuzi o daném filmu či v týdenním box office, ale ve "Walkerovi" není o těch filmech ani zmínka.... Trochu mě mrzí, že takto některé (nejen moje) příspěvky úplně zapadnou ... Takže bych prosil JISTÉ osoby, ať přestanou omílat pořád dokola stejná témata... A pokud mají tu potřebu, tak aspoň ne výkřiky typu "King Kong je *hit nic k tomu" ... Nejsem žádný expert, ale docela jistě vím, že třeba King Konga bych obhájil stopro ... Ale co zmůžu proti "virům (či viru)", jak to tady onekhdy jeden uživatel správně přirovnal? Asi nic ... *;)*
0 0
Ne že bych to nějak sledoval, ale v Americe Narnie dá Pottera... Sice o kousek, ale dá... Čím myslíte, že to nakonec je? Osobně vsazim "jen" na kult Lewise a "dokonalé" načasování premiéry před Vánoci... Potter sice je hit, ale stejně jako LotR v Americe mírně ztrácí... Holt Amíci jsou Amíci...;)
25248
Ne že bych to nějak sledoval, ale v Americe Narnie dá Pottera... Sice o kousek, ale dá... Čím myslíte, že to nakonec je? Osobně vsazim "jen" na kult Lewise a "dokonalé" načasování premiéry před Vánoci... Potter sice je hit, ale stejně jako LotR v Americe mírně ztrácí... Holt Amíci jsou Amíci...*;)*
0 0
Práve som prišiel z kina...a Narnia sa u mňa zaradila určite medzi to najlepšie čo som za posledné dva roky videl...od začiatku ma film vtiahol do deja a pevne držal...bol to pre mňa krásny zážitok :)
25156
Práve som prišiel z kina...a Narnia sa u mňa zaradila určite medzi to najlepšie čo som za posledné dva roky videl...od začiatku ma film vtiahol do deja a pevne držal...bol to pre mňa krásny zážitok *:)*
0 0

Mě mile překvapila...

Netlačil jsem na pilu a nijak nespěchal jednak se stahováním traileru a jednak s filmem samotným a myslím, že se vyplatilo. Ne, že bych říkal, že to bude blbost, nebo že by se mi to nemohlo líbit, ale nějak jsem měl pocit, že kdybych hned od začátku od toho čekal moc, tak by mě to tolik neuspokojilo. A výsledek se dostavil: film se mi velice líbil a až na určité věci, můžu říct, že to není jen pohádka pro malé děti i když toho temna tam zas tolik není... Nejlepší je pro mě ovšem na filmu hudba - ta se jim opravdu povedla...
25147
Mě mile překvapila...
0 0

mě se to líbilo

Konečně jsem byl v kině na Narnii a musím říct, že se mi dost líbila. Samozřejmě až na ty kýčovité projevy emocí mezi sourozenci. Námitky typu: Celé obyvatelstvo Narnie tvoří jen faun, liška a dva bobři jsou nesmyslné, když si uvědomíte, že většina děje v zasněženém lese se odehrávala jen na pár km čtverečných a když děti prchají přes řeku, nemá smysl se zajímat, kde jsou další obyvatelé pohádkové říše. Narnie je obrovská a kousek lesa s lucernou je jen místo na mapě. Stejně za okamžik začníná jaro a o vytoužení obyvatelé se pak objeví na scéně.
25123
mě se to líbilo
0 0

LotR

Me pride dvojka vyborna, prave proto, ze neni vazana zadnym dejovym zacatkem/koncem a neni v ni nacpana tuna jinejch veci, aby se dokoncil pribeh (viz natahovanej RotK)
25000
LotR
0 0

MichelBay

No to je muj subjektivni nazor....Ja jen ze Nania se mi vic libila jak Lord Of The Rings....
24999
MichelBay
0 0

DjLuke9

No je to zajímavé, ale mě se zase z Pána Prstenů nejvíce líbila jednička. To poprvé kdy se člověk seznamuje s tou fantasy zemí je skvělé. Dvě Věže pokládám za naprosto zbytečnou část filmu. Tam se neděje vůbec nic. Oni pořád jen někam jdou a pak je jedna bitva a konec. A trojka už zase celkem jde. Ale nejlepší je z Pána Prstenů prostě jednička! Ta je fakt dobrá!! Takže Společenstvo 10/10, Dvě Věže 6/10, Návrat Krále 8/10. Celkově tedy 8/10 za celou trilogii.
24998
DjLuke9
0 0

Nanria

Konecne sem videl tenhle film...Me se moc libil i navzdory negativnim ohlasum..Nechapu proc ho vsichni srovnavaji s Panem Prstenu...vubec takovej neni,anei nemel bejt jak Pan Prstenu..Je proste jinej...POdle mne je i lepsi...I kdyz trval jenom 2 hodiny(Ano ma mit vic casti,ale oni na sebe nenavazujou...).Ale aspon se tam neco deje a hlavne je urcen vic detem jak popkornovym pubertakum.Mne se zas na druhopu stranu vubec nelibil Pan Prstenu..Podle mne to byla nuda..Prvni dil uplne a zvisni dili se dali..ale prvni dil,tam se nic nedelo a kdyz to tak vezmu tech 9 hodiny filmu se dalo skratit na 4 a aspon by to tak nenudilo....Jako vzdy je to muj subjektivni nazor.!!
24995
Nanria
0 0
Ano, Pravcicka brana je pekelna :-)
24803
Ano, Pravcicka brana je pekelna :-)
0 0

Will

Jestli myslíš to pozadí ze herci v scéně kde jsou na hoře a kolem je krajina tak to je triková odfláklost největšího kalibru! No a jak vylézají z vody to je také pěkně odporné to za nima! Máš pravdu nevšiml jsi se toho sám. :)
24802
Jestli myslíš to pozadí ze herci v scéně kde jsou na hoře a kolem je krajina tak to je triková odfláklost největšího kalibru! No a jak vylézají z vody to je také pěkně odporné to za nima! Máš pravdu nevšiml jsi se toho sám. *:)*
Will
0 0
Ja som si to vsimol a nebol som sam.
24801
Ja som si to vsimol a nebol som sam.
0 0

A to si na kvalitu potrpím

a je to to první co zkoumám na filmech.
24799
a je to to první co zkoumám na filmech.
A to si na kvalitu potrpím
0 0

Ehh

To teda v žádném případě.
24798
To teda v žádném případě.
Ehh
0 0
Ravenhorn> robis si srandu, ze? Tie zabery zblizka kde je jasne vidno, ze herci stoja pred platnom na ktorom je nieco nalepene to su prefektne triky? Ty si si vobec nevsimol kontrast medzi perfektnym Aslanom a nosorozcom ktory vyzeral ako moje vytvory v 3DS? atd atd.
24797
0 0

Triky byli nice

Mám názor jako u Konga triky byly na dnešní dobu perfektní. A pokuď se někomu nelíbila barevnost tak je to jeho problém, ale barevnost má právě ten svůj účel. A že se obětuje. U filmu bych nedával jako zápor to co je v knize. Když je něco tak v knize, tak to má být dáno do filmu, pokud je to přesná adaptace knihy.
24796
Triky byli nice
0 0
Tak som to zhliadol aj ja :) avsak v orginale :+ (dokonca bez titulkov, uplne zuzo ;) ) Bavil som sa az do chvile ked sa Aslan siel obetovat. To sme sa s priatelkou zhodli, ze odvtedy logika deja zacala skrypat viac nez bolo nutne a v podstate sa to zvrhlo na klasicke klise "hlavna Zla osoba si neprecitala spravne text a vypocitava hlavna Dobra osoba to zneuzila." Keby v 60% rozpravkach HZO vedeli citat tak normalne ovladnu svet tak ako povodne chceli ale co uz :D ale brali sme to ako pribeh pre deti ktore si z toho odnesu moralne ponaucenie. Tie krestanske motivy mi neprisli az tak silne ako napr. v jednom spracovani legendy o Artusovi mozno hlavne preto, ze par veci tam nebolo tak podrobne rozpovedanych ako mozu byt v knizke. Oboch nas taktiez mrzel obrovsky kontrast trikov asi najslabsia stranka filmu lebo od deja sme moc necakali. Dost to este zachranila hudba H G-W ktora nesklamala. Harry je borec. Takze celkovy dojem lahky nadpriemer pretoze naozaj som sa bavil aj na vtipkoch ktorych tam bolo dost aj celkovo to proste bolo mile. Ak nerozberam dej tak sa to da :D
24795
Tak som to zhliadol aj ja :) avsak v orginale *:+* (dokonca bez titulkov, uplne zuzo *;)* ) Bavil som sa az do chvile ked sa Aslan siel obetovat. To sme sa s priatelkou zhodli, ze odvtedy logika deja zacala skrypat viac nez bolo nutne a v podstate sa to zvrhlo na klasicke klise "hlavna Zla osoba si neprecitala spravne text a vypocitava hlavna Dobra osoba to zneuzila." Keby v 60% rozpravkach HZO vedeli citat tak normalne ovladnu svet tak ako povodne chceli ale co uz :D ale brali sme to ako pribeh pre deti ktore si z toho odnesu moralne ponaucenie. Tie krestanske motivy mi neprisli az tak silne ako napr. v jednom spracovani legendy o Artusovi mozno hlavne preto, ze par veci tam nebolo tak podrobne rozpovedanych ako mozu byt v knizke. Oboch nas taktiez mrzel obrovsky kontrast trikov asi najslabsia stranka filmu lebo od deja sme moc necakali. Dost to este zachranila hudba H G-W ktora nesklamala. Harry je borec. Takze celkovy dojem lahky nadpriemer pretoze naozaj som sa bavil aj na vtipkoch ktorych tam bolo dost aj celkovo to proste bolo mile. Ak nerozberam dej tak sa to da *:D*
0 0

Jeden parchant

Jeden strašněj kulturní ignorat byl také v Ládví na Narnii a velkou část filmu tam každou chvíli miřil s červeným laserem na plátno. Jsem myslel, že to nevydržím a půjdu si zjistit, kdo to je. Měl velké štěstí, že jsem nevědel kdo to byl. Chápete? Vy si zaplatíte film a pak Vám tam každou chvíli lítá červená tečka po plátně? To jsem ještě nezažil. Nechápu proč tam šel. Když ho to nebaví tak ať tam neleze. To zkaží zážitek s filmu. :(
24794
Jeden strašněj kulturní ignorat byl také v Ládví na Narnii a velkou část filmu tam každou chvíli miřil s červeným laserem na plátno. Jsem myslel, že to nevydržím a půjdu si zjistit, kdo to je. Měl velké štěstí, že jsem nevědel kdo to byl. Chápete? Vy si zaplatíte film a pak Vám tam každou chvíli lítá červená tečka po plátně? To jsem ještě nezažil. Nechápu proč tam šel. Když ho to nebaví tak ať tam neleze. To zkaží zážitek s filmu. *:(*
Jeden parchant
0 0