Diskuze k článku Ve stínu: Recenze

příspěvky 1 - 10 Napsat příspěvek
parada, sice jsem nepochopil ten "odjezdovy" konec a ani se mi po tom moc patrat nechce, ale treba mi to tu nekdo vysvetli. S tempem jsem nemel vubec zadny problem v duro na csfd psal neco o sestakovych nahodach, tak toho jsem si nastesti taky nevsiml (nebo spis po tretim Batmanovi mam hooodne zvyseny prah citlivosti). Jedine minus je, ze vrchol filmu je pomerne daleko od konce filmu, ale jinak velka spokojenost 8/10.
255367
0 0

10 - 12 místo ze 71... no za to ceny nedávají. :D
249080
10 - 12 místo ze 71... no za to ceny nedávají. *:D*
0 0
...takze nominace unikla celkem o dost 8)
249078
...takze nominace unikla celkem o dost *8)*
0 0
Postup do užšího kola do kategorie neanglicky mluvených filmů prý tentokrát unikl jen o vlásek.
249077
0 0
Fajn to bylo. Sice trochu strnulý, ale zato kompaktní a světově působící nejen na povrchu. 7/10
249075
0 0

Re: VendyBendy

Souhlas. Mám takovej pocit, že dramaturgové v českém filmu od určitý doby snad ani neexistujou.
242453
Re: VendyBendy
0 0

Re:Kverulant

Souhlasim se vsim co pises. Uz davno se mi nestalo, ze jsem se pri odchazeni z kina citila tak 'podvedena'. Vsechna ta poctiva filmarina tam byla jak ma byt (snad krome bezradne a neustale hrajici 'hudby'). A presto mi prislo, jakobych mela zizen a misto sklenice vody by mi ukazali kudy k jezeru.
Film ma v prvni rade vypravet pribeh. Zpusob jak jej vypravi odlisuje dobre filmy od spatnych. Ale sestakovou historkou nikoho nezaujme ani sebelepsi vypravec. Zejmena proto, ze vypravet takove historky je ztrata casu.
Presne to mel Ondricek udelat - predlozit scenar schopnemu dramaturgovi (ktery by mu jej omlatil od hlavu)
A jestli to tady cte Marek Epstein: Odvolej nasmlouvane ksefty a vem si rok-dva tvurci volno. Hypoteky jsou svine, to je mi jasne, ale ty momentalne nemuzes psat. Jinak ti tu vycpelost brzy nekdo prestane bastit.
242432
Souhlasim se vsim co pises. Uz davno se mi nestalo, ze jsem se pri odchazeni z kina citila tak 'podvedena'. Vsechna ta poctiva filmarina tam byla jak ma byt (snad krome bezradne a neustale hrajici 'hudby'). A presto mi prislo, jakobych mela zizen a misto sklenice vody by mi ukazali kudy k jezeru. Film ma v prvni rade vypravet pribeh. Zpusob jak jej vypravi odlisuje dobre filmy od spatnych. Ale sestakovou historkou nikoho nezaujme ani sebelepsi vypravec. Zejmena proto, ze vypravet takove historky je ztrata casu. Presne to mel Ondricek udelat - predlozit scenar schopnemu dramaturgovi (ktery by mu jej omlatil od hlavu) A jestli to tady cte Marek Epstein: Odvolej nasmlouvane ksefty a vem si rok-dva tvurci volno. Hypoteky jsou svine, to je mi jasne, ale ty momentalne nemuzes psat. Jinak ti tu vycpelost brzy nekdo prestane bastit.
Re:Kverulant
0 0
Výkon Trojana opět úctyhodný. Sežrala jsem mu každé slovo a ta image noir hrdiny mu perfektně sedla. Film mě celkově uchvátil hutnou atmosférou, téměř uhrančivou hudbou a prostě perfektním zpracováním. Měl asi jen jedinou vadu.... až několik minut po jeho skončení jsem si uvědomila, že se tam toho vlastně až tak moc nestalo. Ale to člověk rád pomine, protože Trojan to všechno utáhne a výsledný dojem je ovlivněn hlavně jeho výkonem.
242385
0 0
Soňa Norisová vypadá na tý první fotce úplně jako Connie Nielsen :)

Jinak se zdá, že poprvý od Báthory půjdu do kina na českej film... Snad to tentokrát dopadne líp.
242197
Soňa Norisová vypadá na tý první fotce úplně jako Connie Nielsen *:)* Jinak se zdá, že poprvý od Báthory půjdu do kina na českej film... Snad to tentokrát dopadne líp.
0 0

Ach jo

To jsem jedinej, komu ten film, respektive jeho detektivní pozadí přišlo jako historický blábol? O odhalení Trojan spíš zakopává božím nadělením než pátrá a pochybuju, že v tom roce bylo u policie místo pro počestné nekomunisty - v takovéhle funkci (natož u tak choulostivého případu) by sotva působil nějaký morální problémový hrdina, ale klasicky úslužný drsný fízl. A ten důkaz na konci, kterého se STB zalekne - čeho se jako báli, že někdo pravdu rozšíří v padesátých letech na internetu? Snad by stačilo pár lidí odprásknout, vysypat popel do polí, jako se to v té době dělalo a napsat smyšlenou historku do novin. Je to "moc hezký", že ten film stál tolik prachů, že barrandovští profíci dostali po dlouhé době příležitost předvést své umění výpravy a kostýmů, ale snad by se mělo v recenzi mluvit i o tom, že to má chabý scénář přetvářující se jako detektivka. Obhajoba antikomunistickým posláním v tomhle případě dopadá na neúrodnou půdu.
242119
Ach jo
0 0