Diskuze k článku Twilight Sága: Rozbřesk - 2. část: Recenze

0 0

Milda99

Film jsem neviděl, ale podle spoileru se mi okamžitě vybavil Dallas :D Bella se převalila na gauči a Patyzón vylezl ze sprchy? :D
251178
Milda99
0 0
5/10... bodík za film jako takovej, druhej bodík za napětí před finální bitvou, třetí za to, že jsem si tu bitvu užil (na pár drobností), čtvrtej za masakr co se ve mě odehrál mezi 1:25:25 až 1:26:35 a ještě bodík za Sheena. Ten mi jediný zaujal. Jinak film provar no. Kdyby udělali Rozbřesk jen jeden, tak by to možná tak špatné nebylo. Ale ta bitka nebyla zas tak špatná, škoda jen, že... viz spojler níže.

Film je hrozný, moje přítelkyně to odsoudila ještě hůř než já. Když jsem se jí ptal kolik by dala bodů, tak se zeptala jestli je možné i záporné hodnocení. Pak řekla, že si dělá samozřejmě srandu, že nulu by tomu dala

Jak začala bitva, řekl jsem si...že by to zakončili až takhle? To vypadá na masakr a začal jsem si to trochu užívat a nestačil jsem se divit kdo to o.d.s.e.r.e. Po zjištění, že se jedná o předpověď možné budoucnosti, mi to oddělalo a dokoukal jsem to jen z povinnosti.
251096
5/10... bodík za film jako takovej, druhej bodík za napětí před finální bitvou, třetí za to, že jsem si tu bitvu užil (na pár drobností), čtvrtej za masakr co se ve mě odehrál mezi 1:25:25 až 1:26:35 a ještě bodík za Sheena. Ten mi jediný zaujal. Jinak film provar no. Kdyby udělali Rozbřesk jen jeden, tak by to možná tak špatné nebylo. Ale ta bitka nebyla zas tak špatná, škoda jen, že... viz spojler níže. Film je hrozný, moje přítelkyně to odsoudila ještě hůř než já. Když jsem se jí ptal kolik by dala bodů, tak se zeptala jestli je možné i záporné hodnocení. Pak řekla, že si dělá samozřejmě srandu, že nulu by tomu dala Jak začala bitva, řekl jsem si...že by to zakončili až takhle? To vypadá na masakr a začal jsem si to trochu užívat a nestačil jsem se divit kdo to o.d.s.e.r.e. [spoiler] Po zjištění, že se jedná o předpověď možné budoucnosti, mi to oddělalo a dokoukal jsem to jen z povinnosti.[/spoiler]
0 0
1/10 Kill me please!!!!!!!
249621
1/10 Kill me please!!!!!!!
0 0
No neda mi to a musim taky napsat svuj nazor. Stmivani se mi nastesni vyhnulo obloukem a o tom ze neco takoveho existuje jsem vedel jen z titulku na internetu. Ale s kamarady jsme potrebovali zabit cas v Helsinkach, tak jsme na to zasli. Pribeh z predchozich dilu jsem nechal priblizne prevypravet, at jsem aspon trochu v obraze. A pak to zacalo.. Uznavam, ze koukat na a hodnotit 5. (?) dil serie, aniz bych videl zbytek muze byt k filmu dost nespravedlive, ale tohle bylo proste jedno monstrozni WTF?! Opravdu jsem mel az pochybnosti ze jsme koukali na stejny film, kdyz superintelektual woody tomu dal 4/10 a ja jen nevericne cumel.. Uprime si nevybavuju, ze bych kdy videl horsi film. Mozna me jen zradila pamet, ale vazne si nedokazu vybavit hure natoceny (a jeste k tomu mainstreamovy a vazne mysleny) film. Vzdyt na tom filmu bylo priserne uplne vse! To bylo tak neuveritelne komplexne spatne, ze jsem se zdrahal uverit ze to neudelali naschval jako vysmech. Kdybych uz vazne musel alespon jednu vec pochvalit, tak ty letecke zabery prirody na zacatku nebyly spatne.. Chapu ze kazdy ma jiny vkus, ale nekdo kdo ma v zivote nakoukane nejake ty filmy, neni trinactka a nenevlastni slepeckou hul to prece musi videt. Pardon za typicke hejterstvi, vazne to neni muj styl, ale tady se tak moc rozchazime, ze mam proste potrebu to ze sebe vyklopit. Ale jedno velke ALE! Tento film je tak dementni, nesmyslny a trapny, ze jsem mel (a ne sam) naproste vybuchy smichu temer polovinu stopaze. Tak moc jsem se u filmu od srdce uz opravdu dlouho nezasmal. Kategorie guilty pleasure pro me ziskava naprosto novy rozmer. Presto co jsem vyse napsal, film jsem si neuveritelne uzil a penez nelituju. Sragoram jsem se cely zivot zamerne vyhybal, ale asi jsem delal chybu.
246450
0 0
Tak kedze v knihe ziadna epicka bitka nie je, museli to nejako ojebabrat:)
246405
[spoiler]Tak kedze v knihe ziadna epicka bitka nie je, museli to nejako ojebabrat:)[/spoiler]
0 0
Fajn, umim číst mezi řádky. Jen se mi nechtělo moc věřit, že toho může bejt někdo schopnej :D
246404
Fajn, umim číst mezi řádky. Jen se mi nechtělo moc věřit, že toho může bejt někdo schopnej *:D*
0 0

vZec

Jo, je to vize prezentovana tomu hlavnimu kapovi Volturiu co ho hraje Sheen. Ale clovek to zjisti az vlastne po bitve, kde v nejvyhrocenejsim momentu se to proste utne a vrati se to do par okamziku pred zacatkem, coz pekne nasere a vsichni pak zijou stastne az do sve mozne budouci smrti.

P.S. Konec je opet na te same kvetnate louce, kde zacinalo a koncilo Eclipse a mozna i byla v predchozich dilech. Tomu rikam napaditost.

Vice ve spoileru, ale bylo to jednoduse utrpeni. Vsichni se chavaji a hlavne vypadaji jako s prominutim kokoti. Proste ty cocky a makeup mne nuti se smat. V podstate se resi jen blbosti a strasne dlouho. Jacob si opet svlika tricko (ale uz si tady a toho delaji trochu srandu i tvurci) a Kristen to vse projde s jednim vyrazem. 2/10 a vyhlizeni dalsi uspesne knizni sragory, ktera se bude adaptovat.
246377
[spoiler]Jo, je to vize prezentovana tomu hlavnimu kapovi Volturiu co ho hraje Sheen. Ale clovek to zjisti az vlastne po bitve, kde v nejvyhrocenejsim momentu se to proste utne a vrati se to do par okamziku pred zacatkem, coz pekne nasere a vsichni pak zijou stastne az do sve mozne budouci smrti. P.S. Konec je opet na te same kvetnate louce, kde zacinalo a koncilo Eclipse a mozna i byla v predchozich dilech. Tomu rikam napaditost.[/spoiler] Vice ve spoileru, ale bylo to jednoduse utrpeni. Vsichni se chavaji a hlavne vypadaji jako s prominutim kokoti. Proste ty cocky a makeup mne nuti se smat. V podstate se resi jen blbosti a strasne dlouho. Jacob si opet svlika tricko (ale uz si tady a toho delaji trochu srandu i tvurci) a Kristen to vse projde s jednim vyrazem. 2/10 a vyhlizeni dalsi uspesne knizni sragory, ktera se bude adaptovat.
vZec
0 0

duro

Potvrď nebo vyvrať. To je ta závěrečná ultimátní mega epic bitva jen nějaká předtucha či něco podobnýho? Protože zatim se mi to tak z recenzí jeví
246375
[spoiler]Potvrď nebo vyvrať. To je ta závěrečná ultimátní mega epic bitva jen nějaká předtucha či něco podobnýho? Protože zatim se mi to tak z recenzí jeví[/spoiler]
duro
0 0
Jó, duro a tys mi nevěřil ...
246370
Jó, duro a tys mi nevěřil ...
0 0
Takže to mohlo skončit minulým filmem. OK :D
246286
Takže to mohlo skončit minulým filmem. OK *:D*
0 0
Karel: Je to o tom, že prídu Vulturi, pretože to dieťa je nejaké divné. Hlavné postavy ich presvedčia, že dieťa je vlastne v poriadku, všetci si padnú do náručia a... vráti sa to do bodu x na konci minulej časti.
246285
0 0
doporučuju přečíst tenhle článek - aneb, to nejpodstatnější, co si lze z takhle epické ságy odnést
246280
[link="http://www.guardian.co.uk/culture/2012/nov/17/twilight-breaking-dawn-lessons-learned?fb=optOut"]doporučuju přečíst tenhle článek[/link] - aneb, to nejpodstatnější, co si lze z takhle epické ságy odnést
0 0
Hele a mělo by na postavy a ústřední příběh nějakej dopad, kdyby ta druhá část vůbec nebyla? Já mám z těch reakcí pocit, že je všechno na konci první části v bodě x, a celá druhá půlka je jenom o vytasení umělý překážky, po jejímž "překonání" se to dokonale vrátí zpátky do bodu x. Or not?
246259
0 0
Počas sledovania som si hlavne uvedomil, že 5 dielov je fakt veľa a že už ma to fakt iba unavuje. Navyše ten náboženský podtext ma fest irituje.

Nejakých 4/10 by som zo seba dostal, ale na čsfd som dal s chuťou taký veľký záverečný celkový odpad.
246253
Počas sledovania som si hlavne uvedomil, že 5 dielov je fakt veľa a že už ma to fakt iba unavuje. Navyše ten náboženský podtext ma fest irituje. Nejakých 4/10 by som zo seba dostal, ale na čsfd som dal s chuťou taký veľký záverečný celkový odpad.
0 0
Nevim, jestli to bylo očekáváním totální sračkoidnosti, ale taky mi přišla čtyrka v pohodě. (digitální lišky se mi jevily jako potenciálně nebezpečné např :) Scénář byl prostě stejnej, ale režie celkem jistá a vyšlo z toho nejmenší zlo a bavilo mě.

Hlad: Jestli jsou tu jen ty dvě skupiny, co jsi popsal, tak přihlašuju třetí skupinu s jedním členem.

Btw Twilight má potenciál, kterej tam, ikdyž totálně dojebanej pod zem, prostě je a dost to zachraňuje.
246106
Nevim, jestli to bylo očekáváním totální sračkoidnosti, ale taky mi přišla čtyrka v pohodě. (digitální lišky se mi jevily jako potenciálně nebezpečné např :) Scénář byl prostě stejnej, ale režie celkem jistá a vyšlo z toho nejmenší zlo a bavilo mě. Hlad: Jestli jsou tu jen ty dvě skupiny, co jsi popsal, tak přihlašuju třetí skupinu s jedním členem. Btw Twilight má potenciál, kterej tam, ikdyž totálně dojebanej pod zem, prostě je a dost to zachraňuje.
0 0

@duro

...not sure if serious ಠ_ಠ