Diskuze k článku 96 hodin: Odplata: Recenze

příspěvky 1 - 19 Napsat příspěvek
Náser to není, protože tam chybí: Kurva tak tohle ne, to jste neměli dělat, teď vás sešfíkam jak prasata!!! Je to takový, že se tam chová, jakoby to čekal, a tak nějak se s tim hold vypořádá no, vždyď jde jen zase o jeho rodinu, nic víc...:o) Jinak nápad opět pěknej. Ty akční scény samozřejmě tři kameramani s parkinsonem. Ale dalo se no. Neeson hrál pěkně, ale mohlo na něm být víc vidět, že se bojí a že to jen tak nenechá jako v prvním díle.
251658
0 0
No není to zdaleka takovej náser jako jednička, která to u mě má za plnou palbu. Tohle je za slabší sedmičku nebo lepší šestku. Ale pořád jsem se bavil. Trojku chci, aby bylo jasno! Ideálně i s Liamovýma kámošema. Taaaakže 7-/10

A k závěru
Jamie je Albánec?
248796
No není to zdaleka takovej náser jako jednička, která to u mě má za plnou palbu. Tohle je za slabší sedmičku nebo lepší šestku. Ale pořád jsem se bavil. Trojku chci, aby bylo jasno! Ideálně i s Liamovýma kámošema. Taaaakže 7-/10 A k závěru [spoiler]Jamie je Albánec?[/spoiler]
0 0
Kastrát vynikajícího prvního dílu. Kdyby Besson s Megatonem dopředu vyhlásili, že půjde o skoro čistokrevnou komedii, udělali by líp. Dvojka je ze všeho nejvíce parodií svého (ne)dávno narozeného bratříčka. Vždyť považte, Maggie Grace pobíhá po Istanbulu a hází granáty, dcera s tatíkem si taxíkem prolítnou až k US ambasádě (samozřejmě, že dcerka ještě nemá regulérní řidičák), Neeson se následně potlouká Istanbulem jakoby nic, přitom musí mít v patách celou policii... Škoda, že se na konci s Rade Šerbedžijou nepolíbili a neřekli si "všechno dobrý, kámo". Mohli spolu dělat v L.A. barbecue a občas na pokec přizvat další albánský borce. Na tohle však už Luc neměl "koule".

4/10 a zdůrazňuju - je to za ten nechtěný humor, který se celým filmem táhne...
243889
Kastrát vynikajícího prvního dílu. Kdyby Besson s Megatonem dopředu vyhlásili, že půjde o skoro čistokrevnou komedii, udělali by líp. Dvojka je ze všeho nejvíce parodií svého (ne)dávno narozeného bratříčka. Vždyť považte, Maggie Grace pobíhá po Istanbulu a hází granáty, dcera s tatíkem si taxíkem prolítnou až k US ambasádě (samozřejmě, že dcerka ještě nemá regulérní řidičák), Neeson se následně potlouká Istanbulem jakoby nic, přitom musí mít v patách celou policii... Škoda, že se na konci s Rade Šerbedžijou nepolíbili a neřekli si "všechno dobrý, kámo". Mohli spolu dělat v L.A. barbecue a občas na pokec přizvat další albánský borce. Na tohle však už Luc neměl "koule". 4/10 a zdůrazňuju - je to za ten nechtěný humor, který se celým filmem táhne...
0 0
Ja se budu trošku lišit. Pro mě to byla Nuda v Brně. Pardon v Istanbulu. Nebudu lhát. Skoro po celou dobu jsem se tlemil co tu vypouští za kecy vetšina vyvolených. Kdyby to byla akční komedie tak neceknu. Tohle, ale slibovalo něco jiného. Bohužel. Kdybych nevěděl kdo psal scénář tak bych to viděl na zhuleného Chucka Norrise. Je šílené kolik kritiky se snáší nad českými filmy, ale tohle by snad nevyplodil ani nikdo u nás. Je to smutné co nás po tak výborné jedničce potkalo a kdo neviděl ať se tomu obloukem raději vyhne vyhne. Tohle je největší zklamaní co jsem letos viděl a to se mi trailer hodně líbil. A osobně už se těším až Liama Neesona uvidím v něčem jiném. 1/10
243799
0 0
U mně má tenhle film za 8. Sice akce trochu nepřehledná, ale jinak jsem se dobře bavil. A proč tolik, jen kvůli ústřední trojce Neeson, Jansen, Grace. Docela sympatická to rodinka :D :D :D :D
243130
U mně má tenhle film za 8. Sice akce trochu nepřehledná, ale jinak jsem se dobře bavil. A proč tolik, jen kvůli ústřední trojce Neeson, Jansen, Grace. Docela sympatická to rodinka *:D* *:D* *:D* *:D*
0 0

7/10

a naprostá spokojenost ikdyž to samozřejmě mohlo být daleko lepší ovšem 1. díl se překonat určitě nedá(to by snad 3 díl musel točit Bay).Akční scény o který mělo jít především nebyly tak špatný ale Neeson mě připadal takovej unavenej během celýho filmu.Až při závěrečným zúčtování to byl zase ten nasranej tatík z 1. dílu
Napětí ale bylo ve filmu docela hodně (o Famke Janssen jsem se bál opravdu hodně) tam rozhodně režiserovi palec nahoru
Režie akčních scén mohla být brána s větším nadhledem zbytečně se šlo kamerou moc blízko a na detaily.I ta car chase mohla být líp natočená ...
Hudba hodně nevýrazná.
a 3 díl snad někdy ano (tam by se mohli zapojit i Millsovi kámoši kteří měli skvělý 2 scény (golf vládne)
243074
a naprostá spokojenost ikdyž to samozřejmě mohlo být daleko lepší ovšem 1. díl se překonat určitě nedá(to by snad 3 díl musel točit Bay).Akční scény o který mělo jít především nebyly tak špatný ale Neeson mě připadal takovej unavenej během celýho filmu.Až při závěrečným zúčtování to byl zase ten nasranej tatík z 1. dílu Napětí ale bylo ve filmu docela hodně (o Famke Janssen jsem se bál opravdu hodně) tam rozhodně režiserovi palec nahoru Režie akčních scén mohla být brána s větším nadhledem zbytečně se šlo kamerou moc blízko a na detaily.I ta car chase mohla být líp natočená ... Hudba hodně nevýrazná. a 3 díl snad někdy ano (tam by se mohli zapojit i Millsovi kámoši kteří měli skvělý 2 scény (golf vládne)
7/10
0 0
Taken III: Tak3n - Having learned that there are over 2.8 million Albanians that he hasn't yet killed, Liam Neeson kidnaps the daughter of the Albanian President in a desparate bid to lure the remainder of the Balkan country into an ambush... I'd watch it :D
243028
0 0
ty koky 50 mega jen z USA ? WOW ! :)
link
243020
ty koky 50 mega jen z USA ? WOW ! :) http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=taken2.htm
0 0
I feel you. ;)
243017
I feel you. *;)*
0 0
smutné
243014
smutné
0 0
Tržby WOW.
243013
Tržby WOW.
0 0
Byl jsem v kině a jsem rád.. nelituju a užil jsem si to.. nemám potřebu vzdychat, že už to tak nějak nebylo ono.. jo nebylo, ale co bavil jsem se dobře a dostal, to co jsem čekal.. navíc scéna s granáty.. už dlouho jsem se tak nepobavil..
242922
0 0
Mám jít do kina na film, který je víceméně zpackaný a dostal 6/10. Navíc na akční film, kde je špatná akce? Ehm...
242902
0 0

bd rip material

"Nadávat budete jen polohlasně" - ja teda nevim jak ostatni, ale ja bych se filmu, na ktery pri odchazeni z kina budu (byt jen polohlasne) nadavat, radsi vyhnul.

Kino je misto, kam se chci jit dobre bavit... ne misto, kam jdu kdyz zrovna nemam co delat (a vztekani se nad zpackanou akci se prece da povazovat za cinnost :D). Listek taky nestoji pade a volny cas pracujiciho cloveka neni nafukovaci, takze tyhle faktory pak navstevu kina posouvaji az k sedmickovym filmum.
242896
"Nadávat budete jen polohlasně" - ja teda nevim jak ostatni, ale ja bych se filmu, na ktery pri odchazeni z kina budu (byt jen polohlasne) nadavat, radsi vyhnul. Kino je misto, kam se chci jit dobre bavit... ne misto, kam jdu kdyz zrovna nemam co delat (a vztekani se nad zpackanou akci se prece da povazovat za cinnost *:D*). Listek taky nestoji pade a volny cas pracujiciho cloveka neni nafukovaci, takze tyhle faktory pak navstevu kina posouvaji az k sedmickovym filmum.
bd rip material
0 0

MG

Chci vidět Maggie Grace v hotelovém bazénu.
242877
MG
0 0
Megaton je břídil na entou a ty akční scény jsou fakt plivanec do tváře. Dát akční film někomu, kdo neumí akci. Zklamání nešlo utlumit, ale na Neesona prostě nedokážu bejt naštvanej dlouho (tím spíš, když za nic nemůže). Zaplatit za tenhle film plné vstupné, tak asi skřípu zubama, ale zkoukl jsem jej zadarmo na CSFD projekci (ale taky žádná hitparáda - demence několika náctiletých v sále, kteří se smáli konstantně i u vážných scén mi už tak Megatonem zprasený zážitek docela zkazila) a tak výsledné dojmy pozitivní, ač ta akce je fakt průser.
A BTW - zatraceně sexy je Famke Janssen, a ne Maggie Grace!
242844
Megaton je břídil na entou a ty akční scény jsou fakt plivanec do tváře. Dát akční film někomu, kdo neumí akci. Zklamání nešlo utlumit, ale na Neesona prostě nedokážu bejt naštvanej dlouho (tím spíš, když za nic nemůže). Zaplatit za tenhle film plné vstupné, tak asi skřípu zubama, ale zkoukl jsem jej zadarmo na CSFD projekci (ale taky žádná hitparáda - demence několika náctiletých v sále, kteří se smáli konstantně i u vážných scén mi už tak Megatonem zprasený zážitek docela zkazila) a tak výsledné dojmy pozitivní, ač ta akce je fakt průser. A BTW - zatraceně sexy je Famke Janssen, a ne Maggie Grace!
0 0
Taky tomu dam sanci, ale jen abych se vysmal tomu, jak moc zbytecnej film to je. ?)
242842
Taky tomu dam sanci, ale jen abych se vysmal tomu, jak moc zbytecnej film to je. *?)*
0 0
Daleko pozitivnější, než jsem čekal, dám tomu šanci :)
242837
Daleko pozitivnější, než jsem čekal, dám tomu šanci *:)*
0 0
no půjdu na to v pondělí až bude levnější vstupné :-) za plnou palbu to nedám, 1. díl jsem v kině neviděl (to si pořád vyčítám) jinak jsem ho viděl asi už 10x a 2. půlku tak 20x ? takže jo těším se 8)
242836
no půjdu na to v pondělí až bude levnější vstupné :-) za plnou palbu to nedám, 1. díl jsem v kině neviděl (to si pořád vyčítám) jinak jsem ho viděl asi už 10x a 2. půlku tak 20x ? takže jo těším se *8)*
0 0