Diskuze k článku Harry Potter a Ohnivý pohár: Recenze

příspěvky 741 - 760 Napsat příspěvek
A přestaňte to brát tak vážně.. je to film pro děti... a ne že ne..
24175
0 0
Chtěl sem napsat rozsáhlejší postřehy z filmu, ale potom co jsem si přečetl celou diskuzi, tak mi to připadá tak trochu zbytečný... Všechno tady už bylo svým způsobem řečeno a já se nehodlám zase o něco hádat..
Mě se film líbil.. za celou dobu jsem se ani na chvilku nenudi.. teda až na scénu s drakem, která byla zbytečně natahovaná a v místě, kde zničí ,,půlku hradu" tak sem si řekl PROČ??? no to bylo jediné místo, které mě zarazilo jako potterovského fanatika:D hmmm...
24174
Chtěl sem napsat rozsáhlejší postřehy z filmu, ale potom co jsem si přečetl celou diskuzi, tak mi to připadá tak trochu zbytečný... Všechno tady už bylo svým způsobem řečeno a já se nehodlám zase o něco hádat.. Mě se film líbil.. za celou dobu jsem se ani na chvilku nenudi.. teda až na scénu s drakem, která byla zbytečně natahovaná a v místě, kde zničí ,,půlku hradu" tak sem si řekl PROČ??? no to bylo jediné místo, které mě zarazilo jako potterovského fanatika*:D* hmmm...
0 0
KM 50% , TK 60% , VZA 85% , OP 90%. Byl to senzacni film, ktery byl ovsem v nekterych castech nevysvetlen a s pokazenym zacatkem(MS famfrpal). lepsi nez jeho predchudci. cekam na fenixuv rad.............:)
24173
KM 50% , TK 60% , VZA 85% , OP 90%. Byl to senzacni film, ktery byl ovsem v nekterych castech nevysvetlen a s pokazenym zacatkem(MS famfrpal). lepsi nez jeho predchudci. cekam na fenixuv rad.............*:)*
0 0

prestavka?

U vás (v Českej republike) to dávajú s nejakou prestávkou? U nás na Slovensku nie. Nikde. Vďaka Bohu (to viete, klerikálny štát) za to. Imf, cival: peace, bratři - aj tak je mi váš web najsympatickejší zo všetkých filmových a s recenziami väčšinou brutálne súhlasím. A keď aj náhodou nie, tak ešte vždy sú zábavnejšie než... akékoľvek iné, okrem tých od Pavlovského, ale to nie je objektívne hodnotenie, pretože s ním sme tajní milenci (on to bude zapierať, ale neverte mu :-).
24172
prestavka?
0 0
Tak i s reklamou, přestávkou a titulky to trvá jen 3:05. Opravdu nechápu tu přestávku, když jí chtěli udělat mohli film nechat aspoň na 3 hodiny a trochu rovinout ty vedlejší linky.?) Přišlo mi to jako rozseknutý uprostřed věty (něco co řiká Hermiona?) a dost to film kazí. Ale film předčil moje očekávání.
24171
Tak i s reklamou, přestávkou a titulky to trvá jen 3:05. Opravdu nechápu tu přestávku, když jí chtěli udělat mohli film nechat aspoň na 3 hodiny a trochu rovinout ty vedlejší linky.*?)* Přišlo mi to jako rozseknutý uprostřed věty (něco co řiká Hermiona?) a dost to film kazí. Ale film předčil moje očekávání.
0 0

MichaelBay;

Pssst!!! Uz nemam co rict, ucaroval jsi me Harry...:o
24170
Pssst!!! Uz nemam co rict, ucaroval jsi me Harry...*:o*
MichaelBay;
0 0

terminator007

hmmm... Tak to ještě že sedím, protože tahle hláška "nejlepší trilogii všech dob", která byla ještě více vtipná než Arnold vypouští v T3, tak ta by určitě usadila každého. :))
24169
hmmm... Tak to ještě že sedím, protože tahle hláška "nejlepší trilogii všech dob", která byla ještě více vtipná než Arnold vypouští v T3, tak ta by určitě usadila každého. *:))*
terminator007
0 0

MichaelBay

Ha... Ty se mi nemůžeš vysmát, protože to ani nejde se vysmívat nejlepší trilogii všech dob!!! :+;)
24168
Ha... Ty se mi nemůžeš vysmát, protože to ani nejde se vysmívat nejlepší trilogii všech dob!!! *:+**;)*
MichaelBay
0 0

terminator007

To by jsi mohl to je ze dvojky tu dělal v té době mág (dnes největší poseroutka James Cameron), ale kdyby jsi řekl něco z Terminatora 3? Ha, to bych tě vysmál, protože to je komedie, ale docela dobrá to se musí uznat, ale prostě akční komedie! :D
24167
To by jsi mohl to je ze dvojky tu dělal v té době mág (dnes největší poseroutka James Cameron), ale kdyby jsi řekl něco z Terminatora 3? Ha, to bych tě vysmál, protože to je komedie, ale docela dobrá to se musí uznat, ale prostě akční komedie! *:D*
terminator007
0 0

MichaelBay

No to je dost! Já bych si jinak pro tebe přišel s brokovnicí ukrytou v růžích... :D
24166
No to je dost! Já bych si jinak pro tebe přišel s brokovnicí ukrytou v růžích... *:D*
MichaelBay
0 0

terminator007 + pro všechny

No jo to máš pravdu teď to vidím tak to jsem si neuvědomil. :o Tak to sorry ;) Jinak pro ostatní s těmy TV Spotama je to všechno od Michaela Baye. Terminator007 s tím nemá nic společného. Díky všem za pochopení. Končím Bye everyone 8)
24165
No jo to máš pravdu teď to vidím tak to jsem si neuvědomil. *:o* Tak to sorry *;)* Jinak pro ostatní s těmy TV Spotama je to všechno od Michaela Baye. Terminator007 s tím nemá nic společného. Díky všem za pochopení. Končím Bye everyone *8)*
terminator007 + pro všechny
0 0

terminator007, MichaelBay

Problem je, zy ty TV Spoty jsou strizeny vsechny podle jedny sablony, takze jejich slovnim hodnocenim bychom jen donekonecna variovali jedno a to same, resp. hodnotili jen film... no a ten muzeme hodnotit jen z traileru.
24164
terminator007, MichaelBay
0 0

MichaelBay

Hele Michaele, na toho Terminator nebudu reagovat, ale jedno musím... Si pěknej grázl!!! Jak si mi dával na web foto, tak jsi psal pod mým jménem ;) Takže tě asi budu muset zabít, když nedokážeš nic lepšího :D
24163
Hele Michaele, na toho Terminator nebudu reagovat, ale jedno musím... Si pěknej grázl!!! Jak si mi dával na web foto, tak jsi psal pod mým jménem *;)* Takže tě asi budu muset zabít, když nedokážeš nic lepšího *:D*
MichaelBay
0 0

kOCOUR

Jo to jak hodnotíte ty trailery to je hustý, to u nás opravdu nikdo nemá. Ale těch TV Spotů je škoda, protože právě TV Spoty jsou podle mě z ukázek na filmy to nejlepší. Řeknou vám vše co potřebujete vědět o film v rozmezí 30 někdy dokonce i 15 vteřin. Je to super protože ani chviličku se u nich nenudíte. Samozřejmě, že u 3minutového King Konga jsem se taky ani vteřinku nenudil, ale např. u Bollova Dungeon Siege jsem ty 3minuty téměř prospal! :)
24162
Jo to jak hodnotíte ty trailery to je hustý, to u nás opravdu nikdo nemá. Ale těch TV Spotů je škoda, protože právě TV Spoty jsou podle mě z ukázek na filmy to nejlepší. Řeknou vám vše co potřebujete vědět o film v rozmezí 30 někdy dokonce i 15 vteřin. Je to super protože ani chviličku se u nich nenudíte. Samozřejmě, že u 3minutového King Konga jsem se taky ani vteřinku nenudil, ale např. u Bollova Dungeon Siege jsem ty 3minuty téměř prospal! *:)*
kOCOUR
0 0

MichaelBay

TV Spoty určitě slovně hodnotit nebudeme. Jednak se ne vždy jedná o stáhutelnou verzi a druhak jsme jenom lidi a vzhledem k tomu, kolik jich denně vychází, asi bychom nedělali nic jiného, než psali... což by naše rodiny/partneři/psi/plyšáci už nemuseli vydýchat ;). Už to, že rozebíráme v této míře trailery, je v našich končinách nadstandardní servis. No ne? :)
24160
MichaelBay
0 0

Dalsi hodnoceni

Ne snad ze bych byl zarytym fanouskem HP, i kdyz nektere indicie by tomu napovidaly (knizniho Vezne jsem precetl za noc, na Rad jsem cekal o pulnoci pred knihkupectvim, Prince jsem cetl druhy den po te, co vysel v Britanii). Ale tyhle veci delam spise proto, ze me podobne ulety bavi, nez ze bych bez Harryho nemohl byt. Ono taky ve veku, kdy pomalu dokoncuji vysokou skolu by nebylo uplne spolecensky prijatelne se k podobne naklonnosti priznat ;) Ale k filmu. GoF je podle meho nazoru dustojnym a hlavne pocitove presnym pokracovanim rady. Proc pocitove presnym? Kdyz jsem cetl knizky, mel jsem s kazdym dalsim dilem pocit rostouci "realnosti" (ve smyslu realii a propracovanosti sveta). I kdyz JKR se stale spoleha na ponekud shazujici koncept "deus ex machina", nastesti s pribyvajicimi dily cim dal mene. V GoF bych tak nazval snad uz jen podivne Prenasedlo a mozna trochu nevysvetlitelne Voldemorta-blokujici ucinky Priore Incantatem. Samozrejme neni mozne pominout znacnou utrkovitost filmu, danou potrebou nacpat 600 stran do prostoru pro 300. Spousta dejovych linek (i tech pomerne dulezitych a dejotvornych - Rita Skeeter, House Elves) je bud nakousnuta a zcela neukoncena, nebo pro jistotu ani nenakousnuta. Nekdy jde i o jednotlive neuzavrene sceny (na vrcholu sovince varuje Cho Harryho pred naledim, tak bych cekal, ze bude tato hlaska alespon nejak vyuzita... marne). Ale tyto nedostatky jsem celkem ochoten prekousnou, pokud ve mne film "neco" zanecha. A GoF ve mne zanechal docela silny dojem a v kazde druhe scene jsem si rikal "Presne tohle to potrebuje, takhle jsem to chtel videt". A skoro kazdou chvili jsem mrknul na velde sediciho kolegu a oba jsme uznale pokyvali hlavami, protoze takhle si predstavujeme "akcni" film, jakym zcela podle knihy GoF vicemene je. A tyto prubezne i celkove dojmy jsou pro me hodnoceni filmu mnohem dulezitejsi, nez pitvani se v dejove plochosti (kde neni prostor, nic moc se neda vykouzlit) nebo srovnavani se Shiningem (u obou jsem se bal priblizne stejne, protoze jsem u obou vedel, jak skonci a urcite bych to nevidel jako nebe a dudy). Zkratka dejova plochost tam je, ale nevadi mi zdaleka tak, jako mi vadila napriklad Cuaronova naprosta odcizenost, kterou jsem z PoA vzdycky citil, ani nevim presne proc. Konecne hodnoceni filmu je proto z me strany veskrze kladne a pokud bych se mel pustit do popularniho srovnani s ostatnimi filmy, potom bych rekl, ze kazdy je pojat presne tak, jak si ten ktery dil knihy zadal a rozhodne jsem proti soudum typu "Prvni byly pohadka -> blbost, treti byl tajemnej -> genialni, ctvrtej je utrzkovitej -> zase blbost". Uff, to by snad stacilo. Jenom na zaver, na IMDb jsem GoF dal hned po pulnocni premiere v bezprostrednim nadseni 9/10, ted bych mu ale dal kupodivu stejne, protoze nadseni se zmenilo v uznani stejne intenzity. Newell to proste podle me zvladl v ramci moznosti skvele.
24158
Ne snad ze bych byl zarytym fanouskem HP, i kdyz nektere indicie by tomu napovidaly (knizniho Vezne jsem precetl za noc, na Rad jsem cekal o pulnoci pred knihkupectvim, Prince jsem cetl druhy den po te, co vysel v Britanii). Ale tyhle veci delam spise proto, ze me podobne ulety bavi, nez ze bych bez Harryho nemohl byt. Ono taky ve veku, kdy pomalu dokoncuji vysokou skolu by nebylo uplne spolecensky prijatelne se k podobne naklonnosti priznat *;)* Ale k filmu. GoF je podle meho nazoru dustojnym a hlavne pocitove presnym pokracovanim rady. Proc pocitove presnym? Kdyz jsem cetl knizky, mel jsem s kazdym dalsim dilem pocit rostouci "realnosti" (ve smyslu realii a propracovanosti sveta). I kdyz JKR se stale spoleha na ponekud shazujici koncept "deus ex machina", nastesti s pribyvajicimi dily cim dal mene. V GoF bych tak nazval snad uz jen podivne Prenasedlo a mozna trochu nevysvetlitelne Voldemorta-blokujici ucinky Priore Incantatem. Samozrejme neni mozne pominout znacnou utrkovitost filmu, danou potrebou nacpat 600 stran do prostoru pro 300. Spousta dejovych linek (i tech pomerne dulezitych a dejotvornych - Rita Skeeter, House Elves) je bud nakousnuta a zcela neukoncena, nebo pro jistotu ani nenakousnuta. Nekdy jde i o jednotlive neuzavrene sceny (na vrcholu sovince varuje Cho Harryho pred naledim, tak bych cekal, ze bude tato hlaska alespon nejak vyuzita... marne). Ale tyto nedostatky jsem celkem ochoten prekousnou, pokud ve mne film "neco" zanecha. A GoF ve mne zanechal docela silny dojem a v kazde druhe scene jsem si rikal "Presne tohle to potrebuje, takhle jsem to chtel videt". A skoro kazdou chvili jsem mrknul na velde sediciho kolegu a oba jsme uznale pokyvali hlavami, protoze takhle si predstavujeme "akcni" film, jakym zcela podle knihy GoF vicemene je. A tyto prubezne i celkove dojmy jsou pro me hodnoceni filmu mnohem dulezitejsi, nez pitvani se v dejove plochosti (kde neni prostor, nic moc se neda vykouzlit) nebo srovnavani se Shiningem (u obou jsem se bal priblizne stejne, protoze jsem u obou vedel, jak skonci a urcite bych to nevidel jako nebe a dudy). Zkratka dejova plochost tam je, ale nevadi mi zdaleka tak, jako mi vadila napriklad Cuaronova naprosta odcizenost, kterou jsem z PoA vzdycky citil, ani nevim presne proc. Konecne hodnoceni filmu je proto z me strany veskrze kladne a pokud bych se mel pustit do popularniho srovnani s ostatnimi filmy, potom bych rekl, ze kazdy je pojat presne tak, jak si ten ktery dil knihy zadal a rozhodne jsem proti soudum typu "Prvni byly pohadka -> blbost, treti byl tajemnej -> genialni, ctvrtej je utrzkovitej -> zase blbost". Uff, to by snad stacilo. Jenom na zaver, na IMDb jsem GoF dal hned po pulnocni premiere v bezprostrednim nadseni 9/10, ted bych mu ale dal kupodivu stejne, protoze nadseni se zmenilo v uznani stejne intenzity. Newell to proste podle me zvladl v ramci moznosti skvele.
Dalsi hodnoceni
0 0

pro I'll be back

A hele terminator007 je tady. To si koukal na ty dohady tady co? Hukot největší. Když říkáš TOP TEN tak Star Wars a Pán Prstenů klidně, ale Terminator?? I don't think so. :D A správně jděte na to, ono totiž nic lepšího v kině zatím tento rok neběželo, jěště se samozřejmě uvidí King Kong. ;)
24157
A hele terminator007 je tady. To si koukal na ty dohady tady co? Hukot největší. Když říkáš TOP TEN tak Star Wars a Pán Prstenů klidně, ale Terminator?? I don't think so. *:D* A správně jděte na to, ono totiž nic lepšího v kině zatím tento rok neběželo, jěště se samozřejmě uvidí King Kong. *;)*
pro I'll be back
0 0

dwarf

Jasan, já to nikomu neberu! Ale na některá prohlášení musím regaovat viz. nejlepší film všech dob, kort když Michaela znám a to dobře 8)
24156
Jasan, já to nikomu neberu! Ale na některá prohlášení musím regaovat viz. nejlepší film všech dob, kort když Michaela znám a to dobře *8)*
dwarf
0 0

re

Nesmite brat nikomu svuj nazor, kazdemu se libi neco jineho.
Obrazek si muzete udelat z prikladu.
V moci dabla
PREMIERE 2/5
MOVIEZONE 8/10?)
HARRY POTTER4
PREMIERE 4/5
MOVIEZONE 6/10:)
24155
Nesmite brat nikomu svuj nazor, kazdemu se libi neco jineho. Obrazek si muzete udelat z prikladu. V moci dabla PREMIERE 2/5 MOVIEZONE 8/10*?)* HARRY POTTER4 PREMIERE 4/5 MOVIEZONE 6/10*:)*
re
0 0

To jsou mi věci...

Koukám koukám, že se tady občas mezi Michaelem a Civalem s imf dějou věci :D No ale k věci... Recenze nezaujatého diváka je následující: Harry Potter a Ohnivý Pohár je slušný film s dobře zahranými výkony zejména od představitelů Moodyho a jako obvykle S.Snapea. Jinak již to doopravdy není moc film pro děti, první polovina filmu mi připadaná místy dlouhá a místy zase naopak zbytečně ustřihlá a zmatená. Celkově vzato by konečnému hodnocení se zasloužilo dát tak 7/10. Ale jednu věc vím naprosto jistě!!! Určitě to není nejlepší film roku ani všech dob (Michaele, ty jsi asi nechodil v té době do kina a koukal si jen na videofilmy jako Modrý démon, Teror ve vlaku..., vid? :D). A co víc určitě není ani v nejlepší TOP TEN (stačí když vzpomenu na Terminatora, Star Wars, Pána Prstenů, atd), takže jděte na to, ale neočekávejte žádné zázraky a pak Vás to snad nezklame!!!
24154
Koukám koukám, že se tady občas mezi Michaelem a Civalem s imf dějou věci *:D* No ale k věci... Recenze nezaujatého diváka je následující: Harry Potter a Ohnivý Pohár je slušný film s dobře zahranými výkony zejména od představitelů Moodyho a jako obvykle S.Snapea. Jinak již to doopravdy není moc film pro děti, první polovina filmu mi připadaná místy dlouhá a místy zase naopak zbytečně ustřihlá a zmatená. Celkově vzato by konečnému hodnocení se zasloužilo dát tak 7/10. Ale jednu věc vím naprosto jistě!!! Určitě to není nejlepší film roku ani všech dob (Michaele, ty jsi asi nechodil v té době do kina a koukal si jen na videofilmy jako Modrý démon, Teror ve vlaku..., vid? *:D*). A co víc určitě není ani v nejlepší TOP TEN (stačí když vzpomenu na Terminatora, Star Wars, Pána Prstenů, atd), takže jděte na to, ale neočekávejte žádné zázraky a pak Vás to snad nezklame!!!
To jsou mi věci...
0 0