Diskuze k článku Harry Potter a Ohnivý pohár: Recenze

ad duro

BTW ten Duruv comment zmizel moji vinou... uz ma ve vzkazniku omluvu (sila zvyku s tlacitkem "odpovedet" na nekterych diskuzacich) - takze sorry, jsem to dneska zase nemotora :-/
24133
ad duro
0 0

MichaelBay

To si nas opravdu prekvapil... (kecam :-). I kdyz "nejlepsi film vsech dob" prekonava i moje nejtezsi predstavy o tve nekriticnosti. Ale nic proti, klidne si na tom ujizdej az do duchodu... :-) (A BTW k tomu nepochopeni - muzes mi vysvetlit, jak ma clovek, ktery necetl knihu pochopit, co je zac ta bota na zacatku? Resp. jakto ze ma tyhle vlastnosti apod. To neni o tuposti... :-)
24132
MichaelBay
0 0

TAK JSEM TO VIDĚL!!!

Před pár minutama jsem se vrátil z Palace Cinemas a konečně mohu vyslovit svůj názor! Takže hezky popořádku: S recenzí zde napsanou tedy absolutně nesouhlasím!!! Tento díl byl dokanalou ukázkou JAK MÁ VYPADAT VELKOFILM!!! Jasně nejlepší herecké výkony ode všech zůčastněných!!! Nabudu tady vypisovat jak skvělý herci jsou: Alan Rickman, Ralph Fiennes, Brendan Gleeson nebo třeba Robbie Coltrane!!! O těch se to ví a také svého jména bezezbytku dostáli. Ale mluvím tady o ústřední trojici a ještě více zejména o Danieli Radcliffovi, který roste ve velkého herce. Takže v tomhle zlepšení opravdu markantní. Za další nikdy jsem neviděl žádný film od režiséra Mikea Newella, ale tímhle mi vyrazil dech. Dokonalý vizuální styl, ten člověk má pro film prostě oko! Další věc. Všude se doslýchám, že tento díl Harry Pottera je hrozně zmatený a atd. a že bez knihy člověk po pár minutách neví kde je a tak dále bla bla bla!!! Není to pravda. Vůbec nevím co je na tomto filmu bez knihy k nepochopení! To by musel být člověk úplnej tupec aby tento film nepochopil. Vizuální efekty jsou úžasné a scéna kdy Harryho honí Drak je skutečně (jak píší na zahraniční stránce ComingSoon.net) nejlepší akční scéna roku. A poslední věc jsou vtípky, které skvěle do filmu zapadají a nejsou ani trochu infantilní, jak zde někdo píše. Prostě verdikt je jednoduchý: 5 hvězdiček z 5 a navrch dosud nejlepší Potterovské dobrodružství (na výdělkách je to vidět) a zřejmě nejlepší film všech dob, ketrý strká do kapsy tento rok zatím nejúspěšnější film roku Star Wars 3 s velikým přehledem. A také konečně jsem tento rok viděl plné kino. ;)
24130
Před pár minutama jsem se vrátil z Palace Cinemas a konečně mohu vyslovit svůj názor! Takže hezky popořádku: S recenzí zde napsanou tedy absolutně nesouhlasím!!! Tento díl byl dokanalou ukázkou JAK MÁ VYPADAT VELKOFILM!!! Jasně nejlepší herecké výkony ode všech zůčastněných!!! Nabudu tady vypisovat jak skvělý herci jsou: Alan Rickman, Ralph Fiennes, Brendan Gleeson nebo třeba Robbie Coltrane!!! O těch se to ví a také svého jména bezezbytku dostáli. Ale mluvím tady o ústřední trojici a ještě více zejména o Danieli Radcliffovi, který roste ve velkého herce. Takže v tomhle zlepšení opravdu markantní. Za další nikdy jsem neviděl žádný film od režiséra Mikea Newella, ale tímhle mi vyrazil dech. Dokonalý vizuální styl, ten člověk má pro film prostě oko! Další věc. Všude se doslýchám, že tento díl Harry Pottera je hrozně zmatený a atd. a že bez knihy člověk po pár minutách neví kde je a tak dále bla bla bla!!! Není to pravda. Vůbec nevím co je na tomto filmu bez knihy k nepochopení! To by musel být člověk úplnej tupec aby tento film nepochopil. Vizuální efekty jsou úžasné a scéna kdy Harryho honí Drak je skutečně (jak píší na zahraniční stránce ComingSoon.net) nejlepší akční scéna roku. A poslední věc jsou vtípky, které skvěle do filmu zapadají a nejsou ani trochu infantilní, jak zde někdo píše. Prostě verdikt je jednoduchý: 5 hvězdiček z 5 a navrch dosud nejlepší Potterovské dobrodružství (na výdělkách je to vidět) a zřejmě nejlepší film všech dob, ketrý strká do kapsy tento rok zatím nejúspěšnější film roku Star Wars 3 s velikým přehledem. A také konečně jsem tento rok viděl plné kino. *;)*
TAK JSEM TO VIDĚL!!!
0 0

duro

No jestli si myslis, ze pochmurna atmosfera se ma budovat infantilnim vtipkovanim all the way, tak to jsem radsi pro ty burtonovske havrany. :) Nebudu tu spoilerit, jeste na to neni idealni cas, ale pochmurnej je ten film mozna tak patnact minut v zaveru a to jen pro cloveka, kterej se doposud vyhybal kvalitnim thrillerum, takze nema zadny srovnani. Z toho bych te ale neosocoval, takze te proste zaradim do sve nekonecne skatulky podivinu. :)
24127
duro
0 0

95%

Ja by včera na předpremieře a musím říci, že ja teda nepostřehl ty zápory co tu jsou psané, snad jen fakt krom jednoho a to zrychlený začátek. Jinak super efekty,herecké výkony,hudba,humor atd. Nejlepší moment byl když se Harry přenesl z pohárem a tělem Cedrika zpět na začátek bludiště a všichni se tak veselili až postupně viděli co se stalo a ty vyrázy atd. a hlavně jak to prožíval Harry. To byl nejlepší a i nejsmutnější část filmu. Jinak dávám HP 95% jako trojce a kdo je z nich vítez to je težké. Trojka je po stránce lehkého napětí a příběhu, čtyřka zase po stránce velkého napětí, akčnosti, pěkného humoru a zajímavého vyustění zase nad trojkou. takže obou bych dal stejně 95%. (četl jsem knihu). Kámarád co byl se mnou pak řekl " To byl nejlepší díl ze všech" a to prosím nečetl knihu. Takže všechno chápal i bez knih. Ten kdo nečetl knihy se podle mě určitě ve filmu neztratí jak tu někdo píše. :+
24116
Ja by včera na předpremieře a musím říci, že ja teda nepostřehl ty zápory co tu jsou psané, snad jen fakt krom jednoho a to zrychlený začátek. Jinak super efekty,herecké výkony,hudba,humor atd. Nejlepší moment byl když se Harry přenesl z pohárem a tělem Cedrika zpět na začátek bludiště a všichni se tak veselili až postupně viděli co se stalo a ty vyrázy atd. a hlavně jak to prožíval Harry. To byl nejlepší a i nejsmutnější část filmu. Jinak dávám HP 95% jako trojce a kdo je z nich vítez to je težké. Trojka je po stránce lehkého napětí a příběhu, čtyřka zase po stránce velkého napětí, akčnosti, pěkného humoru a zajímavého vyustění zase nad trojkou. takže obou bych dal stejně 95%. (četl jsem knihu). Kámarád co byl se mnou pak řekl " To byl nejlepší díl ze všech" a to prosím nečetl knihu. Takže všechno chápal i bez knih. Ten kdo nečetl knihy se podle mě určitě ve filmu neztratí jak tu někdo píše. *:+*
95%
0 0

Premiéra

Tak zrovinka jsem se vrátil z půlnoční premiéry, samozřejmě titulkovaný a ...... No, kdybych hledal dobrou teenagerskou komedii, tak jsem ji našel .....:D Ne, vážně, tohle se mi prostě (zatím ....;)) nezdá jako "Potter", tj. Cuaronův bestovní třetí díl, ale kupodivu trochu i první dva díly ...... Takže největší výtky směřují (neočekávaně) ke strašnému krácení (nejsem žadný maniak, ale knihy mám rád ....) a skoro nulové atmosféře podobné knížce či stále zdaleka nejlepšímu třetímu dílu ..... Hudba je nevýrazná a je velkým zklamáním...... Jinak triky dobrý, herci poměrně taky a humor taky neurazí ...... Hlavně Weasleyovic dvojčata mají konečně větší prostor ..... Takže verdikt? Vzhledem k tomu, že Newell říkal. že to natočí tak, jak chápe svá školní léta (či co to mlel), výsledek tak překvapující není, ale jestli je toto ta správná cesta ........... 7,5 z 10 (mírná rezerva pro další zhlédnutí)
24113
Tak zrovinka jsem se vrátil z půlnoční premiéry, samozřejmě titulkovaný a ...... No, kdybych hledal dobrou teenagerskou komedii, tak jsem ji našel .....*:D* Ne, vážně, tohle se mi prostě (zatím ....*;)*) nezdá jako "Potter", tj. Cuaronův bestovní třetí díl, ale kupodivu trochu i první dva díly ...... Takže největší výtky směřují (neočekávaně) ke strašnému krácení (nejsem žadný maniak, ale knihy mám rád ....) a skoro nulové atmosféře podobné knížce či stále zdaleka nejlepšímu třetímu dílu ..... Hudba je nevýrazná a je velkým zklamáním...... Jinak triky dobrý, herci poměrně taky a humor taky neurazí ...... Hlavně Weasleyovic dvojčata mají konečně větší prostor ..... Takže verdikt? Vzhledem k tomu, že Newell říkal. že to natočí tak, jak chápe svá školní léta (či co to mlel), výsledek tak překvapující není, ale jestli je toto ta správná cesta ........... 7,5 z 10 (mírná rezerva pro další zhlédnutí)
Premiéra
0 0

Eddie

Fajn, já si pročistím uši a ty si pročisti oči - psal jsem o SW EpII - nepřipadnou ti nachlup stejné části při Fanfrpálu a při honičce Zam s Anakinem ? ... jestli ne, tak sním svůj klobouk. Nemluvím jen o podobnosti, ale o tom, že to je nachlup stejné. Jak řekl jeden recenzent - Mr. Macháček - Williams už x let nenapsal nic originálního - opakuje se, až je to hrůza.
24098
Eddie
0 0

Eddie

Vypocuj si este raz motiv General Greviousa a Pottera (fuu teraz neviem ktora cast ale staci to porovnat s pasazami v end credits), vazne je to z casti rovnake.
24097
Eddie
0 0

Cece

Asi idem na Pottera do Brna :) divakov sen a ty povies, ze nejdes... tse tse
24096
Cece
0 0

Jit, nejit

Tedka jsem se dozvedel, ze prej v Brne nebude titulkovana verze, takze je to jasne. Waiting for DVD...
24094
Jit, nejit
0 0

Nazory

Ctu tady zajimave nazory, ktere docela dobre ovlivnuji muj nahled na film. Podle traileru jsem chtel na Pottera jit, pak podle recenzi ne a ted kdyz slecna Cristiane napsala,ze brecela, tak asi budu muset na nej jit :) Pottera jsem cetl(dobre knihy,ctive),ale nejsem nejaky jeho velky fanda. Mozna proto,ze jsem pred nim poznal Gaimana a jeho Tima Huntera a zda se mi to jako jedno velke F5 od Rowlingove.(ale asi se neinspirovala, oba dva jsou britove a tudiz maji stejnou mytolgii,ze ktere cerpali a krome toho oba dva tuto vec popiraji,presto slusna nahoda)
24093
Nazory
0 0

HP

Nemůžu absolutně souhlasit minimálně s polovinou recenze kterou imf napsal.Začátek byl sice šíleně ukousnutý (hodně mi to vadí,protože to je poprvé co jsem četla knížku dřív než li jsem viděla film),z mistrovství ve famfrpále jsem byl zklamaná.Myslela jsem si,že uvidím více utkání a ne jenom kousíček.Ale zbytek filmu už byla jedna velká jízda.Občas to kolísalo,ale jinak perfektní film.A ten konec....takhle jsem u filmu ještě nebrečela.Bezcitnější vraždu jsem neviděla...chudák Cedric.Emoce jsou stále živé,jelikož jsem film právě dokoukala (no jo,i ke mě se dostala pirátská verze s děsivými titulkami a hrozným překladem).
Takže film nebyl hrozný,začátek ano,ale celkově to na měp ůsobilo jako nejlepší díl.:+
24092
Nemůžu absolutně souhlasit minimálně s polovinou recenze kterou imf napsal.Začátek byl sice šíleně ukousnutý (hodně mi to vadí,protože to je poprvé co jsem četla knížku dřív než li jsem viděla film),z mistrovství ve famfrpále jsem byl zklamaná.Myslela jsem si,že uvidím více utkání a ne jenom kousíček.Ale zbytek filmu už byla jedna velká jízda.Občas to kolísalo,ale jinak perfektní film.A ten konec....takhle jsem u filmu ještě nebrečela.Bezcitnější vraždu jsem neviděla...chudák Cedric.Emoce jsou stále živé,jelikož jsem film právě dokoukala (no jo,i ke mě se dostala pirátská verze s děsivými titulkami a hrozným překladem). Takže film nebyl hrozný,začátek ano,ale celkově to na měp ůsobilo jako nejlepší díl.*:+*
HP
0 0

No, hrozný je jen ten začátek...

Když jsem se na něho nedávno díval, myslel jsem, že to bude pro mě největší zklamání v tomto roce, ale jak se film dostal do Bradavic, mohu s klidným svědomím říci, že to taková hrůza není. Oni si totiž "elegantním" seztříháním začátku udělali přece jen více místa na hlavní linku. Je pravda, že nějaké prvky postrádají návaznost, ale to už přece bylo cítit už u Vězně a co se týká samotné pojinty příběhu, tak to je opravdu jen příprava na další díly.
Jenom trochu nesouhlasím s tím, že ten kdo nečetl, bude v koncích. Ten film se dá pochopit i bez knihy, protože hlavní pojinta je opravdu o tom, že se vrátil lord Voldemort...
No moje hodnocení po zhlédnutí filmu je toto: prvních 20 minut takových 40%, zbytek filmu se nakonec vyšplhalo na pěkných 85% a celkově by to mohlo padnout na 75-80% (a takové hodnocení dávám zároveň i dvojce)... Jinak doufám, že režisér přinese na DVD nový střih, jinak všem budu ještě více doporučovat knihy než filmy...
24091
Když jsem se na něho nedávno díval, myslel jsem, že to bude pro mě největší zklamání v tomto roce, ale jak se film dostal do Bradavic, mohu s klidným svědomím říci, že to taková hrůza není. Oni si totiž "elegantním" seztříháním začátku udělali přece jen více místa na hlavní linku. Je pravda, že nějaké prvky postrádají návaznost, ale to už přece bylo cítit už u Vězně a co se týká samotné pojinty příběhu, tak to je opravdu jen příprava na další díly. Jenom trochu nesouhlasím s tím, že ten kdo nečetl, bude v koncích. Ten film se dá pochopit i bez knihy, protože hlavní pojinta je opravdu o tom, že se vrátil lord Voldemort... No moje hodnocení po zhlédnutí filmu je toto: prvních 20 minut takových 40%, zbytek filmu se nakonec vyšplhalo na pěkných 85% a celkově by to mohlo padnout na 75-80% (a takové hodnocení dávám zároveň i dvojce)... Jinak doufám, že režisér přinese na DVD nový střih, jinak všem budu ještě více doporučovat knihy než filmy...
No, hrozný je jen ten začátek...
0 0

Pravda

Ten kdo knihu četl,se bude velmi dobře bavit. Ten kdo ne,tak ten si řekne: Co je to za krávovinu? Počkat...co se stalo? Myslím si,že je velmi podařené dílko. Rozhodně lepší než HP1 a 2.:+
24089
Ten kdo knihu četl,se bude velmi dobře bavit. Ten kdo ne,tak ten si řekne: Co je to za krávovinu? Počkat...co se stalo? Myslím si,že je velmi podařené dílko. Rozhodně lepší než HP1 a 2.*:+*
Pravda
0 0

Fakt divný

Zcela souhlasím s recenzí.Ze začátku jsem si myslel že je to jen tím že sleduji kinoRip a že je to nějak divně sestříháno,ale opak je pravdou:( Zkrátka:kdo nečetl knihu,chvílema nebude vědět co se děje....
24088
Zcela souhlasím s recenzí.Ze začátku jsem si myslel že je to jen tím že sleduji kinoRip a že je to nějak divně sestříháno,ale opak je pravdou*:(* Zkrátka:kdo nečetl knihu,chvílema nebude vědět co se děje....
Fakt divný
0 0
1.10.vecer tu urcite napisu ze to byl opravdu zazitek.nemuze to byt tak hrozne.ale voldemorta sem videl.vypadal blbe ale zaroven dobre;)
24083
1.10.vecer tu urcite napisu ze to byl opravdu zazitek.nemuze to byt tak hrozne.ale voldemorta sem videl.vypadal blbe ale zaroven dobre*;)*
0 0

Blair

Cože? Cože? A jinak máš uši v pohodě? Prý "geniální" hudba. Ta je asi tak geniální jako námět ke Strašpytlíkovi. A zajímalo by mě jáké stejné skladby jsou v Epizodě III a v Potterovi? To asi myslíš osobitost skladatele a určitou podobnost v použití nástrojů a instrumentů. Na úžasnou Williamsovu hudbu nikdo nemá právo nadávat. Zamysli se taky nad tímhle: proč asi byl Potter 3 nominován na Oskara za hudbu? Protože Williams k němu složil zdaleka nejlepší hudbu ze všech tří. Já už se jen modlím k bohu, aby se vrátil alespoň v pátém díle.
24082
Blair
0 0

Soundtrack

Tak to nesouhlasím. Právě Doylova hudba je výrazné mínus pro HP4! Ta hudba opravdu není slyšet,narozdíl od Williamsovi dynamického soundtracku.:+
24081
Tak to nesouhlasím. Právě Doylova hudba je výrazné mínus pro HP4! Ta hudba opravdu není slyšet,narozdíl od Williamsovi dynamického soundtracku.*:+*
Soundtrack
0 0

Jilen .. OST

Hudba k Potterovi je geniální než kdy dřív. Patrick Doyle dokázal decentně navázat a vytvořit opravdu unikátní hudební doprovod. Williams už pár let nenapsal nic originálního - viz. ÚPLNĚ stejné skladby v Potterovy a v SW EpII. Soundtrack jsem poslouchal ještě dřív než jsem viděl film a nemůžu se ho nabažit.... všem vřele doporučuju. btw: sice mi ve filmu něco občas chybělo, ale jinak byl super (Voldemorta jsem si představoval rozhodně jinak) :+
24079
Hudba k Potterovi je geniální než kdy dřív. Patrick Doyle dokázal decentně navázat a vytvořit opravdu unikátní hudební doprovod. Williams už pár let nenapsal nic originálního - viz. ÚPLNĚ stejné skladby v Potterovy a v SW EpII. Soundtrack jsem poslouchal ještě dřív než jsem viděl film a nemůžu se ho nabažit.... všem vřele doporučuju. btw: sice mi ve filmu něco občas chybělo, ale jinak byl super (Voldemorta jsem si představoval rozhodně jinak) *:+*
Jilen .. OST
0 0

re

No tak me se Harry Potter 4 moc libil dal bych tak 8/10. Kazdy ma nejaky nazor. To, jak treba vetsina pise, ze 3dil byl nejlepsi, tak pro me byl ze vsech dosavadnich nejhorsi, takze respektuji cizi nazory, ale urcite se jimi neridim, kdyz to chci videt, tak to zkouknu a neridim se recenzemi, jen to beru jako nekoho nazor:).
24077
No tak me se Harry Potter 4 moc libil dal bych tak 8/10. Kazdy ma nejaky nazor. To, jak treba vetsina pise, ze 3dil byl nejlepsi, tak pro me byl ze vsech dosavadnich nejhorsi, takze respektuji cizi nazory, ale urcite se jimi neridim, kdyz to chci videt, tak to zkouknu a neridim se recenzemi, jen to beru jako nekoho nazor*:)*.
re
0 0