Diskuze k článku Mezi vlky: Recenze

Konecne jsem doplnil svuj nejvetsi letosni rest. Nebudu resit nelogicke chovani a slabsi triky. Emocionalne je to bezchybny a Nesson je pan. Takhle na me naposledy zapusobilo
Drive 9/10

Basnicka a konec samozrejme bozi
240696
Konecne jsem doplnil svuj nejvetsi letosni rest. Nebudu resit nelogicke chovani a slabsi triky. Emocionalne je to bezchybny a Nesson je pan. Takhle na me naposledy zapusobilo Drive 9/10 Basnicka a konec samozrejme bozi
0 0
ta stupidne se chovajici particka v prirode mi pripominala laciny horrorovy vyvrazdovacky. Kdyz pominu hloupou zapletku a tisickrat omlety prvoplanovy momenty (zasekla noha za balvan v rece, paneboze) a kdyz taktez pominu uplny picoviny (clovek skoci s lanem do propasti a nahle je lano uvzany na druhy strane na strome), kdyz i pominu utahanany klisovity vzpominky na zenu, asi protoze v kazdym gilmu zkratka mus bejt nejaka zenska i kdyz je to o chlapech ve snehu) tak zbyde akorat Liam a zdigitalizovany vlkodlaci. a to je film dost malo. Na tom filmu neni logicky natoz realisticky vubec nic, drama to neni, pac nez se staci mezi postavama neco dramatickyho odehrat tak chcipnou, akcni to neni, horror to taky neni, umelecky uz vubec ne....takze je to nejakej podivnej romantickej film o vzpominkach na manzelku, obcas narusenej vrcenim a kravevjma stopakama ve snehu, mel to teda reziser zamerit na nej, nechat ho prodelat nejakou vnitrni katarzi a neplacat se s scenkama jak banda chlapiku leze po stromech a umrza, i kdyz ma vsude mraky drivi a ohne...
232961
0 0
Super, uz si to asi nikdy nepustim ale ta cesta do cile me bavila a ten zaver mi prisel vic nez originalni, interpretovat to nehodlam, ale uz to, ze to neni debilni becko a tvurci tak spolehali i trochu na divaka je mi sympaticke 8/10
231403
0 0
vZeč: Prostě jsem doufal v jasnější konec, to je celé. Někomu se ten konec může zdát v pořádku a někomu se takovéto konce hold nelíbí. Patřím do druhé sorty lidí. Vypadá to, ale že jsem s tím názorem sám:).
229393
vZeč: Prostě jsem doufal v jasnější konec, to je celé. Někomu se ten konec může zdát v pořádku a někomu se takovéto konce hold nelíbí. Patřím do druhé sorty lidí. Vypadá to, ale že jsem s tím názorem sám*:)*.
0 0
Asi bych se na ten film měl konečně podívat, když Drak dává takhle silné hodnocení. 8)
229386
Asi bych se na ten film měl konečně podívat, když Drak dává takhle silné hodnocení. *8)*
0 0
Au, tak toto je pre priaznivcov filmu tvrdá rana...
229385
1 0
9/10*

Nemůžu si pomoc, ale filmy s Liaem Neesonem jsou vždy super a tento též. :+
229384
9/10* Nemůžu si pomoc, ale filmy s Liaem Neesonem jsou vždy super a tento též. *:+*
0 0
Jistý, jasný... v čem je rozdíl?
229383
Jistý, jasný... v čem je rozdíl?
0 0
vZeč: No právě-v jistém smyslu. Zrovna mám hold týden potřeby jasného smyslu, tak mě to nevyhovuje:).
229382
vZeč: No právě-v jistém smyslu. Zrovna mám hold týden potřeby jasného smyslu, tak mě to nevyhovuje*:)*.
0 0
Už se tu o tom mluvilo. Pointa tam je, konec je v jistym smyslu uzavřenej
229381
0 0
Já vám nevím. Triky byly akorát. Atmosféra slušná až na pár přerušení, kdy se najednou žvanilo dle konceptu-ted budem děsně vzpomínat, abychom se teda poznali lépe atp. (ještě že to je drsněji přerušeno:-)). Mozek jsem celkem vypnul (automatická reakce poslední doby u většiny filmů:-)) a snažil jsem užít si atmosféru, ale nevydrželo mě to. Ke konci mě to přišlo už nějak natahované a bez oživení. To s tou nohou pod vodou mě vyloženě vytočilo, jako naprostá kravina... a ten konec? Ten mě spíš zklamal.
To vám fakt nevadilo jak to dopadlo, když jste na to dvě hodiny koukali? Nevadil vám ten useknutej konec a pak ten rozporuplnej a zase krátkej záběr po titulkách? Mě to vadilo dost. Pravda-doufal jsem v něco hrdinštějšího a je to otázka nálady, ale i tak to šlo udělat lépe (třeba kdyby byl alfa samec fakt vlkodlak a jen čekal až se lidký hrdina promění - sranda:-). Nemám moc rád takovouto nejednoznačnost konce u tohoto typu film. Někomu to třeba vadit nebude a někomu ano.

Nevím, zda film doporučit. Možná bych si spíš počkal, až to budou dávat v tv a bez reklam (i tak má film dvě hodiny).
229380
Já vám nevím. Triky byly akorát. Atmosféra slušná až na pár přerušení, kdy se najednou žvanilo dle konceptu-ted budem děsně vzpomínat, abychom se teda poznali lépe atp. (ještě že to je drsněji přerušeno:-)). Mozek jsem celkem vypnul (automatická reakce poslední doby u většiny filmů:-)) a snažil jsem užít si atmosféru, ale nevydrželo mě to. Ke konci mě to přišlo už nějak natahované a bez oživení. To s tou nohou pod vodou mě vyloženě vytočilo, jako naprostá kravina... a ten konec? Ten mě spíš zklamal. [spoiler]To vám fakt nevadilo jak to dopadlo, když jste na to dvě hodiny koukali? Nevadil vám ten useknutej konec a pak ten rozporuplnej a zase krátkej záběr po titulkách? Mě to vadilo dost. Pravda-doufal jsem v něco hrdinštějšího a je to otázka nálady, ale i tak to šlo udělat lépe (třeba kdyby byl alfa samec fakt vlkodlak a jen čekal až se lidký hrdina promění - sranda:-). Nemám moc rád takovouto nejednoznačnost konce u tohoto typu film. Někomu to třeba vadit nebude a někomu ano.[/spoiler] Nevím, zda film doporučit. Možná bych si spíš počkal, až to budou dávat v tv a bez reklam (i tak má film dvě hodiny).
0 0

8/10

Za posledných pár rokov ma svojím koncom dostal len Warrior....a toto :+ Neeson je PÁN !
228920
Za posledných pár rokov ma svojím koncom dostal len Warrior....a toto *:+* Neeson je PÁN !
8/10
0 0

9/10

Viděl jsem to už před týdnem, ale takhle ve mě dlouho nic nerezonovalo. Všechny komenty jsem přečetl až teď a ... ne, tohle je na každým. Já jsem nečekal, že by Carnahan toto dokázal natočit. Tolik napětí, a hlavně emocí! Slzy, pánové, slzy se ze mě hrnuly jak kdyby pršelo...
Srovnání s Dirve? No... Ten film byl sračka, tohle je skvost.

P.S.: Nevíte jak je to s hudbou? Je to celý od Streitenfelda? V několika místech jsem tam vyloženě slyšel Ink...
228762
Viděl jsem to už před týdnem, ale takhle ve mě dlouho nic nerezonovalo. Všechny komenty jsem přečetl až teď a ... ne, tohle je na každým. Já jsem nečekal, že by Carnahan toto dokázal natočit. Tolik napětí, a hlavně emocí! Slzy, pánové, slzy se ze mě hrnuly jak kdyby pršelo... Srovnání s Dirve? No... Ten film byl sračka, tohle je skvost. P.S.: Nevíte jak je to s hudbou? Je to celý od Streitenfelda? V několika místech jsem tam vyloženě slyšel Ink...
9/10
0 0

To bolo čo?

No aspoň sa u mňa nekonalo žiadne sklamanie, keďže už trailery vyzerali naskrz priemerne.
227578
To bolo čo?
0 0
Pro mě teda dost velký zklamání. Zbytečná jednohubka, která mi jen potvrzuje, že Carnahan je sotva průměrný režisér. 5/10
227271
0 0
Souhlasím s Memphisem .. .. ..
227133
Souhlasím s Memphisem .. .. ..
0 0
Memphis: Řekls to hezky a souhlasim, ale pořád si stojim za tim, že už pak ve výsledku nezáleží na tom, jestli to dá nebo ne.
227109
0 0
tento film ma vôbec nezaujal, plno kecov o ničom a záver
keď vylezie z ľadovej vody, dá si dole bundu, nie je mu vôbec zima, zázračne sa osuší a ide sa ešte prechádzať po lese, popozerá si nejaké tie fotky a má dosť síl na to aby sa pobil s vlkom...no neviem neviem, ale
tým teda u mňa nezabodovali, pre mňa 3/10

227114
tento film ma vôbec nezaujal, plno kecov o ničom a záver [spoiler] keď vylezie z ľadovej vody, dá si dole bundu, nie je mu vôbec zima, zázračne sa osuší a ide sa ešte prechádzať po lese, popozerá si nejaké tie fotky a má dosť síl na to aby sa pobil s vlkom...no neviem neviem, ale[/spoiler] tým teda u mňa nezabodovali, pre mňa 3/10
0 0

Shushika

Možná. Trochu...Konečně se smíří se smrtí ženy a najde vůli žít dál. Dokud měl kolem sebe ostatní přeživší, bylo jeho jediným úkolem postarat se o ně a dostat je domů. Pokračovat v práci, kterou dělal celou dobu předtím. Každej z nich měl pro co žít, místo, kam se vrátit. Ottway ne. Na konci ale dojde k poznání, že i samotnej boj o přežití může být smyslem života (nejen doslovně) a vzdát se by znamenalo prohru.Holt se s jeho smrtí odmítám smířit, v mých očích se z Aljašky dostane podobně jako Hanks z ostrova, a začne dělat třeba šerifa v nějakým prdelákově na jihu Kentucky.
I rest my case.
227111
Možná. Trochu...[spoiler]Konečně se smíří se smrtí ženy a najde vůli žít dál. Dokud měl kolem sebe ostatní přeživší, bylo jeho jediným úkolem postarat se o ně a dostat je domů. Pokračovat v práci, kterou dělal celou dobu předtím. Každej z nich měl pro co žít, místo, kam se vrátit. Ottway ne. Na konci ale dojde k poznání, že i samotnej boj o přežití může být smyslem života (nejen doslovně) a vzdát se by znamenalo prohru.[/spoiler][spoiler]Holt se s jeho smrtí odmítám smířit, v mých očích se z Aljašky dostane podobně jako Hanks z ostrova, a začne dělat třeba šerifa v nějakým prdelákově na jihu Kentucky.[/spoiler] I rest my case.
Shushika
0 0
Já to vidím takto:

Jeho sebevražda se neuskuteční, protože se prostě bojí tu spoušť stisknout. Bojí se smrti a co by tím ztratil. Když havarují, tak se snaží přežít, protože pořád není smířený a snaží se dostal do bezpečí jak sebe, tak hlavně přátele, kteří na něj spoléhají.
Když pak čelí alfa samci sám (všechno ztratil), má tam (opět) vzpomínku na manželku, která mu říká aby se nebál ... a všichni ti co umřeli, těsně před svou smrtí nějak vzpomněli na to, co je drželo při životě (Emma, dcera toho jednoho ...). Prostě si to interpretuju tak, že jak tam skládá ty peněženky, tak se přestal bát smrti a postavil se tomu vlkovi čelem. A na konci ten zablesk jasně ukazuje, že alfa umírá ale Neeson musí být na pokraji sil, než aby se vydal někam dál. Je spokojený a smířený.
227099
Já to vidím takto: [spoiler] Jeho sebevražda se neuskuteční, protože se prostě bojí tu spoušť stisknout. Bojí se smrti a co by tím ztratil. Když havarují, tak se snaží přežít, protože pořád není smířený a snaží se dostal do bezpečí jak sebe, tak hlavně přátele, kteří na něj spoléhají. Když pak čelí alfa samci sám (všechno ztratil), má tam (opět) vzpomínku na manželku, která mu říká aby se nebál ... a všichni ti co umřeli, těsně před svou smrtí nějak vzpomněli na to, co je drželo při životě (Emma, dcera toho jednoho ...). Prostě si to interpretuju tak, že jak tam skládá ty peněženky, tak se přestal bát smrti a postavil se tomu vlkovi čelem. A na konci ten zablesk jasně ukazuje, že alfa umírá ale Neeson musí být na pokraji sil, než aby se vydal někam dál. Je spokojený a smířený. [/spoiler]
0 0