Diskuze k článku Harry Potter a Ohnivý pohár: Recenze

příspěvky 821 - 820 Napsat příspěvek

HA HA HA

Hmmm zajímavá recenze! No ještě jsem film neviděl, takže nebudu říkat jestli s tím souhlasím nebo ne, ale je tu jedna nesrovnalost!!! A TO DOST VELKÁ!!! Můžete mi někdo z přítomných říct, jak může člověk, který tuto recenzi napsal říct ve čtvrtém odstavci, že je tam NARUŠENÍ POTTEROVIC LINIE, když sám řekl o odstavec výše, že nikdy žádného Harry nečetl, kromě prvních dvou dílů??? Trochu zajímavé že??? Takže chlapci z MOVIEZONE.CZ, příště VELKEJ POZOR na to co píšete, protože touhle recenzí jste museli zatím rozesmát asi každého kdo ji četl!!! HA HA HA :-
24050
Hmmm zajímavá recenze! No ještě jsem film neviděl, takže nebudu říkat jestli s tím souhlasím nebo ne, ale je tu jedna nesrovnalost!!! A TO DOST VELKÁ!!! Můžete mi někdo z přítomných říct, jak může člověk, který tuto recenzi napsal říct ve čtvrtém odstavci, že je tam NARUŠENÍ POTTEROVIC LINIE, když sám řekl o odstavec výše, že nikdy žádného Harry nečetl, kromě prvních dvou dílů??? Trochu zajímavé že??? Takže chlapci z MOVIEZONE.CZ, příště VELKEJ POZOR na to co píšete, protože touhle recenzí jste museli zatím rozesmát asi každého kdo ji četl!!! HA HA HA *:-*
HA HA HA
0 0
Tak tahle situace mi dost pripomina prichod Sin City
24049
0 0
Tak opáčný názor nebude... dávám rozpačitých 7*, což není natolik výrazná odchylka od zbytku, abych jí věnoval celý článek ;)
24048
0 0

cursed

Osobne se mi Nekonecny pribeh jako film je IMO mnohem lepsi nez HP 1-2. U HP3 bych vahal, je to uz nejaka doba, co jsem to videl. Co se tyce knizek, tak HP, ktery je dokonale ctiva spotrebni unikovka, ale ani o chlup vic, by se musel postavit svy mame na ramena, aby mohl polibit prdel Nekonecnemu pribehu od Endeho, ktery jako pouha pohadka by mel byt pro deti, ale paradoxne vyzaduje po ctenari mnohem vic nez HP.
24047
cursed
0 0

názor nenakaženého mánií

přečet jsem prvního HP. líbil se mi. Viděl jsem první film. byl jsem maličko zklamaný, nedostatek peněz připomínal některej z dílů Profesionálové. Druhej film byl lepší ve výpravě, ale zdlouhávé a odpuzující závěrečné plácání po zádech mě poněkud roztrpčilo. Mám rád pohádkové filmy a přese všechno mi něměckej Nekonečnej příběh stále přijde zajímavější a výpravnější než HP. Já vim, ukamenujete mě, ale tak to je. Jsem již také staršího data výroby, takže to možná špatně posuzuju, ale všechno to běsnění kolem herců a postav a kulis a režisérských zatuchlých trenýrek mi prostě přijde poněkud šílené, Ale nedivím se, děti jsou mocná zbraň a zhltnou jakkoliv špatný nebo dobrý film bez přemýšlení o katarzích, motivacích a dramaturgických postupech. HP splní to co musí, vyždímá z peněženek rodičů kýžené dolary, za které si potom tvůrci objednají soukromej salónek s patnácti mulatkama a budou si spokojeně pobrukovat. "Tak vidíš Majku, říkal jsem ti, že si zase vrzneme, ať to natočí kdo chce.... a teď mi dejte:)
24046
názor nenakaženého mánií
0 0

Opačný názor

Hmm každý má svůj názor. Pro mě jsou Harry potter všechny filmy nadprůměrný (čtvrtý jsem ještě neviděl, slava kdo jde se mnou na předpremieru 30.11.2005) takže ja hodnotím takto. Harry Potter a kámen mudrců 80%, Harry potter a tajemná komnata 85%, Harry Potter a vězeň z Azkabanu 95%.:D
24045
Hmm každý má svůj názor. Pro mě jsou Harry potter všechny filmy nadprůměrný (čtvrtý jsem ještě neviděl, slava kdo jde se mnou na předpremieru 30.11.2005) takže ja hodnotím takto. Harry Potter a kámen mudrců 80%, Harry potter a tajemná komnata 85%, Harry Potter a vězeň z Azkabanu 95%.*:D*
Opačný názor
0 0

glowi

O konkurenci z webu neni rec ani trochu :-)
24044
glowi
0 0

cival

Pravda, na velke tistene magaziny jsem vubec nepomyslel. U deniku se je jen nepravidelne zdesim, co se muselo prihodit Mirce Spacilove. Jinak tistena media nesleduji. domnival jsem se, ze je rec o kolezich a konkureci z webovych magazinu
24043
cival
0 0

Aha, ja jsem to pochopil jako budoucnost vztahujici se k vypusteni filmu, nikoli recenze. Ale i pokud se jedna o ceske recenze, tak mi to prijde jako shazovani pripadnych opacnych nazoru. Tedy pokud tu "sebranku" uz nemate prokouknutou . Aby recenze renomovanych US kritiku byly skalopevne, tak film musi byt opravdu vyjimecny, coz u HPP4 necekal snad nikdo. Fanousek nejsem, knizky si vetsinou s chuti (a se spoustou krouceni hlavy) prectu. Filmy: Kamen nudil, Komnata nudila, Azkaban nenudil. Jednohubky bez jakehokoli dopadu.
24042
0 0

glowi

To neni o nerespektovani jinych recenzi, to je o upozorneni, ze v dnesni dobe cim dal tim vic velkych medii pochvali neco (jedno jestli film, desku nebo TV porad) jen kvuli jeho uspechu/sledovanosti/popularite, tj. ve snaze nenastvat jeho sirokou divackou zakladnu. To mas asi tak jako kdyz v Premiere vyjde dvouhvezdickova recenze na Snowboardaky a pote, co se z toho stane megahit napisou, jak moc se zmylili a daj tomu hvezdy aspon tri :-) U Potteru a jinych megahitu se s tim setkavam cim dal tim casteji...
24040
glowi
0 0
Muj nazor je na CSFD (a v Blokbasteru :-). Ja davam Kamenu 50%, Komnate 60, Azkabanu 80 a Ohnivymu poharu nejistejch 60 :-). A chapu, ze ctenar by chtel recenzi ctenare, ale na druhou stranu film musi obstat sam o sobe a ctenar je zaujatej zas z druhy strany (tj. furt premysli, co tam oproti knize chybi apod.).
24041
0 0

hodnoceni serie

Jinak kdyby to snad nekomu pomohlo, moje hodnoceni predchozich filmu: Kamen - 7, Komnata - 7, Vezen - 8+, Pohar - 6+
24039
hodnoceni serie
0 0

glowi

Tam je budouci cas a vztahuje se to spis k ceskym recenzim... je to spekulace. Nazory na IMDb ani nevim jak komentovat, protoze v tom filmu vetsinou vidi presny opak, nicmene ani recenze osvedcenych US kritiku nejsou tak skalopevne, jak by si mozna fanousci prali. Rozhodne nemame patent na rozum, ale v tech superkladnych desitkovych komentarich kdekoliv jsem zatim prilis argumentu nenasel.
24038
glowi
0 0
respektuji nazor recenzenta, ovsem mrzi me, ze on nerespektuje recenze s opacnym nazorem ("byly dany za zasluhy"). Asi mame byt vdecni ostrym hochum z moviezone, ze se do toho nekompromisne pustili na rozdil od tech vsech zmekcilcu.
24037
0 0

MYSTIC

Cival imho dává to samé a já uvidím Pottera za hodinu a půl na projekci. Když se mi to bude opravdu extra líbit, nabídnu protipohled ;)
24036
MYSTIC
0 0

hmm

Jenom šest hvězd :-(( ale nebude na HP4 psát ještě někdo recenzi jako tomu bylo u The Island??? Možná by se to šiklo i od někoho kdo knihy přečet, ale já stále pevně veřím, že se mi to bude líbit a bude to lepší než první dva díly.
24035
hmm
0 0
docela mě ale zklamalo, žes to recenzoval aniž bys četl knihu.. no.. ale alespoň názor z druhé strany, že:)
24033
0 0
jeje.. já doufam, že se u toho budu bavit... jako zapřísáhlý fanoušek knih snad ano.. ty střihy na začátku asi budou vadit ( doufám ) jen těm, kdo nečetli knihu... no uvidíme uvidíme.. chjo
24032
0 0

re

Mno ja to zkouknu zitra, tak uvidim, ale uz se vazne tesim:).
24031
Mno ja to zkouknu zitra, tak uvidim, ale uz se vazne tesim*:)*.
re
0 0
ta bota bylo prenasedlo...teda myslim. a v knizce to byla snad dokonce holinka, hehe. anyway - vycitani chybejici pointy je na miste, ale ponekud spatne zaparkovane. takle to uzavrela rowlingova. volda se objevi, postrasi a pak se o nem dovime az nekde skoro na konci petky. ctenari se urcite budou orientovat mnohem lepe, nez nectenari, proto v jejich ocich film bude urcite lepsi, co ale tak ctu tu recenzi, tak si nemuzu pomoct - film se opravdu chova trochu jako kniha. Asi to do ty nasi premiery nevydrzim a sahnu po nejaky ....................., ktery tady tak proklinam v souvislosti s HD (ehm, dobre - sahnu po piratske kopii, hehe)
24034
0 0