Diskuze k článku Rebelka: Recenze

Pixar si nakálel do vlastního hnízda tím, že se od každého snímku očekává převratnost. Nechte je trochu vydechnout. 8)
240871
Pixar si nakálel do vlastního hnízda tím, že se od každého snímku očekává převratnost. Nechte je trochu vydechnout. *8)*
...
0 0

8/10

V žádným případě není Pixar sesazen... Brave je hodně super. Merida a její vlasy sou děsně cool a medvědí zápletka taktéž suprová. Navíc nádherná animace, skvělé prostředí ( ale čekal jsem víc ), boží hudba a žádná "láska" v podobě prince potěšila :) Fakt super...
240867
8/10
0 0
S tímto filmem mám jeden dost zásadní problém. Lezl mě na nervy svou zápltetkou. Od Pixaru bych čekal mnohem více. Matka s dcerou si neumějí popovídat o tom, co která chce a proč a co cítí atd.. To je vlastně celá zápletka a pro mě osobně to bylo k nesnesení až hloupé. Tak at si hergot sednou do jedné místnosti a popovídají si upřímě a já nemusim pak koukat na blbost. Velké zklamání pro mě je tento film a nejsem si ani jistý, že je to film pro děti.
240682
0 0
:) Mně ten film zajímal už od traileru, protože fantasy není nikdy dost a protože Pixar - i když Auta 2 byla pohroma a to sequelování je hrozný...
Rebelka potom příjemně překvapila: rozhodně jsem nebyl zklamaný a rozhodně se nenudil, i když by to chtělo víc akce a kopíruje to jeden bratrský animák z roku 2003 ;) .
240527
*:)* Mně ten film zajímal už od traileru, protože fantasy není nikdy dost a protože Pixar - i když Auta 2 byla pohroma a to sequelování je hrozný... Rebelka potom příjemně překvapila: rozhodně jsem nebyl zklamaný a rozhodně se nenudil, i když by to chtělo víc akce a kopíruje to jeden bratrský animák z roku 2003 *;)* .
0 0
Mne se pohadka libit muze. Ale ne nudna pohadka, postavena na po mem soudu banalnim a mdlem liceni sporu mezi matkou a dcerou. Mene zaujati bohuzel nejsou... nikoho ten film nezajima.
240526
0 0
Pánové, když už ze sebe musíte nutně dělat drsné chlapáky, co nemůžou dovolit, aby se jim líbila "pohádka", zkuste aspoň na filmy posílat ty nejméně zaujaté z vás. Pixar vždycky točil filmy primárně dětské (byť si v nich své našli i dospělí, věci typu zmíněné Esence života to opravdu nebyly), takže rozčilovat se, že najednou dětinští, je poněkud hloupé.

Rebelka vám přijde stereotypní a předvídatelná a upadající do devadesátkových animáků od Disneyho? Ratatouille byl příběh o plnění snu a hledání místa ve světě - ouha, to už tu někde bylo. Cars byl příběh o napraveném sebestředném blbečkovi, který nakonec najde smysl života jinde - ale, taky klasický námět. Žeby náhodička? Do dospělejších vod brouzdal hlavně Up, který je ovšem taky subverzí na klasické "malý otravný kluk si získává srdce zapšklého starého dědka", jenom otočené neobvykle z pohledu dědka (což berte jako nadsázku, Up mám velmi rád).

Brave je příběhem vztahu matky a dcery a rodičovských ambicí. Je asi stejně "dospělácký" jako Avatar (jen se tu samozřejmě nemasakruje a nesouloží, ale naturel zůstává) a určený je pro stejnou obligátní věkovou skupinu, jako předchozí pixarovky - pro všechny, kdo nemají problém si prostě užít dobrodružnou pohádku a pro děti, o kterých si Pixar na rozdíl od některých jiných nemyslí, že jsou naprostí dementi.

Jako plus beru, že do toho není zamotaný ani žádný krásný princ, ani žádná osudová láska, která se tak obvykle kolem vyskytuje. A je tam zatraceně cool medvěd coby záporák. Za mě 8/10.

A propos, podle vašich reakcí skoro soudím, že jste čekali drsnou epickou fantasy skoro snad až na hranici Vikingů. Ahem. V tom případě jste naivnější než já.

P.S. Varování všem, kdo se chystají do kina - vyvarujte se uječeného českého dabingu. Tentokrát se zatraceně nepovedl.
240521
Pánové, když už ze sebe musíte nutně dělat drsné chlapáky, co nemůžou dovolit, aby se jim líbila "pohádka", zkuste aspoň na filmy posílat ty nejméně zaujaté z vás. Pixar vždycky točil filmy primárně dětské (byť si v nich své našli i dospělí, věci typu zmíněné Esence života to opravdu nebyly), takže rozčilovat se, že najednou dětinští, je poněkud hloupé. Rebelka vám přijde stereotypní a předvídatelná a upadající do devadesátkových animáků od Disneyho? Ratatouille byl příběh o plnění snu a hledání místa ve světě - ouha, to už tu někde bylo. Cars byl příběh o napraveném sebestředném blbečkovi, který nakonec najde smysl života jinde - ale, taky klasický námět. Žeby náhodička? Do dospělejších vod brouzdal hlavně Up, který je ovšem taky subverzí na klasické "malý otravný kluk si získává srdce zapšklého starého dědka", jenom otočené neobvykle z pohledu dědka (což berte jako nadsázku, Up mám velmi rád). Brave je příběhem vztahu matky a dcery a rodičovských ambicí. Je asi stejně "dospělácký" jako Avatar (jen se tu samozřejmě nemasakruje a nesouloží, ale naturel zůstává) a určený je pro stejnou obligátní věkovou skupinu, jako předchozí pixarovky - pro všechny, kdo nemají problém si prostě užít dobrodružnou pohádku a pro děti, o kterých si Pixar na rozdíl od některých jiných nemyslí, že jsou naprostí dementi. Jako plus beru, že do toho není zamotaný ani žádný krásný princ, ani žádná osudová láska, která se tak obvykle kolem vyskytuje. A je tam zatraceně cool medvěd coby záporák. Za mě 8/10. A propos, podle vašich reakcí skoro soudím, že jste čekali drsnou epickou fantasy skoro snad až na hranici Vikingů. Ahem. V tom případě jste naivnější než já. P.S. Varování všem, kdo se chystají do kina - vyvarujte se uječeného českého dabingu. Tentokrát se zatraceně nepovedl.
0 0

5/10

Nie je to sequel, jasajte! Alebo...? Z naoko originálneho príbehu sa vykľula nudná, obohraná a poučujúca báchorka, konštantne popretkávaná otravnými úliatbami malým sopliakom v podobe toho najinfantilnejšieho humoru, aký si len človek dokáže predstaviť. Epickosť a zimomriavky nikde, poriadna gradácia taktiež neprítomná a nejaké tie emócie sa vyskytnú až v samotnom závere. Tri štvrtiny filmu sa odohrávajú v pustom kamennom hrade a keď už sa postavy vyberú von, tak pôsobí príroda nepríjemne uzatvorene, komorne, a skoro až pripomína nejaké nákladnejšie divadelné pódium. Mnohé veľkolepé scenérie známe z trailerov (majestátne zasnežené hory, jazdec v snehovej fujavici) vo filme vôbec nie sú (ročné obdobie sa počas príbehu nezmení)! A že ste dúfali v nejakú mýtickosť a hĺbku, vyplývajúcu z legiend, o ktorých sa tiež básnilo v ukážkach? Nuž, smola, nič také sa nekoná. Je evidentné, že Brave zmenou na režisérskej stoličke veľmi utrpelo a že sa výsledný produkt šil veľmi horúcou ihlou. Jedinou vecou, čo sa dá naozaj bez výhrad pochváliť, je tradične skvelá hudba Patricka Doylea a preto celkom vážne rozmýšľam, či tento film nie je ešte slabší, ako prvé Autá. Hmm... kráľ je asi naozaj mŕtvy. Vedeli sme, že to raz príde, ale osobne sa kvôli tomu lepšie necítim. Asi práve naopak.
240414
5/10
0 0

zbytecne

Je zbytecne diskutovat op uspechu Rebelky. Bude ho mit, u nas mozna az na DVD, ale bude. Marketingove je zvladnuta dobre.
240370
zbytecne
0 0

dashiva

Hovoríš mi s duše, hlavne čo sa týka onoho "dospeláckeho" Pixaru.
240243
dashiva
0 0

ale úspech zaručený

WW tržby cez 500, niečo prihodí DVD a merchandising a na odmeny zbude.
Čudné, človek by si povedal, že keď už je Pirax totálne za vodou, a môže si dovoliť pár prepadákov, tak im to podporí chuť trochu riskovať.
A pritom sa správajú presne naopak - práve v momente, keď už sú zahojení, sa pustia do sequelov a "sázek na jistotu".
Pritom nikto od nich nečaká zázraky na počkanie. Každý chápe, že sa nedá prísť s 30 originálnymi, výborne spracovanými, a ešte k tomu úspešnými konceptami v rade.
Ale kľudne by stačilo, keby každý tretí snímok mal nejaké ambície.
Ja už asi 10 rokov márne čakám na moment, kedy sa Pixar pustí do "dospeláckych" animákov, á la The spirits within. A ono nič.
240242
WW tržby cez 500, niečo prihodí DVD a merchandising a na odmeny zbude. Čudné, človek by si povedal, že keď už je Pirax totálne za vodou, a môže si dovoliť pár prepadákov, tak im to podporí chuť trochu riskovať. A pritom sa správajú presne naopak - práve v momente, keď už sú zahojení, sa pustia do sequelov a "sázek na jistotu". Pritom nikto od nich nečaká zázraky na počkanie. Každý chápe, že sa nedá prísť s 30 originálnymi, výborne spracovanými, a ešte k tomu úspešnými konceptami v rade. Ale kľudne by stačilo, keby každý tretí snímok mal nejaké ambície. Ja už asi 10 rokov márne čakám na moment, kedy sa Pixar pustí do "dospeláckych" animákov, á la The spirits within. A ono nič.
ale úspech zaručený
0 0
Srágory jako příšerky, nemo ať si strčí za klobouk, já chci Život Brouka 2
240233
0 0
Není to jako Tangled...
240171
Není to jako Tangled...
0 0
Ak je to ako Tangled (ktoré u mňa na hlavu porazilo Draka aj Toy Story 3), tak sa mám na čo tešiť.
240167
0 0

Messik

To, co si napsal, nedává smysl. Pixar vždycky byl modla, kterou mnozí až fanaticky uctívali, a skákající lampa pro ně automaticky znamenala garanci poslední víspy originality v komerčním velkostudiovém systému. S Cars 2 (A někdo by mohl argumentovat, že už u Wall-E) začal ústup ze slávy. Nejlepší animace? Dreamworks a ti další se jim minimálně vyrovnali. Nejlepší / nejoriginálnější příběhy? Stačí se podívat na Cars 2, Rebelka je taky originální jak moje různobarevný fusakle...

Co že to pixar chystá? Nemo 2, Příšerky 2....

Když většina lidí Pixar uctívala, já sem ho měl rád. Poslední dobou má většina lidí Pixar už jenom ráda, a mě je šumafuk. Až bude většině lidem Pixar šumafuk, já se dokopu k tomu kouknout na Cars 3...
240166
To, co si napsal, nedává smysl. Pixar vždycky byl modla, kterou mnozí až fanaticky uctívali, a skákající lampa pro ně automaticky znamenala garanci poslední víspy originality v komerčním velkostudiovém systému. S Cars 2 (A někdo by mohl argumentovat, že už u Wall-E) začal ústup ze slávy. Nejlepší animace? Dreamworks a ti další se jim minimálně vyrovnali. Nejlepší / nejoriginálnější příběhy? Stačí se podívat na Cars 2, Rebelka je taky originální jak moje různobarevný fusakle... Co že to pixar chystá? Nemo 2, Příšerky 2.... Když většina lidí Pixar uctívala, já sem ho měl rád. Poslední dobou má většina lidí Pixar už jenom ráda, a mě je šumafuk. Až bude většině lidem Pixar šumafuk, já se dokopu k tomu kouknout na Cars 3...
Messik
0 0

6/10

Je to slabota. Nejhorší Pixarovka, ale neviděl jsem (díky zdravému rozumu) Cars 2. Jinak jsem se s nimi za jejich historii nepohodl jen 2x (Cars, Wall-E) a už tehdy to bolelo. Ale díváte se na člověka, který nemá rád Draka a nesnáší Padoucha, takže to berte trošku s rezervou, obzvlášť berete-li do kina děti. 8)
240162
Je to slabota. Nejhorší Pixarovka, ale neviděl jsem (díky zdravému rozumu) Cars 2. Jinak jsem se s nimi za jejich historii nepohodl jen 2x (Cars, Wall-E) a už tehdy to bolelo. Ale díváte se na člověka, který nemá rád Draka a nesnáší Padoucha, takže to berte trošku s rezervou, obzvlášť berete-li do kina děti. *8)*
6/10
0 0

Padlý král

Teda napsat, že pixar je padlý král je asi trochu ukvapený, možná až přehnaný. V tom případě jsou další filmová studia taky padlí králové, protože prostě občas ulítli.
240158
Padlý král
0 0
S tím padlým králem je to dost předčasné. Nestahoval bych kalhoty, když brod je ještě daleko. Rebelka je dost zábavná, jenže není určená dospělému publiku, ale dětem. 8/10
240153
0 0
To bola nejaka minirecenzia, nie? Akoby sa jej Cival nechcel ani len papekom dotknut, menej zaujateho ste tam nemali?:)
Ja by som len ten zaver trosku pozmenil, ze ziadny kral nepadol, len mozno docasne oslepol na jedno oko. Medzi slepymi vsade naokolo, ktorym sa obcas podari nejakym zazrakom trafit:)
240145
To bola nejaka minirecenzia, nie? Akoby sa jej Cival nechcel ani len papekom dotknut, menej zaujateho ste tam nemali?:) Ja by som len ten zaver trosku pozmenil, ze ziadny kral nepadol, len mozno docasne oslepol na jedno oko. Medzi slepymi vsade naokolo, ktorym sa obcas podari nejakym zazrakom trafit:)
0 0