Diskuze k článku Bez kalhot: Recenze

Velmi podareny film, ja byt teda v tom kotli nadrzenych zenskych, tak si asi taky zarvu, ale spis za to muze paradni strih a nasnimani, ze me ti vyholenci bavili i v akci :D
244927
Velmi podareny film, ja byt teda v tom kotli nadrzenych zenskych, tak si asi taky zarvu, ale spis za to muze paradni strih a nasnimani, ze me ti vyholenci bavili i v akci *:D*
8/10
0 0
Nejrespektovanějších? To bych netvrdil. Neřekl bych, že by za sebou měl takové filmy, které by z něj dělaly příliš "respektovaného" herce své generace, ale to je pouze můj názor.

Jinak musel jsem se na to po včerejším chválení taky nakonec podívat a ačkoliv to nevnímám jako Social Network o stryptízu (na to mi ten film přišel až příliš přímočarý, respektive jednoduchý, bez nějakého většího přesahu) musím říct, že jako drama říznuté pár fóry to fungovalo celkem dobře. Jediný kdo mě z herců oslňoval byl ten s nejhůře napsatelným jménem (a proto se ani nebudu snažit ho tu psát, víte koho myslím), ostatní nijak nenadchli.. bohužel. Několik záběrů bylo dost dobrých, například zdrogovaný souložící Adam x prasátko x modrá/červená ale někdy jsem se naopak šíleně nudil. Třeba rozhovory mezi Mikem a Adamovou ségrou. Zkrátka příšlo mi to celé jako takový lepší průměr skoro až nadprůměr ale víc jak 7/10 bych asi nedal.
PS. Olivii Munn po Newsroom naprosto zbožňuju a kéž bych ji potkával ve více filmech :+
243829
Nejrespektovanějších? To bych netvrdil. Neřekl bych, že by za sebou měl takové filmy, které by z něj dělaly příliš "respektovaného" herce své generace, ale to je pouze můj názor. Jinak musel jsem se na to po včerejším chválení taky nakonec podívat a ačkoliv to nevnímám jako Social Network o stryptízu (na to mi ten film přišel až příliš přímočarý, respektive jednoduchý, bez nějakého většího přesahu) musím říct, že jako drama říznuté pár fóry to fungovalo celkem dobře. Jediný kdo mě z herců oslňoval byl ten s nejhůře napsatelným jménem (a proto se ani nebudu snažit ho tu psát, víte koho myslím), ostatní nijak nenadchli.. bohužel. Několik záběrů bylo dost dobrých, například zdrogovaný souložící Adam x prasátko x modrá/červená ale někdy jsem se naopak šíleně nudil. Třeba rozhovory mezi Mikem a Adamovou ségrou. Zkrátka příšlo mi to celé jako takový lepší průměr skoro až nadprůměr ale víc jak 7/10 bych asi nedal. PS. Olivii Munn po Newsroom naprosto zbožňuju a kéž bych ji potkával ve více filmech *:+*
0 0

Nezbývá mi nic jiného než znovu ti dát palec nahoru. :+ Tatum tam je sexy (mě narozdíl od tebe to potěšilo a klidně to řeknu nahlas), ale jeho přitažlivost není nijak samoúčelná. Magic Mike má být sexy, je to součást charakteru postavy. Nikdo jiný než Tatum by tu hlavní roli nezahrál lépe, podle mě jde o jeho životní roli. A ještě jedna věc mi při sledování filmu docvakla. Tatum tímto filmem definitivně účtuje se svou striptérskou minulostí, díky postavě svého mentora (film je inspirovaný jeho vlastním příběhem) definitivně dozrává k tomu, že už na tom nebude fyzicky lépe než jak je nyní ve formě a dokázal se s tím poprat obdivuhodně. Ano, začínal od píky jako striptér, ale právě proto si zaslouží obdiv, jak se vlastní pílí vypracoval k jednomu z nejrespektovanějších hollywoodských herců současné třicátnické generace.
243818
Nezbývá mi nic jiného než znovu ti dát palec nahoru. *:+* Tatum tam je sexy (mě narozdíl od tebe to potěšilo a klidně to řeknu nahlas), ale jeho přitažlivost není nijak samoúčelná. Magic Mike má být sexy, je to součást charakteru postavy. Nikdo jiný než Tatum by tu hlavní roli nezahrál lépe, podle mě jde o jeho životní roli. A ještě jedna věc mi při sledování filmu docvakla. Tatum tímto filmem definitivně účtuje se svou striptérskou minulostí, díky postavě svého mentora (film je inspirovaný jeho vlastním příběhem) definitivně dozrává k tomu, že už na tom nebude fyzicky lépe než jak je nyní ve formě a dokázal se s tím poprat obdivuhodně. Ano, začínal od píky jako striptér, ale právě proto si zaslouží obdiv, jak se vlastní pílí vypracoval k jednomu z nejrespektovanějších hollywoodských herců současné třicátnické generace.
0 0
Jo, Tatum tam je hodně sexy. Jen mě sralo, že mi to běhalo celou dobu hlavou a ještě jsem to cítil na drahé polovičce :D

...ale to rozhodně není nějaká rozhodující deviza filmu. To je spíš podání dialogů, zachycení těch propařenejch nocí, co se týče nějakýho obrazu společenský deziluze, tak to reflektuje krizi a sociální trable mnohem líp než kdejaký ultradepresivní a psychologizující festivalový drámo. Pro mě takovej Social Network o striptrýzu.
243815
Jo, Tatum tam je hodně sexy. Jen mě sralo, že mi to běhalo celou dobu hlavou a ještě jsem to cítil na drahé polovičce *:D* ...ale to rozhodně není nějaká rozhodující deviza filmu. To je spíš podání dialogů, zachycení těch propařenejch nocí, co se týče nějakýho obrazu společenský deziluze, tak to reflektuje krizi a sociální trable mnohem líp než kdejaký ultradepresivní a psychologizující festivalový drámo. Pro mě takovej Social Network o striptrýzu.
0 0

Rob Roy

Ha, taky jsem občas dával ten soundtrack na FB, taky jsem o tom všude nadšeně psal. Odezva ale narozdíl od tebe skoro nulová. :))
243814
Ha, taky jsem občas dával ten soundtrack na FB, taky jsem o tom všude nadšeně psal. Odezva ale narozdíl od tebe skoro nulová. *:))*
Rob Roy
0 0
Ha, díky Civale, konečně mám pocit zadostiučinění :D A když sem to chválil na CSFD a posílal link na songy na fb, tak sem byl málem za teplouše :)
243813
0 0
Mňa to teda ukrutne nudilo, ale remeslo dobré. To Soderbergh zvláda bez problémov.
243812
0 0
No když to pochválil Cival (opravdu jsem to od tebe nečekal, překvapil's mě :+). Minulý týden jsem to dal znova. Sice mi chyběla úžasná karlovarská atmosféra, ale zato jsem se přesvědčil, že ten film aspiruje do letošní topky. Boží soundtrack, skvělí herci a dialogy, nádherná kamera (hlavně exteriéry), výborně sestříhaná taneční čísla a... je to zkrátka geniální.

Milá redakce, jednou za čas mi snad dovolíte to říci - a tady je to zcela vhodné: Tatum je tady nehorázně sexy. :)
243811
No když to pochválil Cival (opravdu jsem to od tebe nečekal, překvapil's mě *:+*). Minulý týden jsem to dal znova. Sice mi chyběla úžasná karlovarská atmosféra, ale zato jsem se přesvědčil, že ten film aspiruje do letošní topky. Boží soundtrack, skvělí herci a dialogy, nádherná kamera (hlavně exteriéry), výborně sestříhaná taneční čísla a... je to zkrátka geniální. Milá redakce, jednou za čas mi snad dovolíte to říci - a tady je to zcela vhodné: Tatum je tady nehorázně sexy. *:)*
0 0
9/10. Velká pecka, výborně natočený a "tatumovsky pravdivý".
243809
0 0

8/10

Fajn záležitost a to nejlepší, co jsem v kině viděl od čtvrtých Prciček v dubnu. Hlavně ty "reálné" dialogy... paráda. :+
237220
Fajn záležitost a to nejlepší, co jsem v kině viděl od čtvrtých Prciček v dubnu. Hlavně ty "reálné" dialogy... paráda. *:+*
8/10
0 0
Jack.Bauer: A jako kde vidíš, že Makiii píše o tom, že změnila názor na realitu? Já jsem její příspěvek například pochopila tak, že doteď jí přišel pánský striptýzový tanec trapný, ale ten tanec, co viděla ve filmu, se jí líbil. Ne, že by jí přišli pánští striptéři a jejich motivace trapní, ale chlapi ztvárnění v tomto filmu a jejich povahy a motivace jsou fajn a změnili její názor na všechny pánské striptéry. To tam nikde nepíše a to ti říká celý den už asi pět lidí, ale ty si zřejmě sedíš na vedení. A vzhledem k tomu, že se Makiii k tomu dál nevyjádřila, tak ty nejsi žádná Sybila, co by na dálku věděla, jak to myslí, tak se tu po ní laskavě nevoz. To, že změnila názor na striptýz jako celek, jsi totiž tvrdil jen ty, a ne ona.
237123
0 0
Ale mně nejde o ten film, ten je mi ukradený, ale o to jak někdo může změnit názor na reálnou věc na základě filmu. Kdo chápe jak jsem to myslel tak chápe.

Místí paka typu Gorecki či The_Joker mě už ani reakcema nepřekvapují.
237119
Ale mně nejde o ten film, ten je mi ukradený, ale o to jak někdo může změnit názor na reálnou věc na základě filmu. Kdo chápe jak jsem to myslel tak chápe. Místí paka typu Gorecki či The_Joker mě už ani reakcema nepřekvapují.
0 0
lepšího... miluju lidi, co hodnotí film, aniž by ho viděli
237115
0 0

Jack Bauer

Ty mas z toho panskeho striptizu asi nejaku traumu.

Proste videla, ze pansky striptiz sa da urobit aj sposobom, ktory sa jej nebude zdat trapny. Takyto striptiz moze mat podobu, z ktorej sa ti dviha zaludok v zaplivanom pajzli, ale moze to byt aj (sice velmi svojske, ale stale) umenie. Tak ako akekolvek ine umenie od muzikalov az po kuzelnikov sa da robit na roznej urovni. A ona tu "vyssiu" uroven, ktora by ju zaujala pri panskom striptize dovtedy nevidela. Tvoje poznamky o nejakom "socialnom rozmere" su uplne mimo. Nechapem, co na tom nechapes.
237114
Ty mas z toho panskeho striptizu asi nejaku traumu. Proste videla, ze pansky striptiz sa da urobit aj sposobom, ktory sa jej nebude zdat trapny. Takyto striptiz moze mat podobu, z ktorej sa ti dviha zaludok v zaplivanom pajzli, ale moze to byt aj (sice velmi svojske, ale stale) umenie. Tak ako akekolvek ine umenie od muzikalov az po kuzelnikov sa da robit na roznej urovni. A ona tu "vyssiu" uroven, ktora by ju zaujala pri panskom striptize dovtedy nevidela. Tvoje poznamky o nejakom "socialnom rozmere" su uplne mimo. Nechapem, co na tom nechapes.
Jack Bauer
0 0
Jack.Bauer má v hlavě na*ráno, to není žádná novinka. A IMO je to převtělení DRAGA.
237112
0 0

Jack.Bauer

:D:-
237111
*:D**:-*
Jack.Bauer
0 0

Jack.Bauer

1) Ty jsi ten film neviděl, tudíž nechápu, proč uvádíš nějaké hodnocení (vyumělkovaný, přibarvený) - jestli hodnotíš podle traileru, jsi hodně omezený. 2) Uvedl jsi, že osobní zkušenost z oblasti pánského striptýzu nemáš, tudíž opět nechápu, dle čeho hodnotíš oborovou "realitu" - kolik lidí z oboru znáš? Znáš například osobní příběh Tatuma? 3) Sloučením 1) a 2) vyplývá, že opět meleš nesmysly a navíc znevažuješ termín "pointa", kterým ve tvém případě naprosto postrádá smysl ;) 4) Bez urážky...
237110
1) Ty jsi ten film neviděl, tudíž nechápu, proč uvádíš nějaké hodnocení (vyumělkovaný, přibarvený) - jestli hodnotíš podle traileru, jsi hodně omezený. 2) Uvedl jsi, že osobní zkušenost z oblasti pánského striptýzu nemáš, tudíž opět nechápu, dle čeho hodnotíš oborovou "realitu" - kolik lidí z oboru znáš? Znáš například osobní příběh Tatuma? 3) Sloučením 1) a 2) vyplývá, že opět meleš nesmysly a navíc znevažuješ termín "pointa", kterým ve tvém případě naprosto postrádá smysl *;)* 4) Bez urážky...
Jack.Bauer
0 0
No právě, změnit názor na nějakou věc na základě jednoho filmu, který je v tom ohledu vyumělkovaný a přibarvený k uplně jinému obrazu než je realita aby to bylo cool ... nechápu co na tom nechápeš