Diskuze k článku Hunger Games: Recenze

příspěvky 81 - 100 Napsat příspěvek
Nevím jaká je kniha, nečetl jsem ji, ale tadu ve filmu je ten příběh podáván s neuvěřitelnou spoustou logických nesmyslů, fakt jsem zíral. Scény spočívající čistě v režisérových schopnostech byly velmi dobré se správnou atmosférou, škoda že jich nebylo moc, i jsem se divil jak moc šetřivě ten film vypadá, za ten rozpočet to mohlo být znatelně propracovanější. 4/10
228428
0 0
WTF...ono je po skončení filmu ještě pokračování? Já letěla z kina okamžitě domů, aniž bych čekala na titulky, ptz byla tma a já se tmy v neznámém městě bojím :D Co tedy přesně bylo za koncem?
228427
WTF...ono je po skončení filmu ještě pokračování? Já letěla z kina okamžitě domů, aniž bych čekala na titulky, ptz byla tma a já se tmy v neznámém městě bojím *:D* Co tedy přesně bylo za koncem?
0 0
Jinak dobrá recenze dneska na MZ Live :-))
228426
0 0
Cival: Rozbředlý a prázdný? Až tak? :D
228425
Cival: Rozbředlý a prázdný? Až tak? *:D*
0 0
Karel: ty fakt misty mluvis jak hardcore fanynka ... Ty reci o tom, jak je clovek predem rozhodnutej jsou ubijejici. U mne treba rozhodlo az kolem pohrbu, kde se definitivne ukazalo jak rozbredly a prazdny to je.
228424
0 0

Mimochodem, ta recenze je zábavná a čtivá! Chvilku jsem zvažoval, že se půjdu taky podívat, když to vzbuzuje takový divoký emoce :) .....ale jestli něco opravdu nemám rád, je to epileptická kamera! Takže děkuji za varování. Film bez kamery může být sebelepší, ale když nevidím co se v něm vlastně děje, je to film na hovno.
228423
0 0
KarelIR: Já z toho nikoho neviním (jo viním kameramana za naprosto šílený záběry, kdy mě ještě teď bolí krk, jak jsem s ním házela sem a tam :D )
Spíš mi jde o to, že nemůžu soudit, ptz jsem knižní maniak a nevím jak bych to brala, kdybych nebyla a knihu nikdy nečetla :)
Navíc: byla jsem tam s kamarádem, který miluje twilight..Nemyslím si, že na to šel zrovna s tímhle pocitem :D Já jsem třeba závěr čekala, že mu to řekne tak nějak jak to bylo v knížce. Né že jen proneses slovo Zapomenout. A lidi vyberte si na co přesně to bylo :D
228419
KarelIR: Já z toho nikoho neviním (jo viním kameramana za naprosto šílený záběry, kdy mě ještě teď bolí krk, jak jsem s ním házela sem a tam :D ) Spíš mi jde o to, že nemůžu soudit, ptz jsem knižní maniak a nevím jak bych to brala, kdybych nebyla a knihu nikdy nečetla :) Navíc: byla jsem tam s kamarádem, který miluje twilight..Nemyslím si, že na to šel zrovna s tímhle pocitem :D Já jsem třeba závěr čekala, že mu to řekne tak nějak jak to bylo v knížce. Né že jen proneses slovo Zapomenout. A lidi vyberte si na co přesně to bylo :D
0 0

Hunger games

Byl jsem na tomto snímku s kámošem a čekali jsme zajimavou podívanou. Předlohu jsem sice nečetl, ale příběh, postavy to všechno se mi zdálo být v pořádku.
Co mě naprosto - ale naprosto přivádělo k šílenství byla kamera. Tak příšerně natočené veškeré akčnější scény, to jsem fakt snad ještě neviděl. Vždy když to začalo být zajímavé, tak evidentně kameraman dostal od režiseéra příkaz: „Teď s tou kamerou pořádně zamávej a pak to ještě nastříháme, ať to vypadá ještě více cool” - jenže místo parádní podívané mi z toho kmitali oči jako bych koukal z 10ti metrů na obří ohňostroj. Po 140min když jsme odcházeli z kina mě z toho třeštila hlava jako bych si dal 24hodinový maraton ve 3D kině.
Na tento film se určitě rád zase někdy podívám, ale počkám si doma, kde si to pustím na své metrové TV. Dívat se na super rychlé střihy a klepající se kameru na 10metrové plátno, je jen pro opravdu velké nadšence.
Kvůli spackané kameře hodnotím tento snímek 6 hvězdami.:(
228414
Byl jsem na tomto snímku s kámošem a čekali jsme zajimavou podívanou. Předlohu jsem sice nečetl, ale příběh, postavy to všechno se mi zdálo být v pořádku. Co mě naprosto - ale naprosto přivádělo k šílenství byla kamera. Tak příšerně natočené veškeré akčnější scény, to jsem fakt snad ještě neviděl. Vždy když to začalo být zajímavé, tak evidentně kameraman dostal od režiseéra příkaz: „Teď s tou kamerou pořádně zamávej a pak to ještě nastříháme, ať to vypadá ještě více cool” - jenže místo parádní podívané mi z toho kmitali oči jako bych koukal z 10ti metrů na obří ohňostroj. Po 140min když jsme odcházeli z kina mě z toho třeštila hlava jako bych si dal 24hodinový maraton ve 3D kině. Na tento film se určitě rád zase někdy podívám, ale počkám si doma, kde si to pustím na své metrové TV. Dívat se na super rychlé střihy a klepající se kameru na 10metrové plátno, je jen pro opravdu velké nadšence. Kvůli spackané kameře hodnotím tento snímek 6 hvězdami.*:(*
Hunger games
0 0

ivanka.suhinka

"nepochopili (alespon většina s kterýma jsem o tom mluvila), že Peeta lásku nehrál, kdežto Katniss ano"

Já mám z některejch reakcí pocit (teď nemám na mysli jenom tyhle převzatý), že lidi na ten film jdou s tím, že to bude teenage shit, a tak hned na začátku pro jistotu vypnou mozek. A pak se divěj, že x věcí nepobrali, a viněj to na "špatný zadaptování tý knihy". Šel jsem na to po dvou trailerech a prakticky žádným dalším infu, a fakt se mi nestalo, že bych některou ze zásadních věcí nepobral. Ale vinit z toho film je jednodušší, že jo :)
228415
"nepochopili (alespon většina s kterýma jsem o tom mluvila), že Peeta lásku nehrál, kdežto Katniss ano" Já mám z některejch reakcí pocit (teď nemám na mysli jenom tyhle převzatý), že lidi na ten film jdou s tím, že to bude teenage shit, a tak hned na začátku pro jistotu vypnou mozek. A pak se divěj, že x věcí nepobrali, a viněj to na "špatný zadaptování tý knihy". Šel jsem na to po dvou trailerech a prakticky žádným dalším infu, a fakt se mi nestalo, že bych některou ze zásadních věcí nepobral. Ale vinit z toho film je jednodušší, že jo :)
ivanka.suhinka
0 0

...

Takže shlédnuto v sobotu, zítra ještě jednou kvůli detailům.
Osobně mám pocit, že hlavní představitelka, atmosféra, hudba i příběh neměly chybu, ale stejně mi tam chybělo to něco, z čeho bych si sedla na zadek. To něco co je obsažené v knížkách. Samozřejmě chápu, že do filmu nemůžou nahustit veškerý pocity a myšlenkový pochody, ale možná se o to měli alespoň pokusit. Takhle mi přišlo, že je tam každý skvělý (fakt nechápu Cata a jeho závěrečnou scénu, v knížce jsem měla pocit, že je to fakt svině a tady na konci mi ho bylo i líto) a už jen to, že lidi kteří nečetli knížku, nepochopili (alespon většina s kterýma jsem o tom mluvila), že Peeta lásku nehrál, kdežto Katniss ano, o něčem svědčí.
Propos: Haymitch mě zklamal na celé čáře. Těšila jsem se na pořádně opilýho zdeptanýho člověka, který má všeho po krk a dostala tohle. Opravdu doufám, že 3.díl který je dle mého nejlepším dílem trilogie bude se svýma emocema, kterých je v knížce nadměrné množství, vykreslen lépe...
Za mě slabé 4 hvězdičky :)
228409
Takže shlédnuto v sobotu, zítra ještě jednou kvůli detailům. Osobně mám pocit, že hlavní představitelka, atmosféra, hudba i příběh neměly chybu, ale stejně mi tam chybělo to něco, z čeho bych si sedla na zadek. To něco co je obsažené v knížkách. Samozřejmě chápu, že do filmu nemůžou nahustit veškerý pocity a myšlenkový pochody, ale možná se o to měli alespoň pokusit. Takhle mi přišlo, že je tam každý skvělý (fakt nechápu Cata a jeho závěrečnou scénu, v knížce jsem měla pocit, že je to fakt svině a tady na konci mi ho bylo i líto) a už jen to, že lidi kteří nečetli knížku, nepochopili (alespon většina s kterýma jsem o tom mluvila), že Peeta lásku nehrál, kdežto Katniss ano, o něčem svědčí. Propos: Haymitch mě zklamal na celé čáře. Těšila jsem se na pořádně opilýho zdeptanýho člověka, který má všeho po krk a dostala tohle. Opravdu doufám, že 3.díl který je dle mého nejlepším dílem trilogie bude se svýma emocema, kterých je v knížce nadměrné množství, vykreslen lépe... Za mě slabé 4 hvězdičky :)
...
0 0

Potter

Sedmej o osmej díl jsou paradoxně jedinný, na který jsem schopnej se dívat... :D
228359
Sedmej o osmej díl jsou paradoxně jedinný, na který jsem schopnej se dívat... *:D*
Potter
0 0
Miluju ukazky pred filmem! :) Vetsinou se konecne muzu podivat na trailery ktery uz sem davno videl tady, ale na poradnym platne a hlavne nahlas!! :))
228350
0 0
15 je v pohode.
228293
15 je v pohode.
0 0
radaswat: Je... klidně 20 8)
228291
radaswat: Je... klidně 20 *8)*
0 0

dodatek

To už je dneska "normální" těch 15 minut reklam před filmem? Né, že bych nechodil do kina, ale u nás "na vesnici" tyhle vymoženosti nemáme ;)
228289
To už je dneska "normální" těch 15 minut reklam před filmem? Né, že bych nechodil do kina, ale u nás "na vesnici" tyhle vymoženosti nemáme *;)*
dodatek
0 0
Cival: Veru, sračka najväčšia. Dvojka tiež, ale tá má aj zopár znesiteľných scén.
228287
0 0

no tak jo...

Tak já se taky trochu vybleju. Knihu jsem četl, nepovažuju jí za veledílo, ale bavila mě a dejme tomu - tamní svět a jeho "pravidla" dávala smysl, motivace postav byly pochopitelný atd. Prostě to fungovalo. Na filmu jsem byl v pátek a do teď jsem nepochopil, proč to tak domršili :). Jediný plus je volba hlavní hrdinky. Ostatní je trash. A kdybych neznal předlohu, a tak bych nevěděl, jaká scéna bude následovat, proč postavy dělají to, co dělají a jak to celé funguje, asi bych si to šel hodit:) K tvajlajtu bych to nepřirovnával, ale většina potrovských filmů se s tím vypořádala líp. A jen tak mimochodem, sedmička první část je sama o sobě fakt o ničem...
228285
Tak já se taky trochu vybleju. Knihu jsem četl, nepovažuju jí za veledílo, ale bavila mě a dejme tomu - tamní svět a jeho "pravidla" dávala smysl, motivace postav byly pochopitelný atd. Prostě to fungovalo. Na filmu jsem byl v pátek a do teď jsem nepochopil, proč to tak domršili *:)*. Jediný plus je volba hlavní hrdinky. Ostatní je trash. A kdybych neznal předlohu, a tak bych nevěděl, jaká scéna bude následovat, proč postavy dělají to, co dělají a jak to celé funguje, asi bych si to šel hodit*:)* K tvajlajtu bych to nepřirovnával, ale většina potrovských filmů se s tím vypořádala líp. A jen tak mimochodem, sedmička první část je sama o sobě fakt o ničem...
no tak jo...
0 0
Sedmý filmový Potter první část je totální shit.