Diskuze k článku Hunger Games: Recenze

příspěvky 121 - 140 Napsat příspěvek
Nechce se mi věřit, že by ve filmu nezmínili důvod pro to, proč se Katniss většině tréninků vyhýbá. Částečně to souvisí i s tím, proč se s nikým nestýká.

Stejná věc ohledně sponzorských darů. Jejich omezený počet postupem času tam musel být taky zmíněný.

Zdá se, že na jiném fóru to někdo vystihl přesně. Většina negativních reakcí je od lidí, co od toho čekali jednoduchou zábavu pro teenagery, pak minou některé naprosto podstatné detaily a stěžují si na to, že to byla jednoduchá zábava pro teenagery.

Pár příkladů za všechny: stěžovat si na to, že ta romance přijde někomu vnucená - jak by taky ne, když je
nulový vývoj postav - Katniss jde do her s tím, že zvládne všechno sama a chce se dostat domů za každou cenu, kdy se pak všechno po jednom incidentu změní
atd.
228181
Nechce se mi věřit, že by ve filmu nezmínili důvod pro to, proč se Katniss většině tréninků vyhýbá. Částečně to souvisí i s tím, proč se s nikým nestýká. Stejná věc ohledně sponzorských darů. Jejich omezený počet postupem času tam musel být taky zmíněný. Zdá se, že na jiném fóru to někdo vystihl přesně. Většina negativních reakcí je od lidí, co od toho čekali jednoduchou zábavu pro teenagery, pak minou některé naprosto podstatné detaily a stěžují si na to, že to byla jednoduchá zábava pro teenagery. Pár příkladů za všechny: stěžovat si na to, že ta romance přijde někomu vnucená - jak by taky ne, když je nulový vývoj postav - Katniss jde do her s tím, že zvládne všechno sama a chce se dostat domů za každou cenu, kdy se pak všechno po jednom incidentu změní atd.
0 0

6/10

Tak za me tak sestecka a to hlavne za uvod, to vybirani bylo opravdu neprijemny a jak tam vedli ty decka, z "nejakyho" duvodu mi to pripominalo svoz zidu na odvoz do koncentraku, proste nic prijemnyho.. Jenze potom se to zaclo kazit.. Film jenom "klouze" po udalostech a nejde vubec do hloubky (argumentovat ze v knizce je to lepsi a dat kvuli tomu vyssi hodnoceni filmu je mimo). Trenink nuda, Jen akorat porad stoji ve fronte a kouka na ostatni, hrozne tam chybela nejaka interakce s ostatnima a to v celym prubehu priprav, chybely tam hlubsi emoce pramenici z toho ze za par dni skoro vsichni pochcipaj. V lese neskutecne stereotypni prostredi, a na to jak se pul filmu honi za sponzorama, tak sem moc padacku teda nezaznamenal. Pak nasledovalo par absolutne WTF scen: Pri likvidaci zasob - neni nic chytrejsiho, nez nacpat dve tuny vybusnin primo pod potraviny, zejo.. Kdyz je polapena mala cernoska v pasti, tak misto toho aby Jen okamzite zkoumala odkud se vyriti ten kdo past nastrazil, tak ji radsi zacne objimat. Nasledne maly dite umira a jediny co ho zajima je, jestli znicila zasoby, jiste.. No a celej zacatek Jen stravi na stromech, v ustrani a kdyz slysi jak se blizi ti pocitacovi tygri, tak jdou primo naproti, misto toho aby vylezli na strom a byli v relativnim bezpeci a pak se pro jistotu bezi schovat na ten roh, o kterym vi, ze tam je nejvetsi zaporak... No proste mi to prislo takovy plytky pro mladsi divaky, coz rezultovalo v obcasne uchechtnuti v sale. Skoda, mohlo to byt MNOHEM lepsi..
228179
Tak za me tak sestecka a to hlavne za uvod, to vybirani bylo opravdu neprijemny a jak tam vedli ty decka, z "nejakyho" duvodu mi to pripominalo svoz zidu na odvoz do koncentraku, proste nic prijemnyho.. Jenze potom se to zaclo kazit.. Film jenom "klouze" po udalostech a nejde vubec do hloubky (argumentovat ze v knizce je to lepsi a dat kvuli tomu vyssi hodnoceni filmu je mimo). Trenink nuda, Jen akorat porad stoji ve fronte a kouka na ostatni, hrozne tam chybela nejaka interakce s ostatnima a to v celym prubehu priprav, chybely tam hlubsi emoce pramenici z toho ze za par dni skoro vsichni pochcipaj. V lese neskutecne stereotypni prostredi, a na to jak se pul filmu honi za sponzorama, tak sem moc padacku teda nezaznamenal. Pak nasledovalo par absolutne WTF scen: [spoiler]Pri likvidaci zasob - neni nic chytrejsiho, nez nacpat dve tuny vybusnin primo pod potraviny, zejo.. Kdyz je polapena mala cernoska v pasti, tak misto toho aby Jen okamzite zkoumala odkud se vyriti ten kdo past nastrazil, tak ji radsi zacne objimat. Nasledne maly dite umira a jediny co ho zajima je, jestli znicila zasoby, jiste.. No a celej zacatek Jen stravi na stromech, v ustrani a kdyz slysi jak se blizi ti pocitacovi tygri, tak jdou primo naproti, misto toho aby vylezli na strom a byli v relativnim bezpeci a pak se pro jistotu bezi schovat na ten roh, o kterym vi, ze tam je nejvetsi zaporak..[/spoiler]. No proste mi to prislo takovy plytky pro mladsi divaky, coz rezultovalo v obcasne uchechtnuti v sale. Skoda, mohlo to byt MNOHEM lepsi..
6/10
0 0
Jak to tak vidím, tak Cival by si měl pro zbytek života najmou minimálně 1 bodyguarda a 1 ochutnávače :-))
228169
0 0
Jj, je vidět, že recenzent je prostě typ člověka, který určité věci nechápe a nic mu neříkají. Ale aspoň tady jeho recenze rozpoutala diskusi a někteří zjistili, že prostě podle jeho recenzí se nemůžou rozhodovat, jestli na to jít do kina, nebo radši počkat na HD rip :-)
Za mě 8/10, většina věcí byla vysvětlena, něco by potřebovalo dovysvětlit, ale od toho je ta kniha. Jennifer Lawrence je opravdová hvězda, přeju jí úspěšnou kariéru, Donald Sutherland ví, proč jí chválí v každé televizi, kam vleze;) Na dvojku se těším, snad se poučí z chyb a nebude to jen o tom, že to musí být dražší, větší a lepší:D A vůbec se to nedá srovnávat s Twilight!!!!
228167
Jj, je vidět, že recenzent je prostě typ člověka, který určité věci nechápe a nic mu neříkají. Ale aspoň tady jeho recenze rozpoutala diskusi a někteří zjistili, že prostě podle jeho recenzí se nemůžou rozhodovat, jestli na to jít do kina, nebo radši počkat na HD rip :-) Za mě 8/10, většina věcí byla vysvětlena, něco by potřebovalo dovysvětlit, ale od toho je ta kniha. Jennifer Lawrence je opravdová hvězda, přeju jí úspěšnou kariéru, Donald Sutherland ví, proč jí chválí v každé televizi, kam vleze*;)* Na dvojku se těším, snad se poučí z chyb a nebude to jen o tom, že to musí být dražší, větší a lepší*:D* A vůbec se to nedá srovnávat s Twilight!!!!
0 0
Liuk měl bohužel naprostou pravdu a tahle adaptace podle mě vůbec nefunguje a jde podle mého o podobný případ jako V jako Vendetta nebo The Girl with the dragon tattoo a mnoho dalších, kdy je knížka stlačena tak, aby se tam všechno vešlo. Je to jako čekat prohlídku Paříže a pak ji jen projet autobusem bez jediné zastávky. Okamžiky, kdy jsem musel odložit knížku a rozdejchat je, tak mě nyní vůbec nezasáhly.

Na druhou stranu bych to neviděl tak černě jako Hlad nebo Cival, začátek a konec na mě zapůsobily, bohužel zbytek jsem si jen říkal, jak moc se ztratilo při adaptování. Nevím jestli to šlo natočit lépe, nejvíc by asi mě zajímala Malickova verze (divná kombinace, ale já si to fakt umím představit). I ve filmu je naznačeno několik myšlenek, které by potřebovalo mnohem víc prostoru, a proto velmi doporučuji knížku (přinejmenším první díl). Jsem tak na 7/10, ale musím počkat než se mi to trochu rozleží a na druhé shlédnutí.

PS: Fakt nechápu jak i potom, co někdo ten film viděl mohl utrousit poznámku o holčinách...
228161
Liuk měl bohužel naprostou pravdu a tahle adaptace podle mě vůbec nefunguje a jde podle mého o podobný případ jako V jako Vendetta nebo The Girl with the dragon tattoo a mnoho dalších, kdy je knížka stlačena tak, aby se tam všechno vešlo. Je to jako čekat prohlídku Paříže a pak ji jen projet autobusem bez jediné zastávky. Okamžiky, kdy jsem musel odložit knížku a rozdejchat je, tak mě nyní vůbec nezasáhly. Na druhou stranu bych to neviděl tak černě jako Hlad nebo Cival, začátek a konec na mě zapůsobily, bohužel zbytek jsem si jen říkal, jak moc se ztratilo při adaptování. Nevím jestli to šlo natočit lépe, nejvíc by asi mě zajímala Malickova verze (divná kombinace, ale já si to fakt umím představit). I ve filmu je naznačeno několik myšlenek, které by potřebovalo mnohem víc prostoru, a proto velmi doporučuji knížku (přinejmenším první díl). Jsem tak na 7/10, ale musím počkat než se mi to trochu rozleží a na druhé shlédnutí. PS: Fakt nechápu jak i potom, co někdo ten film viděl mohl utrousit poznámku o holčinách...
0 0
Hunger Games jsem nechtěla vidět po trailerech ani po vlně pozitivních amerických recenzích, natož po českých. Ale po všech těch ohlasech jsem čím dál víc zvědavá na knížky, takže na mě to má aspoň tento vliv:-)
228157
0 0

TedGeorge

Je to asi otázka vkusu ale já osobně s reakcí Civala, Hlada a Poma zásadně nesouhlasím, ale nechci tě zbytečně přesvědčovat o opaku, když už si pevně rozhodnutý, že zrovna tohle asi nebude tvůj šálek čaje.
228156
TedGeorge
0 0

TedGeorge

Děláš chybu :)
228155
Děláš chybu :)
TedGeorge
0 0

Will

Reakce Civala, Hlada, Poma, Marigolda a dalších. Battle Royale i Trumana sem už viděl, trápit se subjektivní 3 hodiny v kině nad něčím, co si dovedu velmi živě představit z obrázků a upoutávek už nemusím. Už mám tušení čeho by se mi dostalo a říkám tentokrát ne.
228153
Will
0 0

TedGeorge

Proč? Je přece i dost kladných reakcí.
228152
Proč? Je přece i dost kladných reakcí.
TedGeorge
0 0
Nevím, ale mě tento film třeba vůbec nezajímá, tohle bude asi hodně o tom, chci to vidět nebo ne, nerozhodných diváků tolik nebude.
228151
0 0
Inak, chcem ešte vyjadriť svoju frustráciu z toho, že úžasný Howardov motív, použitý pri príchode konských záprahov, nebol použitý častejšie (pokiaľ sa pamätám, tak potom už len raz a aj to len na pár sekúnd). Hlavne kvôli nemu sa teším na soundtrack.
228146
0 0
Ok, takže podle reakcí kino tentokrát ne
228142
0 0
Po příchodu s kina cítím doslova nadšení a hrozně bych to chtěl vidět ještě jednou. Snad všechno co se ve filmu odehrálo, bylo neuvěřitelně silné a po všech stránkách podařené, herci odvedli všichni kvalitní výkon a nikdo mi tam nějak výrazně nevadil, ale největší pochvalu si jednoznačně zaslouží Jennifer Lawrence, ta bylo jedním slovem dokonalá!
Metafory k současné době obsažené ve filmu jsou podle mě velice výstižné a skutečně mrazivé, když se kolem sebe podívám, nedivil bych se, kdyby to jednou s naší civilizací dopadlo podobně nebo klidně ještě daleko hůře.
Když se tak nad tím zamyslím, nechápu ty bludy v recenzi, teď ještě více než předtím než jsem ten film sám viděl, asi jsem prostě viděl jiný film než její autor. Jediné co bych změnil, byla roztřesená kamera v některých akčních scénách ale jinak nic.
Už teď se moc těším na druhý díl a v nejbližší době si rozhodně přečtu i knižní předlohu. 9/10

228140
Po příchodu s kina cítím doslova nadšení a hrozně bych to chtěl vidět ještě jednou. Snad všechno co se ve filmu odehrálo, bylo neuvěřitelně silné a po všech stránkách podařené, herci odvedli všichni kvalitní výkon a nikdo mi tam nějak výrazně nevadil, ale největší pochvalu si jednoznačně zaslouží Jennifer Lawrence, ta bylo jedním slovem dokonalá! Metafory k současné době obsažené ve filmu jsou podle mě velice výstižné a skutečně mrazivé, když se kolem sebe podívám, nedivil bych se, kdyby to jednou s naší civilizací dopadlo podobně nebo klidně ještě daleko hůře. Když se tak nad tím zamyslím, nechápu ty bludy v recenzi, teď ještě více než předtím než jsem ten film sám viděl, asi jsem prostě viděl jiný film než její autor. Jediné co bych změnil, byla roztřesená kamera v některých akčních scénách ale jinak nic. Už teď se moc těším na druhý díl a v nejbližší době si rozhodně přečtu i knižní předlohu. 9/10
0 0
Jinak film za mě 8/10
Není to dokonalý film, doufala jsem, že některé věci z knihy úplně vyhodí ( s tou jako "romantickou" linkou jsem doufala asi marně :D), ale mě to prostě vtáhlo a bavilo, Jennifer to silně táhla. A na to, že fakt nemám ráda ruční kameru, tak především v aréně mi to vůbec nevadilo a třeba ten úvodní masakr v aréně si díky té kameře zanechal i jistou syrovost a udržel si tak teda ten rating. Na pokračování se těším.
A to srovnávání s Twilight nepochopím nikdy, já tam nevidím žádnou podobnost.
228139
Jinak film za mě 8/10 Není to dokonalý film, doufala jsem, že některé věci z knihy úplně vyhodí ( s tou jako "romantickou" linkou jsem doufala asi marně *:D*), ale mě to prostě vtáhlo a bavilo, Jennifer to silně táhla. A na to, že fakt nemám ráda ruční kameru, tak především v aréně mi to vůbec nevadilo a třeba ten úvodní masakr v aréně si díky té kameře zanechal i jistou syrovost a udržel si tak teda ten rating. Na pokračování se těším. A to srovnávání s Twilight nepochopím nikdy, já tam nevidím žádnou podobnost.
0 0
Mercator:
To, co Katniss v aréně udělala, bude mít svůj dopad v pokračování
228138
Mercator: [spoiler]To, co Katniss v aréně udělala, bude mít svůj dopad v pokračování[/spoiler]
0 0
Akorát mě teď napadlo, co by se stalo, kdyby

hned na začátku her vytáhlo všech 24 účastníků z kapsy bobule rulíku zlomocného :-) To je samozřejmě kravina, jen mě to tak napadlo :) Ale do dalších ročníků her každopádně proti tomu budou muset vymyslet nějaké nové pravidlo, například to, že když někdo spáchá v hrách sebevravždu, tak Kapitol vyvraždí jejich rodinu ....
228136
Akorát mě teď napadlo, co by se stalo, kdyby [spoiler] hned na začátku her vytáhlo všech 24 účastníků z kapsy bobule rulíku zlomocného :-) To je samozřejmě kravina, jen mě to tak napadlo :) Ale do dalších ročníků her každopádně proti tomu budou muset vymyslet nějaké nové pravidlo, například to, že když někdo spáchá v hrách sebevravždu, tak Kapitol vyvraždí jejich rodinu ....[/spoiler]
0 0
No, nevím jak vy ostatní, ale v temné budoucnosti si naladím radši závodníky z věznice, než teenagery v lese ;)
228134
No, nevím jak vy ostatní, ale v temné budoucnosti si naladím radši závodníky z věznice, než teenagery v lese *;)*
0 0

9/10

Mě to teda bavilo fakt hodně - 9/10. A jestli jsou knihy opravdu ještě lepší, tak se mám na co těšit, až si to seženu
228130
9/10
0 0

Minimálně osmička

Tak nevím, co autor recenze v kině dělal, ale očividně se do kina přišel jen vyspat, protože jinak by nemohl hodnotit tak, jak hodnotil. Přirovnání k Twilight nebo Harry Potteru mi přijde úplně zcestné, asi jako přirovnávat k sobě Královnu Helen Mirren a Kurýra... Napětí fungovalo výborně, prostředí bylo skvěle udělané, zápletka a vůbec téma je prostě originální a vzhledem k poptávce po reality shows je možné, že se tahle katastrofická vize naplní. Až z toho člověka mrazí! Ale jestli má autor hodně rád Hotel Paradise a další s*čky, tak je jasné, že se mu film nemohl líbit. Herci to zvládli na jedničku, atmosféra byla uvěřitelná a jediné, co trochu drhlo, byly některé dlouhé sekvence, které by mohly být kratší. Jinak pro mě bomba, konečně něco zajímavého!
228123
Minimálně osmička
0 0