Diskuze k článku Drive Angry: Recenze

Tak jako ta akce s cisternou plnou vodiku s efektama, ktery mi prisly jakoby nekdo misto CGI pouzil anglicaky me naprosto dostala :D:D:D Kde to zacal Fichtner svym vjezdem na scenu, tam to efekty potvrdily... tohle je proste film pro "vlivne" vecery :D Skoda te povinne vaznejsi casti u Cageova kamarada, ta me ubijela nudou. 5/10 a klidne se podivam znovu.
204103
Tak jako ta akce s cisternou plnou vodiku s efektama, ktery mi prisly jakoby nekdo misto CGI pouzil anglicaky me naprosto dostala *:D**:D**:D* Kde to zacal Fichtner svym vjezdem na scenu, tam to efekty potvrdily... tohle je proste film pro "vlivne" vecery *:D* Skoda te povinne vaznejsi casti u Cageova kamarada, ta me ubijela nudou. 5/10 a klidne se podivam znovu.
0 0
Ale jo šlo to ... Jaký je rozdíl mezi Cagem a Seagale? Oba točí Bčka, akorát Nik má větší rozpočty :) Kam jste se to hoši dostali... každopádně Skálu, Con air, Přepadení v Pacifiku............ vám už nikdo neveme i kdyby jste točili Zka ...
203678
0 0
Měl jsem možnost film vidět a souhlasím s Hladem. Je to hrozná kravina, na kterou se skoro nedá dívat. Béčko si představuju jinak.
203673
0 0
''Ouu, those are fucked. Here, have some water '' :D
Dejte Fichtnerovi nejakej větší projekt 8)
203031
''Ouu, those are fucked. Here, have some water '' *:D* Dejte Fichtnerovi nejakej větší projekt *8)*
0 0

6/10

st39.6:+
203018
st39.6*:+*
6/10
0 0
tak, jak sem se vcera bavil u Drive Angry, uz sem se u niceho dlooouho nebavil. Cage je sice furt stejnej vocas, ale vsechno kolem nej je naprosto bozi. Ucetni me bavil kazdou vterinu, Amber Heard je silena kost a to mi staci, nektery vtipky sou rozkosne drzy (spoiler-tricko, pomrknuti na terminatora), akce v klicovejch momentech taky a nahlaskovany je to k prasknuti, i kdyz je videt, ze se kazdej ve svy roli snazi az moc bavit. ten film je skvelej, 6/10 :+:D
202451
tak, jak sem se vcera bavil u Drive Angry, uz sem se u niceho dlooouho nebavil. Cage je sice furt stejnej vocas, ale vsechno kolem nej je naprosto bozi. Ucetni me bavil kazdou vterinu, Amber Heard je silena kost a to mi staci, nektery vtipky sou rozkosne drzy (spoiler-tricko, pomrknuti na terminatora), akce v klicovejch momentech taky a nahlaskovany je to k prasknuti, i kdyz je videt, ze se kazdej ve svy roli snazi az moc bavit. ten film je skvelej, 6/10 *:+**:D*
0 0
No po stažení a zhlédnutí (do kina bych na film co dostal jen dvě hvězdičky z deseti a ještě ve 3D opravdu nešel) musím konstatovat, že to zas tak strašné jak popisuje recenze nebylo, obsahově mě to nijak zvlášť neurazilo ani nenudilo, Amber Heard a William Fichtner byli vážně super (ano krásná a úderná a on neskutečně sympatický a zábavný) u Nicolase Cagee už je to ale o hodně horší a nejlépe by bylo kdyby tu roli hrál někdo úplně jiný ale nejhorší byla dosti odflákla režie která film výrazně sráží dolů.
S toho plyne, že by stačilo vyměnit režiséra a představitele hlavní role a snad i trochu přepsat konec a bylo by to naprosto v pohodě.
Za mě má Drive Angry slušných 5/10, protože jsem se nenudil a občas mě i něco nechtěně rozesmálo. :+
196239
No po stažení a zhlédnutí (do kina bych na film co dostal jen dvě hvězdičky z deseti a ještě ve 3D opravdu nešel) musím konstatovat, že to zas tak strašné jak popisuje recenze nebylo, obsahově mě to nijak zvlášť neurazilo ani nenudilo, Amber Heard a William Fichtner byli vážně super (ano krásná a úderná a on neskutečně sympatický a zábavný) u Nicolase Cagee už je to ale o hodně horší a nejlépe by bylo kdyby tu roli hrál někdo úplně jiný ale nejhorší byla dosti odflákla režie která film výrazně sráží dolů. S toho plyne, že by stačilo vyměnit režiséra a představitele hlavní role a snad i trochu přepsat konec a bylo by to naprosto v pohodě. Za mě má Drive Angry slušných 5/10, protože jsem se nenudil a občas mě i něco nechtěně rozesmálo. *:+*
0 0

Pe7er & duro

Takže predsa len nie som sám. :)
195649
Takže predsa len nie som sám. *:)*
Pe7er & duro
0 0
Mňa to bavilo. 5, možno 6/10
195577
Mňa to bavilo. 5, možno 6/10
0 0
Najvýraznejšou slabinou jednoznačne Patrick Lussier na režisérskej stoličke, ktorý sa nesnažil dostať čo najviac z filmu, ale z 3D formátu, vďaka ktorému aj skončil zrovna pri tomto filme. A 3D formát je tam podľa očakávaní aj tak úplne zbytočný. Aj napriek tomu som sa pri tom ale slušne bavil. Cage si to náramne užíva, Fichtner totálne ruluje v každej scéne a Amber tam tiež nie je len ako umelý sexy doplnok. Na to sú tam iné :D Koniec už bol ale naozaj moc veľké wtf. 5*
195340
Najvýraznejšou slabinou jednoznačne Patrick Lussier na režisérskej stoličke, ktorý sa nesnažil dostať čo najviac z filmu, ale z 3D formátu, vďaka ktorému aj skončil zrovna pri tomto filme. A 3D formát je tam podľa očakávaní aj tak úplne zbytočný. Aj napriek tomu som sa pri tom ale slušne bavil. Cage si to náramne užíva, Fichtner totálne ruluje v každej scéne a Amber tam tiež nie je len ako umelý sexy doplnok. Na to sú tam iné *:D* Koniec už bol ale naozaj moc veľké wtf. 5*
0 0
Hmm, porad si rikam, ze by me to mohlo bavit vice nez na 2/10, urcite na to mrknu ;)
195301
Hmm, porad si rikam, ze by me to mohlo bavit vice nez na 2/10, urcite na to mrknu *;)*
0 0
Naprostá hovadina, nicméně jsem celý film měl na tváři příjemný derp výraz, 4/10 ?)
195124
Naprostá hovadina, nicméně jsem celý film měl na tváři příjemný derp výraz, 4/10 *?)*
0 0
:D:D Upraveno, i kdyz me za to Hlad mozna zabije.
195114
*:D**:D* Upraveno, i kdyz me za to Hlad mozna zabije.
0 0

Deyv

A navíc tu v recenzi píšou, že se lidi nahrnuli na Krvavý Valentýn jen díky Avatarovi, který šel do kin až rok po něm, takže podle nich je to až takhle důležitý film...
195112
Deyv
0 0
Je to strašná béčková kravina, ale nepopírám, že jsem se u některých momentů bavil na účet tvůrců. Je to klasický Cage, tedy výraz raněné laně, psí oči, rádobyvtipné hlášky a příšerný účes. Ale je tam taky blondýna, co dává pěstí špatným chlápkům. Kulky lítají podivnými směry a William Fichtner je správně slizácký. Určeno především milovníkům tzv. půlnočních filmů. 4/10
195110
0 0
2/10:??? áááále to ani zdaleka.... ;)
195109
2/10:??? áááále to ani zdaleka.... *;)*
0 0
A strašně mě mrzí, že Fichtner nedostává víc prostoru a v lepších filmech! Skoro vždycky když se objeví na plátně je to zážitek! Nebo takový Jason Isaacs či Peter Stormare...při jeho ďábelském vystoupení v Constantine jsem vrněl blahem! Proč nenatočí nějaký parádní thriller s nima třema v hlavní roli....něco ve stylu Heat! Joo to byly časy když po plátně lítal culíkatý hitman Val Kilmer! A proč pořád plácají peníze na takovýhle hovadiny?! Protože se pořád najde spousta lidí, kteří řeknou....no co, vždyť to nebylo tak špatný! Vždyť je to docela našlapaný a vtipný, hej! No...já si radši dál budu snít, že se třeba tihle tři sejdou v nějakém dobrém filmu a děkuji Hladovi, že mě ubezpečil v tom, jaký jsem měl pocit z traileru...mrknu na to nějakou nudnou noc doma...až to půjde....kvůli Fichtnerovi pochopitelně!
195103
0 0

Deyv