Diskuze k článku Tron Legacy: Recenze

hlavně by to chtělo lepší akci, takhle sterilní a statickou nudu si můžou u disneyho strčit za klobouk

190038
0 -1
Taky jsem pro pokračování a rozhodně proti výměně režiséra. Kosinski to zvládl hodně dobře + jeho architektonické oko dalo tomu světu spoustu krásy. Chtělo by to lepší scénář no...
190032
0 0
já jsem kategorie lidí co Trona viděly jako malé dítě.Tenkrát to byla naprostá pecka, a z pohledu mladého vyvíjejícího mozku jeden z těch filmů, který mne přivedl k lásce k filmu.Hned po něm jsem viděla i původní Star wars, v němčině.Do kina jsem samozřejmě zašla.První půlka mne katapultovala zpět do roku 85 a druhá slušně nudila.Nicméně moji potomci (14 a 9 let), děti digitálního věku , byly vážně nadšení.Když jsem s nima diskutovala( ano dorostly do věku kdy jsou blázni do filmůjako já) dostala jsem shodnou odpověd.Nejvíc je bavil začátek.Ale celkově mi film ohodnotily 8/10( Olivia sehrála taky svou roli v hodnocení).Je fajn porovnat film očima maldé generace a očima pamětníka jako jsem já.:D
190027
já jsem kategorie lidí co Trona viděly jako malé dítě.Tenkrát to byla naprostá pecka, a z pohledu mladého vyvíjejícího mozku jeden z těch filmů, který mne přivedl k lásce k filmu.Hned po něm jsem viděla i původní Star wars, v němčině.Do kina jsem samozřejmě zašla.První půlka mne katapultovala zpět do roku 85 a druhá slušně nudila.Nicméně moji potomci (14 a 9 let), děti digitálního věku , byly vážně nadšení.Když jsem s nima diskutovala( ano dorostly do věku kdy jsou blázni do filmůjako já) dostala jsem shodnou odpověd.Nejvíc je bavil začátek.Ale celkově mi film ohodnotily 8/10( Olivia sehrála taky svou roli v hodnocení).Je fajn porovnat film očima maldé generace a očima pamětníka jako jsem já.*:D*
0 0
U mne je Tron jedinnej film, na kterym jsem byl kdy v kine vic nez jednou. (jednou normal a jednou IMAX)
189788
0 0

dreamy

Zavidet nemusis, netvrdim ze 5x v kine... bohuzel jen jednou z toho... ?)
189785
Zavidet nemusis, netvrdim ze 5x v kine... bohuzel jen jednou z toho... *?)*
dreamy
0 0

5x! ani nevis jak ti zavidim, byl sem jen jednou v imaxu a financne sem na tom ted bidne tak to i u te jedne projekce asi zustane?)
189782
5x! ani nevis jak ti zavidim, byl sem jen jednou v imaxu a financne sem na tom ted bidne tak to i u te jedne projekce asi zustane*?)*
0 0
nevím, já se v tom filmu orientoval vcelku slušně a teď (viděno 5x) už ho znám naprosto nazpaměť a logiku mi to dává :)
189776
0 0
Problémom bolo skôr rozprávanie toho príbehu. Nemalo to spojitosť, logickú následnosť, bolo to veľmi chaotické, nezmyselné. Ako LOST :D
189723
Problémom bolo skôr rozprávanie toho príbehu. Nemalo to spojitosť, logickú následnosť, bolo to veľmi chaotické, nezmyselné. Ako LOST *:D*
0 0
Zajímalo by mě co bylo na režii Trona tak špatně, že by Kosinskiho někdo měnil. Jen ať hezky zůstane stejná sestava poučená výtkami, co k tomu spoustu lidí mělo... Neveřte že by se toho chopil někdo opravdu schopnej (Nolan, Snyder, Abrams např...) Se scénáristy celkem souhlasím i když slabší děj opravdu nebyl překážkou pro to, abych si Trona vychutnal.
189714
0 0
Ak vymenia scenáristov a režiséra tak potom áno. Inak z toho bude ešte väčší FAIL ako bol teraz.

Karbous: no mne to nemusíš hovoriť, neviem čo v tom vidia.
189713
Ak vymenia scenáristov a režiséra tak potom áno. Inak z toho bude ešte väčší FAIL ako bol teraz. Karbous: no mne to nemusíš hovoriť, neviem čo v tom vidia.
0 0
Tak já jsme pro pokračování:+Ikdyž budou rádi jestli z toho budou mít nějakej pořádnej zisk;)
189705
Tak já jsme pro pokračování*:+*Ikdyž budou rádi jestli z toho budou mít nějakej pořádnej zisk*;)*
0 0

Dawko_SVK

Vzhledem k trzbam bych se tomu dost divil...
189699
Dawko_SVK
0 0
Disney sa chystá na sequel :-
189694
Disney sa chystá na sequel *:-*
0 0
Cain: Ano, tu sedmou.8)
189450
Cain: Ano, tu sedmou.*8)*
0 0

Disketa

A Ty si hvězdičku přidal?
189446
A Ty si hvězdičku přidal?
Disketa
0 0
Technofetišistická pohádka se scénářem prostším než bulharská striptérka. Rozhodně se vyplatí na Trona zajít do kina, už jen kvůli výtečnému technickému zpracování a kongeniální hudbě Daft Punk. Na druhou stranu ale musíte překousnout tisíckrát ohraný a naprosto nepřekvapivý příběh. Chlapci si nějakou tu hvězdičku navíc přidají kvůli sexy Olivii Wilde. 7/10
189443
0 0
2.projekce (Imax) +50%, neskutečnej odlet jinam - a nejen "vinou" kina ;)
189352
2.projekce (Imax) +50%, neskutečnej odlet jinam - a nejen "vinou" kina *;)*
0 0
Od doby Kick-Ass uběhla dlouhá doba, než mě něco stálo za to zajít do kina. Vizuální a hudební orgie, děj byl slabší, ale to mi nikdy nevadilo a nějakej přesah jako u Avatara..., no nevím, budu se nad tím muset víc zamyslet. Dávám tomu 8/10, tahám soundtrack, váhám zda podpořit Disney další vstupenkou a měním plakáty Neytiri v korálkách za Beau Garrett v latexu :D
189331
Od doby Kick-Ass uběhla dlouhá doba, než mě něco stálo za to zajít do kina. Vizuální a hudební orgie, děj byl slabší, ale to mi nikdy nevadilo a nějakej přesah jako u Avatara..., no nevím, budu se nad tím muset víc zamyslet. Dávám tomu 8/10, tahám soundtrack, váhám zda podpořit Disney další vstupenkou a měním plakáty Neytiri v korálkách za Beau Garrett v latexu *:D*
0 0
7-8/10 mne sa to páčilo, mnoho vecí samozrejme mohlo byť lepšie, ale aj tak som si to užil
189207
0 0
Dlouho jsem přemýšlel, proč si mi ten film vlastně vůbec nelíbil a přišel jsem na dva důvody. Zaprvé, celý ten svět nedává moc smysl a vlastně úplně postrádá logiku. U prvního TRONa se ještě můžeme usmívat nad naivní představou světa počítačů, tady už to bohužel moc nejde. Zadruhé, z různých videí na Youtube mi přijde, že tvůrci filmu nejdříve vytvořili výtvarnou stránku, pak vymysleli akční scény a jejich choreografii a nakonec se na to pokusili našroubovat nějaký děj. Což je na filmu hrozně vidět a je to také nejspíš jeho největší slabinou. Hned poté, co se Sam dostane dovnitř, přichází pasáš "boj s diskama", ale proč? Protože nějak posune děj filmu? Nikoliv, protože házení disků je cool a bylo i v původním filmu, takže to tam musíme nějak vecpat. A hned po discích jsou motorky, což je v podstatě to samé v bledě modrém. Zkrátka to strašně působí jako slepenec více-méně zajímavých akčních scén a nudných dialogů. Nejzajímavější část filmu je vlastně paradoxně ta ze začátku z reálného světa. Co je ovšem na filmu neodiskutovatelně výborné je hudba!
189200
0 -1