Diskuze k článku Protektor: Recenze

nechvik
0 0
Podle mě je to jen další blbý český film .... na který budou zas jen chodit důchodci .... :o
148550
Podle mě je to jen další blbý český film .... na který budou zas jen chodit důchodci .... *:o*
0 0
Tak už je zveřejněna moje recenze na Protektora, ovšem není tak vydařená jako ta předchozí k Náhradníkům. Lépe už však nešla napsat. Holt na vynikající filmy se recenze píšou obtížně a já bohužel nejsem Tetsuo. Navíc se mi tam nepodařilo dát žádnou "diskovštinu". Aspoň že ta poslední fotka s chlapci malinko prozrazuje můj rukopis. Případné reakce postujte buď sem nebo přímo do tamější diskuze. Enjoy.

link
145366
Tak už je zveřejněna moje recenze na Protektora, ovšem není tak vydařená jako ta předchozí k Náhradníkům. Lépe už však nešla napsat. Holt na vynikající filmy se recenze píšou obtížně a já bohužel nejsem Tetsuo. Navíc se mi tam nepodařilo dát žádnou "diskovštinu". Aspoň že ta poslední fotka s chlapci malinko prozrazuje můj rukopis. Případné reakce postujte buď sem nebo přímo do tamější diskuze. Enjoy. Tak už je zveřejněna moje recenze na Protektora, ovšem není tak vydařená jako ta předchozí k Náhradníkům. Lépe už však nešla napsat. Holt na vynikající filmy se recenze píšou obtížně a já bohužel nejsem Tetsuo. Navíc se mi tam nepodařilo dát žádnou "diskovštinu". Aspoň že ta poslední fotka s chlapci malinko prozrazuje můj rukopis. Případné reakce postujte buď sem nebo přímo do tamější diskuze. Enjoy. http://www.studentpoint.cz/52-kina/881-protektor-vraci-cesky-film-na-vysluni/
0 0
Ano, myslela jsem protektorát. Nejde tady o to, co se mi líbí a nelíbí, jen jsem reagovala na zdejší rádoby recenze. Je hodně filmů i českých, co jsou uznávány jako poklady české kinematografie, ale ty tady v diskuzi nejsou uvedeny, aby se k nim člověk vyjádřil. Můj názor je pouze můj názor a jako reklamu k filmu to neberu. Jsetli mě něco mrzí, tak je to odsouzení filmu podle plakátu, trajleru a podobně. Nechtěla jsem nic hrotit, to už vyhrotili za mě ostatní, já jsem jen reagovala. Nejsem odborný kritik, ani recenzista, proto nedisponuji odbornými výrazy jako někteří pisatelé zde. Možná by si měli tito lidé uvědomit, že diskuze a recenze je rozdíl. Ale nic ve zlém, střílet se kvůli tomu nebudem.
144914
0 0

a4am

Není hezké urážet při hodnocení filmu ty, kterým se nelíbí tak jako to dělá Annis nebo jako jsem to tu minimálně dvakrát udělal já (s dodatečnými omluvami), nebo jako to tu často dělá kdekdo, komu někdo příliš pohaní něco, čím je příliš nadšen. Ale co znamená "filmový snob" tomu přesně nerozumím. Někdo kdo uráží lidi opakovaně? Nebo komu se líbí jiné filmy než většině? Někdo kdo si je svým vkusem příliš jistý? Zajímá mě jak máš ty fanoušky hierarchicky rozsortovaný. Annie na mě spíš než jako snob působí jako někdo kdo neumí moc taktně debatovat o filmech.
144557
a4am
0 0

Annis

:-:- jeden z nejhorších druhů filmových fanoušků je filmový snob
144496
*:-**:-* jeden z nejhorších druhů filmových fanoušků je filmový snob
Annis
0 0

Annis

"...o lidech, kteří v té době žili a protektor prožili..." ...myslíš protektorát?
144490
Annis
0 0

Annis

Nemáš nějakej jinej film, kterýmu bys bys dělala reklamu? Je jich tu spousta, který jsou výborný a občas přijde někdo komu se nelíbil. A nemaj takové zastání, které by si určitě zasloužili.

PS: Ač už mě vysíraj kolážové plakáty dělaný photoshopem, plakát s dvouma lidma, co je jedou na kole, může vypadat dobře na stěně, když se ti líbil film, ale moc lidí do kina nenaláká.
144489
Nemáš nějakej jinej film, kterýmu bys bys dělala reklamu? Je jich tu spousta, který jsou výborný a občas přijde někdo komu se nelíbil. A nemaj takové zastání, které by si určitě zasloužili. PS: Ač už mě vysíraj kolážové plakáty dělaný photoshopem, plakát s dvouma lidma, co je jedou na kole, může vypadat dobře na stěně, když se ti líbil film, ale moc lidí do kina nenaláká.
Annis
0 0

Annis

No snad sem toho zase tolik neřek....prostě to neni muj šálek. Veni vidi vici taky nepujdu, protože jsem obyčejný student a nemám peněženku stavěnou an to abych vyhazoval peníze za hovadiny a tudíž, když mě nějaký film nechytne od počátku své kampaně, má to u mě těžký....tak se na mě nezlobte , netvrdím, že je to špatnej film, ale mě zkrátka nezaujal. Vy si to pustte třeba 3x... :) a ještě jednou navrch za mě...8)
144488
No snad sem toho zase tolik neřek....prostě to neni muj šálek. Veni vidi vici taky nepujdu, protože jsem obyčejný student a nemám peněženku stavěnou an to abych vyhazoval peníze za hovadiny a tudíž, když mě nějaký film nechytne od počátku své kampaně, má to u mě těžký....tak se na mě nezlobte , netvrdím, že je to špatnej film, ale mě zkrátka nezaujal. Vy si to pustte třeba 3x... :) a ještě jednou navrch za mě...*8)*
Annis
0 0
Annis > takhle to hrotit je zbytecny, proste se jim to nelibilo
144487
0 0

Pro Filmmana111

Totéž platí i pro dalšího v řadě, všeznalého pana Filmmana111.
Možná španělská telenovela Vám přinese víc prožitku než Protektor. Tak seďte u televize a oddejte se prožitkům, který Vám film Protektor určitě nedá, protože ten film má hloubku představivosti o lidech, kteří v té době žili a protektor prožili. Je to příběh, nikoliv telenovela. Dejte si Mentos a uvidíte. Doporučuji, jako v reklamě.Pak Vám to třeba zapálí.
144485
Totéž platí i pro dalšího v řadě, všeznalého pana Filmmana111. Možná španělská telenovela Vám přinese víc prožitku než Protektor. Tak seďte u televize a oddejte se prožitkům, který Vám film Protektor určitě nedá, protože ten film má hloubku představivosti o lidech, kteří v té době žili a protektor prožili. Je to příběh, nikoliv telenovela. Dejte si Mentos a uvidíte. Doporučuji, jako v reklamě.Pak Vám to třeba zapálí.
Pro Filmmana111
0 0

Pro Silthlorda

V tom je to naše české neznalé velikášství, podloženo ať už plakátem filmu Protektor, (např. mě a stovkám lidí se líbí) nebo sestřihaným trailerem, který měl divákovi v kostce přiblížit děj. Klidně film ignorujte, a dojděte si třeba na Veni, vidi, vici. To bude možná Vaše parketa. Povrchní filmy jsou asi Vaše doména. Jen podotknu, že takové závěry tady mi jsou k smíchu. Já ten film viděla jak v Karlových Varech, tak na premieře. A doporučuji. Česká závist, nebo neznalost nikoho neomlouvá a já před výkony hlavních představitelů Hany a Emila smekám a to samé platí o Markovi Najbrtovi. Marku gratuluji a nenechte se odradit písálky, kteří o filmu nic neví, ale budou ho ignorovat. Jsou to hlupáci a za tím si stojím i když nejsem renomovaná recenzistka. A k nominaci blahopřeji, je zasloužená a rozhodují o tom opravdu profesionálové, nikoliv tito lidé zde. Naštěstí!!
144484
Pro Silthlorda
0 0

filmman111

Já byl napjatý až moc celý film. Jak se Emil zachová vůči ženě, pak když chodila žena ven a provokovala, fotila a tak, závěr s kolem.
Myšlenka např. téma hrdinství v období protektorátu, Emil ala hrdina/antihrdina, které se objevuje v celém filmu, s tím, že skoro až útočí na diváka jak by se zachoval on.

Ale chápu, že tě to minulo. To i mou přítelkyni taky, já odcházel z kina nadšený a ona z ospalým unuďeným výrazem:D
144413
Já byl napjatý až moc celý film. Jak se Emil zachová vůči ženě, pak když chodila žena ven a provokovala, fotila a tak, závěr s kolem. Myšlenka např. téma hrdinství v období protektorátu, Emil ala hrdina/antihrdina, které se objevuje v celém filmu, s tím, že skoro až útočí na diváka jak by se zachoval on. Ale chápu, že tě to minulo. To i mou přítelkyni taky, já odcházel z kina nadšený a ona z ospalým unuďeným výrazem:D
filmman111
0 0

Laické hodnocení filmu

Včera jsem měl chut zajít do kina a tak pro přečtení recenze tohoto filmu padla volba právě na něj. Jsem bud filmový barbar, nebo je něco špatně. Toliko chvály mi vůbec nekoresponduje s mými (a partnerčinými) pocity z filmu. Chyběla mi zásadní myšlenka, dějová osnova, zajímavé a napínavé dějové úseky, nápady kamery, grafiky apod. Prostě nic co by mě ztotožnilo s tvůrci oficiálních recenzí tohoto filmu. Pokud bych toto dílko srovnával například s tématicky podobným filmem Musíme si pomáhat, tak by Protektor na celé čáře prohrál. Nominace na Oskara mi přijde jako špatný vtip, ale je to jen názor jednoho z několika miliard této planety. Shrnuto: 90 minut jsem čekal, až se mi začne film líbit a naplní se obsah recenzentů, a následných 5 minut, kdy jsem pochopil, že už to asi nestihnou, jsem se těšil na konec. Zkuste mi nevěřit a sami se přesvědčte na jakou stranu se postavíte. Hezký kulturní zážitek.
144412
Laické hodnocení filmu
0 0