Diskuze k článku Sherlock Holmes: Recenze

Sem s tebou. Mám na to do puntíku stejnej názor....až na hudbu, ta se mi nelíbila taky. Ničim mě to zásadně nezaujalo a nebavilo.
158945
0 0
Hudba byla dost fajn. Ale v tomhle si pripadam taky divnej, jedna z mala zajimavych veci a imf a spol to celkem sestrelili 8)

S tou scenou si presne trefil jeden z problemu, kterej s tim filmem mam. Jasne, to vysvetleni bylo efektni. Ale pro me osobne vicemene zbytecny, kdyz uz z jednoho zaberu bylo zjevny, ze to je Downey. Proc to tak polopaticky vysvetlovat? (misty mi mimochodem ty dedukce prisly az smesne prehnane dokonaly)
158941
Hudba byla dost fajn. Ale v tomhle si pripadam taky divnej, jedna z mala zajimavych veci a imf a spol to celkem sestrelili *8)* S tou scenou si presne trefil jeden z problemu, kterej s tim filmem mam. Jasne, to vysvetleni bylo efektni. Ale pro me osobne vicemene zbytecny, kdyz uz z jednoho zaberu bylo zjevny, ze to je Downey. Proc to tak polopaticky vysvetlovat? (misty mi mimochodem ty dedukce prisly az smesne prehnane dokonaly)
0 0
Ok, nebudem se pouštět do diskuze, mě to prostě přišlo rychlý, vtipný, kulervoucí, hudebně latentní (wtf?) a vůbec skvělý. Tobě ne. Tečka :)

Btw ta scéna, kdy za zvuků tý skvělý hudby pronásleduje poprvý v retrospektivě Irene do vozu za profesorem Moriartym, při tom se stíhá maskovat, pozorovat a komentovat je pro mě ztělesněním termínu "tempo" :)
158940
Ok, nebudem se pouštět do diskuze, mě to prostě přišlo rychlý, vtipný, kulervoucí, hudebně latentní (wtf?) a vůbec skvělý. Tobě ne. Tečka :) Btw ta scéna, kdy za zvuků tý skvělý hudby pronásleduje poprvý v retrospektivě Irene do vozu za profesorem Moriartym, při tom se stíhá maskovat, pozorovat a komentovat je pro mě ztělesněním termínu "tempo" :)
0 0
Ma cenu diskutovat, kdyz to nazyvas bombou? :D A ja si nepripadam tak divne, lidi, ktery ma na CSFD zajimaj (Rob, choze, Tsunami) tomu davaj jeste vetsi naklad nez ja, i nenarocny Downeyho fanynky (zadny filmovy znalkyne), se kterejma jsem mluvil mi rikaly, ze se hrozne nudily, takze aspon, ze tam byl ten fesak. Takze vlastne vubec nechapu, cemu se divis. Zas tak kontroverzni nejsem... a tady se trochu dalo cekat, ze to uplne pro me nebude 8)

Nicmene latentni homosexualita neni negativum!:D To bylo jen konstatovani, prijde mi to naopak celkem osobity, spis jeden z tech zajimavejsich momentu filmu...
158939
Ma cenu diskutovat, kdyz to nazyvas bombou? *:D* A ja si nepripadam tak divne, lidi, ktery ma na CSFD zajimaj (Rob, choze, Tsunami) tomu davaj jeste vetsi naklad nez ja, i nenarocny Downeyho fanynky (zadny filmovy znalkyne), se kterejma jsem mluvil mi rikaly, ze se hrozne nudily, takze aspon, ze tam byl ten fesak. Takze vlastne vubec nechapu, cemu se divis. Zas tak kontroverzni nejsem... a tady se trochu dalo cekat, ze to uplne pro me nebude *8)* Nicmene latentni homosexualita neni negativum!*:D* To bylo jen konstatovani, prijde mi to naopak celkem osobity, spis jeden z tech zajimavejsich momentu filmu...
0 0

No já v tom teda spíš než nějakou latentní homosexualitu viděl takovou tu bromance po Apatowovsku, která mě teda vůbec nerušila, spíš naopak. Kdysi si někde psal, že Duro je nevypočitatelnej (a Avatara?), ale ty ho zrovna u tohodle filmu trumfuješ :D A ano, fakt se mi to líbilo, stejně jako odhadem 90 % usměvavých diváků kina. To s tempem a drivem u Lovců pokladů pak už připisuju pouze noční hodině, protože to snad nemůžeš myslet vážně. Opravdu mluvíš o umolousané dvojce Lovců v souvislosti s touhle bombou? ?)
158938
No já v tom teda spíš než nějakou latentní homosexualitu viděl takovou tu bromance po Apatowovsku, která mě teda vůbec nerušila, spíš naopak. Kdysi si někde psal, že Duro je nevypočitatelnej (a Avatara?), ale ty ho zrovna u tohodle filmu trumfuješ *:D* A ano, fakt se mi to líbilo, stejně jako odhadem 90 % usměvavých diváků kina. To s tempem a drivem u Lovců pokladů pak už připisuju pouze noční hodině, protože to snad nemůžeš myslet vážně. Opravdu mluvíš o umolousané dvojce Lovců v souvislosti s touhle bombou? *?)*
0 0
Nevim... to, ze to cele vyzniva dost teple, neni moje zjisteni. To jsem cetl asi ve stovce textu, jen me prekvapilo, jak moc smutne Downey kouka, kdyz ma jit Watson obcovat s Mary.

Napodruhe si ten film rozhodne nedam, absolutne nevim, cim by mohl byt zabavny... pribeh bude porad takhle divne poslepovanej, akce me tezko strhne napodruhe a slovni vymeny budou stale "pouze" fajn. To uz radsi pockam dva roky na dvojku. Uprimne receno imho mely vetsi tempo a drajv i dvojky Mumie nebo Lovcu pokladu - coz je katastrofalni vizitka.
158937
Nevim... to, ze to cele vyzniva dost teple, neni moje zjisteni. To jsem cetl asi ve stovce textu, jen me prekvapilo, jak moc smutne Downey kouka, kdyz ma jit Watson obcovat s Mary. Napodruhe si ten film rozhodne nedam, absolutne nevim, cim by mohl byt zabavny... pribeh bude porad takhle divne poslepovanej, akce me tezko strhne napodruhe a slovni vymeny budou stale "pouze" fajn. To uz radsi pockam dva roky na dvojku. Uprimne receno imho mely vetsi tempo a drajv i dvojky Mumie nebo Lovcu pokladu - coz je katastrofalni vizitka.
0 0
Cival: Je upřímně dost nesmyslný říkat o Downeym, že hraje latentního homosexuála, když se tam někdo furt snaží (ač dost zoufale) upozorňovat na to, že jeho postava přece jenom něco cejtí k Rachel. Každopádně film jako celek lehký nadprůměr s tím, že další projekce baví imho MNOHEM víc.
158936
0 0
Kdo asi. Downey za ty svy zarlivy pohledy dostal dokonce Zlatej globus.
158935
0 0

Kdo tam probůh byl latentně homosexuální? Nikoho takového jsem tam neviděl.

S blbým scénářem ovšem souhlasím, taktéž mi vadili nevyužití Mark Strong a Rachel McAdams. Ovšem jinak velmi solidní zábava.
158934
Kdo tam probůh byl latentně homosexuální? Nikoho takového jsem tam neviděl. S blbým scénářem ovšem souhlasím, taktéž mi vadili nevyužití Mark Strong a Rachel McAdams. Ovšem jinak velmi solidní zábava.
0 0
Smailík s pokrčením plecami. :) Ten film JE zlátanina... ale zábavná a sympatická. Na niekoho nefunguje Avatar, na iného zase toto.
158923
Smailík s pokrčením plecami. *:)* Ten film JE zlátanina... ale zábavná a sympatická. Na niekoho nefunguje Avatar, na iného zase toto.
0 0
Pripadny SPOILER: Myslel jsem spis WTF na cely finale... jak se tam objevi a proslov v situaci kdy zaporak lezi, on ho pak uvolni, pada tam nejaka zelezna svine a pak nakonec spadne na retezech - ne, to mi nepripada cool.
158920
0 0
WTF proslov je tradičné Sherlockovo zhrnutie, ako celú vec vydedukoval. To máš na mysli?
158915
0 0
Ach ouvej, to teda byla slátanina. Trochu jsem se bál Iron Man efektu, ale Železňák je proti Sherlockovi druhej Temnej rytíř. Mám pocit, že tvůrci, který získaj Downeyho (tady i Lawa a s ním celou tu "chemii") si usmyslí, že mají vyhráno a absolutně se vykašlou na nějakou dramatickou klenbu, potažmo celej scénář. V Iron Manovi ho neměli dopsanej a nějak to ustáli, tady ho zjevně dopsanej měli, ale já osobně z něj pochytil jen že "Sherlock a Watson chodí bůh ví proč z baráku do baráku, tam na ně vždycky někdo vybafne nebo nachystá nástrahu, chvíli se to řeže, a pak se jde zas o dům dál". Mě to přecházení z baráku do baráku vůbec nebavilo... a finále s WTF proslovem tomu dalo korunu. Vůbec je vtipný, jak blbej je film o největších chytrácích své doby. Postavy oslňujou dedukcema a plánama, ale přesto se najednou potkaj na Tower Bridge a začnou si to všechno vysvětlovat, jak v poctivý seagalovce. Jinak podezřívám Ritchieho, že trikový scény za něj dělal Tamahori - bitka v docích i na rozestaveným Tower Bridge byly celkem humusoidní. Palec nahoru za sdělení, že i latentní homosexuálové můžou být moudří lidé, jinak se v těch dvou diváckých skupinách (lidé okolo mě jsou buď velmi spokojení, nebo dost znudění), řadím k těm znuděným. Dvojka mě moc nezajímá... ale kdyby ji napsal třeba Haggis nebo někdo podobnej, Ritchie by určitě zvládl lepší film.
158913
0 0
Krásnej film, dokonce si dokážu představit, že by byl ve 3D, vynikly by tak ty pěstní souboje, bitka na mostě a hlavně scéna na jatkách.

Jinak mi vůbec nevadil jednodušší příběh, prostě v Hollywoodu se ani jinak netočí, abych tak pravdu řekl, a jak na mě vytáhnete Avatara, s jeho super duper modráskama, tak to se jděte vycpat.
158804
Krásnej film, dokonce si dokážu představit, že by byl ve 3D, vynikly by tak ty pěstní souboje, bitka na mostě a hlavně scéna na jatkách. Jinak mi vůbec nevadil jednodušší příběh, prostě v Hollywoodu se ani jinak netočí, abych tak pravdu řekl, a jak na mě vytáhnete Avatara, s jeho super duper modráskama, tak to se jděte vycpat.
0 0

Kritika:-)

Zdravím. Tak já se k ovacím nepřipojím. Hudba dobrá, ale film mě velmi zklamal. Je to příliž dlouhé a uměle natahované, tempo je hrozné. Na tak jednoduchou zápleku by stačil hodinovej díl(né dvě hodiny). Po půlce filmu jsem vyloženě trpěl, protože po deseti minutách jsem věděl, jak to dopadne a jak padouchu vše udělal. Opravdu debilní scénář! Vše bych zkousnul(i ten "děj"), ale abych koukal dvě hodiny na Sherlocka, kterej řeší a pátrá po něčem, co už hodinu vim, mě nebaví. Rádoby tajemno a záhada....Každá z povídek v knize je lepší a dějově zajímavější. Je to scénář na povídku, ne na film, který trvá dvě hodiny!
158110
Kritika:-)
0 0
Pohodovej film. Tempo tak akorát, akce nebylo moc ani málo, akorát ten závěr na mostě byl trošku moc, ale jinak paráda. Hezká atmosféra Londýna a IMHO velmi zajímavá kamera. Ještě bych trochu ubral zpomalovaček, ale jinak už se těším na pokračování. Uvidíme co v dalším díle se Sherlockem vykouzlí
158009
0 0
Zase jsem si jednou zašel na film jenom na základě plakátu a obsazení, aniž bych viděl jedinej trailer nebo četl recenzi. A vypadá to, že jsem dobře udělal. Super postavy, parádní atmosféra špinavýho Londýna, skvělá hudba, příběh plynul kupředu tak akorát. Trochu zamrzela ta vysvětlovačka na konci a pár drobností trochu přitažených za vlasy, ale jinak moc fajn. Náramně jsem se bavil a soundtrack mi tu jede už poněkolikáté.
8/10
158008
Zase jsem si jednou zašel na film jenom na základě plakátu a obsazení, aniž bych viděl jedinej trailer nebo četl recenzi. A vypadá to, že jsem dobře udělal. Super postavy, parádní atmosféra špinavýho Londýna, skvělá hudba, příběh plynul kupředu tak akorát. Trochu zamrzela ta vysvětlovačka na konci a pár drobností trochu přitažených za vlasy, ale jinak moc fajn. Náramně jsem se bavil a soundtrack mi tu jede už poněkolikáté. 8/10
0 0
Nejzábavnější blockbuster od...Iron mana. Famozní Downey, výborný law, skvělá atmosféra podkreslená výtečnou hudbou. Jsem opravdu nadšenej. Plus opět famozní Mark Strong. Tenhle herec, kterého před nějakými 3mi lety nikdo moc neznal, má tak nakopnutou kariéru jak málokdo. Vzpomínám jak zde byl nějaký přehled,,mladých herců" (tuším do 40 let - ale myslimže tam byl uvedenej právje Downey), kterým bude patřit budoucnost, tak myslím že Marka Stronga k nim můžeme v klidu přiřadit - hereckého talentu na rozdávání, charisma a vzhled mix mladšího Al Pacina a Roberta de Nira - prostě vše co je potřeba. Fandim mu.
157833
0 0
Parádička :+ Moc mile mě Holmes překvapil. Z trailerů jsem byl rozpačitý, protože tam byla jen akce a neakční části mi nepřisly zajímavé ani vtipné. Ve filmu jsem ale problém neměl a i Watson byl nakonec výborný, ačkoli v traileru tak nepůsobil. Závěrečné plus - výborný záporák a skvělá originální hudba. Spokojenost :))
157829
Parádička *:+* Moc mile mě Holmes překvapil. Z trailerů jsem byl rozpačitý, protože tam byla jen akce a neakční části mi nepřisly zajímavé ani vtipné. Ve filmu jsem ale problém neměl a i Watson byl nakonec výborný, ačkoli v traileru tak nepůsobil. Závěrečné plus - výborný záporák a skvělá originální hudba. Spokojenost *:))*
0 0

ale jo

Skvěle jsem se bavil víceméně po celou dobu filmu, mezi nejlepší momenty filmu bych zařadil Holmesovi bleskové dedukční způsoby likvidování protivníků beze zbraně, klidně toho mohlo být více.
Obsazení funguje skvěle (za rok se budeme ptát jestli hrál záporáky v posledních 20 filmech někdo jiný než Mark Strong) ,arcilotr byl přesně takový jaký má být a i ten Watson sednul. Už teď se těším na profesora M(obzvlášť pokud ho bude hrát Pitt)
157722
Skvěle jsem se bavil víceméně po celou dobu filmu, mezi nejlepší momenty filmu bych zařadil Holmesovi bleskové dedukční způsoby likvidování protivníků beze zbraně, klidně toho mohlo být více. Obsazení funguje skvěle (za rok se budeme ptát jestli hrál záporáky v posledních 20 filmech někdo jiný než Mark Strong) ,arcilotr byl přesně takový jaký má být a i ten Watson sednul. Už teď se těším na profesora M(obzvlášť pokud ho bude hrát Pitt)
ale jo
0 0