Diskuze k článku Alvin a Chipmunkové 2: Recenze

za sebe

agree to disagree 8)
155548
agree to disagree *8)*
za sebe
0 0
MeaCulpa: Objektivita tu byla dávána do souvislosti s vhodností pro děti, nikoli s recenzí... Něco co se dá objektivně vyjádřit. Recenze samozřejmě je zatížena subjektivností, ba naopak, recenze si ji žádá. Twilight nikoli výborný film, nicméně hodnocení typu odpad zde též není na místě, protože toto hodnocení je jasně spojeno s předsudky, se kterými již člověk vytváří ono hodnocení... :-) Ale jinak v pohodě... :-)
155547
0 0
Myslím si, že jsi nepochopil základní problém, že recenze není nikdy objektivní a volání po objektivní recenzi je strašná hloupost. Recenze má vyjadřovat osobní názor recenzenta a jeho pohled na předložený produkt. Argumentace cílovkou je taky hloupost. Podle tohodle mustru by byl např. Twillight výborný film. To že to uspokojí velmi úzký segment diváků není ŽÁDNÝ argument. Mě se třeba v mládí líbili Strážci vesmírů a dnes už vím, že je to strašná sračka.
155546
0 0
Gonzi: Hej, já to vzdávám :-) Naopak, do obecných hodnot filmu je zcela nutné zahrnout to, pro koho to je a jak k tomu přistoupil ! Nemusí to znamenat, že ten je film je skvostný a dokonalý, ale na druhou stranu to také o něčem vypovídá, ne?? Šmarja Alvin 2 není vrcholem dětské kinematografie, to zde nikdo netvrdí :-)
155544
0 0

Riddick77

tak mě jde o to, že názor cílové skupiny nutně nemusí vypovídat o obecných hodnotách filmu, tzn. argument dětem se to líbí považuju za stejně slabý argument, jako twilight se líbí 15tiletým puberťačkám... prostě to z toho nedělá dobrý film a hodnocení se od toho odvíjet nebude. (samozřejmě, pokud někdo kritizuje ploché postavy u filmu pro děti, tak je to na facku :D )
155543
tak mě jde o to, že názor cílové skupiny nutně nemusí vypovídat o obecných hodnotách filmu, tzn. argument dětem se to líbí považuju za stejně slabý argument, jako twilight se líbí 15tiletým puberťačkám... prostě to z toho nedělá dobrý film a hodnocení se od toho odvíjet nebude. (samozřejmě, pokud někdo kritizuje ploché postavy u filmu pro děti, tak je to na facku *:D* )
Riddick77
0 0
Gonzi: Já diskutuju o filmech rád, nedělá mi problém být v opozici v hodnocení. Argument jediný, dle mne podstatný, tak co je na tom? To musíme rozebírat uspořádání světosystému, když se bavíme o Alvinovi a Chipmuncích 2? Hovořit se dá i o té nejjednodušší části čehokoli... :+ Ale jinak je to fajn, ani jsem nečekal, že se to tak rozvine, škoda, že zrovna u filmu, kde toho až tolik není :D
155541
Gonzi: Já diskutuju o filmech rád, nedělá mi problém být v opozici v hodnocení. Argument jediný, dle mne podstatný, tak co je na tom? To musíme rozebírat uspořádání světosystému, když se bavíme o Alvinovi a Chipmuncích 2? Hovořit se dá i o té nejjednodušší části čehokoli... *:+* Ale jinak je to fajn, ani jsem nečekal, že se to tak rozvine, škoda, že zrovna u filmu, kde toho až tolik není *:D*
0 0
HAL: :D Tedy na závěr: 1) Skutečnost, že s jeho názorem nesouhlasím nezakrývám od počátku a že je recenze moc vyhraněná jsem taky psal hned v úvodu !!!!! Proč bych tu asi jinak diskutoval? 2) K objektivitě se vyjadřovat nebudu, jako student sociologie mám prostě jiný názor a budu tedy ten tvůj respektovat... 3) Mluvíte tu o 2,3 letých dětech, které se baví jen tím, když se na obrazovce mění barvy a ty mi tu teď tvrdíš, že si takové dítě užije AVATAR více než DOBU LEDOVOU? Jestli jo, tak chci být pak u toho, když mu budeš vysvětlovat proč lidstvo plení domovskou planetu těch modrých lidiček...(vlastně ono se Tě ještě mořná ani nebude umět zeptat) Tyto dle Tebe: prostoduché Disneyovky/Pixarovky dítě naopak nějakým způsobem socializují, jistě ne vždy zcela srozumitelně a jistě ne vždy zcela správně, ale základní hodnotové uspořádání zpravidla dodržují!
155540
HAL: *:D* Tedy na závěr: 1) Skutečnost, že s jeho názorem nesouhlasím nezakrývám od počátku a že je recenze moc vyhraněná jsem taky psal hned v úvodu !!!!! Proč bych tu asi jinak diskutoval? 2) K objektivitě se vyjadřovat nebudu, jako student sociologie mám prostě jiný názor a budu tedy ten tvůj respektovat... 3) Mluvíte tu o 2,3 letých dětech, které se baví jen tím, když se na obrazovce mění barvy a ty mi tu teď tvrdíš, že si takové dítě užije AVATAR více než DOBU LEDOVOU? Jestli jo, tak chci být pak u toho, když mu budeš vysvětlovat proč lidstvo plení domovskou planetu těch modrých lidiček...(vlastně ono se Tě ještě mořná ani nebude umět zeptat) Tyto dle Tebe: prostoduché Disneyovky/Pixarovky dítě naopak nějakým způsobem socializují, jistě ne vždy zcela srozumitelně a jistě ne vždy zcela správně, ale základní hodnotové uspořádání zpravidla dodržují!
0 0

Riddick77

ty to nepovažuješ za megablbost... nikdo ti to nebere... recenzent to považuje za megablbost a z patra může vyjmenovat hromadu mnohem lepších filmů... proto hodnotil jak hodnotil... jestli se ti doma Nemo ohrává a chceš dát dětem něco nového, tak ti hold asi zrovna v kině nic lepšího nehraje, navíc jsi to proseděl v pohodě a přišlo ti to jako průměr... good for you, ale kvalitní/průměrný film to z toho nedělá. myslím že o ničem jiném se tu nikdo nehádá...
PS: příjít do diskuze a místo uvedení důvodů, proč ten film není až tak špatný se rovnou navážet do recenzenta a jako jediný argument používat cílovou skupinu? pak je vážně i Twilight úžasný film :-
155539
ty to nepovažuješ za megablbost... nikdo ti to nebere... recenzent to považuje za megablbost a z patra může vyjmenovat hromadu mnohem lepších filmů... proto hodnotil jak hodnotil... jestli se ti doma Nemo ohrává a chceš dát dětem něco nového, tak ti hold asi zrovna v kině nic lepšího nehraje, navíc jsi to proseděl v pohodě a přišlo ti to jako průměr... good for you, ale kvalitní/průměrný film to z toho nedělá. myslím že o ničem jiném se tu nikdo nehádá... PS: příjít do diskuze a místo uvedení důvodů, proč ten film není až tak špatný se rovnou navážet do recenzenta a jako jediný argument používat cílovou skupinu? pak je vážně i Twilight úžasný film *:-*
Riddick77
0 0

Riddick77

Já ho čtu a ty ho nechápeš - jak může být nějaké osobní hodnocení neosobní? ;)
Objektivita je iluze.

Vážně mám dojem že jsi tu recenzi nečetl protože s "dětským pohledem" tam Hlad operuje celou dobu - prostě se jen snažiš nějak omluvit skutečnost že s jeho názorem prostě nesouhlasíš a že je ta recenze na tvůj vkus až moc vyhraněná.

Btw vybírat pro děti filmy z čistě "jejich" žánru a přehnaně je chránit proti všemu zlému je imho dosti pitomá záležitost, i čtyřleté dítě si takový Avatar užije mnohem víc než většinu prostoduchých Disneyovek/Pixarovek.
155537
Já ho čtu a ty ho nechápeš - jak může být nějaké osobní hodnocení neosobní? *;)* Objektivita je iluze. Vážně mám dojem že jsi tu recenzi nečetl protože s "dětským pohledem" tam Hlad operuje celou dobu - prostě se jen snažiš nějak omluvit skutečnost že s jeho názorem prostě nesouhlasíš a že je ta recenze na tvůj vkus až moc vyhraněná. Btw vybírat pro děti filmy z čistě "jejich" žánru a přehnaně je chránit proti všemu zlému je imho dosti pitomá záležitost, i čtyřleté dítě si takový Avatar užije mnohem víc než většinu prostoduchých Disneyovek/Pixarovek.
Riddick77
0 0
vZeč: to nemělo být poučení, pouze mi to nepřišlo jako řešení nesmyslu, takže si nepochopil spíš ty...
155535
0 0
Riddick77: Teletubies byl příklad toho, co tvrdim. Že něco, co se líbí nějaký věkový skupině, ještě neznamená, že to neni sračka. Dvouletym se líbí teletubies, o něco staršim alvin, oboje jsou sračky. A to poučování o slovu diskuze si nech. Čekal bych pochopení názoru, že řešíš nesmysl, nepochopils
155534
0 0
HAL: Objektivně (týkající se objektu, věcný; nestranný, neutrální; neosobní), jinak viz. sociologický slovník... Ty to asi nečteš... Já neříkám NASTAVIT HODNOCENÍ POUZE NA REAKCI části publika či cílové skupiny, nicméně aspoň tuto reakci a cílovou skupinu zohlednit.
155533
0 0
crimson_moon: Ty možná příjdeš časem na to, že užívat slova jiných, k ukázání svého názoru je dosti levná záležitost :-) To jen k té citaci z rotten.... Však fajn :-) Já vám ten názor neberu, s dětma tam chodit nemusíte a můžete s nimi tedy čekat doma na opravdu, opravdu kvalitní film v tomto žánru :-) Ale koukat pořád dokola na Ferdu Mravence, Hledá se Nemo a Dobu ledovou se taky nedá věčně... Prostě pro mě Alvin průměr, nic víc, níc míň... Tečka :D
"Znásilňování hudby", no za to já považuju trochu něco jiného... Ale to už je jiná věc.
155530
crimson_moon: Ty možná příjdeš časem na to, že užívat slova jiných, k ukázání svého názoru je dosti levná záležitost :-) To jen k té citaci z rotten.... Však fajn :-) Já vám ten názor neberu, s dětma tam chodit nemusíte a můžete s nimi tedy čekat doma na opravdu, opravdu kvalitní film v tomto žánru :-) Ale koukat pořád dokola na Ferdu Mravence, Hledá se Nemo a Dobu ledovou se taky nedá věčně... Prostě pro mě Alvin průměr, nic víc, níc míň... Tečka *:D* "Znásilňování hudby", no za to já považuju trochu něco jiného... Ale to už je jiná věc.
0 0

Riddick77

"nejsem si jist, zda můžeš ty hodnotit vhodnost filmu pro děti, možná jen subjektivně"
A jak taky jinak? Ale na druhou stranu už filmů pro děti viděl dost a tedy má s čím srovnávat.
Že se to bude líbit dětem určitého věku je pravděpodobné, neboť těm se líbí všechno co je barevné a hýbe se to (ano, Kmotr je málo barevný a málo se hýbe, proto by neuspěl), ale to že cílovce se film líbí neznamená, že automaticky musí být hodnocený pozitivně - podle téhle logiky by Stmívání 2: Nový měsíc mělo dostat hodnocení maximální, protože určitá skupina "lidí" u něj umírá blahem.
155528
"nejsem si jist, zda můžeš ty hodnotit vhodnost filmu pro děti, možná jen subjektivně" A jak taky jinak? Ale na druhou stranu už filmů pro děti viděl dost a tedy má s čím srovnávat. Že se to bude líbit dětem určitého věku je pravděpodobné, neboť těm se líbí všechno co je barevné a hýbe se to (ano, Kmotr je málo barevný a málo se hýbe, proto by neuspěl), ale to že cílovce se film líbí neznamená, že automaticky musí být hodnocený pozitivně - podle téhle logiky by Stmívání 2: Nový měsíc mělo dostat hodnocení maximální, protože určitá skupina "lidí" u něj umírá blahem.
Riddick77
0 0

crimson_moon

ty jsi to vystih :D:+ a přidávám svou kapku - film pro děti by měl být hrdinně plochý, naivní, dobře oddělovat dobro od zla, používat dětské hrdiny apod. to ale neznamená, že tam nemůže být sem tam nějaký vtip, kterému se zasměje i dospělý, nebo že to musí být vystavěné na znásilnění hudby uširvoucím pištěním - věřím, že tohle zažít v kině musí být zážitek na umření. Ten film je možná pro děti, ale půjdou na něho taky rodiče a s tím by měl být ten film točený - pak bude dobrý/nejlepší. Jako podle mě, když vydám film jménem "kaleidoskop" tak z něho děti budou na větvi a přesto opravdu nebude dobrý 8)
155527
ty jsi to vystih *:D**:+* a přidávám svou kapku - film pro děti by měl být hrdinně plochý, naivní, dobře oddělovat dobro od zla, používat dětské hrdiny apod. to ale neznamená, že tam nemůže být sem tam nějaký vtip, kterému se zasměje i dospělý, nebo že to musí být vystavěné na znásilnění hudby uširvoucím pištěním - věřím, že tohle zažít v kině musí být zážitek na umření. Ten film je možná pro děti, ale půjdou na něho taky rodiče a s tím by měl být ten film točený - pak bude dobrý/nejlepší. Jako podle mě, když vydám film jménem "kaleidoskop" tak z něho děti budou na větvi a přesto opravdu nebude dobrý *8)*
crimson_moon
0 0

riddick77

link
"Being aimed at children isn't a valid excuse for a movie to be simple-minded and illogical. You know that, right?"
"Will kids eat up this cutely fractious claptrap? Of course they will. They'll eat up whatever you put in front of them. But that doesn't make The Squeakquel good for them."

vsak ty na to casem taky prijdes (mozna) :))
155526
http://www.rottentomatoes.com/m/alvin_and_the_chipmunks_the_squeakuel/?critic=creamcrop "Being aimed at children isn't a valid excuse for a movie to be simple-minded and illogical. You know that, right?" "Will kids eat up this cutely fractious claptrap? Of course they will. They'll eat up whatever you put in front of them. But that doesn't make The Squeakquel good for them." vsak ty na to casem taky prijdes (mozna) *:))*
riddick77
0 0
Co to znamená "jistě by bylo lepší něco, co je kvalitněji zpracováno, ale to je asi touha v každé společenské či kulturní sféře..." Když si myslím, že je Alvin sračka, tak na to to děcko prostě nevezmu a pustím mu něco, co sračka není. Někdy je řešení poměrně jednoduché.
155524
0 0
To vZeč: Koukni nahoru na stránku, je tam napsané slovo "diskuze", pak mrkni do výkladového slovníku a najdi si definici slova "diskuze". Pak pochopíš, co tu dělám. O Teletubies tu mluvíš ty, ne já. Dvouletý mimčo Alvin bavit nebude, to mi věř, to bude koukat na zcela jiné věci, trošku prostší...

To Mr.Hlad: No ano, chtít víc mohou, ale to je tak všechno. A nechci Ti křivdit, ale nejsem si jist, zda můžeš ty hodnotit vhodnost filmu pro děti, možná jen subjektivně. Jinak s tím, že "dospělí by měli chtít pro děti něco víc než jen tohle" klidně souhlasím, jistě by bylo lepší něco, co je kvalitněji zpracováno, ale to je asi touha v každé společenské či kulturní sféře...
155521
To vZeč: Koukni nahoru na stránku, je tam napsané slovo "diskuze", pak mrkni do výkladového slovníku a najdi si definici slova "diskuze". Pak pochopíš, co tu dělám. O Teletubies tu mluvíš ty, ne já. Dvouletý mimčo Alvin bavit nebude, to mi věř, to bude koukat na zcela jiné věci, trošku prostší... To Mr.Hlad: No ano, chtít víc mohou, ale to je tak všechno. A nechci Ti křivdit, ale nejsem si jist, zda můžeš ty hodnotit vhodnost filmu pro děti, možná jen subjektivně. Jinak s tím, že "dospělí by měli chtít pro děti něco víc než jen tohle" klidně souhlasím, jistě by bylo lepší něco, co je kvalitněji zpracováno, ale to je asi touha v každé společenské či kulturní sféře...
0 0
Dětem se to bude líbit, i kdyby tam s Chipmunky zpíval Hitler. To ale neznamená, že je to pro ně vhodný film. Nejde o to, že je to sračka, která se nelíbí dospělým. Jde o to, že dospělí by měli chtít pro děti něco víc než jen tohle.
155520
0 0