Diskuze k článku 28 týdnů poté: Recenze

Rok a pul pote jsem se na 28 tydnu pote (;)) znova podival a prehodnotil z 5* na 3*, protoze tohle jako zastupce logicky uvazujiciho druhu Homo sapiens nemuzu stravit. Ve scenari tohodle filmu je tolik chyb, nelogicnosti az vylozenych picovin (:X ups), ze by to vystacilo na deset Transformeru. Hruza, des a bes. Hodnoceni z IMDB/CSFD okolo 7* mi hlava teda fakt nebere :-
126436
Rok a pul pote jsem se na 28 tydnu pote (*;)*) znova podival a prehodnotil z 5* na 3*, protoze tohle jako zastupce logicky uvazujiciho druhu Homo sapiens nemuzu stravit. Ve scenari tohodle filmu je tolik chyb, nelogicnosti az vylozenych picovin (:X ups), ze by to vystacilo na deset Transformeru. Hruza, des a bes. Hodnoceni z IMDB/CSFD okolo 7* mi hlava teda fakt nebere *:-*
0 0
obidva filmy su pre mna jednickou v zombie zanri a dufam, ze bude aj trojka
najviac sa mi tu paci ta atmosfera vyludnenej krajiny, kde len v tme striehnu vyhladovene domace zvieratka na skupinu poslednych prezivsich :)
107228
obidva filmy su pre mna jednickou v zombie zanri a dufam, ze bude aj trojka najviac sa mi tu paci ta atmosfera vyludnenej krajiny, kde len v tme striehnu vyhladovene domace zvieratka na skupinu poslednych prezivsich *:)*
0 0
U mě jsou obě dostdobrý. Jednička je taková hodně i psychologická a napínavá jak I am Legend. Dvojká je taková akčnější trošku směrem k Úsvitu nemrtvých.
107226
0 0
Dvojka trošku slabší jedničky. Prostě klasika, víc se tlačí na pilu a je to o šptku hloupější. Jinak ale rychlej zombivec - dobrej zombivec:+
107222
Dvojka trošku slabší jedničky. Prostě klasika, víc se tlačí na pilu a je to o šptku hloupější. Jinak ale rychlej zombivec - dobrej zombivec*:+*
0 0
28 dni poté je nepriznaná adaptácia I Am Legend - a je lepšia (alebo aspoň tak dobrá) ako tá s Willom Smithom.

Mňa bavila aj dvojka. Hlavne scéna s vrtuľníkom. 8)
107217
28 dni poté je nepriznaná adaptácia I Am Legend - a je lepšia (alebo aspoň tak dobrá) ako tá s Willom Smithom. Mňa bavila aj dvojka. Hlavne scéna s vrtuľníkom. *8)*
0 0

Fluke

Kazdemu co jeho jest... ;) Me to proste strasne nudilo. Jeden z mala filmu u kteryho sem se musel hooodne premahat abych neusnul a dodival do konce... (Myslim 28 Dni Pote)
107215
Kazdemu co jeho jest... *;)* Me to proste strasne nudilo. Jeden z mala filmu u kteryho sem se musel hooodne premahat abych neusnul a dodival do konce... (Myslim 28 Dni Pote)
Fluke
0 0

verbst

Já bych řekl naprostej opak:)
107214
Já bych řekl naprostej opak:)
verbst
0 0
28 dni pote je supersračka a tohle je orpoti tomu majstrštyk. 8*/10*
107213
0 0

Sawyer

ke konci doporučim mit ve vedlejším pokoji rozsvíceno.a hlavně při tom nejíst.....
jinak je to perfektní sequel!těšim se na trojku jestli bude
107212
ke konci doporučim mit ve vedlejším pokoji rozsvíceno.a hlavně při tom nejíst..... jinak je to perfektní sequel!těšim se na trojku jestli bude
Sawyer
0 0

Sawyer

Yep, je to pokracování. Sice obstojí i bez jedničky, ale doporučuji si ji předtím pustit.
107206
Sawyer
0 0
Asi se ptám hloupě, ale chystám se si pustit 28týdnu poté. A napadá mě jestli to náhodou neni pokračování fimu 28dní poté?
107204
0 0
Slo o to, ze clovek s imunitou se muze chovat normalne, ale zaroven byt prenasec. Ja myslim, ze konec filmu jasne ukazal, ze se to nesmi podcenit....
80568
0 0
Kdo má rád úsvit mrtvých bude spíš pěkně zklamanej. Sorry, tady bylo vybití hrdinů pěkně sociální a střílení vlastních vojáků je pěkná blbost, vzhledem k tomu, když ví co ten virus dělá a že nakaženej voják se jim těžko ohlásí.
80280
0 0
Taky se musim vyjadrit. 28 dni mi udelalo radost. Na nizkem rozpoctu dokazali postavit kvalitni film. Diskuze o kvalite zanru zombie filmu patri jinam. 28 tydnu mi udelal radost jeste vetsi. Je mi lito, ze recenzent asi normalne hodnoti filmy jineho druhu, protoze to co poklada za minus minusem neni.:) Prave spojeni nekolika temat dava filmu uplne novy rozmer, vybiti vsech "hlavnich" hrdinu je prave to co dava novym zombie filmum atmosferu, protoze nikdy nevite, co vas ceka. Chovani vojaku...o tom neni mozne diskutovat. Uz jeden nenakazeny zpusobil zamoreni...proto je akce jasna....vycistit vse. A konec flmu...Romero by zatleskal, protoze to je presne jeho styl. Nevyhodou techto filmu je obrovske nepochopeni vetsiny populace. Nema jit ani tak o cisty horor....neni to ani cista akce....je to proste moderni apokalipsa pro lidi, ktere uz prestali byvit asteroidy, vlny a globalni oteplovani. Takze kdo mate rad Usvit mrtvych a pokracovani.....urcite se kouknete.:D:+
80277
Taky se musim vyjadrit. 28 dni mi udelalo radost. Na nizkem rozpoctu dokazali postavit kvalitni film. Diskuze o kvalite zanru zombie filmu patri jinam. 28 tydnu mi udelal radost jeste vetsi. Je mi lito, ze recenzent asi normalne hodnoti filmy jineho druhu, protoze to co poklada za minus minusem neni.:) Prave spojeni nekolika temat dava filmu uplne novy rozmer, vybiti vsech "hlavnich" hrdinu je prave to co dava novym zombie filmum atmosferu, protoze nikdy nevite, co vas ceka. Chovani vojaku...o tom neni mozne diskutovat. Uz jeden nenakazeny zpusobil zamoreni...proto je akce jasna....vycistit vse. A konec flmu...Romero by zatleskal, protoze to je presne jeho styl. Nevyhodou techto filmu je obrovske nepochopeni vetsiny populace. Nema jit ani tak o cisty horor....neni to ani cista akce....je to proste moderni apokalipsa pro lidi, ktere uz prestali byvit asteroidy, vlny a globalni oteplovani. Takze kdo mate rad Usvit mrtvych a pokracovani.....urcite se kouknete.:D*:+*
0 0
fajn efekty, fajn zombíci, ale jakmile začali střílet do vlastních vojáků, tak se to zvrhlo v největší koninu a ten wtf konec si mohli odpustit.
78740
0 0
Aj mňa to svinsky bavilo - hlavne žatva (sklizeň) vrtuľou helikoptéry. 7/10 minimálne.
72956
0 0
fajn no :D
72953
fajn no *:D*
0 0
8/10, rohodně - drží se standardu prvního dílu. Nelogičnosti tam jsou, ale v celkové dynamice filmu jsou celkem zanedbatelný. Pokud se někomu nelíbilo, jak je to natočený, nesmí se na to dívat s kocovinou, jak jsem to napoprvé udělal já :D, taky mi z toho bylo spíš blbě, tak jsem to vypl. Ale když jsem se podíval v klidu - parádička. Já právě zoombie filmy moc nemusim, ani RE se mi moc nelíbil, ačkoli jsem ještě neviděl trojku. Všechny ty Úsvity a Soumraky mrtvých mě vůbec neberou. Pak ale najednou přišlo 28 dní -perfektně natočený, žádný klišé a brutální napětí. No a 28 týdnů zcela vyhověl mýmu očekávání - možná dal i něco navíc. Takže fajn, ne?;)
72952
8/10, rohodně - drží se standardu prvního dílu. Nelogičnosti tam jsou, ale v celkové dynamice filmu jsou celkem zanedbatelný. Pokud se někomu nelíbilo, jak je to natočený, nesmí se na to dívat s kocovinou, jak jsem to napoprvé udělal já *:D*, taky mi z toho bylo spíš blbě, tak jsem to vypl. Ale když jsem se podíval v klidu - parádička. Já právě zoombie filmy moc nemusim, ani RE se mi moc nelíbil, ačkoli jsem ještě neviděl trojku. Všechny ty Úsvity a Soumraky mrtvých mě vůbec neberou. Pak ale najednou přišlo 28 dní -perfektně natočený, žádný klišé a brutální napětí. No a 28 týdnů zcela vyhověl mýmu očekávání - možná dal i něco navíc. Takže fajn, ne?*;)*
0 0
Jak se mi 28 dní poté líbilo, tak tohle se mi absolutně protiví, nuda a nic víc..., možná to lití napalmu na město bylo jakžtakž pěkný, ale i tak dávám 4/10...
39142
0 0
Souhlasím s tombacem ohledně faktu že 28čky pro mě nejsou zombie filmy, hlavně 28 dní do něj má hodně daleko - pochodující nemrtvé, tady hlavního hybatele všech zombie filmů, v podstatě degradovala jen do záminky pro apokalypsu se kterou se musí lidé vyrovnat a zbytek filmu byl už hlavně na normálních lidech a jejich konfliktech v pustém prostředí.

28 týdnů poté má stupidní scénář, o tom se asi moc hádat nedá, protože tatík-nemesis bez problémů pochodující skrz celé město je naprostá kravina, ale naopak na myšlenkových pochodech vojáků nevidím špatného vůbec nic - na to je střelba do neozbrojeného davu v lidské (i české) historii až příliš běžná a to ani ti vojáci nestáli čelem tak bezprostřednímu ohrožení života vlastního i všech ostatních (ostatně, kdyby se podle rozkazů zachovali VŠICHNI vojáci, tak se na konci jen těžko budou prohánět nakažení pod Eiffelovkou).
28 dní poté - 9/10
28 týdnů poté - 7/10
38702
Souhlasím s tombacem ohledně faktu že 28čky pro mě nejsou zombie filmy, hlavně 28 dní do něj má hodně daleko - pochodující nemrtvé, tady hlavního hybatele všech zombie filmů, v podstatě degradovala jen do záminky pro apokalypsu se kterou se musí lidé vyrovnat a zbytek filmu byl už hlavně na normálních lidech a jejich konfliktech v pustém prostředí. 28 týdnů poté má stupidní scénář, o tom se asi moc hádat nedá, protože tatík-nemesis bez problémů pochodující skrz celé město je naprostá kravina, ale naopak na myšlenkových pochodech vojáků nevidím špatného vůbec nic - na to je střelba do neozbrojeného davu v lidské (i české) historii až příliš běžná a to ani ti vojáci nestáli čelem tak bezprostřednímu ohrožení života vlastního i všech ostatních (ostatně, kdyby se podle rozkazů zachovali VŠICHNI vojáci, tak se na konci jen těžko budou prohánět nakažení pod Eiffelovkou). 28 dní poté - 9/10 28 týdnů poté - 7/10
0 0