Tahas Civala za fusekli kvuli jedne nevinne vete. Pravdou zustava, ze uspech Iron Mana a Dark Knighta zrejme trochu zmeni tvar filmoveho marketingu... a ja musim rict, ze z toho mam trochu obavy, protoze Batmana bylo v poslednich dvou tydnech prilis. Takovy frontalni utok mi vadi, protoze jakkoliv obe zminene kampane mely velmi dobre kampane, ve finale to byla uz jen myslenky zbavena kvantita...
A o tom, ze system je neudrzitelny jsme se bavili uz driv... viz sedesatiprocentni propady (a padesatiprocentni u jindy spolehlivych zanru pro deti) po prvnich vikendech... podobna deformace divackych navyku nemuze v dlouhodobem horizontu vest k nicemu dobremu. Je fajn, ze vsechny studia, s vyjimkou Foxu, si letos nekde neco urvala, ale vyvoj situace je znepokojujici... vsadim se, ze Dark Knight bude mit o vikendu kolem 40 procent celkovych trzeb. Not cool. :)
Young Student
|
reagovat
|
Jenom prostě na začátku téhle výměny poznatků jsem chtěl tak trošku naklepnout, jestli se náhodou Hollywood neřítí do tak trochu nezastavitelného víru, který pro něj možná nemusí skončit zrovna dobře.
A navíc by se zvýšila čekací doba na uvedení na DVD, blu-ray, TV apod. když by film v kině vydělával místo pěti měsíců třeba celej rok v kuse. ;)
nebo by už alespoň nemusel tolik padat