Diskuze k článku Argylle: Tajný agent: Recenze

příspěvky 1 - 10 Napsat příspěvek

7/10

U každého přepáleného green screen streaming shitu se vždy najde nějaký kverulant, kterému se to vlastně líbí. A tady jsem to já. Časem asi hodnocení snížím, ale zatím na 7/10 úplně v klidu. Přes zjevné problémy jsem se velmi bavil. Námět mi přišel super, herci také. Rockwell vládnul. Cavill si ten menší prostor také užil. Ano, samozřejmě by bylo lepší kdyby se všichni zainteresovaní věnovali raději já nevím pokračování Honby za Diamantem bez přehnaných digitálních efektů. Ale i tak navzdory všemu zábavná spokojenost. Twisty jsem si užíval až na poslední dva, které upřímně nechápu... Jestli bych tomu něco vyčetl, tak paradoxně režii, Vaughn tu jel často na volnoběh.
897770
7/10
0 -1

6/10

Vaughn a Ritchie od sebe museli vzájemně opisovat, protože oba v rozmezí necelého roku na témže poli odlehčených špionážních žánrovek s nabitým castingem nasekali podobné chyby a v souhrnu proto dopadli úplně stejně:D. V případě Vaughna to skončilo jednou audiovizuálně stylovou akční scénou na konci filmu (dokazující, že cit pro zábavnou filmařinu přece jen ještě nezapomněl), ke které ovšem vede příliš dlouhá cesta (na tak jednoduchou historku značně přestřelená stopáž), plná zrádných výmolů (celé je to výrazně méně vtipné, nápadité a akční, než by bylo záhodno) a divokých zatáček (jeden šílený plot twist střídá druhý, ještě šílenější).

Už úvodní desetiminutovka s "filmem o filmu" není po stránce tempa, atmosféry ani akce žádné terno (Cena předvádí svůj standard, Cavill zaujme asi jen nečekaně prkenným projevem, ale dejme tomu, že v téhle sekvenci to je tvůrčí záměr:D) a zbytek děje v obdobném trendu bohužel pokračuje. S čestnou výjimkou zmíněné akčně-taneční scény, zahalené do kouřové clony, prezentuje Vaughn rutinní řemeslo a šablonovitý scénář k lepšímu výsledku taktéž moc nepomáhá. Nicneříkající MacGuffin, který byl k vidění už nevím kolikrát předtím, nevýrazný hlavní záporák a překombinovaná zápletka, která je s každým dalším "překvapivým" zvratem více a více nepravděpodobná/nesmyslná.

Howard je v roli ustrašené naivky/knihomolky fajn, jakmile se ovšem přepne do polohy agentky bez minulosti, začne to nepříjemně skřípat. Jednak na to nemá fyzičku, tudíž uvěřitelnost si při jejích akčních eskapádách bere dovolenou, ale především to, co v rámci totožné role fungovalo třicet let zpátky v případě Davis (poznávací znamení "krátký sestřih a blond přeliv", značící probuzení "pravého já", se očividně nezměnilo:D), se tady zopakovat nepodařilo. Zatímco Davis tehdy dokázala obě identity odlišit nejen jinou vizáží, ale i herecky, Howard hraje obě postavy v podstatě úplně stejně. Vaughna zachraňuje jen sympaťák Rockwell, svižný OST a místy obstojná akce (ve které nefiguruje Howard).
897525
Vaughn a Ritchie od sebe museli vzájemně opisovat, protože oba v rozmezí necelého roku na témže poli odlehčených špionážních žánrovek s nabitým castingem nasekali podobné chyby a v souhrnu proto dopadli úplně stejně*:D*. V případě Vaughna to skončilo jednou audiovizuálně stylovou akční scénou na konci filmu (dokazující, že cit pro zábavnou filmařinu přece jen ještě nezapomněl), ke které ovšem vede příliš dlouhá cesta (na tak jednoduchou historku značně přestřelená stopáž), plná zrádných výmolů (celé je to výrazně méně vtipné, nápadité a akční, než by bylo záhodno) a divokých zatáček (jeden šílený plot twist střídá druhý, ještě šílenější).   Už úvodní desetiminutovka s "filmem o filmu" není po stránce tempa, atmosféry ani akce žádné terno (Cena předvádí svůj standard, Cavill zaujme asi jen nečekaně prkenným projevem, ale dejme tomu, že v téhle sekvenci to je tvůrčí záměr*:D*) a zbytek děje v obdobném trendu bohužel pokračuje. S čestnou výjimkou zmíněné [spoiler]akčně-taneční scény, zahalené do kouřové clony[/spoiler], prezentuje Vaughn rutinní řemeslo a šablonovitý scénář k lepšímu výsledku taktéž moc nepomáhá. Nicneříkající MacGuffin, který byl k vidění už nevím kolikrát předtím, nevýrazný hlavní záporák a překombinovaná zápletka, která je s každým dalším "překvapivým" zvratem více a více nepravděpodobná/nesmyslná.   Howard je v roli ustrašené naivky/knihomolky fajn, [spoiler]jakmile se ovšem přepne do polohy agentky bez minulosti, začne to nepříjemně skřípat. Jednak na to nemá fyzičku, tudíž uvěřitelnost si při jejích akčních eskapádách bere dovolenou, ale především to, co v rámci totožné role fungovalo třicet let zpátky v případě Davis[/spoiler] (poznávací znamení [spoiler]"krátký sestřih a blond přeliv", značící probuzení "pravého já",[/spoiler] se očividně nezměnilo*:D*), [spoiler]se tady zopakovat nepodařilo. Zatímco Davis tehdy dokázala obě identity odlišit nejen jinou vizáží, ale i herecky, Howard hraje obě postavy v podstatě úplně stejně.[/spoiler] Vaughna zachraňuje jen sympaťák Rockwell, svižný OST a místy obstojná akce (ve které [spoiler]nefiguruje Howard[/spoiler]).
6/10
0 0
těch skoro 60% na csfd mi prijde strasne moc..

Celej uvod je trikove 30 let zpátky..dua lipa shoty na motorce zustaly v previzu a ani se nedodelaly

Super je cca 10 minut kde je Cavill/Rockwell ale toho je strašně málo

Tanec v dymovnici a brusleni je level cecko parodie co se strasne tocilo po 2000,  něco jako treba Tohle je Sparta.. a kdyby se ty parodie ještě porad tocily, tak tohle by ani nešlo zparodovat/natocit trapneji

Vaughna a jeho over the top cool akci žeru, agent Whiskey! ale tady bylo jen trapno
897393
těch skoro 60% na csfd mi prijde strasne moc.. Celej uvod je trikove 30 let zpátky..dua lipa shoty na motorce zustaly v previzu a ani se nedodelaly Super je cca 10 minut kde je Cavill/Rockwell ale toho je strašně málo  Tanec v dymovnici a brusleni je level cecko parodie co se strasne tocilo po 2000,  něco jako treba Tohle je Sparta.. a kdyby se ty parodie ještě porad tocily, tak tohle by ani nešlo zparodovat/natocit trapneji  Vaughna a jeho over the top cool akci žeru, agent Whiskey! ale tady bylo jen trapno
3 0
Každý zvrat mě tam dost bavil, jelikož jsem z recenze věděl, že jich tam bude hodně, tak jsem na tom byl připraven a náramně si je užíval. A pak přišel ten poslední, resp. poslední dva, které to celé postavily na hlavu a já vůbec netuším, co to mělo být a internet je na tom zdá se podobně, napůl mě to žere a napůl mě to baví o to víc. 7.5/10 mi přijde akorát a vážně doufám, že Vaughn ten konec někdy vysvětlí, protože při pohledu na tržby sequel bohužel nevznikne.
897294
Každý zvrat mě tam dost bavil, jelikož jsem z recenze věděl, že jich tam bude hodně, tak jsem na tom byl připraven a náramně si je užíval. A pak přišel ten poslední, resp. poslední dva, které to celé postavily na hlavu a já vůbec netuším, co to mělo být a internet je na tom zdá se podobně, napůl mě to žere a napůl mě to baví o to víc. [b]7.5/10[/b] mi přijde akorát a vážně doufám, že Vaughn ten konec někdy vysvětlí, protože při pohledu na tržby sequel bohužel nevznikne.
0 0

75%

Je to moc moc fajn!
894685
Je to moc moc fajn!
75%
1 -2
Perfektní recenze, díky :)
894635
Perfektní recenze, díky *:)*
0 0
Skvělé navnadění na kino, díky. :+
894170
Skvělé navnadění na kino, díky. *:+*
2 -2
Jste mě odradili od kina. Jsem chtěl zítra zajít, když konečně dávají večer film v původním znění. Tak asi ušetřím a pustím si něco doma... škoda no.
894154
1 0
Twist před twistem a další po twistu, takže twister. Ehmm začátek je super, takový Bullet train, ale pak už to bylo na facepalm. Jako akce je super a je to asi film ideální na mozkový klid, ale čekal jsem víc.

Mě potešila sympatická buclatá B.D. Howard.
Sam Rockwell si mohl konečně pořádně ve filmu zatancovat
Cival tam má tanker!

Ale jinak no slabota 5/10 :)
894130
Twist před twistem a další po twistu, takže twister. Ehmm začátek je super, takový Bullet train, ale pak už to bylo na facepalm. Jako akce je super a je to asi film ideální na mozkový klid, ale čekal jsem víc.  Mě potešila sympatická buclatá B.D. Howard. Sam Rockwell si mohl konečně [spoiler]pořádně ve filmu zatancovat[/spoiler].  Cival tam má [spoiler]tanker![/spoiler] Ale jinak no slabota 5/10 *:)*
0 0
Nu, už minulý Kingsman byl hodně velký finanční provar. A teď to Vaughn zkouší pro jistotu rovnou s dvojnásobným rozpočtem (obligátních 200 mio). Optimistické.
894070