Diskuze k článku Tři mušketýři: Milady: Recenze

890468
0 0
reaguje na: curfew

wikipedia

"Milady (from my lady) is a French manner of address to a noble woman, the feminine form of milord."
890468
"[b]Milady[/b] (from [i]my [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Lady]lady[/url][/i]) is a French manner of address to a noble woman, the feminine form of [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Milord]milord[/url]."
wikipedia
890327
1 0
reagují: curfew
reaguje na: Elerrina
Díky, ale pořád to moc nechápu. Přeci "milady/mylady" není žádný oficiální anglický šlechtický titul, ne? Je to stejný level jako "mylord", to znamená oslovení "můj pane/má paní", a teda v každém případě by se mělo psát s počátečním malým písmenem a tvrdým y, ne s měkkým i... Nebo má snad ta postava (francouzské potažmo pofrancouzštělé) křestní jméno Milady?
890327
889992
0 0
reagují: locika
reaguje na: DarkSith
Tak ono je to vcelku logické, protože Rošfór nevydržel ani do konce prvního dílu. Ale stejně byl poměrně nedomrlý.
890016
Tak ono je to vcelku logické, protože [spoiler]Rošfór nevydržel ani do konce prvního dílu. Ale stejně byl poměrně nedomrlý.[/spoiler]
889967
0 0
Byl jsem v sobotu v Matu na Karláku, s titulkama a lahví červenýho a sedlo si to náramně. V pátek na to beru rodiče, ať podpořím vznik trojky :D Jednička byla sevřenější, ucelenější, dvojka dramatičtější a výpravnější. To zpracování obléhání La Rochelle perfektní. Každá výraznější postava dostala svůj příběh, dostatek prostoru a já si to moc užil. A ten závěr....o čem by trojka mohla být? Přiznám se, že knihy jsem nečetl.
889996
Byl jsem v sobotu v Matu na Karláku, s titulkama a lahví červenýho a sedlo si to náramně. V pátek na to beru rodiče, ať podpořím vznik trojky *:D* Jednička byla sevřenější, ucelenější, dvojka dramatičtější a výpravnější. To zpracování obléhání La Rochelle perfektní. Každá výraznější postava dostala svůj příběh, dostatek prostoru a já si to moc užil. A ten závěr....o čem by trojka mohla být? Přiznám se, že knihy jsem nečetl.
1 0
reaguje na: curfew
Získala nárok na anglický šlechtický titul, protože se v Anglii provdala za hraběte de Winter. Celé její oslovení by tedy správně mělo být Milady de Winter.
889992
889962
1 0
reagují: curfew
reaguje na: DarkSith
Ano, to je dobrý postřeh. Ale já to bral tak, že za záporáka tam je od  začátku králův bratr na místo Rošfora.
Tam by právě mohla být  bitka ve 3 dílů on vs Dartagnan...
889983
Ano, to je dobrý postřeh. Ale já to bral tak, že za záporáka tam je od  začátku králův bratr na místo Rošfora. Tam by právě mohla být  bitka ve 3 dílů on vs Dartagnan...
889967
0 0
Souhlasím s tím, že se jedná o jeden z nejlepších filmů roku. Na straně druhé ten otevřený konec mě velmi trápí. Pevně doufám, že třetí díl nakonec opravdu vznikne. Jen taková zajímavost. Také jste si všimli, že v této verzi chybí postava Rocheforta?  Podle mě je to celkem škoda, ale aspoň je větší pozornost věnovaná Milady. Pro Evu Green se jedná bez debat o její nejlepší a nejvýrazněji roli. :+
PS: Při sledování filmu mě několikrát napadalo, že Eva Green by se tak moc hodila do role Yennefer, a jaká je obrovská škoda, že se toho asi nikdy nedočkáme. :-
889967
Souhlasím s tím, že se jedná o jeden z nejlepších filmů roku. Na straně druhé ten otevřený konec mě velmi trápí. Pevně doufám, že třetí díl nakonec opravdu vznikne. Jen taková zajímavost. Také jste si všimli, že v této verzi chybí postava Rocheforta?  Podle mě je to celkem škoda, ale aspoň je větší pozornost věnovaná Milady. Pro Evu Green se jedná bez debat o její nejlepší a nejvýrazněji roli. *:+* PS: Při sledování filmu mě několikrát napadalo, že Eva Green by se tak moc hodila do role Yennefer, a jaká je obrovská škoda, že se toho asi nikdy nedočkáme. *:-*
2 0
reagují: IjonT, Adventurer
Může se to zařadit mezi geniální druhý díly s otevřeným koncem jako jsou např. Impérium vrací uder, temný rytíř ....

Já prostě chci ten třetí díl ikdyby to měla trvat 3 roky...
Ten film je absolutně boží. Casting perfektní.
Eva Green totální bohyně!!! Tim Burton musi být velkej kanec .. .. 8):D
Půjdu si ho dát přes Vánoce ještě jednou...

Tohle je přesně ten perfektní dobrodružný film na jakej jsem roky čekal...
889966
Může se to zařadit mezi geniální druhý díly s otevřeným koncem jako jsou např. Impérium vrací uder, temný rytíř ....  Já prostě chci ten třetí díl ikdyby to měla trvat 3 roky... Ten film je absolutně boží. Casting perfektní. Eva Green totální bohyně!!! Tim Burton musi být velkej kanec .. .. *8)**:D* Půjdu si ho dát přes Vánoce ještě jednou...  Tohle je přesně ten perfektní dobrodružný film na jakej jsem roky čekal...
0 0

8/10

Absolutní pecka! Krásně odvyprávěný film pro všechny milovníky historických dobrodružství..:+
889965
Absolutní pecka! Krásně odvyprávěný film pro všechny milovníky historických dobrodružství..*:+*
8/10
2 0
Jako známý ignorant jsem byl zaprvé překvapen, že Eva Green je Francouzka, měl jsem ji od dob Casina Royale mylně zafixovanou jako Angličanku. A dost mě taky zaujalo, jak variuje názvosloví u její románové postavy, viděl jsem porůznu psáno Milady i mylady (to první je zdá se četnější, takže dO_dovi všechen kredit, koneckonců zní tak i ofiko český název). Ale zajímalo by mě, proč to tak je - jako (opět) známý ignorant jsem nečetl román ani neviděl dřívější filmová zpracování, ono se to nějak vysvětluje v ději? Jakože se prostě jmenuje Milady, protože tím Francouzi potažmo Dumas ukázali prostředníček přes kanál? A s tím, že je "mylady" ve smyslu "milostivá paní" to nijak nesouvisí? Obohaťte mne někdo moudřejší, díky...
889962
2 -1
reagují: Elerrina