Diskuze k článku Dcera divočiny: Recenze

3 0
reaguje na: Fixer
A víš že tě nikdo nenutí se na ní dívat?
889089
888968
0 0
U těch nových SW je zajímavé, že to byla pro samotného Hamilla taková druhá šance, kde nové osazenstvo zválcoval, a teď se herecky nezastaví. Třeba se Daisy stane za 20 let něco podobného :D Ale vážně, já ji mám celkem ráda, jenom si myslím, že by se na tu akčnější polohu měla vykašlat, a zkusit něco přízemního. Však spoustě neznámých herců z velkých frančíz to chvíli trvalo (i když musím říct, že třeba u Marvelu měli z 99% kliku na casting, u SW, byť to tam dělají ti samí, to nějak nezabírá...)
Jinak Ben Mendelsohn je naprosto skvělý, ale letos si už připisuje druhý velký špatný, tak snad to proloží něčím lepším
889042
U těch nových SW je zajímavé, že to byla pro samotného Hamilla taková druhá šance, kde nové osazenstvo zválcoval, a teď se herecky nezastaví. Třeba se Daisy stane za 20 let něco podobného *:D* Ale vážně, já ji mám celkem ráda, jenom si myslím, že by se na tu akčnější polohu měla vykašlat, a zkusit něco přízemního. Však spoustě neznámých herců z velkých frančíz to chvíli trvalo (i když musím říct, že třeba u Marvelu měli z 99% kliku na casting, u SW, byť to tam dělají ti samí, to nějak nezabírá...) Jinak Ben Mendelsohn je naprosto skvělý, ale letos si už připisuje druhý velký špatný, tak snad to proloží něčím lepším
1 0
No, u SW maj ústřední kladný postavy pech, že jsou nudný, když se to srovná s Luke Skywalkerem, po epizodě 4 by taky asi nikdo neřekl, že je Luke super, nejspíš by tehdy internet psal, že je naivní blond gay-friendly týpek z programu Lebensborn (chutě na incest se nepočítaj). Postava byla dobrá až někdy v epizodě 5, kdy se po šikaně skřeta z bažin dostal do situace, že je syn padoucha a začal diváky zajímat. Ford vytáhl slávu dřív, protože nebyl hlavní kladná postava, ale ne zlej, zároveň trochu oportunista, takový typický Čech (kdyby byli Češi akční a podnikaví a neostýchali se postavit včas na stranu dobra :D) a dělal vtipně do holek. (Teď neřešme, že je Hamill oproti pussy magnetu Fordovi skřet a herecky tehdy nebyl tak zajímavý eso do pozdního momentu, kdy se zjistilo, že mu jdou v hororech a sci-fi psycho hajzlové).

Epizoda 7-9 je shit, ale budu předstírat seriózní diskuzi o ní. Daisy má pech, že žádnej zajímavej moment její postava neprožila, v epizodě 8 to vypadalo, že se s Driverem stanou zvláštní neutrální dvojkou, co předvede něco úplně novýho, ale spláchlo se to okamžitě do WC a pak už všichni jen chcípali nudou a čekali, až už teda zachrání vesmír. Z toho kariéru nevykouzlíš a pokud se neukáže, že umí jako Hamill hrát záporáky nebo dobře dabovat, tak čau holka, krásnej život v předčasný penzi z tantiém za SW a bacha na prášky, ať nedopadneš jako Carrie.
888999
No, u SW maj ústřední kladný postavy pech, že jsou nudný, když se to srovná s Luke Skywalkerem, po epizodě 4 by taky asi nikdo neřekl, že je Luke super, nejspíš by tehdy internet psal, že je naivní blond gay-friendly týpek z programu Lebensborn (chutě na incest se nepočítaj). Postava byla dobrá až někdy v epizodě 5, kdy se [spoiler]po šikaně skřeta z bažin dostal do situace, že je syn padoucha a začal diváky zajímat[/spoiler]. Ford vytáhl slávu dřív, protože nebyl hlavní kladná postava, ale ne zlej, zároveň trochu oportunista, takový typický Čech (kdyby byli Češi akční a podnikaví a neostýchali se postavit včas na stranu dobra *:D*) a dělal vtipně do holek. (Teď neřešme, že je Hamill oproti pussy magnetu Fordovi skřet a herecky tehdy nebyl tak zajímavý eso do pozdního momentu, kdy se zjistilo, že mu jdou v hororech a sci-fi psycho hajzlové). Epizoda 7-9 je shit, ale budu předstírat seriózní diskuzi o ní. Daisy má pech, že žádnej zajímavej moment její postava neprožila, [spoiler]v epizodě 8 to vypadalo, že se s Driverem stanou zvláštní neutrální dvojkou, co předvede něco úplně novýho, ale spláchlo se to okamžitě do WC a pak už všichni jen chcípali nudou a čekali, až už teda zachrání vesmír[/spoiler]. Z toho kariéru nevykouzlíš a pokud se neukáže, že umí jako Hamill hrát záporáky nebo dobře dabovat, tak čau holka, krásnej život v předčasný penzi z tantiém za SW a bacha na prášky, ať nedopadneš jako Carrie.
4 0
Nesouhlasim, Daisy Ridley je fajn, hate vuci Star Wars pro ni byl spis smula, nez ze by byla jednou z hlavnich pricin. Neni to asi na prvni hereckou ligu, ale to nebyla ani Carrie Fisher. Snad si casem najde ten "svuj" typ roli a v nich bude dlouha leta uplne v pohode.
888993
10 -1
No jo, ale Ford mel monstrozni charisma, tahle zenska je jenom otravna :)