Diskuze k článku Marvels: Recenze

Bože to byla sračka.
895611
Bože to byla sračka.
3/10
6 0

5/10

Jedním slovem zbytečnost a definitivní důkaz o tom, že Marvel je už vážně v totálním háji a to zcela po zásluze, protože kvalitami své produkce se dostal na úroveň vycpávkové pásové výroby Netflixu na víkend. Kupodivu to sice není až tak zoufale marné, jak naznačovaly naprosto tragické trailery (což jen potvrzuje, že Marvel, vedle samotných filmů, už neumí dělat ani reklamy na ně), ale marné je to pořád docela dost a každý, kdo marvelovský filmový obsah stále ještě konzumuje v kině, tj. bez možnosti bránit se rychloposuvem, zaslouží respekt:D.

Míra všeobecné letargie všeho a všech tady dosahuje prozatímního vrcholu. DaCosta za celý film přesně jednou (wow) ukáže, že jistým citem pro audiovizuál a styl možná disponuje (sekvence s "kočičí" evakuací posádky stanice svým feelingem připomínající Gunna), ve zbytku filmu bohužel úzkostlivě dodržuje současný marvelovský (prefabrikátový) standard, tj. od začátku do konce generická akce, digibordel na každém kroku a všeobecná kreativní bezradnost, jejímž zářným příkladem je muzikálová vsuvka, která je přesně tak bizarní/šílená, jak se o tom proslýchalo.

O nic zajímavého se nahraje (záchrana planety/vesmíru/whatever, kterou všichni viděli už kdoví kolikrát předtím, wow), hlavní postavy jsou divákovi ukradené, záporák "exceluje" tak akorát v kategorii "instantní bad guy girl na jedno použití" (už jen zapamatovat si dané jméno je ztráta času), jak to vlastně celé dopadne a kdo nakonec vyhraje/prohraje (případně zemře) je úplně jedno a povinná potitulkovka jen dokazuje, jak velký problém má Marvel s recyklací svého obsahu (aneb nic lepšího, než zase a znova lákat na mutanty v MCU (proboha, pokolikáté?), nás nenapadlo, sorry).

Nicméně Larson je plus mínus ok, Vellani v roli "vtipného" sidekicka není až tak nesnesitelně otravná jako v seriálu, čehož jsem se po trailerech obával (někdo s alespoň kouskem charismatu, jako byl Law, Mendelsohn nebo Pace v jedničce, tady ovšem chybí zcela bez debat), kočky si kradou celý film pro sebe, expozice je zkrácena na absolutní minimum a obecně stopáž je až podezřele krátká, tj. celkové trápení netrvá až tak dlouho, takže s hodně odřenýma ušima za 5/10. Každopádně kdo dosud pochyboval, že celý MCU je zralý na restart, tak mu Disney důkaz místo slibů právě dodal.
892962
Jedním slovem zbytečnost a definitivní důkaz o tom, že Marvel je už vážně v totálním háji a to zcela po zásluze, protože kvalitami své produkce se dostal na úroveň vycpávkové pásové výroby Netflixu na víkend. Kupodivu to sice není až tak zoufale marné, jak naznačovaly naprosto tragické trailery (což jen potvrzuje, že Marvel, vedle samotných filmů, už neumí dělat ani reklamy na ně), ale marné je to pořád docela dost a každý, kdo marvelovský filmový obsah stále ještě konzumuje v kině, tj. bez možnosti bránit se rychloposuvem, zaslouží respekt*:D*. Míra všeobecné letargie všeho a všech tady dosahuje prozatímního vrcholu. DaCosta za celý film přesně jednou (wow) ukáže, že jistým citem pro audiovizuál a styl možná disponuje (sekvence s [spoiler]"kočičí" evakuací posádky stanice[/spoiler] svým feelingem připomínající Gunna), ve zbytku filmu bohužel úzkostlivě dodržuje současný marvelovský (prefabrikátový) standard, tj. od začátku do konce generická akce, digibordel na každém kroku a všeobecná kreativní bezradnost, jejímž zářným příkladem je [spoiler]muzikálová[/spoiler] vsuvka, která je přesně tak bizarní/šílená, jak se o tom proslýchalo. O nic zajímavého se nahraje (záchrana planety/vesmíru/whatever, kterou všichni viděli už kdoví kolikrát předtím, wow), hlavní postavy jsou divákovi ukradené, záporák "exceluje" tak akorát v kategorii "instantní bad [s]guy[/s] girl na jedno použití" (už jen zapamatovat si dané jméno je ztráta času), jak to vlastně celé dopadne a kdo nakonec vyhraje/prohraje (případně zemře) je úplně jedno a povinná potitulkovka jen dokazuje, jak velký problém má Marvel s recyklací svého obsahu (aneb nic lepšího, než zase a znova [spoiler]lákat na mutanty v MCU[/spoiler] (proboha, pokolikáté?), nás nenapadlo, sorry). Nicméně Larson je plus mínus ok, Vellani v roli "vtipného" sidekicka není až tak nesnesitelně otravná jako v seriálu, čehož jsem se po trailerech obával (někdo s alespoň kouskem charismatu, jako byl Law, Mendelsohn nebo Pace v jedničce, tady ovšem chybí zcela bez debat), kočky si kradou celý film pro sebe, expozice je zkrácena na absolutní minimum a obecně stopáž je až podezřele krátká, tj. celkové trápení netrvá až tak dlouho, takže s hodně odřenýma ušima za 5/10. Každopádně kdo dosud pochyboval, že celý MCU je zralý na restart, tak mu Disney důkaz místo slibů právě dodal.
5/10
3 -1
reaguje na: (=LIFTY=)
Papírovej :D8)
887213
Papírovej *:D**8)*
887209
0 0
reaguje na: Ravenhorn
Stejné hodnocení jako Shang-Chi? Tady je taky drak?
887209
887205
1 0
reagují: Adventurer
reaguje na: Ravenhorn
:D:D:D:D:D
Kdyby tam obsadili herečky z indických nebo jihoamerickych telenovel tak by jsi nad tím pořád slintal jak je to boží.
Všechny herečky v tom filmu tam byly úplně otřesně tragicky.
Zpětně mě nejvíc srala ta uřvana matka...

Jedinej SLJ pochopil že nemá cenu se ani trochu snažit a prostě to nějak přežit, vyinkasovat prachy a doufat v lepší scénář do příště
887208
*:D**:D**:D**:D**:D*  Kdyby tam obsadili herečky z indických nebo jihoamerickych telenovel tak by jsi nad tím pořád slintal jak je to boží. Všechny herečky v tom filmu tam byly úplně otřesně tragicky. Zpětně mě nejvíc srala ta uřvana matka... Jedinej SLJ pochopil že nemá cenu se ani trochu snažit a prostě to nějak přežit, vyinkasovat prachy a doufat v lepší scénář do příště
887205
2 -2
Úplně vpohodě Marvel film někam do průměru mezi ostatními tj. není to v TOP 5 Marvel ale ani opačně mezi nejhoršími. Pro mě 8/10*. Co je fakt trošku divné a souhlasím je zpívající-taneční scéna divná, ale narozdíl od "Adventurer" mě herecké výkony přišly úplně v pohodě standardní Marvel, efekty dost dobrý, klasický děj jako to je, trocha srandy, ale ne zas moc. Spokojen.
887205
1 -9
reagují: (=LIFTY=), Adventurer
Mohl by mi někdo do vzkazníku napsat o čem jsou ty dvě potitulkové scény. Ještě jsem se nerozhodl jestli film uvidím v kině a nebo až doma, a rád bych byl v obraze.
887030
1 0
reaguje na: Adventurer
Doufám že jsi na to šel s nějakou hodně hezkou holkou, protože jestli jdeš do kina jen jednou za půl roku a vybereš si na to Marvels, tak by ses měl léčit :D
886681
Doufám že jsi na to šel s nějakou hodně hezkou holkou, protože jestli jdeš do kina jen jednou za půl roku a vybereš si na to Marvels, tak by ses měl léčit *:D*
886668
15 -1
Dneska ve Slováči 6 lidí.

Plátno špinavý.

Film strašnej.

Vykradačka děje ze Spaceballs 8):D
Při taneční scéně jsem se musel smát jak to je špatný a trapný.

Přitom ty vesmírný scény , planety/rasy působí epický.

Hudba absolutně generická.

Kočičky si pujčili z tiktoku, yt a ig kanálů ...

Absolutně bez emocí. Herecký výkony otřesný.
Hlavně hlavní trio hrdinek je tragický. Zaporačka zase úplně mimo mísu.

3/10 spíš 2,5/10

Marvel je na dně. Za necelé 3  roky totálně zničili co před tím 10 let tak parádně budovali.
886668
Dneska ve Slováči 6 lidí. Plátno špinavý. Film strašnej. Vykradačka děje ze Spaceballs *8)**:D* Při taneční scéně jsem se musel smát jak to je špatný a trapný. Přitom ty vesmírný scény , planety/rasy působí epický. Hudba absolutně generická. Kočičky si pujčili z tiktoku, yt a ig kanálů ... Absolutně bez emocí. Herecký výkony otřesný. Hlavně hlavní trio hrdinek je tragický. Zaporačka zase úplně mimo mísu. 3/10 spíš 2,5/10 Marvel je na dně. Za necelé 3  roky totálně zničili co před tím 10 let tak parádně budovali.
5 -4
reagují: HAL
reaguje na: Fifer
Davies se s nama prateli a objektivne vzato je to uz sam starej paprda, jestli ti to trochu pomuze v pochopeni nadsazky :))
886660
Davies se s nama prateli a objektivne vzato je to uz sam starej paprda, jestli ti to trochu pomuze v pochopeni nadsazky *:))*
886657
5 0

ČSFD

Z ČSFD: Davies 5 hvězdiček:  "Zdravim zapšklý páprdy z MovieZone. [IMAX]"
Jinými slovy máš 2 možnosti: Buď se ti film musí líbit, nebo seš starej bílej boomer, kterej fandí Trumpovi a Okamurovi.  :)
886657
Z ČSFD: Davies 5 hvězdiček:  "Zdravim zapšklý páprdy z MovieZone. [IMAX]" Jinými slovy máš 2 možnosti: Buď se ti film musí líbit, nebo seš starej bílej boomer, kterej fandí Trumpovi a Okamurovi.  *:)*
ČSFD
2 -4
reagují: TedGeorge
reaguje na: KarelR
Já jsem s Marvelem skončil u Ultrona 2015, kdy mi došlo, že už to není pro mě. Že se to furt opakuje a ten humor mě začal míjet. A že mě ten svět sledovat už nebaví. A od tý doby jsem v kruzích známý přesně jako tento Marvel hejtr.

Okolí mě mělo za exota, jaktože nemám rád Marvel?! Každý má rád Marvel! A je to přece hrozná sranda...! Pár lidí mě přimělo, abych se od těch Ultron podíval na nějakou marvelovku - Black Panther - ten se mi seriózně líbil, byl tam nějaký přesah a ne jen tupá digi bžunda, Thor 3 - hrozný, SHang-Chi - první půlka vpohodě, konec hrozný. Nic jsem však neviděl v kině.

Do kina jsem jim dal šanci až s Eternals a celkem se mi to líbilo, mělo to jiný přístup i vibe. Navíc nekriticky mám rád Chloe Zhao.

Takže chápu tvou frustraci, každopádně jestli hledáš Marvel hejtra, co jim nesype peníze (až na ty Eternáty), tady jsem :D
886541
Já jsem s Marvelem skončil u Ultrona 2015, kdy mi došlo, že už to není pro mě. Že se to furt opakuje a ten humor mě začal míjet. A že mě ten svět sledovat už nebaví. A od tý doby jsem v kruzích známý přesně jako tento Marvel hejtr.  Okolí mě mělo za exota, jaktože nemám rád Marvel?! Každý má rád Marvel! A je to přece hrozná sranda...! Pár lidí mě přimělo, abych se od těch Ultron podíval na nějakou marvelovku - Black Panther - ten se mi seriózně líbil, byl tam nějaký přesah a ne jen tupá digi bžunda, Thor 3 - hrozný, SHang-Chi - první půlka vpohodě, konec hrozný. Nic jsem však neviděl v kině.  Do kina jsem jim dal šanci až s Eternals a celkem se mi to líbilo, mělo to jiný přístup i vibe. Navíc nekriticky mám rád Chloe Zhao.  Takže chápu tvou frustraci, každopádně jestli hledáš Marvel hejtra, co jim nesype peníze (až na ty Eternáty), tady jsem *:D*
886289
6 -4
reaguje na: P.Kratky
Ja si stale myslim ze tie filmy su kvalitou skoro rovnake ako boli vzdy, len proste uz nemaju ten vytlak a zaujem (vacsina ludi ma zato ze to po Endgame skoncilo a uz to nemusia vidiet) a hlavne im chybaju charizmaticke postavy ako Downey a Evans.
Ta paralela s pixarom co tu niekto spomenul celkom sedi. Uz sa to neberie ako udalost, pritom tie filmy su stale velmi podobnej kvality (Elemental bol napriklad vyborny)
886490
Ja si stale myslim ze tie filmy su kvalitou skoro rovnake ako boli vzdy, len proste uz nemaju ten vytlak a zaujem (vacsina ludi ma zato ze to po Endgame skoncilo a uz to nemusia vidiet) a hlavne im chybaju charizmaticke postavy ako Downey a Evans. Ta paralela s pixarom co tu niekto spomenul celkom sedi. Uz sa to neberie ako udalost, pritom tie filmy su stale velmi podobnej kvality (Elemental bol napriklad vyborny)
886293
2 -1
reaguje na: DarkSith
Sobota vypada 15... Cili vikend zhruba 47. Takze padnou MCU minima at uz na absolutni castku OW (Incredible Hulk) nebo navstevnost (Ant-Man). A samozrejme to "prohraje" i s vecma jako Leeho Hulk, obe Fantastic Four, Ghost Rider nebo Green Lantern.  Plus i Batman & Robin nebo Daredevila videlo podstatne vic lidi.
886416
886401
7 0
reaguje na: DarkSith
To je méně než dal třeba The Flash. A ten udělal celkově ve státech chabých 108M$. Tudíž to vypadá, že se Marvels v USA nejspíš nedostanou ani na kilo.
886413
886401
1 0
reaguje na: The Joker
Za pátek to v USA vydělalo chabých 21 mega. :D
886401
Za pátek to v USA vydělalo chabých 21 mega. *:D*
886311
1 0
reagují: The Joker, Koudy_Man

Inside MCU

Já bych chtěl vidět nějaký dokument ve stylu "Inside MCU", kde by byly neupravené záběry z toho, jak to teď (myšleno posledních a budoucích x měsíců) v jejich kancelářích vypadá. Úplně si představuji ty porady na které přišel Fiege a bouchal do stolu se slovy "Jsme v prdeli. Máte měsíc a přineste mi nějaké nápady co s tím!" Pak uběhl měsíc, další porada na které padá jeden nesmyslný nápad za druhým, Fiege má hlavu v dlaních a porada a končí jako ten meme, kdy poslední navrhovatel letí oknem. ... A nakonec to končí tím, že MCU odsouvá všechny své budoucí projekty minimálně o půl roku (což se naposledy stalo před pár dny). Panečku to by bylo drama. :D
886368
Já bych chtěl vidět nějaký dokument ve stylu "Inside MCU", kde by byly neupravené záběry z toho, jak to teď (myšleno posledních a budoucích x měsíců) v jejich kancelářích vypadá. Úplně si představuji ty porady na které přišel Fiege a bouchal do stolu se slovy "Jsme v prdeli. Máte měsíc a přineste mi nějaké nápady co s tím!" Pak uběhl měsíc, další porada na které padá jeden nesmyslný nápad za druhým, Fiege má hlavu v dlaních a porada a končí jako ten meme, kdy poslední navrhovatel letí oknem. ... A nakonec to končí tím, že MCU odsouvá všechny své budoucí projekty minimálně o půl roku (což se naposledy stalo před pár dny). Panečku to by bylo drama. *:D*
Inside MCU
9 -1
reaguje na: Jarita12