Diskuze k článku Sound of Freedom: Recenze

0 0
reaguje na: do_Od
umm, že něco říká herec, nebo že je něco ve filmu, je ale přeci dost něco jiného...

a nepsalo se jen o tom, že Caviezel propaguje tyhle teorie, ale že je to přímo obsah filmu.

a tím "nikdo" se myslí třeba tohle? link

to jen tak pro informovanost.

a že jste to nepsali vy? ano, taky jsem psal, že s recenzí souhlasím a není tam nic, co mi přijde mimo mísu, ALE nepřijde mi vybalancovaná v tom ohledu, že z ní celkem jasně vyplývá, že za úspěchem stojí pravice/církev, kteří film tlačili dopředu. přitom obrovská porce úspěchu filmu stojí právě na tom, že LEVICOVÁ MÉDIA psala tak strašně podivně o tom, že film je QAnon konspirace, a přitom šlo prostě o to ukázat, jaké hrůzy se na světě dějí. a tyhle články, které byly jak přes kopírák, byly tak zvláštně podezřelé, že se o Sound of Freedom začal zajímat i běžný občan, kterého politika jinak nezajímá.

a o tomhle myslím není moc sporu, ale přesto to v recenzi z nějakého záhadného důvodu chybí.

a btw, já bych raději, aby v recenzi nebyla politika vůbec, aby nezazněly jména jako Shapiro, Musk nebo obecně levice nebo pravice. Já bych raději, aby v recenzi bylo primárně to, jak je film dobrý, nebo špatný, a politika se nechala naprosto stranou, nebo čistě okrajově. ale jestli je 90 % článku politika, a to z nevybalancovaného pohledu, tak mi to přijde takové zvláštní
883557
umm, že něco říká herec, nebo že je něco ve filmu, je ale přeci dost něco jiného... a nepsalo se jen o tom, že Caviezel propaguje tyhle teorie, ale že je to přímo obsah filmu. a tím "nikdo" se myslí třeba tohle? https://www.rollingstone.com/tv-movies/tv-movie-reviews/sound-of-freedom-jim-caviezel-child-trafficking-qanon-movie-1234783837/ to jen tak pro informovanost. a že jste to nepsali vy? ano, taky jsem psal, že s recenzí souhlasím a není tam nic, co mi přijde mimo mísu, ALE nepřijde mi vybalancovaná v tom ohledu, že z ní celkem jasně vyplývá, že za úspěchem stojí pravice/církev, kteří film tlačili dopředu. přitom obrovská porce úspěchu filmu stojí právě na tom, že LEVICOVÁ MÉDIA psala tak strašně podivně o tom, že film je QAnon konspirace, a přitom šlo prostě o to ukázat, jaké hrůzy se na světě dějí. a tyhle články, které byly jak přes kopírák, byly tak zvláštně podezřelé, že se o Sound of Freedom začal zajímat i běžný občan, kterého politika jinak nezajímá. a o tomhle myslím není moc sporu, ale přesto to v recenzi z nějakého záhadného důvodu chybí. a btw, já bych raději, aby v recenzi nebyla politika vůbec, aby nezazněly jména jako Shapiro, Musk nebo obecně levice nebo pravice. Já bych raději, aby v recenzi bylo primárně to, jak je film dobrý, nebo špatný, a politika se nechala naprosto stranou, nebo čistě okrajově. ale jestli je 90 % článku politika, a to z nevybalancovaného pohledu, tak mi to přijde takové zvláštní
883460
2 -1
Jak se dalo ocekavat, na FB uz se slezaji rozumbradove, podle kterych je film objektivne dobry a jakakoliv jeho kritika se de facto rovna podpore pedofilie :D (coz je mimochodem ta sama pisnicka, ktera jela v diskusi na CSFD)
883469
Jak se dalo ocekavat, na FB uz se slezaji rozumbradove, podle kterych je film objektivne dobry a jakakoliv jeho kritika se de facto rovna podpore pedofilie *:D* (coz je mimochodem ta sama pisnicka, ktera jela v diskusi na CSFD)
5 -1
reaguje na: Tadoch
Pět minut židi, pět minut náckové, chápeme.

Nikdo btw. nepsal, že únosy dětí jsou konspirační teorie. To, že z dětí někdo vysává smyšlené hormony, které hollywoodskou elitu udržují mladou a krásnou, je konspirační teorie. Kterou kromě jiných podsouvá i hlavní hvězda toho filmu.

A vždycky se směju, když někdo použije termín levicová média. Myslí tím totiž všechna média kromě Fox News a Parlamentních listů.
883460
Pět minut židi, pět minut náckové, chápeme. Nikdo btw. nepsal, že únosy dětí jsou konspirační teorie. To, že z dětí někdo vysává smyšlené hormony, které hollywoodskou elitu udržují mladou a krásnou, je konspirační teorie. Kterou kromě jiných podsouvá i hlavní hvězda toho filmu. A vždycky se směju, když někdo použije termín levicová média. Myslí tím totiž všechna média kromě Fox News a Parlamentních listů.
883454
6 -3
reagují: Tadoch
v zásadě s recenzí souhlasím, ale nepřijde mi dostatečně vybalancovaná. když už se tu bavíme o QAnon konspiracích a jak si film přivlastnila pravice a křesťani, tak by bylo myslím také namístě zmínit, jak si řada levicově tíhnoucích médií naprosto naběhla tím, jak defenzivně o filmu psala, čímž akorát vzbudili pozornost prakticky všech.

kdy naposledy tu byl nějaký extrémně pravicový / ultrakřesťanský indie hit propagovaný církví? kdyby ultraliberálové drželi pusu, napsali, že je to sice film o podstatném tématu, ale jinak docela nuda (což vypadá, že je prostě realita tohohle filmu), tak se o Sound of Freedom nikdo nezajímal a kiny by to profičelo. a myslím, že ani ona masivní lobby od pravice by nebyla tak silná, protože to byl prostě tak malý film, že whatever.

ale pak tu najednou prakticky unison začaly vznikat články o tom, jak jsou únosy dětí a jejich zneužívání zobrazovné ve filmu jen pouhá QAnon konspirace... což prostě what an odd thing to say... tohle se samozřejmě děje a že o tom vznikne film, přeci není na škodu...jen kdyby to byl prostě lepší film...

neboli prostě když už se do tohohle recenze pustila, tak když už se mluví o A, tak by se mělo mluvit i o B. a nebo ani o jednom a probrat by se měly kvality filmu na víc, než 2 odstavce úplně na konci
883454
v zásadě s recenzí souhlasím, ale nepřijde mi dostatečně vybalancovaná. když už se tu bavíme o QAnon konspiracích a jak si film přivlastnila pravice a křesťani, tak by bylo myslím také namístě zmínit, jak si řada levicově tíhnoucích médií naprosto naběhla tím, jak defenzivně o filmu psala, čímž akorát vzbudili pozornost prakticky všech. kdy naposledy tu byl nějaký extrémně pravicový / ultrakřesťanský indie hit propagovaný církví? kdyby ultraliberálové drželi pusu, napsali, že je to sice film o podstatném tématu, ale jinak docela nuda (což vypadá, že je prostě realita tohohle filmu), tak se o Sound of Freedom nikdo nezajímal a kiny by to profičelo. a myslím, že ani ona masivní lobby od pravice by nebyla tak silná, protože to byl prostě tak malý film, že whatever. ale pak tu najednou prakticky unison začaly vznikat články o tom, jak jsou únosy dětí a jejich zneužívání zobrazovné ve filmu jen pouhá QAnon konspirace... což prostě what an odd thing to say... tohle se samozřejmě děje a že o tom vznikne film, přeci není na škodu...jen kdyby to byl prostě lepší film... neboli prostě když už se do tohohle recenze pustila, tak když už se mluví o A, tak by se mělo mluvit i o B. a nebo ani o jednom a probrat by se měly kvality filmu na víc, než 2 odstavce úplně na konci
3 -2
reagují: do_Od
Bere se moc vazne... to jako ze by se tema sexualneiho otroctvi deti ve filmu mela brat s nadhledem anebo vtipem?
883353
9 -4
Sakra, ted uz dezolati nebudou moct drzkovat, ze se o tom filmu nesmi psat :-D ale jelikoz se (zatim) nechysta do CZ distribuce, tak budou moct aspon porad rikat, ze se nesmi promitat :-)
883352
7 -3
Jsem rád, že se tu tahle recka objevila. Tu kauzu sleduju od začátku, ale je to docela bizár, ne, že ne. Ostatně podpora těch "slavných" jmen zmíněných v článku je docela vypovídající.
883313
5 -1
reaguje na: Vardant
Nesmíš věřit všemu co ti sociální média říkají. Všechny články co jsem četl se odkazují na sociální média. Když se nad tím zamyslíš, tak možné to samozřejmě je, ale je to spíše vinou lidí co si vyžádali lístek (nebo několik) přes ten Pay it forward a pak nepřišli, protože je to zadarmo a jim se zrovna nechtělo. Angel studio (distributor) k tomu neměl žádný důvod. Přes ten Pay it forward vybrali na lístky zhruba 175 milionů dolarů. Nejzajímavější na tom je, že ve smluvních podmínkách mají, že musí umožnit nakoupit co nejvíce lístků za vybrané peníze. ALE, peníze co zbydou si můžou nechat. Proč se dělit s kiny když přebytečné peníze shrábnou jako zisk. Bylo vyžádáno zhruba 10 milionů lístků, takže jim mohlo zůstat nějakých 50 milionů dolarů. Dobrej zisk.
883291
883272
3 -5