Diskuze k článku Stvořitel: Recenze

V kině jsem to měl za docela OK. Žádný hate nebo nadšení jsem necítil. Doma šly oba protichůdné pocity do naprostých extrémů. A doporučuji všem druhou projekci.
1) Vypadá to totálně fantasticky, když už jsem nemusel dávat pozor, jenom jsem se kochal. Tohle má blíž k rozpočtu 500 a ne 80. Beze srandy bych tam viděl některé oscarové kategorie. A nejenom technicky, i výtvarně je to skvostný unikát.
2) Základní premisa je asi ok, ale scénář je na odpadové hodnocení. Nedává tam smysl vůbec nic, hlavní zbraň, proti zbraň ani chování klíčových postav, které je horší než v Prometheovi. Člověk opravdu zasne, jak plytce a bez logiky někdo dokáže psát. Až je mi Edwardse líto, že nemá soudnost, aby si nechal pomoct.
Průměr z desítky a nuly je 5/10
887228
V kině jsem to měl za docela OK. Žádný hate nebo nadšení jsem necítil. Doma šly oba protichůdné pocity do naprostých extrémů. A doporučuji všem druhou projekci.  1) Vypadá to totálně fantasticky, když už jsem nemusel dávat pozor, jenom jsem se kochal. Tohle má blíž k rozpočtu 500 a ne 80. Beze srandy bych tam viděl některé oscarové kategorie. A nejenom technicky, i výtvarně je to skvostný unikát. 2) Základní premisa je asi ok, ale scénář je na odpadové hodnocení. Nedává tam smysl vůbec nic, hlavní zbraň, proti zbraň ani chování klíčových postav, které je horší než v Prometheovi. Člověk opravdu zasne, jak plytce a bez logiky někdo dokáže psát. Až je mi Edwardse líto, že nemá soudnost, aby si nechal pomoct. Průměr z desítky a nuly je 5/10
0 -2

5/10

Uff, tak tohle jsem rozdejchával ještě hodinu po shlédnutí. Triky naprostá špička, vlastně tomu rozpočtu 80M nevěřím a doufám, že si na rozbor VFX udělá brzo čas Corridor Crew nebo Fame Focus. Design světa rovněž parádní, ale Edwards by za ten scénář měl dostat doživotní zákaz už cokoli napsat a bohužel i režijně mi to od druhé poloviny vysloveně trhalo srdce. Dokonce hned po promítání začal přemýšlet jak bych s natočeným materiálem sestříhal lepší konec který by neurážel diváka tak jako to zvládl Edwards.

Celkově jsme vlastně všichni co to viděli řešili, že je tam spousta scén, které jsou doslova bolestivé sledovat aniž by z diváka nedělalo blbce a přitom nic nedávají a dali by se natočit o trochu jinak a nikomu by to nevadilo. Za mne promarněný potenciál a pokud Duna netrhne kasu (čemuž osobně něvěřím), tak zas máme na nějaký ten pátek se scifi utrum.

P.S: Nepřišlo Vám, že když se hrdina dostal v tom chrámu ke své ženě aby ji odpojil, tak měl úplně jiné vlasy (tak jako to měl v minulosti když čekali to dítě?), kamarád mi tvrdil, že tam byla scéna, kdy si rozplétal vlasy, ale pořad nějak nevěřím změně barvy těch vlasů....
882747
Uff, tak tohle jsem rozdejchával ještě hodinu po shlédnutí. Triky naprostá špička, vlastně tomu rozpočtu 80M nevěřím a doufám, že si na rozbor VFX udělá brzo čas Corridor Crew nebo Fame Focus. Design světa rovněž parádní, ale Edwards by za ten scénář měl dostat doživotní zákaz už cokoli napsat a bohužel i režijně mi to od druhé poloviny vysloveně trhalo srdce. Dokonce hned po promítání začal přemýšlet jak bych s natočeným materiálem sestříhal lepší konec který by neurážel diváka tak jako to zvládl Edwards. Celkově jsme vlastně všichni co to viděli řešili, že je tam spousta scén, které jsou doslova bolestivé sledovat aniž by z diváka nedělalo blbce a přitom nic nedávají a dali by se natočit o trochu jinak a nikomu by to nevadilo. Za mne promarněný potenciál a pokud Duna netrhne kasu (čemuž osobně něvěřím), tak zas máme na nějaký ten pátek se scifi utrum. P.S: [spoiler]Nepřišlo Vám, že když se hrdina dostal v tom chrámu ke své ženě aby ji odpojil, tak měl úplně jiné vlasy (tak jako to měl v minulosti když čekali to dítě?), kamarád mi tvrdil, že tam byla scéna, kdy si rozplétal vlasy, ale pořad nějak nevěřím změně barvy těch vlasů....[/spoiler]
5/10
0 -1

7/10

Tak atomovka to nakonec není, ale prskavka taky ne. Prostě středně silná nálož, která dokáže udělat určitou paseku. Edwards (lomeno Gilroy, ale jak velká část filmu jde přesně za kým odhaleno asi nikdy nebude, takže je to jedno:D) má na kontě s přehledem nejlepší SW v Disneyho éře, pojem "původní sci-fi", které není něčí sequel, prequel nebo remake a nevychází z žádné předlohy, je v současné době skoro sprosté slovo a trailery vypadaly bombasticky. Tudíž jisté zklamání z výsledku se dostavilo, ale klady přesto převažují.

Největší kotvou filmu je bohužel scénář. Edwardsovi se podařilo vybudovat atraktivní svět, jehož potenciál je v průběhu děje vidět hned několikrát (intimní vztahy "simulantů" s lidmi, obchod s podobou lidí, oživování osob skrze paměťové čipy), do jeho kulis ovšem zasadil naprosto triviální příběh, který nemá čím překvapit. Expozice filmu (infiltrace hlavní postavy mezi "rebely" a následně klasický undercover motiv) působí mnohem zajímavěji, než ústřední dějová linka, což je obyčejný road/river movie, kombinovaný s au pair simulátorem:D. Příběhově na filmu není originálního vůbec nic a Edwards jen skládá k sobě různé příběhové prvky různých jiných filmů (Blade Runner, Ex Machina, Elysium, Apocalypse Now, Children of Men, atd.), aniž by přispěl něčím vlastním. Bohužel ani téma AI není v ději vytěženo tak, jak by si zasloužilo. Vlastně kromě faktu, že AI v tom světě existuje, není vytěženo prakticky nijak.

Nicméně na ostatních úrovních je film skvělý. Klobouk dolů před trikaři, kostyméry a především lidmi z art departmentu. Obecně produkční hodnoty filmu jsou, vzhledem k omezenému rozpočtu, prvotřídní. Zimmerův OST je hodně fajn, Washington (oproti Tenetu má tentokrát mnohem životnější charakter) i dětský sidekick hrají výborně, některé scény mají působivou atmosféru (bezohledný útok vojáků na "domorodou" vesnici hezky připomene stejnou scénu v Apocalypse Now) a absence "povinného" rodinného happy endu je také velké plus. Po vzoru Nolana se Edwards v posledním aktu z hardcore sci-fi přepíná do mnohem emocionálnější roviny s cílem u diváků vyvolat nějaké city, ale zatímco u Interstellaru mě tenhle skok pěkně otrávil, u Edwardse jsem podobný trik akceptoval, protože - na rozdíl od Nolana - se k němu celý děj schylovalo a Edwardse nějaké "realistické vědecké hledisko" nezajímá.

Střízlivě je to za 6/10, ale za každý podobný vysokorozpočtový standalone sci-fi pokus jsem rád, přes všechny výtky jsem se celý film dobře bavil a do Edwardsova světa bych se s chutí kdykoliv vrátil (což se, vzhledem k tragickým tržebním výsledkům, pravděpodobně nestane:-), takže s přimhouřenýma očima za 7/10.
882377
Tak atomovka to nakonec není, ale prskavka taky ne. Prostě středně silná nálož, která dokáže udělat určitou paseku. Edwards (lomeno Gilroy, ale jak velká část filmu jde přesně za kým odhaleno asi nikdy nebude, takže je to jedno*:D*) má na kontě s přehledem nejlepší SW v Disneyho éře, pojem "původní sci-fi", které není něčí sequel, prequel nebo remake a nevychází z žádné předlohy, je v současné době skoro sprosté slovo a trailery vypadaly bombasticky. Tudíž jisté zklamání z výsledku se dostavilo, ale klady přesto převažují.    Největší kotvou filmu je bohužel scénář. Edwardsovi se podařilo vybudovat atraktivní svět, jehož potenciál je v průběhu děje vidět hned několikrát [spoiler](intimní vztahy "simulantů" s lidmi, obchod s podobou lidí, oživování osob skrze paměťové čipy)[/spoiler], do jeho kulis ovšem zasadil naprosto triviální příběh, který nemá čím překvapit. Expozice filmu [spoiler](infiltrace hlavní postavy mezi "rebely" a následně klasický undercover motiv)[/spoiler] působí mnohem zajímavěji, než ústřední dějová linka, což je obyčejný [spoiler]road/river movie[/spoiler], kombinovaný s [spoiler]au pair simulátorem[/spoiler]*:D*. Příběhově na filmu není originálního vůbec nic a Edwards jen skládá k sobě různé příběhové prvky různých jiných filmů (Blade Runner, Ex Machina, Elysium, Apocalypse Now, Children of Men, atd.), aniž by přispěl něčím vlastním. Bohužel ani téma AI není v ději vytěženo tak, jak by si zasloužilo. Vlastně kromě faktu, že AI v tom světě existuje, není vytěženo prakticky nijak.   Nicméně na ostatních úrovních je film skvělý. Klobouk dolů před trikaři, kostyméry a především lidmi z art departmentu. Obecně produkční hodnoty filmu jsou, vzhledem k omezenému rozpočtu, prvotřídní. Zimmerův OST je hodně fajn, Washington (oproti Tenetu má tentokrát mnohem životnější charakter) i dětský sidekick hrají výborně, některé scény mají působivou atmosféru ([spoiler]bezohledný útok vojáků na "domorodou" vesnici[/spoiler] hezky připomene stejnou scénu v[spoiler] Apocalypse Now[/spoiler]) a absence [spoiler]"povinného" rodinného happy endu[/spoiler] je také velké plus. Po vzoru [spoiler]Nolana[/spoiler] se Edwards [spoiler]v posledním aktu z hardcore sci-fi přepíná do mnohem emocionálnější roviny s cílem u diváků vyvolat nějaké city[/spoiler], ale zatímco u [spoiler]Interstellaru[/spoiler] mě tenhle skok pěkně otrávil, u Edwardse jsem podobný trik akceptoval, protože - na rozdíl od [spoiler]Nolana[/spoiler] - se k němu celý děj schylovalo a Edwardse nějaké [spoiler]"realistické vědecké hledisko"[/spoiler] nezajímá.   Střízlivě je to za 6/10, ale za každý podobný vysokorozpočtový standalone sci-fi pokus jsem rád, přes všechny výtky jsem se celý film dobře bavil a do Edwardsova světa bych se s chutí kdykoliv vrátil (což se, vzhledem k tragickým tržebním výsledkům, pravděpodobně nestane*:-*), takže s přimhouřenýma očima za 7/10.
7/10
2 0
reaguje na: HellFire
On psal, že neexistuje film, který by měli úplně všichni za 10/10, ne, že nemá žádný.
882028
882025
4 0
Za mě je T2 za 10 bez diskuzí. Za 10 mám třeba i starou Planetu opic se kterou by mnozí asi také nesouhlasily. Co člověk to jiná chuť.
882027
2 0
reaguje na: (=LIFTY=)
10/10 filmu existuje spousta, jen jsi je ještě nenašel.
882025
881834
3 0
reagují: GhostFromHell
Nejdřív nám Cruise bude tvrdit, že Flash je veledílo, Gun se nás snažil přesvědčit (pochopitelně) o úžasnosti Blue Beetle a teď se nás Hollywood snaží nalákat na velkolepou událost jménem Stvořitel. Jeden by si myslel, že je to celé jedna velká past a neda se věřit nikomu
882024
1 -1
Kvůli tomu, jak film vypadá, tak mi neni líto prachů, ale je mi líto toho, že pro zajímavý svět nevymysleli lepší příběh. Denzel junior opět herecká nuda a ta postava taky moc sympatická nebyla.
882023
1 0
Priateľka dlho chcela ísť (znovu!:-) na 4DX na nejaké scifi a ja som jej mesiace hypoval Stvoriteľa, tak aby som spojil jedno s druhým išli sme dnes na Stvoriteľa v 4DX :D alebo ako si priplatiť za lístok aby vás cielene kopali do sedadla :- V kine tak 15-20 ľudí.

Ale k filmu. Premrhaný potenciál. V tom svete sa dalo rozprávať toľko lepších príbehov. Prečo si zvolili ten najotrepanejší neviem. Vyzerá to nádherne. Po vizuálnej stránke a hlavne dizajnovej perfektná práca. Ale všetko ďalej, od postáv po akýkoľvek "plot-twist" je zúfalo ohrané. Príbehovo to bolo neuveriteľné lenivé. Chcel by som ten film mať rád, ale nejde to. Ale súhlasím, že prvá polovica ma bavila nápadmi aj tempom, ale po prvej hodine to ide dole vodou. Herecky to Washington dal bez problémov a je mi ľúto, že mu Nolan v Tenete nenapísal sympatickejšiu úlohu, pretože tu bol vážne skvelý. To isté zbytok castu, ale nemali prakticky, čo hrať. Žiadna vedľajšia postava tam nie je rozvinutá. A prirovnanie k Avatarom je za mňa adekvátne - skvele vyzerajúce sci-fi, ktoré je príbehom trestuhodné nenápadité (ale áno, minimálne prvý Avatar mal ten wow moment a skvelé tempo a nápadité akčné scény).
5-6/10
PS: To 4DX už nikdy viac
PPS: Ale som rád, že som podporil v rámci možností originálny sci-fi film (a nanešťastie aj to prekliate 4DX).
882013
Priateľka dlho chcela ísť (znovu!*:-*) na 4DX na nejaké scifi a ja som jej mesiace hypoval Stvoriteľa, tak aby som spojil jedno s druhým išli sme dnes na Stvoriteľa v 4DX *:D* alebo ako si priplatiť za lístok aby vás cielene kopali do sedadla *:-* V kine tak 15-20 ľudí. Ale k filmu. Premrhaný potenciál. V tom svete sa dalo rozprávať toľko lepších príbehov. Prečo si zvolili ten najotrepanejší neviem. Vyzerá to nádherne. Po vizuálnej stránke a hlavne dizajnovej perfektná práca. Ale všetko ďalej, od postáv po akýkoľvek "plot-twist" je zúfalo ohrané. Príbehovo to bolo neuveriteľné lenivé. Chcel by som ten film mať rád, ale nejde to. Ale súhlasím, že prvá polovica ma bavila nápadmi aj tempom, ale po prvej hodine to ide dole vodou. Herecky to Washington dal bez problémov a je mi ľúto, že mu Nolan v Tenete nenapísal sympatickejšiu úlohu, pretože tu bol vážne skvelý. To isté zbytok castu, ale nemali prakticky, čo hrať. Žiadna vedľajšia postava tam nie je rozvinutá. A prirovnanie k Avatarom je za mňa adekvátne - skvele vyzerajúce sci-fi, ktoré je príbehom trestuhodné nenápadité (ale áno, minimálne prvý Avatar mal ten wow moment a skvelé tempo a nápadité akčné scény). 5-6/10 PS: To 4DX už nikdy viac PPS: Ale som rád, že som podporil v rámci možností originálny sci-fi film (a nanešťastie aj to prekliate 4DX).
2 -1
patek vecer v kině 5 lidí..ouch..

jak se u filmu občas říká, že je na něm vidět kazdej dolar..tak tady je ten dolar videt dvakrát i třikrát, vizual nahulakanej neskutečně..Edwards se tam  s nikym nesere, má to koule..ten svět je krutej

jako bonus dítě co umí hrát.. ta malá prehrala mladyho Denzela

twoe bezte na to někdo
882012
patek vecer v kině 5 lidí..ouch.. jak se u filmu občas říká, že je na něm vidět kazdej dolar..tak tady je ten dolar videt dvakrát i třikrát, vizual nahulakanej neskutečně..Edwards se tam  s nikym nesere, má to koule..ten svět je krutej  jako bonus dítě co umí hrát.. ta malá prehrala mladyho Denzela twoe bezte na to někdo
6 0
reaguje na: (=LIFTY=)
Je to sice fakticky řečnická otázka, ale jen pro jistotu, samozřejmě že není:D. Jen nechápu co někteří tak přehnaně adorují na RO. Jinak já prostě jen nepochopil jak může někdo dávat výš RO než T2 a ne, není to jen o věku a kdy to koho zasáhlo. To bych daleko víc obhajoval T1, na kterým jsem byl v kině (T2 jsem v době premiery v kině neviděl) byl super. Ale vizuálně už zastaral. Stejně tak umím docenit např. filmy ze 30. či 40. let, se kterými jsem nevyrůstal. RO je fajn a dobře se na to kouká (1x v kině). Každej ať si myslí co chce. Ale není všechno jen (samozřejmě to vliv má) o tom s čím kdo vyrůstal a s čím ne. Snad mám i já právo se podivovat nebo musím se vším souhlasit?
881980
Je to sice fakticky řečnická otázka, ale jen pro jistotu, samozřejmě že není*:D*. Jen nechápu co někteří tak přehnaně adorují na RO. Jinak já prostě jen nepochopil jak může někdo dávat výš RO než T2 a ne, není to jen o věku a kdy to koho zasáhlo. To bych daleko víc obhajoval T1, na kterým jsem byl v kině (T2 jsem v době premiery v kině neviděl) byl super. Ale vizuálně už zastaral. Stejně tak umím docenit např. filmy ze 30. či 40. let, se kterými jsem nevyrůstal. RO je fajn a dobře se na to kouká (1x v kině). Každej ať si myslí co chce. Ale není všechno jen (samozřejmě to vliv má) o tom s čím kdo vyrůstal a s čím ne. Snad mám i já právo se podivovat nebo musím se vším souhlasit?
881834
3 0
reaguje na: do_Od
Fair enough;) RO je prostě imho přeceňovaný, to je pozadí mého příspěvku. A kvalitní filmy dokážu ocenit, i když jsem s nimi nevyrůstal;) Máš samozřejmě plné právo myslet si co chceš a hodnotít cokoliv jak to cítíš8).  Až se ti nebude líbit Kmotr, protože jsi s ním nevyrůstal, nechám tě Civalovi:D
881978
Fair enough*;)* RO je prostě imho přeceňovaný, to je pozadí mého příspěvku. A kvalitní filmy dokážu ocenit, i když jsem s nimi nevyrůstal*;)* Máš samozřejmě plné právo myslet si co chceš a hodnotít cokoliv jak to cítíš*8)*.  Až se ti nebude líbit Kmotr, protože jsi s ním nevyrůstal, nechám tě Civalovi*:D*
881832
4 -1

6/10

Vypadá to nádherně, celý ten svět mě nesmírně bavil a myšlenka mi přišla dost zajímavá. Baví mě i futuretro design technologií (i když úplně nechápu proč je něco retro a něco hi-tech). JDW hraje obstojně a hlavní hrdinka je úplně v pohodě dětský herec.
Největší problém je děj. Vypadá to, že scénář psal někdo, komu je patnáct a viděl nejzajímavější sci-fi za posledních 20 let a pokusil se na základě toho napsat sci-fi povídku. Klišé je tam tuna, nelogičností, taky není málo, ale vlastně mě to vůbec neiritovalo. Postavy říkají v podstatě to, co byste přesně čekali a dělají to co jste už viděli ve spoustě jiných filmů, ale nijak zásadně mi to nezkazilo dojmy z filmu. Vedlejší postavy přibývají a zase mizí někdy příliš rychle, ale pak se Edwards vytáhne s pěknou scénou nebo oku lahodícím záběrem a zase mu to odpustím.
Určitě to není nový Blade Runner, Duna nebo Terminátor. Spíš to má blíž k popcornovým jednohubkám jako Elysium, nebo Já, robot. Slušný fastfood, žádné pětichodové menu jako z Alcronu.
881916
Vypadá to nádherně, celý ten svět mě nesmírně bavil a myšlenka mi přišla dost zajímavá. Baví mě i futuretro design technologií (i když úplně nechápu proč je něco retro a něco hi-tech). JDW hraje obstojně a hlavní hrdinka je úplně v pohodě dětský herec.  Největší problém je děj. Vypadá to, že scénář psal někdo, komu je patnáct a viděl nejzajímavější sci-fi za posledních 20 let a pokusil se na základě toho napsat sci-fi povídku. Klišé je tam tuna, nelogičností, taky není málo, ale vlastně mě to vůbec neiritovalo. Postavy říkají v podstatě to, co byste přesně čekali a dělají to co jste už viděli ve spoustě jiných filmů, ale nijak zásadně mi to nezkazilo dojmy z filmu. Vedlejší postavy přibývají a zase mizí někdy příliš rychle, ale pak se Edwards vytáhne s pěknou scénou nebo oku lahodícím záběrem a zase mu to odpustím. Určitě to není nový Blade Runner, Duna nebo Terminátor. Spíš to má blíž k popcornovým jednohubkám jako Elysium, nebo Já, robot. Slušný fastfood, žádné pětichodové menu jako z Alcronu.
6/10
5 0
6/10

Videné v IMAX-e. IMAX zbytočný. Ten úvodný hype o jednom z naj sci-fi za X rokov sa neobhájil, viac-menej vôbec.

Nie je to zlé, ale pomerne schématické a nechytí nikdy úplne grády. V závere sa žmýkajú emócie na maximum, a na mňa to aj celkom fungovalo, ale ten Edwardsov klasicky trochu chladnejší štýl sa s tým bije a nezapadne to do seba tak epicky a mega ako si možno Edwards predstavoval a ako sa javí že tvorcovia naozaj veľmi chceli. Čo je bez debaty hlavne zodpovednosť režiséra, lebo tím mal viac než slušný na všetkých frontoch.

Keby som to mal k niečomu prirovnať, je to ako taký mix Chappie, Elysium a Rogue one, s trochou I, Robot/A. I./Terminátor a celkom dosť The Golden Child (stará zaprášenosť s Eddie Murphym z 80-tych rokov) alebo Logan (vzťah hlavný hrdina bručoun + malé dieťa).

Každopádne viem, že podobne ma na 1. pozretie sklamala aj Godzilla aj Rogue one a potom som obom filmom v čom-tom nejako prišiel viac na chuť pri opakovaných pozretiach (hlavne Rogue one). Čiže možno to bude niečo podobné aj teraz.

Na hit to veľmi nevidím.
881906
6/10 Videné v IMAX-e. IMAX zbytočný. Ten úvodný hype o jednom z naj sci-fi za X rokov sa neobhájil, viac-menej vôbec.  Nie je to zlé, ale pomerne schématické a nechytí nikdy úplne grády. V závere sa žmýkajú emócie na maximum, a na mňa to aj celkom fungovalo, ale ten Edwardsov klasicky trochu chladnejší štýl sa s tým bije a nezapadne to do seba tak epicky a mega ako si možno Edwards predstavoval a ako sa javí že tvorcovia naozaj veľmi chceli. Čo je bez debaty hlavne zodpovednosť režiséra, lebo tím mal viac než slušný na všetkých frontoch.  Keby som to mal k niečomu prirovnať, je to ako taký mix Chappie, Elysium a Rogue one, s trochou I, Robot/A. I./Terminátor a celkom dosť The Golden Child (stará zaprášenosť s Eddie Murphym z 80-tych rokov) alebo Logan (vzťah hlavný hrdina bručoun + malé dieťa).  Každopádne viem, že podobne ma na 1. pozretie sklamala aj Godzilla aj Rogue one a potom som obom filmom v čom-tom nejako prišiel viac na chuť pri opakovaných pozretiach (hlavne Rogue one). Čiže možno to bude niečo podobné aj teraz.  Na hit to veľmi nevidím.
3 -1
Scenár k tomuto filmu musela napísať ai ako experiment či si to ľudia všimnú. Nieže by som sa nudil, ale každých 10 minút som si neveriacky buchol po čele z toho ako to je divno pozliepané. Na to, že to malo dve hodiny, tak nič tam nedostalo dostatočný priestor aby som si k tomu vybudoval vzťah.
Vizuálne to bolo nádherné. Režisérovi nech dajú hotový scenár trebárs čo ja viem, k novému Star treku a budem prvý v rade. Ale keď uvidím jeho meno pod scenárom, ten film nechcem nikdy vidieť.
881897
Scenár k tomuto filmu musela napísať ai ako experiment či si to ľudia všimnú. Nieže by som sa nudil, ale každých 10 minút som si neveriacky buchol po čele z toho ako to je divno pozliepané. Na to, že to malo dve hodiny, tak nič tam nedostalo dostatočný priestor aby som si k tomu vybudoval vzťah.  Vizuálne to bolo nádherné. Režisérovi nech dajú hotový scenár trebárs čo ja viem, k novému Star treku a budem prvý v rade. Ale keď uvidím jeho meno pod scenárom, ten film nechcem nikdy vidieť.
1 0
reaguje na: pytlik
Jsem rád, že mezi ně nepatřím:D T2 je pro mě 10/10 film a první dva Vetřelce taky miluju
881888
Jsem rád, že mezi ně nepatřím*:D* T2 je pro mě 10/10 film a první dva Vetřelce taky miluju
881835
1 0
reaguje na: (=LIFTY=)
ďakujem. :+
881867
ďakujem. *:+*
881834
2 0
reaguje na: (=LIFTY=)
Přesně :D A co teprve až někomu dojde, že většina dvacátníků tyhle naše klasiky ani neviděla :)):)):))
881835
Přesně *:D* A co teprve až někomu dojde, že většina dvacátníků tyhle naše klasiky ani neviděla *:))**:))**:))*
881834
10 0
reagují: holub109
reaguje na: Stranger777
On je nějaký univerzální názor, podle kterého se musí každý řídit? První díl Star Wars jsem prospal. Nezasahlo mě to ve správném věku a dnes to dohánět už prostě nejde. Kor když je ten dej provareny na každé druhé internetové stránce a v každé parodii. Pak se u scény "Luku, jsem tvůj otec" akorát uchechtnu.
Neexistuje film, který by měl každý za 10/10. Ani Shawshank.
881834
On je nějaký univerzální názor, podle kterého se musí každý řídit? První díl Star Wars jsem prospal. Nezasahlo mě to ve správném věku a dnes to dohánět už prostě nejde. Kor když je ten dej provareny na každé druhé internetové stránce a v každé parodii. Pak se u scény "Luku, jsem tvůj otec" akorát uchechtnu. Neexistuje film, který by měl každý za 10/10. Ani Shawshank.
881831
14 -1
reaguje na: Stranger777
No, já prostě nebudu mít nikdy totožné názory na mainstream případně filmy, se kterými jsem nevyrůstal. K Arniemu nemám žádnou větší citovou vazbu. Beru, že je ten film zásadní a že na něm Cameron neudělal nic moc špatně, ale jednoduše to není můj cup of tea, takže mu nebudu dávat 10 jen proto, aby lidi na internetu byli happy. Asi je na čase se s tím smířit. :)
881832
No, já prostě nebudu mít nikdy totožné názory na mainstream případně filmy, se kterými jsem nevyrůstal. K Arniemu nemám žádnou větší citovou vazbu. Beru, že je ten film zásadní a že na něm Cameron neudělal nic moc špatně, ale jednoduše to není můj cup of tea, takže mu nebudu dávat 10 jen proto, aby lidi na internetu byli happy. Asi je na čase se s tím smířit. *:)*
881831
15 -1
reagují: Stranger777