Diskuze k článku Želvy Ninja: Mutantí chaos: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek

6/10

Animovaný Spidey, nehledě na konkrétní díl, hraje ve všech aspektech (jak po umělecké stránce, tak na úrovni technického zpracování) samozřejmě úplně jinou ligu, ale s ohledem na to, že se tady pracuje s nižším rozpočtem, ale především se cílí, oproti všestranné pavoučí konkurenci, prakticky výhradně na mladší publikum, dokázal Rogen a spol. uhrát se svým dorosteneckým týmem mutantů solidní výsledek.

Všechny pro značku zažité motivy typu coming of age linky, infantilního humoru, tématu rodiny, spousty referencí na celé univerzum a příjemné feel good atmosféry fungují bez problému. Titulní želví čtveřice je fajn a Ice Cube v záporácké poloze odvádí dobrou práci, nicméně všem jednoznačně kraluje Chan, díky kterému je krysa zdaleka nejlepší postavou v celém filmu, přestože jde o vedlejší komickou postavičku. Škoda jen, že oblíbená dvojka prasete s nosorožcem, alias Cena s Rogenem, ve filmu nedostanou tolik prostoru, jaký by si zasloužili. Film nepostrádá vtip (zejména všechny Chanovy mentorské lekce), na nějaké stylové scény (ideálně ve slow-mo:D) také dojde a OST se párkrát hezky předvede (divoká honička za doprovodu nejmenovaného legendárního coveru je top:)).

Na druhou stranu, navzdory nepříliš vydatné stopáži, na akci ve filmu příliš často nedojde a jednotlivé bitky stran choreografie nepřinášejí nic objevného (včetně samotného "kaiju" finále), tvůrci znovu překopali origin některých postav (takže ve dvojce žádná osobní linka s vy-víte-kým nejspíše nebude) a očividná snaha svézt se, specifickou stylizací animace, na stejné vlně jako bezkonkurenční pavouk tady opakovaně naráží na své limity (hned v několika konkrétních scénách působí animace podivně nedotaženě až odbytě).
881352
Animovaný Spidey, nehledě na konkrétní díl, hraje ve všech aspektech (jak po umělecké stránce, tak na úrovni technického zpracování) samozřejmě úplně jinou ligu, ale s ohledem na to, že se tady pracuje s nižším rozpočtem, ale především se cílí, oproti všestranné pavoučí konkurenci, prakticky výhradně na mladší publikum, dokázal Rogen a spol. uhrát se svým dorosteneckým týmem mutantů solidní výsledek.     Všechny pro značku zažité motivy typu coming of age linky, infantilního humoru, tématu rodiny, spousty referencí na celé univerzum a příjemné feel good atmosféry fungují bez problému. Titulní želví čtveřice je fajn a Ice Cube v záporácké poloze odvádí dobrou práci, nicméně všem jednoznačně kraluje Chan, díky kterému je krysa zdaleka nejlepší postavou v celém filmu, přestože jde o vedlejší komickou postavičku. Škoda jen, že oblíbená dvojka prasete s nosorožcem, alias Cena s Rogenem, ve filmu nedostanou tolik prostoru, jaký by si zasloužili. Film nepostrádá vtip (zejména všechny Chanovy mentorské lekce), na nějaké stylové scény (ideálně ve slow-mo*:D*) také dojde a OST se párkrát hezky předvede (divoká honička za doprovodu nejmenovaného legendárního coveru je top*:)*).   Na druhou stranu, navzdory nepříliš vydatné stopáži, na akci ve filmu příliš často nedojde a jednotlivé bitky stran choreografie nepřinášejí nic objevného (včetně samotného [spoiler]"kaiju"[/spoiler] finále), tvůrci znovu překopali origin některých postav (takže ve dvojce žádná [spoiler]osobní linka s vy-víte-kým[/spoiler] nejspíše nebude) a očividná snaha svézt se, specifickou stylizací animace, na stejné vlně jako bezkonkurenční pavouk tady opakovaně naráží na své limity (hned v několika konkrétních scénách působí animace podivně nedotaženě až odbytě).
6/10
0 0
Nejvíc mě opravdu mrzí ta absence původního znění, které mohlo můj výsledný dojem určitě pozitivně ovlivnit. Takhle jsem si užil v kině maximálně animaci, kterou už tak dokázali tvůrci využít efektivně v jiných filmech. (Krom spider-verse třeba i Mittchels) +teda nevím, jestli to bylo kinem či synchronizací audia s dabingem, ale promítání jsme měli fakt hodně potichu a v poloprázdném kině jsem i přes soundtrack občas slyšel šeptající rodiny s dětmi.
876464
1 0
Je to fajn. Akce je super, soundtrack mě bavil, nějaké vtípky se povedly, ale nechápu proč překopali celý origin Třísky a želv. Cítím tam potenciál do budoucna, ale chtělo by to trochu dospělejší přístup, jak nám Spider-Verse. 6/10
876264
1 -1

Proboha proč?

Byl jsem názoru, že horší obsazení jak Triss ve Witcherovi už být nemůže, pak jí levou zadní trumfnula Ariel, ale to co udělali s April? Úplně jiná liga.. Mám pocit, že Hollywood vyloženě nesnáší zrzky a docela by mě zajímalo proč? Příští na řadě je Lucy Gray, ale tam alespoň ani ta předloha za moc nestála..
876258
Proboha proč?
1 -2
reaguje na: David92
o tom 3. se ve slušné společnosti nemluví ;)
876217
876204
1 0
reaguje na: notch
Víš že ty filmy jsou 3 ? :D
876204
Víš že ty filmy jsou 3 ? *:D*
876153
1 0
reagují: notch
reaguje na: machy
V Americe uz to dela slusna cisla a melo to (oproti disneyovkam treba) jeste rozumnej rozpocet. Provar to rozhodne nebude.
876200
876197
1 0

100% souhlas

Do_oD musím s tebou jenom souhlasit… dneska jsme s kámošem šli do kina a ten dabing je katastrofální.. tyhle překlady se už nedělaj… a doprdele, kdo chce být oblíbenej jako Dyk????.. kdo to daboval by zasloužil přes hubu…

jinak je to fajn animák, akce dobrá, sountrack taky povedenej.. škoda jen, že to nešlo do nějaké větší hloubky… Želvy bohužel budou trpět srovnáváním s nejlepší filmem roku (ano, mluvím o Spideym), což úplně není fér.. ale oba filmy hrajou jinou ligu.. 6/10 (ale nebudu nalhávat, tahá to i nostalgie)

jinak předpovídám obrovskej kasovní provar.. v kině nás bylo asi 12 …
876197
Do_oD musím s tebou jenom souhlasit… dneska jsme s kámošem šli do kina a ten dabing je katastrofální.. tyhle překlady se už nedělaj… a doprdele, kdo chce být oblíbenej jako Dyk????.. kdo to daboval by zasloužil přes hubu…  jinak je to fajn animák, akce dobrá, sountrack taky povedenej.. škoda jen, že to nešlo do nějaké větší hloubky… Želvy bohužel budou trpět srovnáváním s nejlepší filmem roku (ano, mluvím o Spideym), což úplně není fér.. ale oba filmy hrajou jinou ligu.. 6/10 (ale nebudu nalhávat, tahá to i nostalgie) jinak předpovídám obrovskej kasovní provar.. v kině nás bylo asi 12 …
100% souhlas
2 -2
reagují: TedGeorge
Jako přemýšlím, jestli se dá vůbec po shlédnutí s dabingem napsat objektivní recenze, protože tady to zní fakt katastrofálně a může to ten zážitek dost ovlivnit. Já bych na to šel rád, ale když to všude dávaj jen s dabingem tak  budu muset počkat na doma... Chápu, že u filmů pro děti to s titulkama dávat nebudou, ale zrovna na tohle by podle mě chodili i starší
876188
4 -1
Upřímně jsem na to zvědavej... TMNT mam rád, teď jsem zase "sjel" oba devadesátkový filmy a pořád mě to bavilo... ale z posledních let a
adaptací prostě nic nepřekonalo Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles který jsem viděl už asi 5x...
876153
Upřímně jsem na to zvědavej... TMNT mam rád, teď jsem zase "sjel" oba devadesátkový filmy a pořád mě to bavilo... ale z posledních let a adaptací prostě nic nepřekonalo Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles který jsem viděl už asi 5x...
1 0
reagují: David92
No a je tam alespoň keř, který vypadá jako Halina Pawlowská? :D
876093
No a je tam alespoň keř, který vypadá jako Halina Pawlowská? *:D*
6 0
ad počeštělé poplulturní odkazy – přitom v titulkovacích směrnicích minimálně Netflixu, Disneyho a WB (a předpokládám, že to platí i všude jinde) je to počešťováni zaplaťpánbu zakázané.
876090
4 -2

†††

"V jeden moment si například jedna z postav postěžuje, že není tak oblíbená jako Vojta Dyk, jindy se zase odkazuje na Vondráčkovou nebo Pohlreicha..." - proč? PROČ? Ono se tohle ještě pořád dělá? To bylo těžce cringe už v '90 natož teď, kdy se úroveň angličtiny mezi obyčejným plebsem zvedla a mezi puberťáky je zcela běžná... Tvl to je fakt peklo.
876089
[i]"V jeden moment si například jedna z postav postěžuje, že není tak oblíbená jako Vojta Dyk, jindy se zase odkazuje na Vondráčkovou nebo Pohlreicha..." - [/i]proč? PROČ? Ono se tohle ještě pořád dělá? To bylo těžce cringe už v '90 natož teď, kdy se úroveň angličtiny mezi obyčejným plebsem zvedla a mezi puberťáky je zcela běžná... Tvl to je fakt peklo.
†††
6 -3