Diskuze k článku Snafu: V háji jako obvykle: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek

5/10

Východ se potkává se Západem (takže se logicky sejdou někde uprostřed, tj. na Blízkém východě:D), mládí se stářím, velký pes s malým, hrubá síla s mrštností, rychle nastupující akční hvězda s pomalu odcházející (zatím se Cena ještě nedopracoval v podobných týmovkách na první místo v úvodních titulcích, ale má k tomu slibně nakročeno) a nadšení tvůrců s nedostatkem financí a tak trochu i talentu. Na každé případné pozitivum tady totiž připadá nějaké to negativum.

Režisér si sem tam dovolí nějakou frajeřinku s kamerou, ale v nejedné scéně to působí dost samoúčelně. Samotný příběh je přímočarý a i díky tomu se stopáž zastavila na rozumné hodnotě, ale film trpí pomalým rozjezdem. Atmosféra pouštním prostředím a buginami připomene Mad Maxe, ale takových scén je ve filmu jen pár. Akce je na slušné úrovni a je fajn, že oba borci dostanou šanci předvést pár triků ze své královské disciplíny (kopání a skákání Chanovi pořád ještě jde, byť jeho prostocviky už logicky nejsou tak rychlé a energické jako dříve), ale až příliš často musí v ději přenechat místo nudnému kecání a dojemným rodinným historkám. Stran dělání humoru nezůstává Cena za Chanem pozadu, ale jak ukazují bloopers v závěrečných titulcích, na pilu se mohlo přitlačit mnohem více. Asbækovi sedí záporácká škatulka jako ulita, ale jako obvykle je zase odsouzen do role panáka, jehož hlavním úkolem je tvářit se zavile a vrhat zlé pohledy. A tak by se dalo ještě pokračovat. Celkově neškodná akční buddy komedie, která sice neurazí, ale ani nenadchne.
877046
Východ se potkává se Západem (takže se logicky sejdou někde uprostřed, tj. na Blízkém východě*:D*), mládí se stářím, velký pes s malým, hrubá síla s mrštností, rychle nastupující akční hvězda s pomalu odcházející (zatím se Cena ještě nedopracoval v podobných týmovkách na první místo v úvodních titulcích, ale má k tomu slibně nakročeno) a nadšení tvůrců s nedostatkem financí a tak trochu i talentu. Na každé případné pozitivum tady totiž připadá nějaké to negativum.   Režisér si sem tam dovolí nějakou frajeřinku s kamerou, ale v nejedné scéně to působí dost samoúčelně. Samotný příběh je přímočarý a i díky tomu se stopáž zastavila na rozumné hodnotě, ale film trpí pomalým rozjezdem. Atmosféra pouštním prostředím a buginami připomene Mad Maxe, ale takových scén je ve filmu jen pár. Akce je na slušné úrovni a je fajn, že oba borci dostanou šanci předvést pár triků ze své královské disciplíny (kopání a skákání Chanovi pořád ještě jde, byť jeho prostocviky už logicky nejsou tak rychlé a energické jako dříve), ale až příliš často musí v ději přenechat místo nudnému kecání a dojemným rodinným historkám. Stran dělání humoru nezůstává Cena za Chanem pozadu, ale jak ukazují bloopers v závěrečných titulcích, na pilu se mohlo přitlačit mnohem více. Asbækovi sedí záporácká škatulka jako ulita, ale jako obvykle je zase odsouzen do role panáka, jehož hlavním úkolem je tvářit se zavile a vrhat zlé pohledy. A tak by se dalo ještě pokračovat. Celkově neškodná akční buddy komedie, která sice neurazí, ale ani nenadchne.
5/10
0 0
Nechápu tak nízké hodnocení filmu s tolika tankery a nechápu, proč v diskuzi pod tímto článkem zmizely všechny příspěvky.
876098
1 0

...

Tvl naprostá příšernost s hnusným CGI, kery jsem dlouho neviděl. :+
876018
Tvl naprostá příšernost s hnusným CGI, kery jsem dlouho neviděl. *:+*
...
1 0
Tohle je prostě film, který si pustím odpoledne nebo večer na zábavu s popkornem a užiji si tu akci a občas i tu srandu. Já se bavil - do kina bych na to nešel, ale na domácí promítání to bylo povedené. 7/10*
875990
1 -2