Diskuze k článku Insidious: Červené dveře: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

4/10

Slovy klasika "Ano, mohli jsme pro vás natočit slušný sequel známé hororové série. A k tomu zábavný. Jenomže my jsme řekli ne." A jak řekli, tak také udělali:(.

Jestli po vynikající jedničce a dvojce stálo za to se k téhle sérii znovu vrátit navzdory zřetelnému poklesu kvalitativní úrovně u dalších dílů, tak to bylo kvůli očekávanému návratu sympatické herecké dvojice Wilson a Byrne. Jak to dopadlo? Byrne je odsouzena do pozice vedlejší postavy s minimem prostoru, stejně tak Wilson je po většinu stopáže odklizen na vedlejší kolej (což mu možná s ohledem na režisérské povinnosti vyhovovalo, ale na výsledku se to pozitivním způsobem jak před, tak zejména za kamerou bohužel nepodepsalo) a to jen proto, aby divák musel přetrpět celou historku s do té doby vedlejší postavou, která tady prostřednictvím matného Simpkinse jasně dokazuje, že vedlejší postavou měla zůstat i nadále.

Tahle série je sice od samotného začátku založena hlavně na důmyslných lekačkách, ale kromě toho předchozí díly (především jednička a dvojka) dokázaly nabídnout i hutnou atmosféru a postupně budované napětí až do nervy drásajícího, nebo v pozdějších dílech alespoň uspokojivého, finále. Jak to dopadlo? Atmosféra prakticky nikde, jakékoliv napětí není na pořadu dne, strach si vzal dovolenou a samotné finále slabé jako už dlouho ne. Zbyly jen rutinní lekačky těžící z obvyklého loudness war faktoru a to je vše. Dílo zkázy dokonává zbytečně dlouhá expozice (vždyť je to pátý díl proboha, všichni vědí o co tady jde a kam to povede, přesto se něco začne dít až po půl hodině děje). Scénář tentokrát nedodal Whannell a na filmu je to zkrátka znát. Potěší snad jen pomrknutí na fanoušky v podobě oblíbené trojice Shaye, Whannell a Sampson, což je zatraceně málo. V rámci série dosud nejslabší díl:-.
876453
Slovy klasika "Ano, mohli jsme pro vás natočit slušný sequel známé hororové série. A k tomu zábavný. Jenomže my jsme řekli ne." A jak řekli, tak také udělali*:(*. Jestli po vynikající jedničce a dvojce stálo za to se k téhle sérii znovu vrátit navzdory zřetelnému poklesu kvalitativní úrovně u dalších dílů, tak to bylo kvůli očekávanému návratu sympatické herecké dvojice Wilson a Byrne. Jak to dopadlo? Byrne je odsouzena do pozice [spoiler]vedlejší postavy s minimem prostoru[/spoiler], stejně tak Wilson je po většinu stopáže [spoiler]odklizen na vedlejší kolej[/spoiler] [spoiler](což mu možná s ohledem na režisérské povinnosti vyhovovalo, ale na výsledku se to pozitivním způsobem jak před, tak zejména za kamerou bohužel nepodepsalo)[/spoiler] a to jen proto, aby divák musel přetrpět celou historku s do té doby vedlejší postavou, která tady prostřednictvím matného Simpkinse jasně dokazuje, že vedlejší postavou měla zůstat i nadále.   Tahle série je sice od samotného začátku založena hlavně na důmyslných lekačkách, ale kromě toho předchozí díly (především jednička a dvojka) dokázaly nabídnout i hutnou atmosféru a postupně budované napětí až do nervy drásajícího, nebo v pozdějších dílech alespoň uspokojivého, finále. Jak to dopadlo? Atmosféra prakticky nikde, jakékoliv napětí není na pořadu dne, strach si vzal dovolenou a samotné finále slabé jako už dlouho ne. Zbyly jen rutinní lekačky těžící z obvyklého loudness war faktoru a to je vše. Dílo zkázy dokonává zbytečně dlouhá expozice (vždyť je to pátý díl proboha, všichni vědí o co tady jde a kam to povede, přesto se něco začne dít [spoiler]až po půl hodině děje[/spoiler]). Scénář tentokrát nedodal Whannell a na filmu je to zkrátka znát. Potěší snad jen pomrknutí na fanoušky v podobě oblíbené trojice Shaye, Whannell a Sampson, což je zatraceně málo. V rámci série dosud nejslabší díl*:-*.
4/10
0 0
reaguje na: Ash_Black
Pravda, to bylo v jedničce, kdy mu poprvé vlezli do toho světa, kde si brousil drápy a hrála tam ta creepy písnička :)
873495
Pravda, to bylo v jedničce, kdy mu poprvé vlezli do toho světa, kde si brousil drápy a hrála tam ta creepy písnička *:)*
873461
2 0
reaguje na: esmo
V dvojce převážně řeší „nevěstu v černém“, v těch dalších dílech pan Maul vždycky jen zařve v jednom záběru na konci. Ale jestli jsi trpěl u čtyřky, tady budeš ještě víc. Vesměs je to tak jako u Conjuringu nebo SAWu - nejlepší jsou prostě ty díly od Wana.
873461
873456
1 0