Diskuze k článku Vyproštění 2: Recenze

Určitě lepší než jednička. Asi taky, že ten osobní příběh mě tady bavil víc a dodal tomu trochu něco jiného (byť to pořád není nijak objevné ani originální, Hemsworth není herecké dřevo, tak to umí prodat). Ten kluk tady byl ale trochu na pěst. A překvapuje mě, že se dost a často nezmiňuje Golshifteh Farahani. Ta holka umí ty rány taky dávat (a dostávat)
872978
0 0
Najlepší akčný film všetkých čias :D link
871795
Najlepší akčný film všetkých čias *:D* https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/347607436_837023344453167_2516018915686814073_n.jpg?stp=dst-jpg_p843x403&_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=TWw-FeLwuVYAX_3TozN&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfDHTlMbRc6YsvU9nGDkMIGXtbuutWtA4wxT-O0peRsfbA&oe=649EA5B1
2 0

8/10

Lepší než nudnej Wick 4.
871791
Lepší než nudnej Wick 4.
8/10
1 -4
reaguje na: Ravenous
Trial of the Chicago 7 Jsem zapomněl, to byl taky hodně fajnový počin.. ale ty akční filmy jim moc nejdou… myslím, že se všichni shodneme, že když přimhouříme oči, tak občas vytvoří nějaký, co je 6/10… a tohle je minimálně o 2 stupně lepší než zbytek..
871789
871730
1 -1
reaguje na: machy
naj Netflix veci sú Marriage Story a Trial of the Chicago 7. To sú 9-10/10 záležitosti.

Tento rok majú ešte v zálohe Maestro od Coopera a Havoc od Evansa, najmä pri druhom menovanom čakám kvalitatívnu špičku a čokoľvek nižšie ma sklame.
871730
naj Netflix veci sú Marriage Story a Trial of the Chicago 7. To sú 9-10/10 záležitosti.  Tento rok majú ešte v zálohe Maestro od Coopera a Havoc od Evansa, najmä pri druhom menovanom čakám kvalitatívnu špičku a čokoľvek nižšie ma sklame.
871716
1 -1
reagují: machy
reaguje na: Ravenhorn
docela by mě zajímalo, jaký jiný Netflix film by to podle tebe mohl letos překonat? a jaký jiný film to na Netflixu vůbec kdy překonal? upřímně jsem se toho strašně bál, jednička byla fajn, ale všichni víme, jak vypadal The Gray Man.. s tak trojnásobným rozpočtem oproti tomuhle... a jestli tu někdo nadává na efekty a vizuál... oproti The Grey Man, který byl doslova k zblití tohle byla lahoda pro oči...
P.S. jediný Netflix film, který mě napadl a si zaslouží 7-8/10, tak byl Sandlerův Hustle
871716
docela by mě zajímalo, jaký jiný Netflix film by to podle tebe mohl letos překonat? a jaký jiný film to na Netflixu vůbec kdy překonal? upřímně jsem se toho strašně bál, jednička byla fajn, ale všichni víme, jak vypadal The Gray Man.. s tak trojnásobným rozpočtem oproti tomuhle... a jestli tu někdo nadává na efekty a vizuál... oproti The Grey Man, který byl doslova k zblití tohle byla lahoda pro oči...  P.S. jediný Netflix film, který mě napadl a si zaslouží 7-8/10, tak byl Sandlerův Hustle
870744
0 0
reagují: Ravenous

7/10

Poučku "to nejlepší na konec" bohužel Hargrave stále nemá ve slovníku a dramaturgicky jde dvojka ve šlépějích jedničky, tj. největší highlight filmu je opět vynikající "jednozáběrovka" někdy uprostřed děje, přičemž nepsaná pravidla sequelů hovoří jasně, takže tentokrát je to mnohem delší rozmáchlejší, komplexnější (počtem postav, lokací i techniky) a celkově preciznější než minule (level Raidu nebo Wicka sice stále ještě není na pořadu dne, ale oproti jedničce je Hargrave zase Evansovi a Stahelskimu o něco blíže), zatímco zbytek filmu znovu nestojí moc za řeč jak stran dialogových, tak do jisté míry i ostatních akčních scén (až na konkrétní momenty).

Tak nějak jsem po jedničce předpokládal, že pitvání aktuálního psychologického rozpoložení hlavní postavy máme úspěšně za sebou, trauma ze smrti syna bylo záchranou kluka zdárně vyléčeno a ve dvojce nás čeká jen třeskutá akce, větší měřítko, trocha nenáročného humoru a zase třeskutá akce. A ono kupodivu ne:D. Minule to fungovalo tak akorát, aby hlavní postava nebyla ve filmu jen jednorozměrná figurka a měla nějaký základní příběhový oblouk (vina - nový smysl života - vykoupení). Dvojka tohle schéma kdoví proč znovu opakuje a dokonce ještě prohlubuje, přestože k tématu už nemá co říct. Takový Wick přemítáním o manželce v každém dalším díle stráví zhruba tak minutu.

Takže kromě povinné a zbytečně zdlouhavé expozice a zhruba půl hodiny non-stop špičkového řemesla na poli akce, choreografie, práce kaskadérů, kamery a střihu, je ve filmu už jen čtvrt hodina místy slušné a místy skvělé akce a nezvykle krátká a komorní finálová bitka a mezi tím opět spousta nezajímavé mnohaminutové dialogové vaty, plná psychologických keců, vysvětlování traumat a utužování vzájemných vztahů (proč proboha?) a na konci pak na férovku otevřená vrata ke trojce (ve které se snad tlachání omezí na minimum a půjde se rovnou na věc).

Celkově je akce lepší ve dvojce (především díky jednozáběrovce), výplňové dialogové scény a vedlejší postavy zase v jedničce (někdo jako Hooda tady citelně chybí), Hemsworth je ve fyzické i herecké formě, navýšený rozpočet je na filmu naštěstí poznat a míra digibordelu nepřesahuje únosnou mez, takže pokroku oproti originálu bylo dosaženo, ale jak jsem psal už v případě jedničky - chtělo by to vyhodit zbytečný psychologický/vztahový balast a soustředit se pouze na pseudo real time akci. Teprve pak z toho může být novodobá žánrová klasika (jako v případě Raidu nebo Wicka).
871517
Poučku "to nejlepší na konec" bohužel Hargrave stále nemá ve slovníku a dramaturgicky jde dvojka ve šlépějích jedničky, tj. největší highlight filmu je opět vynikající "jednozáběrovka" někdy uprostřed děje, přičemž nepsaná pravidla sequelů hovoří jasně, takže tentokrát je to mnohem delší rozmáchlejší, komplexnější (počtem postav, lokací i techniky) a celkově preciznější než minule (level Raidu nebo Wicka sice stále ještě není na pořadu dne, ale oproti jedničce je Hargrave zase Evansovi a Stahelskimu o něco blíže), zatímco zbytek filmu znovu nestojí moc za řeč jak stran dialogových, tak do jisté míry i ostatních akčních scén (až na konkrétní momenty).   Tak nějak jsem po jedničce předpokládal, že pitvání aktuálního psychologického rozpoložení hlavní postavy máme úspěšně za sebou, trauma ze smrti syna bylo záchranou kluka zdárně vyléčeno a ve dvojce nás čeká jen třeskutá akce, větší měřítko, trocha nenáročného humoru a zase třeskutá akce. A ono kupodivu ne*:D*. Minule to fungovalo tak akorát, aby hlavní postava nebyla ve filmu jen jednorozměrná figurka a měla nějaký základní příběhový oblouk (vina - nový smysl života - vykoupení). Dvojka tohle schéma kdoví proč znovu opakuje a dokonce ještě prohlubuje, přestože k tématu už nemá co říct. Takový Wick přemítáním o manželce v každém dalším díle stráví zhruba tak minutu.    Takže kromě povinné a zbytečně zdlouhavé expozice a zhruba půl hodiny non-stop špičkového řemesla na poli akce, choreografie, práce kaskadérů, kamery a střihu, je ve filmu už jen čtvrt hodina místy slušné a místy skvělé akce a [spoiler]nezvykle krátká a komorní[/spoiler] finálová bitka a mezi tím opět spousta nezajímavé mnohaminutové dialogové vaty, plná psychologických keců, vysvětlování traumat a utužování vzájemných vztahů (proč proboha?) a na konci pak na férovku otevřená vrata ke trojce (ve které se snad tlachání omezí na minimum a půjde se rovnou na věc).   Celkově je akce lepší ve dvojce (především díky jednozáběrovce), výplňové dialogové scény a vedlejší postavy zase v jedničce (někdo jako Hooda tady citelně chybí), Hemsworth je ve fyzické i herecké formě, navýšený rozpočet je na filmu naštěstí poznat a míra digibordelu nepřesahuje únosnou mez, takže pokroku oproti originálu bylo dosaženo, ale jak jsem psal už v případě jedničky - chtělo by to vyhodit zbytečný psychologický/vztahový balast a soustředit se pouze na pseudo real time akci. Teprve pak z toho může být novodobá žánrová klasika (jako v případě Raidu nebo Wicka).
7/10
2 -2
Recenze na moviezone zacinaji bejt uz docela mimo. Max 6/10
871400
1 0
Akční scény dobrý, bavilo, nicméně dlouuuuhý úvod plný klišé (tréninková koláž nesahá ani po kotníky ani prvnímu Rockymu), a ta výplň mezi akčními scénami je poměrně nuda, hlavně flasbacky. 8)
871171
Akční scény dobrý, bavilo, nicméně dlouuuuhý úvod plný klišé (tréninková koláž nesahá ani po kotníky ani prvnímu Rockymu), a ta výplň mezi akčními scénami je poměrně nuda, hlavně flasbacky. *8)*
0 0
Tak toto? Šup jsem s trojkou. Libůstka. Za mě 9/10 jak víno. Hemsworth je za mě novej akční hrdina. Bejt mi zase 15, tak mám na zdi jeho plakát, jako kdysi s Arnoldem.
870799
8 -9

6/10

Dobrý to bylo.
870792
Dobrý to bylo.
6/10
6 -1
reaguje na: mates44
A Joe Russo se v Praze párkrát otočil a taky odtočil sám pár scén, když Hargrave lehl s covidem.
870779
870777
0 0
reaguje na: AndyKaufman
Tak psal to Joe Russo a jednička je založená na komiksu, na kterým se podíleli, tady asi produkční dohled povolil vzhledem k tomu, že chystaj asi 6 projektů najednou, ale jinak je to taky dost jejich série.
870777
870776
0 0
reagují: mimomisu
Jak moc v tom byli zapojeni Rusoovci? Protože je to dost možná "jejich" nejlepší film ever. A je fascinující, že tu funguje všechno co jinde v jejich projektech ne.
870776
0 -3
reagují: mates44

6/10

Jednoduchý akčňák, kde sa to prakticky nonstop řeže. Desať minút rečí na začiatku, hodinová akčná scéna, desať minút kecania v strede filmu, pol hodinová akčná scéna, koniec. Sama o sebe by táto jednoduchá štruktúra v podobnom type filmu nevadila, keďže tu ide len o tú akciu, než o ten banálny príbeh, keby ... keby to celé malo aspoň trochu napätia. Ale počas celého filmu sa nie je možné báť ani o jednu postavu, ani o to ako to celé dopadne. Je to len dvojhodinový sled síce skvele natočených, ale pomerne bezduchých akčných scén, ktoré v druhej polovici tiež začnú pokulhávať. Úvodná hodina s dlhou, non-stop akčnou scénou akoby natočenou na jeden záber vo väzení a následne vlaku to celé výborne nakopne, len aby sa zvyšok filmu pretavil do pomerne rutinného, generického akčňáku bez akejkoľvek odvahy uhnúť čoby len na sekundu akokoľvek odvážnejším smerom. Úprimne, jednotka mi v tomto, minimálne kvôli svojmu záveru (ktorý dvojka logicky ihneď neguje), bola o niečo sympatickejšia. Pokračovanie je bez problémov usledovanteľný akčňák, ale konkurencia je v dnešnej dobe fakt trochu inde.
870775
Jednoduchý akčňák, kde sa to prakticky nonstop [i]řeže[/i]. Desať minút rečí na začiatku, hodinová akčná scéna, desať minút kecania v strede filmu, pol hodinová akčná scéna, koniec. Sama o sebe by táto jednoduchá štruktúra v podobnom type filmu nevadila, keďže tu ide len o tú akciu, než o ten banálny príbeh, keby ... keby to celé malo aspoň trochu napätia. Ale počas celého filmu sa nie je možné báť ani o jednu postavu, ani o to ako to celé dopadne. Je to len dvojhodinový sled síce skvele natočených, ale pomerne bezduchých akčných scén, ktoré v druhej polovici tiež začnú pokulhávať. Úvodná hodina s dlhou, non-stop akčnou scénou akoby natočenou na jeden záber vo väzení a následne vlaku to celé výborne nakopne, len aby sa zvyšok filmu pretavil do pomerne rutinného, generického akčňáku bez akejkoľvek odvahy uhnúť čoby len na sekundu akokoľvek odvážnejším smerom. Úprimne, jednotka mi v tomto, minimálne kvôli svojmu záveru (ktorý dvojka logicky ihneď neguje), bola o niečo sympatickejšia. Pokračovanie je bez problémov usledovanteľný akčňák, ale [url=https://www.csfd.cz/film/758862-john-wick-kapitola-4/]konkurencia[/url] je v dnešnej dobe fakt trochu inde.
6/10
9 -1
takhle má vypadat akční jízda. Super film.
Hemsworth je dokonalej akční hrdina. 8):+:+:+
870774
takhle má vypadat akční jízda. Super film. Hemsworth je dokonalej akční hrdina. *8)**:+**:+**:+*
5 0
já jsem standardně ještě neviděl první díl, přesto se těším na Hladův koment. tady se s imfem asi hodně rozcházejí.....
870773
2 0
Podle mě je dvojka lepší než jednička. Bavil jsem se opravdu slušně. Akce nemá chybu a Chris Hemsworth se do své role skvěle hodí. Občas slabší CGI se dá v pohodě odpustit. Pokud do dvou let přijde trojka rozhodně si ji nenechám ujít.

Moje hodnocení: 8/10
870770
Podle mě je dvojka lepší než jednička. Bavil jsem se opravdu slušně. Akce nemá chybu a Chris Hemsworth se do své role skvěle hodí. Občas slabší CGI se dá v pohodě odpustit. Pokud do dvou let přijde trojka rozhodně si ji nenechám ujít.  Moje hodnocení: 8/10
6 -1
Oplatí sa mi to pozrieť, ak som pri jednotke zaspával? Je to lepšie?
870759