Diskuze k článku Krev a zlato: Recenze

příspěvky 1 - 9 Napsat příspěvek

6/10

Potenciál & promarnění. Nacisti (obzvláště jejich "oblíbená" podskupina s dvěma blesky na klopě), ukryté zlato a partička soupeřících postav, která v průběhu děje řeší zejména to, jak zbohatnout, odklidit z cesty konkurenci (protože na charitu se tady nehraje) a při tom všem nepadnout za vlast, jsou taková příběhová tutovka, pokud chce někdo natočit zábavnou, stylovou a ideálně drsnou podívanou z doby konce války. Cením tvůrčí zápal a nadšení, bohužel žánrovou pecku se v tomhle případě tvůrcům natočit nepodařilo.

Tradiční ingredience podobných pokleslých žánrovek, tj. akce, vtip, brutalita, stylový audiovizuál a jistá brakovitost tady sice úplně nechybí, ale ani jedno z toho není ve filmu v příliš velkém množství a v příliš vysoké kvalitě, případně ne tak docela funguje (zvlášť kombinace dobových folkových písní (použitých jako satirický protiklad k právě probíhajícímu ději) a hudebního doprovodu ve stylu Morriconeho, potažmo Leoneho, potažmo Tarantina, který nemá daleko k označení "pocta na hraně vykrádačky"). Perličkou je pak vrchní esesák, který přehrává jako o život a moc mu to nejde - podle všeho mu asi nikdo na place neprozradil, že netočí parodii:D.

Celkově jeden z těch lepších příkladů současné produkce streamingové továrny na obsah a velký palec nahoru za tuzemskou stopu v řadách členů štábu před i za kamerou a masivní využití zdejších lokací (proč, sakra, podobný "nenáročný" projekt není schopen vyprodukovat někdo u nás, i kdyby to mělo být taky za prachy od Netflixu?), ale jedna obstojná akční sekvence s útěkem skrze městkou zástavbu, korunová soubojem jeden na jednoho, ve které si někdo ze štábu vzpomene, že by se s kamerou mohly během bitky dělat i trochu divočejší věci (třeba se dynamicky pohybovat okolo přítomných herců), na vynikající divácký zážitek bohužel nestačí.
870256
Potenciál & promarnění. Nacisti (obzvláště jejich "oblíbená" podskupina s dvěma blesky na klopě), ukryté zlato a partička soupeřících postav, která v průběhu děje řeší zejména to, jak zbohatnout, odklidit z cesty konkurenci (protože na charitu se tady nehraje) a při tom všem nepadnout za vlast, jsou taková příběhová tutovka, pokud chce někdo natočit zábavnou, stylovou a ideálně drsnou podívanou z doby konce války. Cením tvůrčí zápal a nadšení, bohužel žánrovou pecku se v tomhle případě tvůrcům natočit nepodařilo.   Tradiční ingredience podobných pokleslých žánrovek, tj. akce, vtip, brutalita, stylový audiovizuál a jistá brakovitost tady sice úplně nechybí, ale ani jedno z toho není ve filmu v příliš velkém množství a v příliš vysoké kvalitě, případně ne tak docela funguje (zvlášť kombinace dobových folkových písní (použitých jako satirický protiklad k právě probíhajícímu ději) a hudebního doprovodu ve stylu Morriconeho, potažmo Leoneho, potažmo Tarantina, který nemá daleko k označení "pocta na hraně vykrádačky"). Perličkou je pak vrchní esesák, který přehrává jako o život a moc mu to nejde - podle všeho mu asi nikdo na place neprozradil, že netočí parodii*:D*.   Celkově jeden z těch lepších příkladů současné produkce streamingové továrny na obsah a velký palec nahoru za tuzemskou stopu v řadách členů štábu před i za kamerou a masivní využití zdejších lokací (proč, sakra, podobný "nenáročný" projekt není schopen vyprodukovat někdo u nás, i kdyby to mělo být taky za prachy od Netflixu?), ale jedna obstojná akční sekvence [spoiler]s útěkem skrze městkou zástavbu, korunová soubojem jeden na jednoho[/spoiler], ve které si někdo ze štábu vzpomene, že by se s kamerou mohly během bitky dělat i trochu divočejší věci (třeba se dynamicky pohybovat okolo přítomných herců), na vynikající divácký zážitek bohužel nestačí.
6/10
1 -1
reaguje na: TedGeorge
Jeste Stefanie Joosten, mladsi Sally Hawkins a starsi Kristen Stewart.
869460
869441
1 0
Na ten "nazi western" som si mal dať copyright. Ale som rád, že sa ujalo. ;)

A áno, film je fajn.
869451
Na ten "nazi western" som si mal dať copyright. Ale som rád, že sa ujalo. *;)* A áno, film je fajn.
4 0
reaguje na: TedGeorge
Okay. :D
869442
Okay. *:D*
869441
3 -1
reaguje na: Memphis
Všechny tipy nezazněly ode mne, ale půjdu s tou diskuzí ven.

Casey Calvert (ok, to zaznělo ode mne)
Trochu Rebecca Hall
Trochu mozna i mladsi Franku Potente
Matthilde Olivier z Overlord
no trochu i nejstarsi sestra z Narnie
Emma Myers z Wednesday.
Možná i malinko Emma Stone.
Maya Hawke!
Anne Hathaway, ale tam to hodně záleží na účesu.
Antje Traue!!!
Rebecca Hall ještě jednou.
Margaret Qualley
869441
Všechny tipy nezazněly ode mne, ale půjdu s tou diskuzí ven. Casey Calvert (ok, to zaznělo ode mne) Trochu Rebecca Hall Trochu mozna i mladsi Franku Potente Matthilde Olivier z Overlord no trochu i nejstarsi sestra z Narnie Emma Myers z Wednesday. Možná i malinko Emma Stone. Maya Hawke! Anne Hathaway, ale tam to hodně záleží na účesu. Antje Traue!!! Rebecca Hall ještě jednou. Margaret Qualley
869438
2 0
reagují: Lavi.C, Memphis