Diskuze k článku Kocour v botách: Poslední přání: Recenze

příspěvky 1 - 16 Napsat příspěvek
Viděno v originále a já na tu desítku půjdu, protože jsem se po hodně dlouhé době u animáku smál, dojal a dokonce i poučil. Výborná záležitost, kde funguje úplně všechno, jak má a dostal jsem ještě víc. Takhle se to má dělat. 10/10 :+
870021
Viděno v originále a já na tu desítku půjdu, protože jsem se po hodně dlouhé době u animáku smál, dojal a dokonce i poučil. Výborná záležitost, kde funguje úplně všechno, jak má a dostal jsem ještě víc. Takhle se to má dělat. 10/10 *:+*
2 0
Tak tohle byla fakt pecka. Úplně ideální film pro celé rodiny. Zaslouží si to veškerou chválu a peníze co to vydělá. Vlk je boží.
858092
1 0
Včera viděno v originále a taky mě překvapilo, že asi nejlepší animák za poslední dobu. Hlavně hlasově vymazlené (Wagner Moura pojal Vlka tak, že z toho fakt lezl mráz po zádech), scény s panickými ataky byly překvapivě přesné, a ty slovní hříčky, kde víceméně létaly nenápadně nadávky, jsou hrozně zábavné. Medvědi s britským přízvukem jenom třešnička na dortu.
To putování za přáním mi místy teda hrozně připomínalo Myši patří do nebe, a docela dost to taky řeší i téma smrti. Dělat to takhle vkusně (a vlastně zábavně) je dobré, ale tady jsem u toho naštěstí neprobrečela půlku filmu jako u těch "Myší" :D
858067
Včera viděno v originále a taky mě překvapilo, že asi nejlepší animák za poslední dobu. Hlavně hlasově vymazlené (Wagner Moura pojal Vlka tak, že z toho fakt lezl mráz po zádech), scény s panickými ataky byly překvapivě přesné, a ty slovní hříčky, kde víceméně létaly nenápadně nadávky, jsou hrozně zábavné. Medvědi s britským přízvukem jenom třešnička na dortu.  To putování za přáním mi místy teda hrozně připomínalo Myši patří do nebe, a docela dost to taky řeší i téma smrti. Dělat to takhle vkusně (a vlastně zábavně) je dobré, ale tady jsem u toho naštěstí neprobrečela půlku filmu jako u těch "Myší" *:D*
1 0
Cool to bylo. Hravý, nabitý nápadama, hezky vystavěnej fantasy příběh, fajn stylizovaná animace během akce. A akurátní tempo i stopáž. 75%
857097
1 0
reaguje na: Polux
Možná bych ještě doplnil fajn side postavy, které řeší svoji vlastně docela zajímavou linku. :)
853876
853721
2 0
Já nad tou animací jásat nebudu, tady ta stylizace místy vypadá lacině a postavy vyčnívají z prostředí, lacině vypadá i přejímání prvků snímání akce z anime - Spidey s tím pracoval o několik tříd lépe. Ale aspoň přejali i tu výraznější práci s kamerou, a to vypadá dobře.

Jinak docela fajn akční animák, nic ze série jsem neviděl od Shreka 2, to už je skoro dvacet let, tak mě docela fascinuje že pořád ještě přežívá... a to parafrázování a převracení pohádek mi docela sedlo, pořád je to osvěžující (medvědí rodinka byla nejlepší).
7/10
853749
Já nad tou animací jásat nebudu, tady ta stylizace místy vypadá lacině a postavy vyčnívají z prostředí, lacině vypadá i přejímání prvků snímání akce z anime - Spidey s tím pracoval o několik tříd lépe. Ale aspoň přejali i tu výraznější práci s kamerou, a to vypadá dobře. Jinak docela fajn akční animák, nic ze série jsem neviděl od Shreka 2, to už je skoro dvacet let, tak mě docela fascinuje že pořád ještě přežívá... a to parafrázování a převracení pohádek mi docela sedlo, pořád je to osvěžující (medvědí rodinka byla nejlepší). 7/10
2 0
Áno, spokojnosť. Dobrý príbeh, humor, hudba, Lobo... všetko v poriadku, akurát tá stredná časť mohla byť svižnejšia.
853733
1 0

7/10

Bavila mě animace, humor, postavy i jak to v některejch momentech bylo velkolepý. Rozjezd i finále parádní, jen ta "cesta" (doslova) mohla být trochu víc nabušenější. Ale nejsilnější je to pro mě v samotnym poselství. Když "strach/smrt"  na konci zjistí, že se jí už Kocour nebojí, prostě se naštvaně sbalí a odejde. To mi přijde dokonale výstižný.
853727
Bavila mě animace, humor, postavy i jak to v některejch momentech bylo velkolepý. Rozjezd i finále parádní, jen ta "cesta" (doslova) mohla být trochu víc nabušenější. Ale nejsilnější je to pro mě v samotnym poselství. [spoiler]Když "strach/smrt"  na konci zjistí, že se jí už Kocour nebojí, prostě se naštvaně sbalí a odejde. To mi přijde dokonale výstižný.[/spoiler]
7/10
2 0

9/10

No, nevěřil jsem, nevěřil, no. Dobrovolně se přiznávám, že i po veskrze pozitivních zahraničních ohlasech jsem moc nedoufal v nějaký nadmíru zdařilý výsledek. OK, není to vyloženě průšvih a asi se to tedy plus minus povedlo, ale to bude nejspíše asi všechno. Prostě další "not great not terrible" animák v řadě a jde se dál. Chyba lávky, protože tohle pokračování po letech, navíc ještě spin offu, po kterém, přiznejme si to, volal zřejmě málokdo, se nejenže povedlo, ale povedlo se až takovým způsobem, že se zde regulérně vracíme někam na kvalitativní úroveň - ano, nebojím se toho - parádních prvních dvou filmů o Shrekovi:+. Což je něco, v co jsem nevěřil, že se po těch dvou dekádách existence téhle značky, může ještě někdy stát.

Nápad postavit děj okolo starého pořekadla o kočičích devíti životech, odchodu hlavní postavy na nedobrovolný odpočinek (ve kterém samozřejmě dlouho nezůstane) a následné honby za dalším pořekadlem a totiž přáním spojeným s padlou hvězdou je vytěžen téměř na maximum (ano, i na rozhovor se svými zesnulými já, netrpělivě očekávající toho posledního do party, v průběhu děje dojde). K tomu tady máme super sympatické postavy (čivaví kočkopes, odzbrojující svou naivitou všechny v okolí, jednoznačně vede:D), dojemné, napínavé i strašidelné momenty, nepostradatelné poučení o důležitosti přátelství a potřebě zdravé sebedůvěry na závěr, pár nenápadných referencí na domovskou sérii jako pomrknutí na fanoušky, nebo i díky rozumné stopáži svižné tempo.

Navíc hned v úvodu film nasadí nevídanou kadenci gagů, která nijak zvlášť nepolevuje až do samotného finále a málokdy nezasáhne střed divákova terče. Obrazový i verbální (sem tam obtížně přeložitelný) humor přímo tryská z plátna, nějaký ten vtípek nebo odkaz jak stran vlastního žánru, tak na meta úrovni, je tady pak na každém kroku. Přes veškerou hravost a nadsázku si ovšem tvůrci najdou čas i na poněkud závažnější témata (strach ze smrti, selhání, osamělosti, případně závazků vůči svým blízkým). Některé scény jsou tak naprostá pecka (výmluvná koláž "jak kocour o svých předchozích osm životů přišel", procházka kočičím útulkem, podbarvená parodickou verzí The End od The Doors, seznámení s čivavou, heist a opětovné setkání se svou kočičí ex, atd.). Ne, počkat, vlastně většina zdejších scén je naprostá pecka:). Stran obsazení si pochvalu zaslouží zejména Banderas, který do dabingu dává úplně všechno a už dlouho jsem ho neviděl, respektive neslyšel, si nějakou roli užívat v takové míře jako právě zde. Rovněž vzájemná chemie mezi ním a Hayek funguje špičkově a ani Pugh se nemá vůbec za co stydět. Stylový audiovizuál a několik perliček typu nápaditých střihových přechodů, ve kterých se jedna scéna přirozeně prolne do druhé, nebo změny celkového barevného podání scény, jsou už jen příjemnými bonusy navíc.

Nepodstatná výtka tudíž směřuje jen na zde přítomné songy, které jsou sice docela slušné, ale ne tak zábavné a chytlavé, jak bych si osobně představoval a možná na malinké zakolísání tempa někdy uprostřed vyprávění (přece jen takový spád děje a kanonádu humoru asi nešlo udržet po celou dobu filmu), ale celkově jde o výbornou záležitost zdaleka nejen na poli animáků. Velké a velice příjemné překvapení hned zkraje roku je tady. Kdo by to byl řekl, že jí bude zrovna tahle číča:).

P.S. Nové DreamWorks intro je moc fajn a potěšil také fakt, že se do něj "probojoval" loňský animák The Bad Guys, čímž je asi ofiko potvrzeno, že se s touhle partou bude dál pokračovat:).
853721
No, nevěřil jsem, nevěřil, no. Dobrovolně se přiznávám, že i po veskrze pozitivních zahraničních ohlasech jsem moc nedoufal v nějaký nadmíru zdařilý výsledek. OK, není to vyloženě průšvih a asi se to tedy plus minus povedlo, ale to bude nejspíše asi všechno. Prostě další "not great not terrible" animák v řadě a jde se dál. Chyba lávky, protože tohle pokračování po letech, navíc ještě spin offu, po kterém, přiznejme si to, volal zřejmě málokdo, se nejenže povedlo, ale povedlo se až takovým způsobem, že se zde regulérně vracíme někam na kvalitativní úroveň - ano, nebojím se toho - parádních prvních dvou filmů o Shrekovi*:+*. Což je něco, v co jsem nevěřil, že se po těch dvou dekádách existence téhle značky, může ještě někdy stát.   Nápad postavit děj okolo starého pořekadla o kočičích devíti životech, odchodu hlavní postavy na nedobrovolný odpočinek (ve kterém samozřejmě dlouho nezůstane) a následné honby za dalším pořekadlem a totiž přáním spojeným s padlou hvězdou je vytěžen téměř na maximum (ano, i na [spoiler]rozhovor se svými zesnulými já, netrpělivě očekávající toho posledního do party,[/spoiler] v průběhu děje dojde). K tomu tady máme super sympatické postavy (čivaví kočkopes, odzbrojující svou naivitou všechny v okolí, jednoznačně vede*:D*), dojemné, napínavé i strašidelné momenty, nepostradatelné poučení o důležitosti přátelství a potřebě zdravé sebedůvěry na závěr, pár nenápadných referencí na domovskou sérii jako pomrknutí na fanoušky, nebo i díky rozumné stopáži svižné tempo.   Navíc hned v úvodu film nasadí nevídanou kadenci gagů, která nijak zvlášť nepolevuje až do samotného finále a málokdy nezasáhne střed divákova terče. Obrazový i verbální (sem tam obtížně přeložitelný) humor přímo tryská z plátna, nějaký ten vtípek nebo odkaz jak stran vlastního žánru, tak na meta úrovni, je tady pak na každém kroku. Přes veškerou hravost a nadsázku si ovšem tvůrci najdou čas i na poněkud závažnější témata [spoiler](strach ze smrti, selhání, osamělosti, případně závazků vůči svým blízkým)[/spoiler]. Některé scény jsou tak naprostá pecka [spoiler](výmluvná koláž "jak kocour o svých předchozích osm životů přišel", procházka kočičím útulkem, podbarvená parodickou verzí The End od The Doors, seznámení s čivavou, heist a opětovné setkání se svou kočičí ex, atd.)[/spoiler]. Ne, počkat, vlastně většina zdejších scén je naprostá pecka*:)*. Stran obsazení si pochvalu zaslouží zejména Banderas, který do dabingu dává úplně všechno a už dlouho jsem ho neviděl, respektive neslyšel, si nějakou roli užívat v takové míře jako právě zde. Rovněž vzájemná chemie mezi ním a Hayek funguje špičkově a ani Pugh se nemá vůbec za co stydět. Stylový audiovizuál a několik perliček typu nápaditých střihových přechodů, ve kterých se jedna scéna přirozeně prolne do druhé, nebo změny celkového barevného podání scény, jsou už jen příjemnými bonusy navíc.   Nepodstatná výtka tudíž směřuje jen na zde přítomné songy, které jsou sice docela slušné, ale ne tak zábavné a chytlavé, jak bych si osobně představoval a možná na malinké zakolísání tempa někdy uprostřed vyprávění (přece jen takový spád děje a kanonádu humoru asi nešlo udržet po celou dobu filmu), ale celkově jde o výbornou záležitost zdaleka nejen na poli animáků. Velké a velice příjemné překvapení hned zkraje roku je tady. Kdo by to byl řekl, že jí bude zrovna tahle číča*:)*.     P.S. Nové DreamWorks intro je moc fajn a potěšil také fakt, že se do něj "probojoval" loňský animák The Bad Guys, čímž je asi ofiko potvrzeno, že se s touhle partou bude dál pokračovat*:)*.
9/10
2 0
reagují: Hrotmar
To jako vážně? Několik let čekáme na druhého Spideyho, že pročísne tu animovanou nudu (čest pár výjimkám) a ono už v lednu přijde něco takového a jmenuje se to Kocour v botách? Vizuální pecka, nejvíc kůl záporák (to pískání!!!) a dospělej příběh. Tomuhle říkám překvápko! Hodně silných vosm!
853708
4 0
Vyborny. Jak nemam rad celej shrekovskej fairytale vesmir tak tohle je cool af. Vtipny, dojemny.