Diskuze k článku Fresh: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
8 ani náhodou. Sotva šestka. Začátek dobrej, Stan i Edgar dobrý, ale je to místy dost nuda a žádný úžasný zvraty jsem nezaregistroval, bylo to předvídatelný až to bolelo, bohužel i včetně dementního chování snad všech postav.
826097
2 -1

Daisy Edgar-Jones

Dosť podarené, ale Edgar-Jones nemá ani za mak charizmy a je pre mňa najväčším záporom snímky. Miscast.
826033
Daisy Edgar-Jones
1 0
To byla jako snaha sdelit, ze se v tom nachazi jeste neco "prekvapiveho" krome toho, co je zrejme uz z vaseho profiloveho obrazku u filmu?
K cemu to klickovani?
825988
To byla jako snaha sdelit, ze se v tom nachazi jeste neco "prekvapiveho" krome toho, co je zrejme uz z vaseho profiloveho obrazku u filmu? K cemu to klickovani?
1 -2

6/10

Zbytečná půlhodinová expozice, která by se dala vyřešit 5 minutami (vzhledem k tomu, že po úvodních titulcích se figurky na šachovnici rozestaví úplně jinak a je fuk, zda postavy před tím známe pár minut, nebo půl hodiny) a totálně klišoidní finále se záchranou/zmrtvýchvstáním na poslední chvíli (kdyby přítomný šéfkuchař dosáhl svého, popř. by se hlavní postava Annakinovsky zlomila a přešla na "temnou stranu" kulinářského umění, imprese by imho byla silnější).

Mezi tím pak nic moc hra kočky s myší, v podstatě nulový vhled na "pozadí" zdejšího businessu (přitom kolem tohoto motivu by šlo vybudovat celé univerzum podobné "Continental hotel" mytologii ve Wickovi), průměrná Edgar-Jones, výborný Stan, zkratkovitá romance-neromance (kdyby těch 30 minut na začátku filmu Cave investovala raději do hlubšího prohloubení vztahu obou postav po úvodních titulcích, vůbec bych se nezlobil), pro hardcore foodfany bohužel "foodgore" zcela nepřítomno a nakonec pár slušných scén, které jdou na konto výhradně Stanovi (který si roli vyloženě užívá:D). Kolem a kolem spotřební jednohubka na jeden večer, akorát na Hulu, namísto na Netflixu:D.
825973
Zbytečná půlhodinová expozice, která by se dala vyřešit 5 minutami (vzhledem k tomu, že po úvodních titulcích se [spoiler]figurky na šachovnici rozestaví úplně jinak[/spoiler] a je fuk, zda postavy před tím známe pár minut, nebo půl hodiny) a totálně klišoidní finále [spoiler]se záchranou/zmrtvýchvstáním na poslední chvíli[/spoiler] (kdyby přítomný šéfkuchař [spoiler]dosáhl svého, popř. by se hlavní postava Annakinovsky zlomila a přešla na "temnou stranu" kulinářského umění[/spoiler], imprese by imho byla silnější). Mezi tím pak nic moc [spoiler]hra kočky s myší[/spoiler], v podstatě nulový vhled na "pozadí" zdejšího businessu [spoiler](přitom kolem tohoto motivu by šlo vybudovat celé univerzum podobné "Continental hotel" mytologii ve Wickovi)[/spoiler], průměrná Edgar-Jones, výborný Stan, zkratkovitá [spoiler]romance-neromance[/spoiler] (kdyby těch 30 minut na začátku filmu Cave investovala raději do hlubšího prohloubení vztahu obou postav po úvodních titulcích, vůbec bych se nezlobil), pro hardcore foodfany bohužel [spoiler]"foodgore"[/spoiler] zcela nepřítomno a nakonec pár slušných scén, které jdou na konto výhradně Stanovi (který si roli vyloženě užívá*:D*). Kolem a kolem spotřební jednohubka na jeden večer, akorát na Hulu, namísto na Netflixu*:D*.
6/10
1 -1
Prva pol hodina bola super, prostredna cast bola miestami pocitovo strasne roztahana a rozvlacna a dala by sa v pohode skratit a neubralo by to na filme vobec nic a zaver? No…okej, ale nic extra. Cakal som ovela viac, dostal som vsak vynikajuceho stana, rozkosnu daisy a v pohode film, ale nic z coho by som padol na zadok, co by pre postavu daisy isto bolo bolestive:))spatne ked sa nad tym pozastavim, tak by sa mi to viac pacilo ako vztahovka bez toho nevsedneho kulinarskeho zazemia.
825963
Prva pol hodina bola super, prostredna cast bola miestami pocitovo strasne roztahana a rozvlacna a dala by sa v pohode skratit a neubralo by to na filme vobec nic a zaver? No…okej, ale nic extra. Cakal som ovela viac, dostal som vsak vynikajuceho stana, rozkosnu daisy a v pohode film, ale nic z coho by som padol na zadok, [spoiler]co by pre postavu daisy isto bolo bolestive*:))*. [/spoiler]spatne ked sa nad tym pozastavim, tak by sa mi to viac pacilo ako vztahovka bez toho nevsedneho kulinarskeho zazemia.
1 0
Mě to taky vůbec nebavilo, předvídatelná nuda, kde se postavy chovají trochu jako pitomci...  a navíc mi to přišlo nechutný tím špatným způsobem. Např. Hannibal mi nevadil, ale tady se mi to celkove vůbec nelíbilo jak to pojali.
825962
Mě to taky vůbec nebavilo, předvídatelná nuda, kde se postavy chovají trochu jako pitomci...  a navíc mi to přišlo nechutný tím špatným způsobem. Např. [spoiler]Hannibal[/spoiler] mi nevadil, ale tady se mi to celkove vůbec nelíbilo jak to pojali.
4 -1
Zajímavý, já se na to těšil kvůli hlavní představitelce, ale těžce mi to nesedlo a nakonec jsem se u toho i dost nudil. Ani si nepamatuju, kdy jsem během sledování filmu naposledy vytáhnul mobil jako tady, to už musí být nejmíň rok...

Jsem docela zvědavý na to jak to zapůsobilo na ostatní, protože zmiňované kousky jako Nadějná mladá žena apod. mi přišly o třídu výš.
825961
Zajímavý, já se na to těšil kvůli hlavní představitelce, ale těžce mi to nesedlo a nakonec jsem se u toho i dost nudil. Ani si nepamatuju, kdy jsem během sledování filmu naposledy vytáhnul mobil jako tady, to už musí být nejmíň rok... Jsem docela zvědavý na to jak to zapůsobilo na ostatní, protože zmiňované kousky jako Nadějná mladá žena apod. mi přišly o třídu výš.
4 -1