No a u scénářů, kdy posouvá děj akce samotná, je pak mnohem častější, že se něco natočí a teprve v tu chvíli všem docvakne, že to je docela hovadina...pak řeší jestli a jak to zakamuflovat (aka zachránit v postpo), nebo přetočit.
Někde jsem četl, že je celkem běžné, že scénáristé píšou postavy s vizí jejich představitelů v hlavě (možná to je už stará praxe z dřívějších let) - to pak vyžaduje si hlídat kdo s kým obvykle spolupracuje (a komu scénář hodit na stůl - většinou více společnostem) a logicky jiné studio může mít k dispozici jiné herce a s nimi i odlišné chování nebo působení postav. Jde u toho o velké prachy, ale všichni jsme (mimo jiné díky MZ) dobře informováni o častých dotáčkách a přetáčkách ve velkých produkcích...zřejmě čím větší projekt, tím víc prostoru pro chyby
