Diskuze k článku Na konci světa: Recenze

příspěvky 1 - 2 Napsat příspěvek
Film jsem viděl na letošní LFŠ v Uherském Hradišti a z festivalových věcí patří k tomu nejlepšímu, co se tam promítalo. Herecké výkony jsou fantastické, především hlavní představitel byl vynikající. Má to skvělou kameru, perfektní režii a celkově je to nádherný divácký zážitek. Diváci Filmovky si odhlasovali, že Na konci světa půjde v lednu do klasické kinodistribuce. Hlavním tématem ale není homosexuální orientace hlavního hrdiny, nýbrž obecný příběh puberťáka, který se utápí v samotě, protože žije na anglickém venkově "na konci světa", kde kromě svých rodičů nemá už nikoho jiného. Srovnání se Zkrocenou horou je úplně mimo, jde jen o novinářskou nálepku. Je to hodně syrové drama. Jo a Rimsymu, který na tom filmu byl se mnou, se to hodně líbilo. Takže milý Hartigan opět netuší, o čem mluví. Počkej si do ledna a pak mluv.
387106
0 0
Taky si někdo u toho posledního obrázku v recenzi vzpomněl na stanovou scénu ze Zkrocené hory?:o Zkrocená hora je pořád super, ale hlavně díky hercům (Gyllenghaal měl dostat Oscara) a hudbě, tohle vypadá spíš jako nějaká levná koňákovina pro intouše nebo pro Diskouše
387105
Taky si někdo u toho posledního obrázku v recenzi vzpomněl na stanovou scénu ze Zkrocené hory?*:o* Zkrocená hora je pořád super, ale hlavně díky hercům (Gyllenghaal měl dostat Oscara) a hudbě, tohle vypadá spíš jako nějaká levná koňákovina pro intouše nebo pro Diskouše
0 0