Diskuze k článku Ochránci: Recenze

Auu tak tohle bolelo..... jak je komiksový film bez napětí..... tak je to v háji. Ono i normálně komiksáče nejsou kdo ví co, ale tohle nemělo v sobě nic... a to je škoda. Takhle byl lepší kraťas Major Grom, ten se nebral tak vážně. Je to škoda.

Bobby6killer tohle není zrovna argument těžko můžeme poznat ty herce, když známe sotva jen tohle v ČR.
383063
Auu tak tohle bolelo..... jak je komiksový film bez napětí..... tak je to v háji. Ono i normálně komiksáče nejsou kdo ví co, ale tohle nemělo v sobě nic... a to je škoda. Takhle byl lepší kraťas Major Grom, ten se nebral tak vážně. Je to škoda. Bobby6killer tohle není zrovna argument těžko můžeme poznat ty herce, když známe sotva jen tohle v ČR.
0 0
Tesil som sa celkom na to ale som z toho hodne sklamany absolutne nezazivne, nudne pre mna zatial najhorsi film tohto roku:(
381101
Tesil som sa celkom na to ale som z toho hodne sklamany absolutne nezazivne, nudne pre mna zatial najhorsi film tohto roku*:(*
0 0

kraxon

Stačí napsat, že něco z Ruska stojí za prd (třeba film) a člověk je hned placený protirusky. Nevybereš si. Trendy z Novinky.cz jsme sem ale fakt nezačali cpát my, když si tu diskusi pročteš.

Ale já je tímto ukončuji.
379535
Stačí napsat, že něco z Ruska stojí za prd (třeba film) a člověk je hned placený protirusky. Nevybereš si. Trendy z Novinky.cz jsme sem ale fakt nezačali cpát my, když si tu diskusi pročteš. Ale já je tímto ukončuji.
kraxon
0 0
A ku*va, tady je to taky. Stačí nenaplivat na něco z Ruska a jste rusofil. Což bych chápal u politických diskusí, ale na filmovém webu? No fuj :- Dopr*****, čeho jsem se to dožil ;)  Ale čert to vem, názory jsou od toho, aby se různily. A už dávno vím, že chodit do kina podle recenzí na MZ by třeba pro mne znamenalo být v kině naposledy na LOTR (myslím tím v rámci žánru fantastiky). Jinak "Zaščitniky" beru jako průměr. Není to na nadšené hýkání ani na zatracení. Jde samozřejmě jen o můj názor anžto nejsa recenzent nebo kritik, filmy nepitvám ani nevynáším nad nimi ortely, toliko hodnotím dle kritéria "líbí/nelíbí" různě odstupňovaného na tu či onu stranu. Ale téměř jistě se dá říci, že pokud v RF po těch "nadšených" recenzích někdo najde odvahu (a rublíky) natočit avizované pokračování, tak u nás určitě nikdo nenajde odvahu to koupit do distribuce. Je otázkou, jestli něco zachrání prodej DVD, tedy pokud na něj dojde - tím mám na mysli aktuálně hodnocený film...
379529
A ku*va, tady je to taky. Stačí nenaplivat na něco z Ruska a jste rusofil. Což bych chápal u politických diskusí, ale na filmovém webu? No fuj *:-* Dopr*****, čeho jsem se to dožil *;)*  Ale čert to vem, názory jsou od toho, aby se různily. A už dávno vím, že chodit do kina podle recenzí na MZ by třeba pro mne znamenalo být v kině naposledy na LOTR (myslím tím v rámci žánru fantastiky). Jinak "Zaščitniky" beru jako průměr. Není to na nadšené hýkání ani na zatracení. Jde samozřejmě jen o můj názor anžto nejsa recenzent nebo kritik, filmy nepitvám ani nevynáším nad nimi ortely, toliko hodnotím dle kritéria "líbí/nelíbí" různě odstupňovaného na tu či onu stranu. Ale téměř jistě se dá říci, že pokud v RF po těch "nadšených" recenzích někdo najde odvahu (a rublíky) natočit avizované pokračování, tak u nás určitě nikdo nenajde odvahu to koupit do distribuce. Je otázkou, jestli něco zachrání prodej DVD, tedy pokud na něj dojde - tím mám na mysli aktuálně hodnocený film...
0 0
správná strana, placen protirusky, émerika... poslední dobou mi to tu trošku začíná připomínat diskuze na novinkách... strašný bláboly občas
379528
0 0
link tohle
379525
0 0

Souhlas

2/10 oprávněně. Horší sra%ku jsem už dlouho neviděl. Rusákům jsem fandil, protože třeba The Darkest Hour se mi docela líbilo (tak 5/10) a myslel jsem si, že tohle bude lepší.
379520
Souhlas
0 0
Sorry, ale myslím, že jediní zaujatí jste tu vážně vy :D I pokud přistoupím na fakt, že ten děj je podobně pitomý jako u západních předobrazů, pořád tady je prostě fakt, že triky a akce jsou tady fakt o několik levelů níže. A sorry, ale to jsou většinou atributy kvůli kterejm se chodí na komiksový filmy. Takže já nevidím jedinej důvod proč bych měl chodit do kina na tuhle levnou východní napodobeninu za 5 milionů dolarů (to je vážně výsměch) s naprosto no name hercema, když můžu jít na plnotučnej originál s rozpočtem 250 mega dolarů. Pokud teda nejsem vyloženě fanoušek Ruska :D
379516
Sorry, ale myslím, že jediní zaujatí jste tu vážně vy *:D* I pokud přistoupím na fakt, že ten děj je podobně pitomý jako u západních předobrazů, pořád tady je prostě fakt, že triky a akce jsou tady fakt o několik levelů níže. A sorry, ale to jsou většinou atributy kvůli kterejm se chodí na komiksový filmy. Takže já nevidím jedinej důvod proč bych měl chodit do kina na tuhle levnou východní napodobeninu za 5 milionů dolarů (to je vážně výsměch) s naprosto no name hercema, když můžu jít na plnotučnej originál s rozpočtem 250 mega dolarů. Pokud teda nejsem vyloženě fanoušek Ruska *:D*
0 0
Jako jestli fakt někdo nevidí rozdíl mezi tímhle a třeba i tou mizernou Fantastickou čtyřkou, tak počítám, že se do kina dostane jen omylem, nebo se školou.

Jinak film bych zjebal úplně stejně, ať by byl z jakékoliv jiné země a místní rusofilní klika by si měla zjistit, s jakým nadšením byli Ochránci přijati v Rusku. Napovím, že hodnocení tamních kritiků se od toho na MovieZone fakt moc neliší.

Ne všechno je spiknutí a snaha stavět se na tu či onu stranu v předvečer nové studené války. Někdy ty filmy jednoduše fakt stojí za ho*no.
379513
Jako jestli fakt někdo nevidí rozdíl mezi tímhle a třeba i tou mizernou Fantastickou čtyřkou, tak počítám, že se do kina dostane jen omylem, nebo se školou.  Jinak film bych zjebal úplně stejně, ať by byl z jakékoliv jiné země a místní rusofilní klika by si měla zjistit, s jakým nadšením byli Ochránci přijati v Rusku. Napovím, že hodnocení tamních kritiků se od toho na MovieZone fakt moc neliší.  Ne všechno je spiknutí a snaha stavět se na tu či onu stranu v předvečer nové studené války. Někdy ty filmy jednoduše fakt stojí za ho*no.
0 0
Tak na tohle mrknu. Medvěd s rotačakám bude stejná konina jako mluvící strom a Mýval :)) zábava zaručena
379494
Tak na tohle mrknu. Medvěd s rotačakám bude stejná konina jako mluvící strom a Mýval *:))* zábava zaručena
0 0
No, není to bůhvíjaký skvost, ale už se u nás hýkalo nadšením nad podobnými díly z té "správné" strany Velké louže...
379481
0 0
Teda Hlad je viditelně naladěn a nebo placen protirusky.
Děj je absolutně stejně slátaný jako všechny komiksárny z émeriky, pro mě to bylo spíše osvěžení od émerických přes kopírák stejných komiksáren.
379470
Teda Hlad je viditelně naladěn a nebo placen protirusky.  Děj je absolutně stejně slátaný jako všechny komiksárny z émeriky, pro mě to bylo spíše osvěžení od émerických přes kopírák stejných komiksáren.
0 0

Mr.Kev

"...nepotřebují vysvětlovat proč bojují a stojí jeden za druhým..."

To mluví úplně za vše. Proč by ty postavy měly mít vůbec nějaké motivace, že?
379443
"...nepotřebují vysvětlovat proč bojují a stojí jeden za druhým..." To mluví úplně za vše. Proč by ty postavy měly mít vůbec nějaké motivace, že?
Mr.Kev
0 0
Marlax
:D:D:+
379417
[b]Marlax *:D**:D**:+*[/b]
0 0

Mr.Kev

379416
Mr.Kev
0 0
Tlustej pán s lehkým životním mindrákem hodnotí film, který nepochopil a snaží se ho přirovnávat k holywoodu. :+ Bravo!
Já netvrdím, že jde o filmový, nebo aspoň akční skvost. Ale mentalita Rusů, kteří nepotřebují vysvětlovat proč bojují a stojí jeden za druhým mi je mi daleko bližší než Americký "jsi asi můj přítel, ale bezmyšlenkovitě tě chci asi zabít... radši, protože Marthaaaa." A všichni se navzájem nenáviďme. Jupíí!!
Vám na moviezonu platí za kopání do Ruska a nebo máte jen vymytý mozky? Dík za odpověď.
[spoiler]Za tohle bude asi BAN(án). Jak by taky ne....[/spoiler]
379414
Tlustej pán s lehkým životním mindrákem hodnotí film, který nepochopil a snaží se ho přirovnávat k holywoodu. *:+* Bravo! Já netvrdím, že jde o filmový, nebo aspoň akční skvost. Ale mentalita Rusů, kteří nepotřebují vysvětlovat proč bojují a stojí jeden za druhým mi je mi daleko bližší než Americký "jsi asi můj přítel, ale bezmyšlenkovitě tě chci asi zabít... radši, protože Marthaaaa." A všichni se navzájem nenáviďme. Jupíí!! Vám na moviezonu platí za kopání do Ruska a nebo máte jen vymytý mozky? Dík za odpověď. [spoiler][spoiler]Za tohle bude asi BAN(án). Jak by taky ne....[/spoiler][/spoiler]
0 0

BRRR

Tak tuhle hrůzu jsem pod 10 minutách vypla. Páni do byl bolehlav :-:-:-
379403
Tak tuhle hrůzu jsem pod 10 minutách vypla. Páni do byl bolehlav *:-**:-**:-*
BRRR
0 0

Cringe Podívaná

Z palce vyhoněná podívaná na Ruskou superhrdinskou týmovku, bez nápadu - zato s nutnou dávkou nevkusu.

Na CSFD (Vikyy98) jsem na to napsal šílenej komentář:
'Ruský Avengers' - někde jsem četl, "Na to se musím podívat" pomyslel jsem si s vědomím, že to bude jaksi průměrné, ale pár slušným momentů by to mít mohlo. Ze zvědavostí jsem si film pustil a od té doby to bylo jen horší a horší. První scény začínají na nějaké travnaté pláni, kde nějací ruští soudruzi testují nějaké ozbrojené mecha-roboty, kteří vypadaly jak z Metal Gear Solid. Byly to mrštný, stylové vypadající, nebezpečný stroje a mě se to líbilo. Chtěl jsem toho s nimi vidět víc, ale pak se tam objevil záporák a takového záporáka už nikdy víc vidět nechci. Nějaký tlustý Rus byl v postprodukci zeštíhlen a vylepšen o pekáč buchet. Záhy jsem pochopil, že jeho schopností je kontrola nad vším mechanickým. Poté na scénu přijde ministerstvo obrany, které se rozhodne povolat pár zmutovaných individuí na zastavení hrozby. Celou tuhle akci má na starosti Alina Lanina, jenž je očividně nějakou ruskou modelkou, která vůbec neumí hrát. Když pominu fakt, že je to celé strašně uspěchané a postavy mezi sebou nevybudují žádný opravdoví vztah, tak se tam tvůrci snažili nacpat nějaké srdceryvné momenty z minulosti Ochránců, které si Alina Lanina vyslechne s ohromným soucitem a pochopení. Všechny dramatické linky jsou tak nevěrohodné, tak špatné... Rychle se nám tedy představí všichni 4 superhrdinové. Prvním je vousáč, který ovládá kameny a má fungovat jako kápo celého týmu. Druhý je jakýsi Emo-Anime hrdina ovládající super rychlost, jenž je obohacen o dva extrémně zahnuté meče. Uživatel 'calenit', který dal 5/5 napsal "Už jen kvůli mečům Khana to předčí některé Marvelovky." a to je samo o sobě píčovina. Marvelovky nejsou vrcholem kvality, ale většinou to je slušná zábava. Ochránci zábava nejsou a ty samotné meče nedávají smysl. Jsou to polokružnice, tudíž manipulace i dosah je kontraproduktivní. Tohle snad postaví péro jen těm kotaku panicům. Třetí je kříženec člověka a medvěda. On jako postava je jednou z nejhůře trikově vypadající kravinou filmu. Hýbe se nevěrohodně a divák zkrátka pozná, že je to CGI - to by se v roce 2017 dít nemělo, nemám pravdu? Když však tento hybrid chce, dokáže projít kompletní proměnou a stát se medvědem (který se pohybuje ještě hůř - celý to vypadá kineticky pomale a vůbec, je to debilní...). Hulkovo nezničitelné trencle jdou přežít, ale to co se děje tady už je trochu moc. Když se Medvědí Muž promění jen z části, zvětší se jeho objem hrudníku a to roztrhá tričko. Když se však změní zcela, tak z něj stane normální medvěd, tudíž přijde o kalhoty i boty. V následujících scénách však oblečení opět má na sobě. Poslední z týmu je žena, která se může zneviditelnit a též prý může kontrolovat teplotu svého těla. Každopádně neobstojí proti nikomu jinému, než jsou řadoví vojáci s objektivy nalepenými na kukle. Od ní tedy, žádné převratné akční scény nečekejte. Jakmile jsou Ochránci zverbováni, tak prohodí pár bezduchých slov a hned vyrazí do akce. Ten nasteroidovaný antagonista je na ně připraven a neviditelná žena se kamuflována prochází mezi nepřáteli, ale z nějakého důvodu si ponechala normální teplotu těla a tak jí nepřátelé chytí do pasti, pač si jí všimnou přes termovizi. Ochránkyně tedy skončila zmražena tekutým dusíkem. Emo-Anime Ninja byl po několika cool zpomalovačkách zneškodněn uspávací šipkou, kterou po něm vystřelil sniper takticky umístěný asi 5 metrů od něj. Medvědí muž zas ukazoval svou nepřemožitelnost, dokud po něm někdo nevystřelil samoutahovací síť a tím tohoto siláka týmu nevyřadil ze hry. Zbývá Kapitán Kámen, který své tělo obalil vrstvou kamenů a v dalších několika slow motion záběrech si poradil asi s 10 vojáky, pak se však na místě objevil hlavní záporák a všechny ty šutříky z něj omlátil. Nakonec mu svým kolenem zpřerazil páteř a my si vychutnali záběr na záporákův obtloustlý nechápající ruský xicht. Medvědí Muž, Neviditelná Žena a Emo-Anime Ninja byli zajati nepřáteli a Kapitán Kámen si v několika dalších scénách polehává na nějakém nemocničním lůžku dokud já nevím... Dokud se nedostane z toho zmrzačení a nepostaví se zas na nohy? Blíže specifikováno to tam není. Všechny informace ze světového dění Ruska získává divák z několika krátkých útržků televizních zpráv. Záporák ukradl tanky, vojenské vybavení a nějakou obří anténu. Poté žena armády Alina Lanina (která zde figuruje asi jako Nick Fury v Avengers) nakráčí spolu s dalšími deseti vojáky do komplexu, kde jsou Ochránci drženi. Ten areál nebyl téměř vůbec zabezpečen, ale nad logikou něčeho takového se snad už nemá smysl ani pozastavit. Ochránci jsou volní a Kapitán Kámen vyléčen. Všichni vyfasují nové vybavení. Anime Ninja dostane nezničitelný kostým. Medvěd dostane minigun a Kapitán zas elektro-kamenej bič. Neviditelná žena nikoho nezajímá... Hrdinové tedy zaútočí proti statickým kartónovým terčům a když je konečně rozmašírují, můžou vyrazit do finální akce. Každý z Ochránců ještě jednou předvede své schopnosti na řadových vojácích v několika zpomalovačkách. Během toho se zjistí, že Záporák chce použít nějakou vesmírnou stanici z dob Sovětského Svazu a ukázat světu jaký je génius tím, že vymaže z povrchu zemského několik měst. Neviditelná žena obětavě deaktivuje plazmový štít za cenu vlastního života a vyděsí tím Medvídka, který je do ní zamilovaný už dlouhou dobu (mě to bylo jasné už od jeho prvních slov, ale tvůrci s touhle trapnou lovestory vyrukovali až v polovině). Nebojte se. Ona neumře a tak se všichni dostávají k tomu napumpovanému plešatému záporákovi, který všem hrdinným Ochráncům v několika trapných záběrech (scéna, kde žilnatý kus masa udeří pravým hákem Medvěda, je opravdu směšná) natrhne prdel. Ti pak zbaběle utečou a skončí v řece. Na břehu však čeká Alina Lanina, která hrdinům poví, že existuje něco jako sdílení energie. Hrdinové tedy zariskují, všichni se chytnou za ramena i ruce a řvou v bolestech (připomíná to konec Strážců Galaxie) dokud Kapitán Kámen nezformuje dostatečně velkou plazmovou kouli, kterou pak vyšle na panelák záporáka. Svalnatý Zloduch padá spolu s troskami všech budov v oblasti a řve "Nemůžete zničit můj plán! Né! Byl to můj velký nápad!". Ve finále Alina Lanina řekne Ochráncům, že budou možná ještě potřeba a oni na to, že pokud ano, tak se ukáží (závěr Ochránců se lehce nese v závěru prvního dílu Avengers). Takto tedy skončí tato ruská retardovaná podívaná, jejíž cílem je dokázat, že Matička Rus taky umí pracovat se zeleným plátnem. To je zhruba vše. Někdo by možná řekl, že je to tak špatné/tak cringy, až je to vlastně vtipné. Já se u toho ale nesmál. Přišlo mi to jen čistě debilní. Jak vlhký sen mongoloiidního nerda s obrnou.
379402
[i]Z palce vyhoněná podívaná na Ruskou superhrdinskou týmovku, bez nápadu - zato s nutnou dávkou nevkusu.[/i] [b]Na CSFD (Vikyy98) jsem na to napsal šílenej komentář:[/b] 'Ruský Avengers' - někde jsem četl, "Na to se musím podívat" pomyslel jsem si s vědomím, že to bude jaksi průměrné, ale pár slušným momentů by to mít mohlo. Ze zvědavostí jsem si film pustil a od té doby to bylo jen horší a horší. První scény začínají na nějaké travnaté pláni, kde nějací ruští soudruzi testují nějaké ozbrojené mecha-roboty, kteří vypadaly jak z Metal Gear Solid. Byly to mrštný, stylové vypadající, nebezpečný stroje a mě se to líbilo. Chtěl jsem toho s nimi vidět víc, ale pak se tam objevil záporák a takového záporáka už nikdy víc vidět nechci. Nějaký tlustý Rus byl v postprodukci zeštíhlen a vylepšen o pekáč buchet. Záhy jsem pochopil, že jeho schopností je kontrola nad vším mechanickým. Poté na scénu přijde ministerstvo obrany, které se rozhodne povolat pár zmutovaných individuí na zastavení hrozby. Celou tuhle akci má na starosti Alina Lanina, jenž je očividně nějakou ruskou modelkou, která vůbec neumí hrát. Když pominu fakt, že je to celé strašně uspěchané a postavy mezi sebou nevybudují žádný opravdoví vztah, tak se tam tvůrci snažili nacpat nějaké srdceryvné momenty z minulosti Ochránců, které si Alina Lanina vyslechne s ohromným soucitem a pochopení. Všechny dramatické linky jsou tak nevěrohodné, tak špatné... Rychle se nám tedy představí všichni 4 superhrdinové. Prvním je vousáč, který ovládá kameny a má fungovat jako kápo celého týmu. Druhý je jakýsi Emo-Anime hrdina ovládající super rychlost, jenž je obohacen o dva extrémně zahnuté meče. Uživatel 'calenit', který dal 5/5 napsal "Už jen kvůli mečům Khana to předčí některé Marvelovky." a to je samo o sobě píčovina. Marvelovky nejsou vrcholem kvality, ale většinou to je slušná zábava. Ochránci zábava nejsou a ty samotné meče nedávají smysl. Jsou to polokružnice, tudíž manipulace i dosah je kontraproduktivní. Tohle snad postaví péro jen těm kotaku panicům. Třetí je kříženec člověka a medvěda. On jako postava je jednou z nejhůře trikově vypadající kravinou filmu. Hýbe se nevěrohodně a divák zkrátka pozná, že je to CGI - to by se v roce 2017 dít nemělo, nemám pravdu? Když však tento hybrid chce, dokáže projít kompletní proměnou a stát se medvědem (který se pohybuje ještě hůř - celý to vypadá kineticky pomale a vůbec, je to debilní...). Hulkovo nezničitelné trencle jdou přežít, ale to co se děje tady už je trochu moc. Když se Medvědí Muž promění jen z části, zvětší se jeho objem hrudníku a to roztrhá tričko. Když se však změní zcela, tak z něj stane normální medvěd, tudíž přijde o kalhoty i boty. V následujících scénách však oblečení opět má na sobě. Poslední z týmu je žena, která se může zneviditelnit a též prý může kontrolovat teplotu svého těla. Každopádně neobstojí proti nikomu jinému, než jsou řadoví vojáci s objektivy nalepenými na kukle. Od ní tedy, žádné převratné akční scény nečekejte. Jakmile jsou Ochránci zverbováni, tak prohodí pár bezduchých slov a hned vyrazí do akce. Ten nasteroidovaný antagonista je na ně připraven a neviditelná žena se kamuflována prochází mezi nepřáteli, ale z nějakého důvodu si ponechala normální teplotu těla a tak jí nepřátelé chytí do pasti, pač si jí všimnou přes termovizi. Ochránkyně tedy skončila zmražena tekutým dusíkem. Emo-Anime Ninja byl po několika cool zpomalovačkách zneškodněn uspávací šipkou, kterou po něm vystřelil sniper takticky umístěný asi 5 metrů od něj. Medvědí muž zas ukazoval svou nepřemožitelnost, dokud po něm někdo nevystřelil samoutahovací síť a tím tohoto siláka týmu nevyřadil ze hry. Zbývá Kapitán Kámen, který své tělo obalil vrstvou kamenů a v dalších několika slow motion záběrech si poradil asi s 10 vojáky, pak se však na místě objevil hlavní záporák a všechny ty šutříky z něj omlátil. Nakonec mu svým kolenem zpřerazil páteř a my si vychutnali záběr na záporákův obtloustlý nechápající ruský xicht. Medvědí Muž, Neviditelná Žena a Emo-Anime Ninja byli zajati nepřáteli a Kapitán Kámen si v několika dalších scénách polehává na nějakém nemocničním lůžku dokud já nevím... Dokud se nedostane z toho zmrzačení a nepostaví se zas na nohy? Blíže specifikováno to tam není. Všechny informace ze světového dění Ruska získává divák z několika krátkých útržků televizních zpráv. Záporák ukradl tanky, vojenské vybavení a nějakou obří anténu. Poté žena armády Alina Lanina (která zde figuruje asi jako Nick Fury v Avengers) nakráčí spolu s dalšími deseti vojáky do komplexu, kde jsou Ochránci drženi. Ten areál nebyl téměř vůbec zabezpečen, ale nad logikou něčeho takového se snad už nemá smysl ani pozastavit. Ochránci jsou volní a Kapitán Kámen vyléčen. Všichni vyfasují nové vybavení. Anime Ninja dostane nezničitelný kostým. Medvěd dostane minigun a Kapitán zas elektro-kamenej bič. Neviditelná žena nikoho nezajímá... Hrdinové tedy zaútočí proti statickým kartónovým terčům a když je konečně rozmašírují, můžou vyrazit do finální akce. Každý z Ochránců ještě jednou předvede své schopnosti na řadových vojácích v několika zpomalovačkách. Během toho se zjistí, že Záporák chce použít nějakou vesmírnou stanici z dob Sovětského Svazu a ukázat světu jaký je génius tím, že vymaže z povrchu zemského několik měst. Neviditelná žena obětavě deaktivuje plazmový štít za cenu vlastního života a vyděsí tím Medvídka, který je do ní zamilovaný už dlouhou dobu (mě to bylo jasné už od jeho prvních slov, ale tvůrci s touhle trapnou lovestory vyrukovali až v polovině). Nebojte se. Ona neumře a tak se všichni dostávají k tomu napumpovanému plešatému záporákovi, který všem hrdinným Ochráncům v několika trapných záběrech (scéna, kde žilnatý kus masa udeří pravým hákem Medvěda, je opravdu směšná) natrhne prdel. Ti pak zbaběle utečou a skončí v řece. Na břehu však čeká Alina Lanina, která hrdinům poví, že existuje něco jako sdílení energie. Hrdinové tedy zariskují, všichni se chytnou za ramena i ruce a řvou v bolestech (připomíná to konec Strážců Galaxie) dokud Kapitán Kámen nezformuje dostatečně velkou plazmovou kouli, kterou pak vyšle na panelák záporáka. Svalnatý Zloduch padá spolu s troskami všech budov v oblasti a řve "Nemůžete zničit můj plán! Né! Byl to můj velký nápad!". Ve finále Alina Lanina řekne Ochráncům, že budou možná ještě potřeba a oni na to, že pokud ano, tak se ukáží (závěr Ochránců se lehce nese v závěru prvního dílu Avengers). Takto tedy skončí tato ruská retardovaná podívaná, jejíž cílem je dokázat, že Matička Rus taky umí pracovat se zeleným plátnem. To je zhruba vše. Někdo by možná řekl, že je to tak špatné/tak cringy, až je to vlastně vtipné. Já se u toho ale nesmál. Přišlo mi to jen čistě debilní. Jak vlhký sen mongoloiidního nerda s obrnou.
Cringe Podívaná
0 0
Já věděl, že by bylo lepší kdyby nám do kina dali Viking a ne film od toho režisérského polena Sarika. On není ani moc oblíbený u Rusů :D