Diskuze k článku Želvy ninja: Recenze

Tady s těmito slovy počkej, než přifrčí Michael Bay se svými mimozemšťany. TMNT určitě není podprůměrná podpultovka, naopak, velmi zdařilé.
254003
0 0
Co to mělo bejt? Původnímu seriálu to poklonu neskládá ani omylem. Zlatá zfilmovaná trilogie. Co ta animace? A grafika? Pohyby? Je to přesně to, co jsem čekal, než jsem si to pustil. Podprůměrné trafikové DVD za 39Kč. Nedokoukal jsem to. Blbost. Zkusil jsem na chvíli pustit český dabing a neměl jsem to dělat, udělalo se mi totiž navíc ještě špatně.
253996
0 0
Takže až dnes jsem měl tu možnost želváky zhlédnout a jedním slovem... nostalgie, nostalgie jako pr*se. Vidět znovu mé oblíbence z mládí v akci, mi neskutečne zvledl náladu. Je pravda, že upozadění Mickeyho a Dona trochu zaráží, ale ostatní složky filmu mi to vynahrazují. Scénář se nese v duchu "přiblblého" seriálu. Animace neruší, akční scény se maximálně povedly... souboj Lea s Rafem v dešti je neskutečná! Hudba jakbysmet. Takže jsem vážně rád za závěračná vrátka, v podobě možného pokračování. 8*
72509
0 0
Zloba, zloba, trikrat zloba. Ludia boli strasni, prisery ako z modernej fantasy a majster Spliter zrejme prisiel zahostovat z ineho pribehu. Ale ako jedineho by som ho chcel mat na policke, je zlatunky.
Za normalnych okolnosti mam odkazy na ine filmy/serie rad ale tu mi to prislo ako zaklad scenara co uz je zle kedze to nebola parodia ani pocta. Sled zmatenych scen ktore nestihal zachranovat ani Michelangelo. V kecoch o bratstve a druzine uz chybal iba dovetok o slobode. Nevaham tvrdit ( a mam dokazy), ze hrane filmy su lepsie nez tento zmateny blabol.
38437
Zloba, zloba, trikrat zloba. Ludia boli strasni, prisery ako z modernej fantasy a majster Spliter zrejme prisiel zahostovat z ineho pribehu. Ale ako jedineho by som ho chcel mat na policke, je zlatunky. Za normalnych okolnosti mam odkazy na ine filmy/serie rad ale tu mi to prislo ako zaklad scenara co uz je zle kedze to nebola parodia ani pocta. Sled zmatenych scen ktore nestihal zachranovat ani Michelangelo. V kecoch o bratstve a druzine uz chybal iba dovetok o slobode. Nevaham tvrdit ( a mam dokazy), ze hrane filmy su lepsie nez tento zmateny blabol.
0 0
I přes řadu nedostatků (nepříšerný příšery, minimum Donatela např.), to byla příjemně strávená chvíle. Animace byla solidní, souboje hezky akční a vyzdvihla bych hudbu.
Jdu oprášit samolepky:)

P.S. Vybíjejte žáby...;)
33321
I přes řadu nedostatků (nepříšerný příšery, minimum Donatela např.), to byla příjemně strávená chvíle. Animace byla solidní, souboje hezky akční a vyzdvihla bych hudbu. Jdu oprášit samolepky:) P.S. Vybíjejte žáby...;)
0 0
Shimitz, get a life ;)
33298
Shimitz, get a life *;)*
0 0
Já pořád přemýšlím, kolik desetiných míst bych potřeboval, abych želvy ohodnotil úplně adekvátně. Tady se želva hnula mírně jinak než se mi líbí, tady Badelt špatně dirigoval a houslista drnknul blbě do struny.:D no nic. Asi zůstanu u 60% a zachovám si zdravej rozum.
33297
Já pořád přemýšlím, kolik desetiných míst bych potřeboval, abych želvy ohodnotil úplně adekvátně. Tady se želva hnula mírně jinak než se mi líbí, tady Badelt špatně dirigoval a houslista drnknul blbě do struny.*:D* no nic. Asi zůstanu u 60% a zachovám si zdravej rozum.
0 0
Mne ani tento spôsob hodnotenia nie je dostačujúci. Ja potrebujem aj desatinné čísla, ba aj tisíciny atď. Napríklad Indiana Jones na 99,99999998% nie je nuda a Shimitz je na 101,978562% totálne na smiech ;). Akonáhle vidím na csfd, že niekto niečomu udelil "82%", tak od rehotu vypadávam z kresla.
33296
Mne ani tento spôsob hodnotenia nie je dostačujúci. Ja potrebujem aj desatinné čísla, ba aj tisíciny atď. Napríklad Indiana Jones na 99,99999998% nie je nuda a Shimitz je na 101,978562% totálne na smiech *;)*. Akonáhle vidím na csfd, že niekto niečomu udelil "82%", tak od rehotu vypadávam z kresla.
0 0
dobře, pánové, vysvětlím znova...vaše škála nekolikahvězdičkových hodnocení je mi velmi úzká a mému intelektu těsná...vždy když se dívám na film, přemýšlím jak bych ho ohodnotil, prvně se ocitám ve sféře po desítkách procent a průběžně ho upravuji, dokud nezískam výsledné číslo...když se ve filmu objeví nějaká opravdu dobrá scéna, hodnocení stoupá do výšin, naopak když snímek vzbuzuje nudu (např. Indiana Jones;)) propadá se do hlubin procent nezměrných. Na konci mi vyjde číslo, které je sice subjektivní, ale víceméně velmi přesné. Vřele vám to doporučuji!
33295
dobře, pánové, vysvětlím znova...vaše škála nekolikahvězdičkových hodnocení je mi velmi úzká a mému intelektu těsná...vždy když se dívám na film, přemýšlím jak bych ho ohodnotil, prvně se ocitám ve sféře po desítkách procent a průběžně ho upravuji, dokud nezískam výsledné číslo...když se ve filmu objeví nějaká opravdu dobrá scéna, hodnocení stoupá do výšin, naopak když snímek vzbuzuje nudu (např. Indiana Jones*;)*) propadá se do hlubin procent nezměrných. Na konci mi vyjde číslo, které je sice subjektivní, ale víceméně velmi přesné. Vřele vám to doporučuji!
0 0
Řekl Shimitz.
33294
Řekl Shimitz.
0 0
to me taky vzdycky zajima..tuhle procentualni logiku povazuji za stale nepochopenou...
33293
0 0

Shimitz

čím si zasloužili to jedno procento navíc?:D
33292
čím si zasloužili to jedno procento navíc?*:D*
Shimitz
0 0
to si děláte...jako vážne, chováte se jako malí Jardové, když tomuto...ehm, filmu dáváte víc jak podprůměrné hodnocení. Tento rádoby cool spletenec rozhodně zábavný ani dobrý film není. Je to jen obrovská snaha s vymazlenou hudbou, díky které se Želvy vyškrabaly na upachtěných 41%.
33291
0 0
CIval: Hmmmmm, myslim ze snad ani ne:o
33251
CIval: Hmmmmm, myslim ze snad ani ne*:o*
0 0
Sohaj: To ti byly minus dva, ne? 8)
33250
Sohaj: To ti byly minus dva, ne? *8)*
0 0
Tak jsem to denska viděl. Určitě to není nejlepší animák, ale rozhodně nezklame. Po grafické stránce hodně dobré. Když jsem to sledoval, tak jako bych omladnul o takových 15 let. Byl jsem potěšen:+ 8/10:+
33249
Tak jsem to denska viděl. Určitě to není nejlepší animák, ale rozhodně nezklame. Po grafické stránce hodně dobré. Když jsem to sledoval, tak jako bych omladnul o takových 15 let. Byl jsem potěšen*:+* 8/10*:+*
0 0
po vizualni strance velmi pekne, akce byla svizne udelana, kvalitni muzika a vse prospikovano dobrou zabavu.........pokud se dockame dvojky, tak doufam, ze reziser vyuzije sveho talentu naplno!!!
33233
0 0
ja jsem byl velmi prijemne prekvapeny z tohoto filmecku (animaku)........dokonce predcil moje ocekavani a pohodlne se usadil na hodnoceni 8/10 :+
33232
ja jsem byl velmi prijemne prekvapeny z tohoto filmecku (animaku)........dokonce predcil moje ocekavani a pohodlne se usadil na hodnoceni 8/10 *:+*
0 0
šel jsem na to bez ocekavani, ale nekde jsem doufal, ze by to mohlo byt zabavne....zacatecni prolog usel, ale pak se to tahlo a tahlo tak pul hodiny a pak uz to byla akce...nekdy mi tam vadila prilisna infantilnost a promluvy pana Trisky(ktery mi tam mimochodem vubec nesedel, ty jeho promluvy byly strasna nuda)..jinak o akci tam bylo docela postarano a i naznaceno, ze se ten film snazi nebyt jen dalsi animovany film do tuctu......stylove natocene s docela dobrou muzikou, zelvy nemaji vubec propracovany charakter(ale kdo by to chtel u takoveho filmu) a jednaji podle predpokladu, animace nebyla zdaleka tak dobra jako treba auta apod., ale zase nervala oci jako pri jinych....celkove reknu, ze to byla slusna zabava s par slabsimi chvilkami..ale jestli by bylo pokracovani, tak rozhodne temnejsi...6/10
33158
0 0
Ackoliv by se na prvni pohled zdalo, ze zelvy jsou jiz davno zapomenuty a oziveni na animovanem poli by pro ne mohlo znamenat zanik na dobro, opak je pravdou. Tato v celku prijemna podivana se vraci k samotnym korenum komiksu a ukazuje, ze i pro takove hochy, jako jsou zelvaci je misto na svete. Slabsi zacatek, ktery nechava cekat divaka, jestli bude dej pokracovat v tomto tempu vyustuje k lepism zitrkum. Jakmile se totiz de poradne rozpohybuje, tak se nestava, ze by ztratil zbytecne vteriny navic. Animace postav imho podobna uzasnakovym se v celku prijemna a i v chovani se vsechny postavy daji prirovnat ke kreslenemu serialu, ci filmu. Presto film zustava pozadu v neoriginalite a chybi mu vlastni styl. Zesmesneni otcimu zelv, trisky je zde vyhroceno a jen malo komu se pri pohledu na mistra (yodu??) neskrivi usta.
7/10
33128
Ackoliv by se na prvni pohled zdalo, ze zelvy jsou jiz davno zapomenuty a oziveni na animovanem poli by pro ne mohlo znamenat zanik na dobro, opak je pravdou. Tato v celku prijemna podivana se vraci k samotnym korenum komiksu a ukazuje, ze i pro takove hochy, jako jsou zelvaci je misto na svete. Slabsi zacatek, ktery nechava cekat divaka, jestli bude dej pokracovat v tomto tempu vyustuje k lepism zitrkum. Jakmile se totiz de poradne rozpohybuje, tak se nestava, ze by ztratil zbytecne vteriny navic. Animace postav imho podobna uzasnakovym se v celku prijemna a i v chovani se vsechny postavy daji prirovnat ke kreslenemu serialu, ci filmu. Presto film zustava pozadu v neoriginalite a chybi mu vlastni styl. Zesmesneni otcimu zelv, trisky je zde vyhroceno a jen malo komu se pri pohledu na mistra (yodu??) neskrivi usta. 7/10
0 0