Diskuze k článku Poslední polibek: Recenze

Filmek tak pravdivej a ze života, až mi to sebralo na dlouho dech. Donutí vás k zamyšletí, ať se bráníte, jak se bráníte .. 8)
109432
Filmek tak pravdivej a ze života, až mi to sebralo na dlouho dech. Donutí vás k zamyšletí, ať se bráníte, jak se bráníte .. *8)*
0 0
Už asi Shushikovatim, nechalo me to též chladným, 6/10.

Šlape to, herci hrají jak z partesu, éterem se line přítulná hudba a občas to má své silné momenty (odjezd autem) a dobře pojmenované "pravdy". Ale celkově to na mě působilo příliš povrchně, sešité z až moc okoralých schémat, které za sebou vláčí pár nesvéprávných postav (vždyť oni jsou nespokojení jen svou vlastní vinou - poč to nevyřeší, proč radši okázale trpí místo toho, aby se svým problémům postavili?! :-). Pocitově mě to minulo ovšem hlavně kvůli postavě Zacha Braffa - sledovat odpouštění slabošskému zoufalci, který se nejen že není schopen postavit čelem vlastním problémům, ale ještě se chová jako absolut bastard (jedna věc je uletět, druhá uletět, pohádat se, s chladnou hlavou opustit zdrcenou zbouchnutou přítelkyni, zalupat si a pak se najednou omlouvat té prvé i té druhé ... ten chlap je nula!), to mě doopravdy nebaví.8)
74270
Už asi Shushikovatim, nechalo me to též chladným, 6/10. Šlape to, herci hrají jak z partesu, éterem se line přítulná hudba a občas to má své silné momenty (odjezd autem) a dobře pojmenované "pravdy". Ale celkově to na mě působilo příliš povrchně, sešité z až moc okoralých schémat, které za sebou vláčí pár nesvéprávných postav (vždyť oni jsou nespokojení jen svou vlastní vinou - poč to nevyřeší, proč radši okázale trpí místo toho, aby se svým problémům postavili?! :-). Pocitově mě to minulo ovšem hlavně kvůli postavě Zacha Braffa - sledovat odpouštění slabošskému zoufalci, který se nejen že není schopen postavit čelem vlastním problémům, ale ještě se chová jako absolut bastard (jedna věc je uletět, druhá uletět, pohádat se, s chladnou hlavou opustit zdrcenou zbouchnutou přítelkyni, zalupat si a pak se najednou omlouvat té prvé i té druhé ... ten chlap je nula!), to mě doopravdy nebaví.*8)*
0 0
8-9/10* ...ještě jsem se nerozhodl, ale protože jsem ho viděl dneska už dvakrát, bude to spíš těch 9* :) Zach Braff je génius.
38120
8-9/10* ...ještě jsem se nerozhodl, ale protože jsem ho viděl dneska už dvakrát, bude to spíš těch 9* *:)* Zach Braff je génius.
0 0
proste krasny film, ktery by mel kazdy videt...skvele vykony a film jako vysrizeny ze zivota...strasne realisticke a nabilo me to pozitivni energii, i kdyz to moc pozitivni nebylo8*/10....p.s. nechapu jak si nekdo muze myslet, ze ordinace v ruzove zahrade je jak vystrizena ze zivota:)):-
32639
proste krasny film, ktery by mel kazdy videt...skvele vykony a film jako vysrizeny ze zivota...strasne realisticke a nabilo me to pozitivni energii, i kdyz to moc pozitivni nebylo8*/10....p.s. nechapu jak si nekdo muze myslet, ze ordinace v ruzove zahrade je jak vystrizena ze zivota*:))**:-*
0 0
Hm, třeba právě ta ultimátní hádka uprostřed filmu mi přišlo dokonalá, naplněná strašnou energií a hlavně hodně reálná (až na ten nůž možná.. i když to se může taky stát).. ale přitom bych s něčim takovym ještě neměl přijít do styku.. nho nevim jestli mám bejt smutnej nebo ne..
32365
0 0

Carlito

Nekteri uzivatele by ti mohli vypravet (treba Ghostrider ma vzdycky stesti... skoro bych rekl, ze nas stopuje ;))). A co se tyce zkusenosti, nemyslel jsem mnozstvi, spis ze kazdej v zivote zazije ruzny veci v ruznym poradi...
32362
Carlito
0 0
ha, tak to až budu v KFC , tak budu dávat pozor :D sakra, já tam těch styčných bodů (jestli je chápu správně)měl docela dost .. asi už mám dost zkušeností :D?)
32363
ha, tak to až budu v KFC , tak budu dávat pozor *:D* sakra, já tam těch styčných bodů (jestli je chápu správně)měl docela dost .. asi už mám dost zkušeností *:D**?)*
0 0
Pulp Fiction ma taky dialogy ze zivota... ja a Cival mluvime v kazdym KFC jako Travolta s Jacksonem (on hraje Jacksona, vypada totiz duveryhodneji).

Nicmene souhlasim, ale takovych filmu je spousta. Jde o ty stycny body... a to se u kazdyho lisi podle zkusenosti.
32361
Pulp Fiction ma taky dialogy ze zivota... ja a Cival mluvime v kazdym KFC jako Travolta s Jacksonem (on hraje Jacksona, vypada totiz duveryhodneji). Nicmene souhlasim, ale takovych filmu je spousta. Jde o ty stycny body... a to se u kazdyho lisi podle zkusenosti.
0 0
Garden State má možná lepší feeling , ale tohle dílko je komplexnější .. jestli o nějakém filmu lze říci , že má dialogy jako ze života , tak The Last Kiss to splňuje na 100 procent (možná i víc) .. postavy jsou brilantně napsané a až k neuvěření jak pravdivé .. nejsem jistě jediný , kdo něco podobného slyšel či zažil .. Paul Haggis :+
32360
Garden State má možná lepší feeling , ale tohle dílko je komplexnější .. jestli o nějakém filmu lze říci , že má dialogy jako ze života , tak The Last Kiss to splňuje na 100 procent (možná i víc) .. postavy jsou brilantně napsané a až k neuvěření jak pravdivé .. nejsem jistě jediný , kdo něco podobného slyšel či zažil .. Paul Haggis *:+*
0 0
krasny film...zmekl jsem z toho, je ze me zele ;)
31697
0 0
A ja by som najradšej rozdával miesto hviezdičiek jogurty... alebo radšej nie :))
31686
A ja by som najradšej rozdával miesto hviezdičiek jogurty... alebo radšej nie *:))*
0 0
já bych tady zavedl pěkné procentuální hodnocení!:+:+:+:+
31685
já bych tady zavedl pěkné procentuální hodnocení!*:+**:+**:+**:+*
0 0
já bych ty hvězdičky zrušil a bylo by...
31684
0 0
My loved one. 15/10. Proste Zach je genius...
31681
0 0
Když už jsme u toho, já dávám 8*. Možná si teď říkáte proč ten vůl teda tady kvůli jedné * pořád prudí, myslím, že odpověd znáte, je to ten nesmrtelný princip, nejlépe vyšší mravní. Co vy vlastně tvrdíte, termíny jako cílová skupina, nemálo jedinců ukazují na dveře s názvem specializace. Recenze psaná pro určitou skupinu, která se zajímá hlavně o tento typ filmů? No pokud jde o tuto skupinu, pak pravděpodobně viděly dost podobných snímků, takže si dovoluji nesouhlasit, že by je to nějak extrémně zasáhlo, nebavíme se samo o plačících třicátnících, ty zasáhne kdeco Vincente. Možná bychom koukaly jak by film hodnotili. To je ale pouze dohad. Cílovou skupinu tohoto snímku podle mě nezajímá kolik hvězdiček film dostal, je zajímá psaná recenze ne verdikt. Každopádně abych to utnul, tímto prohlašuji, že se smiřuji s 9 hvězdami pro, podle mě krásný snímek, a doufám že se zbytek smíří s tím, že jsem si dovolil nesouhlasit a měl k tomu svoje(dobré, nebo špatné) důvody.
31674
0 0

krispel

Pokud recenzent zachytí film co jde "mimo hlavni proud", a velice se mu líbí (nehodlám se vracet k vysvětlování objektivity, takže si místo toho doplň klidně nějaký slabší výraz), je lepší mu dát nižší hodnocení, aby pak těch pár diváků co ho kdy u nás uvidí, a věr mi že zrovna tohle tolik lidí neuvidí, nebylo zklamaných. Nebo je lepší klidně film "lehce nadhodnotit" a v recenzi vysvětlit jaké cílové skupině by mohl sednout, aby si ho sehnali?
31673
krispel
0 0
Pro někoho může být i Last Kiss vyjímečný. Já jsem se u toho filmu ani vteřinu nenudil a vychutnával jsem každej jeho prvek. Ať už to je ten typicky pro Zacha Braffa zahraný hlavní hrdina nebo hysterická snoubenka, se kterou má dotyčný strávit zbytek svého života. Nebo mladá krasná dívka, která Zachovi připomíná co všechno mohl zažít, když byl mladší a přistupuje na její hru proto, že je na vážkách a chce to evidentně dohnat. Četl jsem už hodně různejch názorů na Last Kiss a jenom mě to utvrdilo v tom, že každej jsme jinej a vnímáme dospívání a plnění svých životních snů naprosto jinak. Kam tim mířim? Když se nad tim zamyslim, tak 9 z 10 není v žádném případě něco špatného pro Last Kiss (jak se nám snažíš už v xtém příspěvku tvrdit) a i když se s timhle hodnocenim, potažmo celym filmem nemusí většina ztotožnit, tak stále pro několik (ne)málo jedinců zůstane Last Kiss vyjímečný. V žádnym případě neříkám, že chci ve 30 skončit jako Braffova postava, ale i když mám do 30 relativně daleko, tak jeho situaci dokážu pochopit a o to víc si filmu vážim.
31672
0 0

a4am

Ne, to netvrdím, říkám, že by se měl uchovat určitý statut, kdy vysoká hodnocení dostanou nezpochybnitelné snímky, je to až takový problém? A pokud už nějaký film "mimo hlavní proud" zasáhne recenzenta, ten by se měl zamyslet (v tomto případě 9/10), opravdu je ten film krůček od dokonalosti?, je téměř vyjímečný?. Recenzent je v podstatě rádce, který varuje diváky před špatnými snímky a doporučuje kvalitní. Při kritice je dobré když se recenzent urve z řetězu a strhá film co mu síly stačí, je ale takový postup inverzní? Má se aplikovat i v případě chvály, nebo by se měl trochu krotit a nehnat to do výšin, aby mu jak jsi řekl, neodcházeli diváci z kina zklamaní. co je horší, zklamaný divák?, nebo překvapený. To je to, o co my celou dobu jde. "Ejmen"
31671
a4am
0 0

krispel

Takze i kdyz je recenzent nadseny, tak ma dat prumerne hodnoceni jako na imdb (dejme tomu stred objektivity) , aby nahodou nejaky divak neodchazel zklamany z kina?
31670
krispel
0 0
Charlotte: chyba aktualizace stránky, jinak bych pochopitelně reagoval i když není na co, no conflikt.
Cival:+-Charlotte: Odkazování na knihy, je pěkné, ale to o té objektivitě a většině by bylo na delší diskuzi, protože pokud objektivita=realita, pak je pravda, že většina nezaručuje správné vnímání reality v běžných podmínkách, ale za ideálních ( lidé neovlivnění informačním šumeme, což je prakticky utopie) by teoreticky většina, se svými četnými senzory byla garantem objektivity, v našem světě je to ale blbost a tady přiznávám svojí chybu. To s tím německem je ale taky hloupost, to je ukázka relativity a né objektivity. Proti silné osobnosti recenzenta nic nemám, pokud jde proti proudu, má na to a dokáže to obhájit, prosím, to platí ale především při kritice filmu, kdy recenzent jde proti obecnému názoru že film je skvělý ( MZ a Departed:D), V opačném případě je bojovnost a nadšení třeba krotit. To je můj názor.
31669
Charlotte: chyba aktualizace stránky, jinak bych pochopitelně reagoval i když není na co, no conflikt. Cival:+-Charlotte: Odkazování na knihy, je pěkné, ale to o té objektivitě a většině by bylo na delší diskuzi, protože pokud objektivita=realita, pak je pravda, že většina nezaručuje správné vnímání reality v běžných podmínkách, ale za ideálních ( lidé neovlivnění informačním šumeme, což je prakticky utopie) by teoreticky většina, se svými četnými senzory byla garantem objektivity, v našem světě je to ale blbost a tady přiznávám svojí chybu. To s tím německem je ale taky hloupost, to je ukázka relativity a né objektivity. Proti silné osobnosti recenzenta nic nemám, pokud jde proti proudu, má na to a dokáže to obhájit, prosím, to platí ale především při kritice filmu, kdy recenzent jde proti obecnému názoru že film je skvělý ( MZ a Departed*:D*), V opačném případě je bojovnost a nadšení třeba krotit. To je můj názor.
0 0