Diskuze k článku Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba: Recenze

strašná píčovina 1/10
329025
strašná píčovina 1/10
0 0
a to je přesně důvod, proč kluci začínají od čtvrtého dílu a holky od prvního. Notak, stačilo se zeptat. Teď si běž pustit Novou Naději, seznam se z nejlegendárnějším záporákem všech dob a pokračuj 5. a 6. dílem. Teprve poté příjde čas na novou trilogii. A teprve potoooom, až uvidíš finále Pomsty Sithů - se nám můžeš se svými pocity svěřit.

Že je Skrytá hrozba sra*ka a nefunkční film od začátku až do konce je všem jasné, bohužel.
312721
a to je přesně důvod, proč kluci začínají od čtvrtého dílu a holky od prvního. Notak, stačilo se zeptat. Teď si běž pustit Novou Naději, seznam se z nejlegendárnějším záporákem všech dob a pokračuj 5. a 6. dílem. Teprve poté příjde čas na novou trilogii. A teprve potoooom, až uvidíš finále Pomsty Sithů - se nám můžeš se svými pocity svěřit. Že je Skrytá hrozba sra*ka a nefunkční film od začátku až do konce je všem jasné, bohužel.
0 0
Čo to bolo zač? Vážne netúžim po vybudovaní si statusu „hejter“, ale toto bol snáď vtip, ktorý nie je vtipný. Kedže v decembri vychádza siedmy diel a obecne mám žáner SCI-FI v láske, povedal som si, že by už bolo načase pozrieť si vraj najlepšiu vesmírnu ságu všetkých čias. Doteraz som nevidel ani jednu časť, takže vo mne nemohli figurovať pocity ako nostalgia, radosť či nedajbože nadšenie. Bol som „iba“ zvedavý.No a dostal som niečo fakt nečakané - akýsi divný hybrid SCI-FI zmiešaný s nie veľmi peknou rozprávkou, plný tých najotrasnejších a najbizarnejších tvorov aké som v poslednej dobe videl. Emócie žiadne (viem, že tie mali cítiť hlavne fanúšici, no film by mal hádam fungovať aj sám o sebe, či to už chcem veľa?), dialógy príšerne nudné a plné klišé. To, že triky nie sú veľmi podarené ma neprekvapuje (1999), ale ten vizuál bol dokonale nezaujímavý. Ešte aj herci pôsobili znudene. No offense, ale aj tá réžia mi prišla totálne amatérska. Ach jo,definitívne môžem pochváliť,,,,,,,neviem,,,,,,,niečo tam muselo byť dokelu, tú miliardu to za niečo muselo dostať,,,,,,Boli tam pekné meče, také farebné a svietili :D OK, to som možno prehnal, ale od tohto som fakt očakával viac. A vlastne, ten súboj na konci bol dosť podarený. Lenže to je málo. Ostatné diely sú hádam lepšie (vraj), alebo som fakt filmovo negramotný.
312718
Čo to bolo zač? Vážne netúžim po vybudovaní si statusu „hejter“, ale toto bol snáď vtip, ktorý nie je vtipný. Kedže v decembri vychádza siedmy diel a obecne mám žáner SCI-FI v láske, povedal som si, že by už bolo načase pozrieť si vraj najlepšiu vesmírnu ságu všetkých čias. Doteraz som nevidel ani jednu časť, takže vo mne nemohli figurovať pocity ako nostalgia, radosť či nedajbože nadšenie. Bol som „iba“ zvedavý.No a dostal som niečo fakt nečakané - akýsi divný hybrid SCI-FI zmiešaný s nie veľmi peknou rozprávkou, plný tých najotrasnejších a najbizarnejších tvorov aké som v poslednej dobe videl. Emócie žiadne (viem, že tie mali cítiť hlavne fanúšici, no film by mal hádam fungovať aj sám o sebe, či to už chcem veľa?), dialógy príšerne nudné a plné klišé. To, že triky nie sú veľmi podarené ma neprekvapuje (1999), ale ten vizuál bol dokonale nezaujímavý. Ešte aj herci pôsobili znudene. No offense, ale aj tá réžia mi prišla totálne amatérska. Ach jo,definitívne môžem pochváliť,,,,,,,neviem,,,,,,,niečo tam muselo byť dokelu, tú miliardu to za niečo muselo dostať,,,,,,Boli tam pekné meče, také farebné a svietili *:D* OK, to som možno prehnal, ale od tohto som fakt očakával viac. A vlastne, ten súboj na konci bol dosť podarený. Lenže to je málo. Ostatné diely sú hádam lepšie (vraj), alebo som fakt filmovo negramotný.
0 0
Konečně jsem se dokopal k tomu zajít na tento film do kina. 3D bylo fajn. Nebylo přehnané a už jsem viděl rozhodně horší. Prvně jsem viděl star wars v kině a rozhodně nelituji. Na další díl pokud bude půjdu rád.
225335
0 0
včera v cinestar na andělu anglická verze

s napjetím jsem očekával uvodní logo Foxu, modrý text a pak BOOM,
okamžitě se mě vehnaly slzy do očí a celej film jsem se jen kochal.Ani jsem se nesnažiul si překládat text.ten film prostě znám na z paměť
naprosto zdrcující zážitek ,daleko víc jsem si SW užíval teď než před 13 lety kdy byla E1 uvedena do kin poprvé
osobně mě taky trochu vadilo menší volume (především díky malým debilní divákům v sále)
ale když se pak otevřeli dveře v nich stál Darth Maul a začla jedna z nejepičtější filmových písní měl jsem totální zimomriavky

a 3D tam ale vůbec nebylo (snad jen pár droidů přeletělo před xichtem, vesmírná bitva na konci nic moc a kluzáky to taky moc nezachránili)

u mě ale velká spokojenost a půjdu i po druhé a těším se na Klony útočí.Tam by ta bitva v aréně Jediové vs Droidi mohla být dovedena ke genialitě pokud se 3D správně udělá :)
224876
včera v cinestar na andělu anglická verze s napjetím jsem očekával uvodní logo Foxu, modrý text a pak BOOM, okamžitě se mě vehnaly slzy do očí a celej film jsem se jen kochal.Ani jsem se nesnažiul si překládat text.ten film prostě znám na z paměť naprosto zdrcující zážitek ,daleko víc jsem si SW užíval teď než před 13 lety kdy byla E1 uvedena do kin poprvé osobně mě taky trochu vadilo menší volume (především díky malým debilní divákům v sále) ale když se pak otevřeli dveře v nich stál Darth Maul a začla jedna z nejepičtější filmových písní měl jsem totální zimomriavky a 3D tam ale vůbec nebylo (snad jen pár droidů přeletělo před xichtem, vesmírná bitva na konci nic moc a kluzáky to taky moc nezachránili) u mě ale velká spokojenost a půjdu i po druhé a těším se na Klony útočí.Tam by ta bitva v aréně Jediové vs Droidi mohla být dovedena ke genialitě pokud se 3D správně udělá :)
0 0

návštěvnost

U nás v Pelhřimově(jednosálové kino) bylo dost lidí nad moje očekávání. V sobotu když to hráli podruhé byla tak půlka kina. U nás rozhodně úspěch. :+
224846
U nás v Pelhřimově(jednosálové kino) bylo dost lidí nad moje očekávání. V sobotu když to hráli podruhé byla tak půlka kina. U nás rozhodně úspěch. *:+*
návštěvnost
0 0

Je to možné, protože na blučku ty úvodní titulky jsou taky jen v angličtině, ale u Ep. II a III jsou už v češtině.
224801
0 0
To je vpohodě, na Muže na hraně nepřišel nikdo
224795
0 0
Vzhľadom na to, že nás bolo v kine 12, vidím vyjednávanie o 3D uvedenie ďalších epizód skepticky.:(
224790
Vzhľadom na to, že nás bolo v kine 12, vidím vyjednávanie o 3D uvedenie ďalších epizód skepticky.*:(*
0 0
Ono to je prý hlavně proto, že ty původní úvodní český titulky ztratili :)
224789
0 0
Hmm... mno... co dodat. Slovensko ma asi lepsi vyjednavace. :)
224787
0 0
Na slovenskej 3D verzii, ktorú sov videl minulý piatok v kine, boli úvodné letiace titulky v slovenčine.:+
224786
Na slovenskej 3D verzii, ktorú sov videl minulý piatok v kine, boli úvodné letiace titulky v slovenčine.*:+*
0 0
Protoze ty titulky se samozrejme prevadely do 3D jenom anglicky, nikoliv ty vsechny lokalizovany verze. Proto je taky uvod nove namluvenej (jedina novelizovana cast dabingu) a je tam receno "hvezdne valky", i kdyz Lucas prisne nakazal pouzivat bez vyhrad Star Wars. :)
224784
0 0
Včera viděno ve slováči. Překvapilo mě jak to bylo tichý, lehce volume up by neškodilo. Jinak 3D ucházející. Závod kluzáků a závěrečná bitva s Maulem, kterej potvrzuje i po letech, že je to jeden z nejvíc bad ass záporáků mi absolutně vynahradili dlouhý minuty otravnýho Jar Jara, kterýho měl na začátku ten tank fakt radši přejet. Hodně mi vadilo čtení úvodních titulků, nerozumim tomu, že když na blu-ray jsou letící titulky neustále český, že je nedaj i sem. Jinak doufám, že se to zaplatí, protože Klony útočí a Pomsta Sithů by ve 3D mohla vypadat opravdu už spektakulárně. :)
224783
0 0
presne ako imf prehliada naivitu štvrtej epizódy kvôli detskej nostalgii - ja mám rovnaký prístup k Epizóde 1. Film to nie je dokonalý, ale tá spomienka ako sa mi to ako malému v kine aj na VHS páčilo, ako som trávil hodiny hraním Epizóda 1 hry na Playstation 1 - no slzu, aby som zatlačil. :) Len neviem koho na tento výlet do kina z dnešných známych nahovorím. :D
224722
presne ako imf prehliada naivitu štvrtej epizódy kvôli detskej nostalgii - ja mám rovnaký prístup k Epizóde 1. Film to nie je dokonalý, ale tá spomienka ako sa mi to ako malému v kine aj na VHS páčilo, ako som trávil hodiny hraním Epizóda 1 hry na Playstation 1 - no slzu, aby som zatlačil. *:)* Len neviem koho na tento výlet do kina z dnešných známych nahovorím. *:D*
0 0

vZeč

Zlá burina len tak nevyhynie... ;)
224709
Zlá burina len tak nevyhynie... *;)*
vZeč
0 0
Pořád mě překvapuje, kolik lidí pořád zajímaj Star Wars, když je tu Mass Effect :D nj to bude asi generací
224708
Pořád mě překvapuje, kolik lidí pořád zajímaj Star Wars, když je tu Mass Effect *:D* nj to bude asi generací
0 0
Jillen: Já Epizodu I v kině ještě neviděl, takže se nechci hádat, ale konverze, které vypadají v podstatě jako 2D si dokážu v pohodě vybavit a hádat se budu... Házení do ksichtu nikdo nechce, ale pokud E1 vypadá stejně, jako třeba Thor bez renderovaných pozadí (celá sekcence na zemi), pak to má k stereo hloubce obrazu hodně daleko...
Konverze může být funkční, viditelná a kvalitní, ale chce čas, velice moc penez a šikovné ruce nad materiálem... Protože je Lucas škrt jako blázen (když nemá vlastní firmu, co by mu to udělala za režijní, pak už ho vidím, jak do toho cpe další a další prachy), šikovné ruce byly více v promo materiálech a čas? Konverze byla hotova ze necelý půlrok... Myslím, že se mluvilo dokonce o čtyřech měsících... A ne, to určitě nestačilo ;)...
Rozdíl IMAX vs klasik kino... Není pravda, stereo vypadá výrazněji na menší ploše. Nutně to ale neznamená, že IMAX nemá navrch, protože i když výraznost 3D není taková, pohlcuje obrazem samotným (v IMAXu stačí i 2D, aby byl divák vtažen do obrazu; další plus ve prospěch IMAXu je samozřejmě těžkotonážní technika, i v digi IMAXech, takže je zřejmý rozdíl mezi projekcí klasik a velkoformátového kina, s 3D jako takovým to bohužel nemá co dělat)...
IMAX release E1 - vymlouvat se na kvalitu je holý nesmysl, Lucas se prostě se společností nedomluvil, případně ani nechtěl film v IMAXech uvádět... Důvody můžu rozepsat, pokud by si to chtěl někdo přečíst...
Dojem tmavého obrazu není individuální, to je holý fakt, který je holt patrný každému, kdo sedí ve špatném kinosále...
ad tebou viditelná hloubka - jak říkám, ještě jsem to neviděl, ale protože jsi jeden z mála, který to chválí, spíš by jsem předpokládal, že ti hloubku prostoru zprostředkovávala klasické vedení kamery... Tridimenzonalita je samozřejmě používaná i v klasických 2D filmech...
224706
Jillen: Já Epizodu I v kině ještě neviděl, takže se nechci hádat, ale konverze, které vypadají v podstatě jako 2D si dokážu v pohodě vybavit a hádat se budu... Házení do ksichtu nikdo nechce, ale pokud E1 vypadá stejně, jako třeba Thor bez renderovaných pozadí (celá sekcence na zemi), pak to má k stereo hloubce obrazu hodně daleko... Konverze může být funkční, viditelná a kvalitní, ale chce čas, velice moc penez a šikovné ruce nad materiálem... Protože je Lucas škrt jako blázen (když nemá vlastní firmu, co by mu to udělala za režijní, pak už ho vidím, jak do toho cpe další a další prachy), šikovné ruce byly více v promo materiálech a čas? Konverze byla hotova ze necelý půlrok... Myslím, že se mluvilo dokonce o čtyřech měsících... A ne, to určitě nestačilo ;)... Rozdíl IMAX vs klasik kino... Není pravda, stereo vypadá výrazněji na menší ploše. Nutně to ale neznamená, že IMAX nemá navrch, protože i když výraznost 3D není taková, pohlcuje obrazem samotným (v IMAXu stačí i 2D, aby byl divák vtažen do obrazu; další plus ve prospěch IMAXu je samozřejmě těžkotonážní technika, i v digi IMAXech, takže je zřejmý rozdíl mezi projekcí klasik a velkoformátového kina, s 3D jako takovým to bohužel nemá co dělat)... IMAX release E1 - vymlouvat se na kvalitu je holý nesmysl, Lucas se prostě se společností nedomluvil, případně ani nechtěl film v IMAXech uvádět... Důvody můžu rozepsat, pokud by si to chtěl někdo přečíst... Dojem tmavého obrazu není individuální, to je holý fakt, který je holt patrný každému, kdo sedí ve špatném kinosále... ad tebou viditelná hloubka - jak říkám, ještě jsem to neviděl, ale protože jsi jeden z mála, který to chválí, spíš by jsem předpokládal, že ti hloubku prostoru zprostředkovávala klasické vedení kamery... Tridimenzonalita je samozřejmě používaná i v klasických 2D filmech...
0 0

speta.jr, phil cze

Presne!
224705
Presne!
speta.jr, phil cze
0 0
Přijde mi nefér Lucase tahat na provaze za vozem, po cestě plné ostrých kamenů. Starwarsolucasotřidé-hateři v jednom jsou vážně nejhorší možnou kombinací. A je jich opravdu hodně. 3D není můj oblíbený formát a do značné míry jsem se ho již přejedl. A to je problém dneška...už není svátkem jít do IMAXu na 45minutový dokument a zírat na hnusně renderované dinosaury cenící nám zuby do obličeje. 3D přišlo o auru jakéhosi vyjímečného zážitku. To je ale normální, neboť všechno nové se jednou stane standardem. Co ale není normální, je vylévat si na tom "zlost". 1) Epizoda 1 nebyla natočena ve 3D. A Lucas do ní neházel scény, které by Vás měly praštit přes nos. Je tudíž zajímavé, že u Avataru každý opěvoval hloubku filmu, ale u Star Wars si jí nikdo nevšimne a každý by chtěl snad olýznout od Jar Jara aby si 3D vůbec připustil. 2) Obrazová kvalita, co se týče rozlišení je bohužel horší a tak není možné film nasadit do IMAXů, což by opět bylo pro 3D efekt nejvhodnější. Fakt je ten, že pokud vidíte víc, než jenom platno, tak se 3D vytrácí třeba i u toho Avataru do jakéhosi prázdna (rozdíl mezi Avatarem v IMAXu a obyčejném kině je nebetyčný). 3) Vnímání 3D je individuální pro každého člověka. Někoho bolí oči, někdo má dojem tmavého obrazu. ...Osobně hodnotím konverzi Epizody 1 kladně. Obrazově perfektní, žádné nepřehledné scény v podvodním světě jsem vážně nezazanamenal. Akce též přehledná, člověk se stále orientuje, co se na plátně děje. 3D je převážně do hloubky. Naprosto úžasné jsou scény závodů kluzáků, nebo cokoliv z vesmírného prostoru. Dabing pekelný, ale u tohoto dílu se dá přežít. Samozřejmě škoda, že nebylo vytvořeno pár scén navíc. Obsahem je film totožný s Bluray verzí. Nezbývá než popřát, aby se zadařilo a příští zimu zaútočili na kina i Klony. :+
224704
Přijde mi nefér Lucase tahat na provaze za vozem, po cestě plné ostrých kamenů. Starwarsolucasotřidé-hateři v jednom jsou vážně nejhorší možnou kombinací. A je jich opravdu hodně. 3D není můj oblíbený formát a do značné míry jsem se ho již přejedl. A to je problém dneška...už není svátkem jít do IMAXu na 45minutový dokument a zírat na hnusně renderované dinosaury cenící nám zuby do obličeje. 3D přišlo o auru jakéhosi vyjímečného zážitku. To je ale normální, neboť všechno nové se jednou stane standardem. Co ale není normální, je vylévat si na tom "zlost". 1) Epizoda 1 nebyla natočena ve 3D. A Lucas do ní neházel scény, které by Vás měly praštit přes nos. Je tudíž zajímavé, že u Avataru každý opěvoval hloubku filmu, ale u Star Wars si jí nikdo nevšimne a každý by chtěl snad olýznout od Jar Jara aby si 3D vůbec připustil. 2) Obrazová kvalita, co se týče rozlišení je bohužel horší a tak není možné film nasadit do IMAXů, což by opět bylo pro 3D efekt nejvhodnější. Fakt je ten, že pokud vidíte víc, než jenom platno, tak se 3D vytrácí třeba i u toho Avataru do jakéhosi prázdna (rozdíl mezi Avatarem v IMAXu a obyčejném kině je nebetyčný). 3) Vnímání 3D je individuální pro každého člověka. Někoho bolí oči, někdo má dojem tmavého obrazu. ...Osobně hodnotím konverzi Epizody 1 kladně. Obrazově perfektní, žádné nepřehledné scény v podvodním světě jsem vážně nezazanamenal. Akce též přehledná, člověk se stále orientuje, co se na plátně děje. 3D je převážně do hloubky. Naprosto úžasné jsou scény závodů kluzáků, nebo cokoliv z vesmírného prostoru. Dabing pekelný, ale u tohoto dílu se dá přežít. Samozřejmě škoda, že nebylo vytvořeno pár scén navíc. Obsahem je film totožný s Bluray verzí. Nezbývá než popřát, aby se zadařilo a příští zimu zaútočili na kina i Klony. *:+*
0 0