Diskuze k článku Twilight sága: Nový měsíc: Recenze

Wow, prokousala jsem se příspěvkama asi do poloviny, pak jsem to vzdala, protože:
1. Trvdit, že musím znát knížku, abych mohla hodnotit film, tedy znamená, že si musím po každém shlédnutí nějakého filmu přečíst scénář, pokud film nemá jinou literární předlohu? A já si vždycky myslela, že film by měl fungovat sám o sobě, a proto když to tak není, dalo by se pochybovat o kvalitě.
2. Přesvědčovat někoho, že musí zohlednist fanynky (popřípadě fanoušky) a že je nespravedlivé nenapsat ani jedno pozitivum a vykřikovat cosi o otm, že recenzent se snaží shodit film a přesvědčit ostantí, že to nestojí za nic a zároveň tvrdit, že film je úžasný a že kdo to nevidí, nepochopil film, je poněkud zavádějící. Každý snad má svůj názor, ne?
3. Kazilo mi to názor na fanynky Twillight ságy. (Znám i ty rozumné, uvažující a tolerantní.)

K filmu: Nedokoukala jsem to. Zkoušela jsem to asi 4x, ale prostě to nešlo, tudíž můj názor bude poněkud neúplný. Ale to, co jsem viděla, mi tak nějak stačilo.
1. Knížku jsem ČETLA, tudíž k filmu budu přistupovat jinak. A to tak, že jsem čekala, že se tam moc akce neobjeví. Vážně jsem přemýšlela, co se z 400 stránek deprese, netečnosti a úděsného vykreslování poctů dá vytvořit. Jedním slovem to byla nuda. Fakt mě to nebavilo. Nemyslím si, že by to byla zas až taková chyba režiséra, jelikož třeba zpracování Baseballu v 1. dílu se mi hodně líbilo.
2. To, že mě děsí herecké výkony Pattisona, jsem zjistila už při Stmívání. Na druhou stranu, i když ty repliky, co měla Kristen Stewart byly otřesné, držela to nad vodou, a to je co říct, protože Bella se mi v knížce tak zprotivila, že jsem se toho obávala i u Kristen. Nestalo se, ale možná jenom proto, že jsem s ní viděla už i jiné filmy. Takže hodnocení Kristen byla plus, ještě spolu s představitelem Carlislea (nevím, jak se ten herec jemnuje), Robert negativum. Celkové to obsazení bylo podivuhodné.
3. Efekty...No, vlkodlaci se mi líbili. Takže CELKEM povedné (rozuměj: Nebylo to tak hrozné.) A dobrá mi přišla i ta 'namodralá atmosféra', vážně mi to přišlo fajn.
4. Délka. Vím, že nelze 'nahustit' 400 stran DĚJE do 85 minut, ale tam se NIC neděje, takže bych to klidně zkrouhla na těch 90-100, a i to by bylo moc. Ano, vím, neviděla jsem to celý, ale pokud by se i těhc posledních 25 minut odehrávalo stejně, o nic bych nepřišla. Závěrečnou scénu jsem viděla jindy a jinde a fakt mi to nechybělo.
Závěr: Ničím mě to nenadchlo, nepřekvapilo a nezaujalo, zato mě to děsně štvalo, nudilo a občas jsem se divila nad tím, jestli to opravdu myslí vážně. Prostě to mělo nádech nereálná, a to prosím nemluvím o upírech, vlakodlacích apod., ale o vztahu Edward + Bella. Ale mám ten pocit, že to mohlo dopadnout ještě hůř. Jednodušše podprůměrný film, o který jistě v budoucnu zavadím, ale odmítám si ho pustit znovu.

Btw. Chápu, že někomu se film líbí, ale ať netvrdí, že je to KVALITNÍ podívaná (i když...co člověk, to názor) a já nikomu neberu, že ho fascinují upíři, vlkodlaci a jiné nadpřirozené bytosti, ale opravdu nikdy nepochopím, jak někdo může tvrdit, že Robert je krásný (Opět. Každému se líbí něco jiného).
Ohledně tržby...Je mi jasné, že přesně tohle se líbí holkám, které jsou jako Bella, to znamená nevýrazné, ničím výjimečné, hledají se a doufají, že přijede princ na bílém koni (v tomhle případě upír v porsche). Ale ať jim, proboha, nikdo netvrdí, že je to možné, že opravdu přijede, zamiluje se do nich a bude je milovat až do smrti. (Tady poněkud ironické.) Jinak se tu sebevražedné pokusy zvýší o procento fanynek Twillight ságy. Ne, tímto opravdu nechci nikoho urazit, jen vyjadřuji obavy.

Musím si to promyslet, ale možná trojce dám ještě šanci. :)
157067
Wow, prokousala jsem se příspěvkama asi do poloviny, pak jsem to vzdala, protože: 1. Trvdit, že musím znát knížku, abych mohla hodnotit film, tedy znamená, že si musím po každém shlédnutí nějakého filmu přečíst scénář, pokud film nemá jinou literární předlohu? A já si vždycky myslela, že film by měl fungovat sám o sobě, a proto když to tak není, dalo by se pochybovat o kvalitě. 2. Přesvědčovat někoho, že musí zohlednist fanynky (popřípadě fanoušky) a že je nespravedlivé nenapsat ani jedno pozitivum a vykřikovat cosi o otm, že recenzent se snaží shodit film a přesvědčit ostantí, že to nestojí za nic a zároveň tvrdit, že film je úžasný a že kdo to nevidí, nepochopil film, je poněkud zavádějící. Každý snad má svůj názor, ne? 3. Kazilo mi to názor na fanynky Twillight ságy. (Znám i ty rozumné, uvažující a tolerantní.) K filmu: Nedokoukala jsem to. Zkoušela jsem to asi 4x, ale prostě to nešlo, tudíž můj názor bude poněkud neúplný. Ale to, co jsem viděla, mi tak nějak stačilo. 1. Knížku jsem ČETLA, tudíž k filmu budu přistupovat jinak. A to tak, že jsem čekala, že se tam moc akce neobjeví. Vážně jsem přemýšlela, co se z 400 stránek deprese, netečnosti a úděsného vykreslování poctů dá vytvořit. Jedním slovem to byla nuda. Fakt mě to nebavilo. Nemyslím si, že by to byla zas až taková chyba režiséra, jelikož třeba zpracování Baseballu v 1. dílu se mi hodně líbilo. 2. To, že mě děsí herecké výkony Pattisona, jsem zjistila už při Stmívání. Na druhou stranu, i když ty repliky, co měla Kristen Stewart byly otřesné, držela to nad vodou, a to je co říct, protože Bella se mi v knížce tak zprotivila, že jsem se toho obávala i u Kristen. Nestalo se, ale možná jenom proto, že jsem s ní viděla už i jiné filmy. Takže hodnocení Kristen byla plus, ještě spolu s představitelem Carlislea (nevím, jak se ten herec jemnuje), Robert negativum. Celkové to obsazení bylo podivuhodné. 3. Efekty...No, vlkodlaci se mi líbili. Takže CELKEM povedné (rozuměj: Nebylo to tak hrozné.) A dobrá mi přišla i ta 'namodralá atmosféra', vážně mi to přišlo fajn. 4. Délka. Vím, že nelze 'nahustit' 400 stran DĚJE do 85 minut, ale tam se NIC neděje, takže bych to klidně zkrouhla na těch 90-100, a i to by bylo moc. Ano, vím, neviděla jsem to celý, ale pokud by se i těhc posledních 25 minut odehrávalo stejně, o nic bych nepřišla. Závěrečnou scénu jsem viděla jindy a jinde a fakt mi to nechybělo. Závěr: Ničím mě to nenadchlo, nepřekvapilo a nezaujalo, zato mě to děsně štvalo, nudilo a občas jsem se divila nad tím, jestli to opravdu myslí vážně. Prostě to mělo nádech nereálná, a to prosím nemluvím o upírech, vlakodlacích apod., ale o vztahu Edward + Bella. Ale mám ten pocit, že to mohlo dopadnout ještě hůř. Jednodušše podprůměrný film, o který jistě v budoucnu zavadím, ale odmítám si ho pustit znovu. Btw. Chápu, že někomu se film líbí, ale ať netvrdí, že je to KVALITNÍ podívaná (i když...co člověk, to názor) a já nikomu neberu, že ho fascinují upíři, vlkodlaci a jiné nadpřirozené bytosti, ale opravdu nikdy nepochopím, jak někdo může tvrdit, že Robert je krásný (Opět. Každému se líbí něco jiného). Ohledně tržby...Je mi jasné, že přesně tohle se líbí holkám, které jsou jako Bella, to znamená nevýrazné, ničím výjimečné, hledají se a doufají, že přijede princ na bílém koni (v tomhle případě upír v porsche). Ale ať jim, proboha, nikdo netvrdí, že je to možné, že opravdu přijede, zamiluje se do nich a bude je milovat až do smrti. (Tady poněkud ironické.) Jinak se tu sebevražedné pokusy zvýší o procento fanynek Twillight ságy. Ne, tímto opravdu nechci nikoho urazit, jen vyjadřuji obavy. Musím si to promyslet, ale možná trojce dám ještě šanci. *:)*
0 0
:D
153733
*:D*
0 0
Zabijte to někdo.
153725
Zabijte to někdo.
0 0

OSUDOVÝ DOTEK

OSUDOVÝ DOTEK!!!!!!!!!!!!!! je ppc film film film film ale avatar je lepsi ak nevje niekto čo to je za film tak si ho kuknite ppccccc ale dvojka je chujovina
153722
OSUDOVÝ DOTEK
0 0
G.I.joe soraČČČČ
153721
G.I.joe soraČČČČ
0 0

Twilight

je uplna kok...na som to videl a vobec ako vobec odpici film to us vazne nevedja daco lepsie spravt inač I.G.joe je lepsie jak dajaky Twilight !!!!!!!:(:- ak AVATAR BUDE po CZ tak sa posereteeeeeeeee ;)
153720
je uplna kok...na som to videl a vobec ako vobec odpici film to us vazne nevedja daco lepsie spravt inač I.G.joe je lepsie jak dajaky Twilight !!!!!!!*:(**:-* ak AVATAR BUDE po CZ tak sa posereteeeeeeeee *;)*
Twilight
0 0

AVATAR

twilight je pre deti ale AVATAR je pre naročnich a to je teraz to dobre takze twilight sa moze strčit !!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:-:-:-:-:- AVATAR ho preskoči za mesjac jak nič ;)
153719
twilight je pre deti ale AVATAR je pre naročnich a to je teraz to dobre takze twilight sa moze strčit !!!!!!!!!!!*:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:-**:-**:-**:-**:-* AVATAR ho preskoči za mesjac jak nič *;)*
AVATAR
0 0

Kostěj-i

Děkuji za diagnózu, je to však i pro blázna moc..oh my gooood..:)
153406
Kostěj-i
0 0

migr

Výdělek odpovídá počtu pubertálních slečen lačnících po romantice a chlapech do půl těla.
153403
migr
0 0
Znamená to, že po světě běhá spousta lidí kterejm se holt líbí sračky :)
P.S: používání víc než tří exklamačních znamínek za sebou naznačuje duševní nestabilitu autora.
153402
Znamená to, že po světě běhá spousta lidí kterejm se holt líbí sračky :) P.S: používání víc než tří exklamačních znamínek za sebou naznačuje duševní nestabilitu autora.
0 0

CO?

CO ZNAMENÁ TEN VYSKOKÝ VÝDĚLEK?!!!!!!! Nikdy vaše recenze nezklamaly, leč zisky vypovídají o opaku v tom bude nějaká naddzemská záležitost. ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
153400
CO?
0 0

Shlédnuto podruhé

Tak jsem byl nucen jít znova na tento film a musim říct, že jsem dost trpěl. Je to opravdu hrozný film plný nesmyslného chování, replik, postav atd. Vzpoměl jsem si, proč jsem vlastně vydržel číst celou ságu až do konce. Bylo to proto, že jsem čekal, až se konečně Bela změní v upírku a že to snad nakopne děj(zpětně-nic moc). Jednou to stačí vidět a dost.
Je pravda, že jako mladí jsme měli také vzory, které dneska nemůžeme vidět ani z dálky, ale nemůžu si pomoct, abych si nemyslel, že tento film je už opravdu hodně přes míru. Klidně na to jděte, ale jestli to budete chtít vidět podruhé, tak vás nechápu:).
151936
Tak jsem byl nucen jít znova na tento film a musim říct, že jsem dost trpěl. Je to opravdu hrozný film plný nesmyslného chování, replik, postav atd. Vzpoměl jsem si, proč jsem vlastně vydržel číst celou ságu až do konce. Bylo to proto, že jsem čekal, až se konečně Bela změní v upírku a že to snad nakopne děj(zpětně-nic moc). Jednou to stačí vidět a dost. Je pravda, že jako mladí jsme měli také vzory, které dneska nemůžeme vidět ani z dálky, ale nemůžu si pomoct, abych si nemyslel, že tento film je už opravdu hodně přes míru. Klidně na to jděte, ale jestli to budete chtít vidět podruhé, tak vás nechápu*:)*.
Shlédnuto podruhé
0 0

Tak jsem to videl... :-)

Sel jsem s mou zenou, mou milou bohyní ;) a až na těch pár momrntů sem celkem překvapeně odešel s OK pocitem - asi se měním nebo je to tou ženou :+ Prostě to šlo a bylo tam Porsche tak jsem to přežil 8)
151909
Sel jsem s mou zenou, mou milou bohyní *;)* a až na těch pár momrntů sem celkem překvapeně odešel s OK pocitem - asi se měním nebo je to tou ženou *:+* Prostě to šlo a bylo tam Porsche tak jsem to přežil *8)*
Tak jsem to videl... :-)
0 0
Taky se mi moc líbí, kolik lidí ten film nesnáší a odsuzuje a je pak schopno tu na té diskusi trávit tolik času... Za copak se drahouškové schováváte??8)
151883
Taky se mi moc líbí, kolik lidí ten film nesnáší a odsuzuje a je pak schopno tu na té diskusi trávit tolik času... Za copak se drahouškové schováváte??*8)*
0 0
To Mr. Hlad: no vidíš, jak to máš pěkně pročtené... já dala dvě stránky a už mne to nudilo, takže se za opakovámí omlouvám... jistě nepatřím k těmi co se skrývají pod různými nicky... jestli si odborník prověř si ID;)
151875
To Mr. Hlad: no vidíš, jak to máš pěkně pročtené... já dala dvě stránky a už mne to nudilo, takže se za opakovámí omlouvám... jistě nepatřím k těmi co se skrývají pod různými nicky... jestli si odborník prověř si ID*;)*
0 0
Za tvůj názor tě nikdo pranýřovat nebude, už je tu napsaný asi stokrát, jen pod jiným jménem.
151850
0 0
ahojky... mne teda dost fascinuje, jak to tady řešíte... docela by mne zajímalo, kdybyste všichni napsali film, který jste obdivovali ve svých patnácti letech a nenechali si a něj sáhnout, zrovna tak jako na hlavního hrdinu... já osobně v patnácti letech zbožňovala Jeana Claude van Dameho a dnes se mi z těch filmů chce zvracet.... nechte proboha těm mladým lidem ať si sní, mají právo taky na to své a neodsuzujme je a už vůbec nezesměšňujme jejich vkus a názor... na druhou stranu já osobně miluji filmy jako Forrest Gump, Lásku nebeskou a co se týče této ságy, knihy jsem přečetla, dosavadní filmy viděla.. a libily se mi, neboť jsem nad jejich zpracováním co do odbornosti, kvality, triků nepřemýšlela.. jde mi o příběh, byť si spousta z vás myslí, že zde žádný není, věc názoru, to jasně, ale já si ho tam našla..... přijde mj, že si tu spousta z vás líčí svoje mindráky na patnáctiletých dětech.. proboha, jeslti chcete dělat ramena, najděte si sobě rovné a kritizujte ty vaše perfektní snímky, jestli na to teda stačíte... uff, tak šup pusťte se do mne za můj názor a nešetřete mne, to vám tady většině opravdu jde:+
151849
ahojky... mne teda dost fascinuje, jak to tady řešíte... docela by mne zajímalo, kdybyste všichni napsali film, který jste obdivovali ve svých patnácti letech a nenechali si a něj sáhnout, zrovna tak jako na hlavního hrdinu... já osobně v patnácti letech zbožňovala Jeana Claude van Dameho a dnes se mi z těch filmů chce zvracet.... nechte proboha těm mladým lidem ať si sní, mají právo taky na to své a neodsuzujme je a už vůbec nezesměšňujme jejich vkus a názor... na druhou stranu já osobně miluji filmy jako Forrest Gump, Lásku nebeskou a co se týče této ságy, knihy jsem přečetla, dosavadní filmy viděla.. a libily se mi, neboť jsem nad jejich zpracováním co do odbornosti, kvality, triků nepřemýšlela.. jde mi o příběh, byť si spousta z vás myslí, že zde žádný není, věc názoru, to jasně, ale já si ho tam našla..... přijde mj, že si tu spousta z vás líčí svoje mindráky na patnáctiletých dětech.. proboha, jeslti chcete dělat ramena, najděte si sobě rovné a kritizujte ty vaše perfektní snímky, jestli na to teda stačíte... uff, tak šup pusťte se do mne za můj názor a nešetřete mne, to vám tady většině opravdu jde*:+*
0 0
Super vtip (a neurazejici) link :)
151258