Diskuze k článku Veřejný nepřítel č. 1: Recenze

0 0
Tak Epilog taky vynikající,Cassel se opravdu předvedl:+. Ale pro mě čím je gangsterka starší tím se mi více líbí,takže první díl se mi líbil o trochu více.
118237
Tak Epilog taky vynikající,Cassel se opravdu předvedl*:+*. Ale pro mě čím je gangsterka starší tím se mi více líbí,takže první díl se mi líbil o trochu více.
0 0
sorry SPOILER SPOILER SPOILER
Ještě jsem neviděl Epilog, takže nějak nechci hodnotit celek, ale jedno vím jistě, zatímco první půlhodinu tančil se ženou svých dětí, svou milenku, se kterou loupil poznal a nechal se sbalit za dvacet vteřin.....to bylo na mě moc rychlé a stejně tak tam takových skoků byl docela dost. Tím neříkám, že na druhý pokus to může být lepší anebo že Epilog tomu nedá nový rozměr a věřím dle recenzí, že jo, ale některé hektické skoky ve vyprávění mě zanechaly stát opodál..... o té jeho milence nevíme nic, ale najednou s ním dělá všecko a až na smrt. (A závěrečné titulky jsem četl...)
117303
sorry SPOILER SPOILER SPOILER Ještě jsem neviděl Epilog, takže nějak nechci hodnotit celek, ale jedno vím jistě, zatímco první půlhodinu tančil se ženou svých dětí, svou milenku, se kterou loupil poznal a nechal se sbalit za dvacet vteřin.....to bylo na mě moc rychlé a stejně tak tam takových skoků byl docela dost. Tím neříkám, že na druhý pokus to může být lepší anebo že Epilog tomu nedá nový rozměr a věřím dle recenzí, že jo, ale některé hektické skoky ve vyprávění mě zanechaly stát opodál..... o té jeho milence nevíme nic, ale najednou s ním dělá všecko a až na smrt. (A závěrečné titulky jsem četl...)
0 0
No 12 opic neni ani akcni ani komedie, takze ta pani fakt nemela sajnu o co jde:)
117248
No 12 opic neni ani akcni ani komedie, takze ta pani fakt nemela sajnu o co jde*:)*
0 0

Ruut

ok, tobě se to nelíbilo, mě se to líbilo, tak to tak necháme
117247
Ruut
0 0

no jo

většina lidí co chodí do multiplexů ví velké kulové nač jdou. A to se netýká jen kin. Nedávno se mi stalo v trafice: přišla paní ve středních letech a ptá se "Máte nejaký nový akční film s Brucem Willisem?" a trafikant na to "Máme 12 opic. Chcete to?" a bába na to "No ale já nechci žádné komedie, jen akční" ..... já myslím že to mluví za vše o přehledu vetšinového diváka 8)
117240
většina lidí co chodí do multiplexů ví velké kulové nač jdou. A to se netýká jen kin. Nedávno se mi stalo v trafice: přišla paní ve středních letech a ptá se "Máte nejaký nový akční film s Brucem Willisem?" a trafikant na to "Máme 12 opic. Chcete to?" a bába na to "No ale já nechci žádné komedie, jen akční" ..... já myslím že to mluví za vše o přehledu vetšinového diváka *8)*
no jo
0 0
Viděno včera. Je pravda, že první větší půlka prvního dílu je hodně epizoidní. Občas mi chvíli trvalo, že mezi záběry uplynulo někdy i několik měsíců. Ale to beru jen jako nutnost představit život Mesrina. Když došlo na útěk do Kanady a poté vězení, pak to bylo lepší. Závěrem. 7/10. Líbilo se mi to dost a podle ohlasů na druhý díl, který je podle ohlasů lepší o 3 stupně z 10, tak se nemůžu dočkat.
P.S. Je taky fajn se v kině bavit nad nevědomostí lidí, kteří ani neví na co jdou. Když to skončilo a napsalo se Konec první částí, tak nějaká ženská v sále takovým tím afektovaným hlasem: "A to jako bude nějaký Veřejný nepřítel č.2?"
117237
Viděno včera. Je pravda, že první větší půlka prvního dílu je hodně epizoidní. Občas mi chvíli trvalo, že mezi záběry uplynulo někdy i několik měsíců. Ale to beru jen jako nutnost představit život Mesrina. Když došlo na útěk do Kanady a poté vězení, pak to bylo lepší. Závěrem. 7/10. Líbilo se mi to dost a podle ohlasů na druhý díl, který je podle ohlasů lepší o 3 stupně z 10, tak se nemůžu dočkat. P.S. Je taky fajn se v kině bavit nad nevědomostí lidí, kteří ani neví na co jdou. Když to skončilo a napsalo se Konec první částí, tak nějaká ženská v sále takovým tím afektovaným hlasem: "A to jako bude nějaký Veřejný nepřítel č.2?"
0 0
to Srbský princ: myslím, že jsem jasně napsal co přesně hodnotím a kdyby sis přečetl i tu recenzi nad diskusí, tak by tě chlapče možná dost překvapilo, žei její autor Shushika popsal TO o čem jsem psal já skoro stejně a vyčetl TOMU úseku přesně ty samé neduhy. A to je asi tak vše co bych chtel človeku s podobne pádným argumentem, jako uvádíš ty, napsat.8)
117225
to Srbský princ: myslím, že jsem jasně napsal co přesně hodnotím a kdyby sis přečetl i tu recenzi nad diskusí, tak by tě chlapče možná dost překvapilo, žei její autor Shushika popsal TO o čem jsem psal já skoro stejně a vyčetl TOMU úseku přesně ty samé neduhy. A to je asi tak vše co bych chtel človeku s podobne pádným argumentem, jako uvádíš ty, napsat.*8)*
0 0

Ruut

"maglajz samoúčelných brutalit a ke všemu naprosto nenavazající na sebe" - ?
na to se dá říct snad jen LMAO
117221
"maglajz samoúčelných brutalit a ke všemu naprosto nenavazající na sebe" - ? na to se dá říct snad jen LMAO
Ruut
0 0

Ukázka z druhého dílu

Koukněte na link ...vypadá to na velmi solidní pokračování !
117202
Koukněte na http://www.mesrine-lefilm.com/ ...vypadá to na velmi solidní pokračování !
Ukázka z druhého dílu
0 0
No já byl včera náhodou taky na jedničce a mě se to moc líbilo. Skákání po časový ose mi vůbec nevadilo, prostě vždycky vypíchli nějaký epizody z jeho života... Co se týče jeho motivací, tak člověk si to prostě musí domyslet, navíc pokud by lidi přesně věděli proč se stane člověk gangstrem a vrahem tak by nemusela bejt policie... Jinak samoúčelně brutální mi to vůbec nepřišlo tohle neni Departed. Takový Dějiny násilí, Východní přísliby, gangsterky od Kitana jsou na tom stejně, to k tomu žánu patří.
117194
0 0