Diskuze k článku Mamma Mia!: Recenze

Největší peklo a zrůdnost tomu dal hlavně českej dabing. Nejhorší dabing co jsem kdy v životě slyšel. Kdyby to překládal jeden znuděnej chlap v pozadí jako kdysi dávno, tak by to bylo lepší :D Já osobně to jako vážný muzikál nebral, přikláním se spíš k letní oddychové zábavě. Abbu jsem nikdy moc neposlouchal, ale některé písně zazpívané herci se mi líbili víc př. Honey honey, Dancing queen a ta jak jí zpívala Amanda s Dominicem (ani nevím její název). Jinak to byla spíš parodie zpěvu na Abbu, ale nevadilo mi to. Meryl celkem ušla, i zpěv. Důležité je, že moje malá které jsou 2 roky na to ráda kouká i když to máme jen s titulkama :) a já se pak můžu věnovat důležitým věcem :D
247402
Největší peklo a zrůdnost tomu dal hlavně českej dabing. Nejhorší dabing co jsem kdy v životě slyšel. Kdyby to překládal jeden znuděnej chlap v pozadí jako kdysi dávno, tak by to bylo lepší *:D* Já osobně to jako vážný muzikál nebral, přikláním se spíš k letní oddychové zábavě. Abbu jsem nikdy moc neposlouchal, ale některé písně zazpívané herci se mi líbili víc př. Honey honey, Dancing queen a ta jak jí zpívala Amanda s Dominicem (ani nevím její název). Jinak to byla spíš parodie zpěvu na Abbu, ale nevadilo mi to. Meryl celkem ušla, i zpěv. Důležité je, že moje malá které jsou 2 roky na to ráda kouká i když to máme jen s titulkama *:)* a já se pak můžu věnovat důležitým věcem *:D*
0 0
Absolútne PEKLO! Ani nedokážem vyjadriť, ako veľmi som znechutený. Idem si pustiť Far Cry, aby som dostal do tela kúsok kvalitnej filmárčiny, v ktorej nikto nenúti oscarové herečky príšerne zavýjať a skákať po posteli. Toto režírovala žena, že? :-
127953
Absolútne PEKLO! Ani nedokážem vyjadriť, ako veľmi som znechutený. Idem si pustiť Far Cry, aby som dostal do tela kúsok kvalitnej filmárčiny, v ktorej nikto nenúti oscarové herečky príšerne zavýjať a skákať po posteli. Toto režírovala žena, že? *:-*
0 0
Líbí se to mamce:D No dobře, dobře neberu to jako film ale takovej velkej videoklip. Každopádně 6*
124467
Líbí se to mamce*:D* No dobře, dobře neberu to jako film ale takovej velkej videoklip. Každopádně 6*
0 0
az takovy prosluneny a vtirajici teror jsem necekal.....chapu, ze se to vetsine nelibi a chce se jim z toho blit, ale ja si to docela uzil a mozek vypnul na 95%....nejmainstreamovejsi nenarocny snimek pro siroke neznale publikum, ktere zajde za 1 rok do kina, ale presto mi tento snimek pravelice zvedl naladu a proslunil destive dny..neverim, ze to pisu :D:D
122411
az takovy prosluneny a vtirajici teror jsem necekal.....chapu, ze se to vetsine nelibi a chce se jim z toho blit, ale ja si to docela uzil a mozek vypnul na 95%....nejmainstreamovejsi nenarocny snimek pro siroke neznale publikum, ktere zajde za 1 rok do kina, ale presto mi tento snimek pravelice zvedl naladu a proslunil destive dny..neverim, ze to pisu *:D**:D*
0 0
Ja vim no. Zvlast kdyz zeres ty songy (brrr), tak neni o cem... 8) Vsak si to uzijte...
117699
Ja vim no. Zvlast kdyz zeres ty songy (brrr), tak neni o cem... *8)* Vsak si to uzijte...
0 0
Cival: Jak rika Charlotte, kazdy mame svoje. :) Nijak ti tvuj radikalni nazor nevyvratim; zkratka mi pokazde film mimo jine natolik vlil energii do zil a zlepsil naladu, ze pod 9/10 s hodnocenim nepujdu, ani kdybych ho pitval pomoci mikroskopu. :)) A neni to jen tim, ze na pisnickach od ABBY ujizdim uz od detstvi...

Charlotte: Lidi, co filmu aplaudovali, meli do 40-60 let daleko. :) A vubec to nadsene halekani doprovazene potleskem neznelo ironicky...

117698
Cival: Jak rika Charlotte, kazdy mame svoje. :) Nijak ti tvuj radikalni nazor nevyvratim; zkratka mi pokazde film mimo jine natolik vlil energii do zil a zlepsil naladu, ze pod 9/10 s hodnocenim nepujdu, ani kdybych ho pitval pomoci mikroskopu. :)) A neni to jen tim, ze na pisnickach od ABBY ujizdim uz od detstvi... Charlotte: Lidi, co filmu aplaudovali, meli do 40-60 let daleko. :) A vubec to nadsene halekani doprovazene potleskem neznelo ironicky...
0 0
Ještě že Ledger v TDK netancoval, jinak by tancovala půlka světa :D
117695
Ještě že Ledger v TDK netancoval, jinak by tancovala půlka světa *:D*
0 0
Mimochodem to tanceni mi pripomnelo Shushikovu znamou historku o capartech tancujicich pred platnem na Happy Feet. Nejaka moda? :D
117692
Mimochodem to tanceni mi pripomnelo Shushikovu znamou historku o capartech tancujicich pred platnem na Happy Feet. Nejaka moda? *:D*
0 0
(zvlastni je, ze obvykle jsem vuci temhle zhuverilostem pomerne tolerantni a dokazu akceptovat i davy okolo Evy a Vaska... ale tady asi opravdu nezvladam, ze je to jeden z mala uspesnych muzikalu, pritom tak katastrofalne odvedenej - ze se vyraz "skvely muzikal" smrskl jen na provareny hity, vytlemenou Streepovou a tak vlezlou letni atmosferu, az se z toho cloveku chce... plakat)

117696
0 0
tombac: já uznávám, že můj comment zrovna politickou korektností neoplývá a musím přiznat, že publikum 40-60 let se skvěle bavilo, křepčilo a jančilo. Ale každý máme svoje, někdo zas omdlévá z naší kolektivní GP HSM. ;)
117691
tombac: já uznávám, že můj comment zrovna politickou korektností neoplývá a musím přiznat, že publikum 40-60 let se skvěle bavilo, křepčilo a jančilo. Ale každý máme svoje, někdo zas omdlévá z naší kolektivní GP HSM. *;)*
0 0
tombac: Neboj, utoky nejsou potreba. Nektere veci se proste zvladnou komentovat samy. Treba "pri jedne par na konci tancil primo pred platnem, a ja jsem mel chut tam kamaradku vytahnout take". Zapomnel si tam jeste napsat "Bylo leto, tak co!":D

A jinek, lide se bavi a tleskaji odnepameti na tech nejvetsich zrudnostech. Treba Vsesokolsky slet, Novoty, megakoncert Elanu nebo... projekce Krale dzungle. Pamatuju si na ten huronsky smich u kazde sceny kdy slon (nebo opice?) nekoho pocural. Inu, pobavit lid bylo vzdycky narocne.
117690
tombac: Neboj, utoky nejsou potreba. Nektere veci se proste zvladnou komentovat samy. Treba "pri jedne par na konci tancil primo pred platnem, a ja jsem mel chut tam kamaradku vytahnout take". Zapomnel si tam jeste napsat "Bylo leto, tak co!"*:D* A jinek, lide se bavi a tleskaji odnepameti na tech nejvetsich zrudnostech. Treba Vsesokolsky slet, Novoty, megakoncert Elanu nebo... projekce Krale dzungle. Pamatuju si na ten huronsky smich u kazde sceny kdy slon (nebo opice?) nekoho pocural. Inu, pobavit lid bylo vzdycky narocne.
0 0
Paradni letni pohodicka, ktera me pobavila a dojala v kine i poctvrte. Soundtrack tocim v mp3 prehravaci doted (SOS vede)... Nedelam si srandu, pro me jeden z nejlepsich filmu roku. Pri kazde projekci se lide v sale vesmes bavili, nekteri tleskali, dve projekce skoncily aplausem casti publika a pri jedne par na konci tancil primo pred platnem, a ja jsem mel chut tam kamaradku vytahnout take. :) Jiste, neni to dokonale, ale dlouho se mi nestalo, ze by mi to bylo totalne jedno a skvele si film a jeho spontainetu tak uzil... A chtel si hned strelit repete. Kritici pouzivajici podpasove vulgarni utoky (duchodci, geronti apod.), at se jdou pekne bodnout! ;)
117687
0 0

maty.39

No já bych radši, místo všeho vyjmenovaného, shédl Sweeneyho Todda 8) Ale zase proti gustu...... :))
117686
No já bych radši, místo všeho vyjmenovaného, shédl Sweeneyho Todda *8)* Ale zase proti gustu...... *:))*
maty.39
0 0

maty39

Ty **** ******* ********* ***** ! A rekl sis o to! :D
117685
Ty **** ******* ********* ***** ! A rekl sis o to! *:D*
maty39
0 0
Abych taky zasel seménko sváru do této pokojné diskuze, tak přidám i svůj komentář. Radši bych koukal 10x za sebou na Mamma Mia, než znovu koukat na Chicago a radši Mamma Mia než Moulin Rouge, kde herci zpívají ještě hůř a daleko horší písně, než v Mamma Mia. Tak, už mi můžete začít sprostě nadávat. Jo a pro ty, co jsem ještě nenas*al, tak tady je můj žebříček TOP muzikálů (jo a nejsem fanda muzikálů, vlastně je nemám rád): 1. Zpívání v dešti 2. Za zvuků hudby 3. Mamma Mia 8)
117683
Abych taky zasel seménko sváru do této pokojné diskuze, tak přidám i svůj komentář. Radši bych koukal 10x za sebou na Mamma Mia, než znovu koukat na Chicago a radši Mamma Mia než Moulin Rouge, kde herci zpívají ještě hůř a daleko horší písně, než v Mamma Mia. Tak, už mi můžete začít sprostě nadávat. Jo a pro ty, co jsem ještě nenas*al, tak tady je můj žebříček TOP muzikálů (jo a nejsem fanda muzikálů, vlastně je nemám rád): 1. Zpívání v dešti 2. Za zvuků hudby 3. Mamma Mia *8)*
0 0
No vida, vítej v našem malém, ale zato kvalitativně silném klubu. Viz čsfd, kde se má topka pohybuje od minima k maximu. :))
117677