Produkční hodnoty filmu jsou výborné a casting odvádí taktéž vynikající práci, ale chybí tomu výraznější tah na branku v podobě uceleného příběhového oblouku, který postavy odněkud někam posune a případně předá divákovi nějaké poselství. Retrospektivní vyprávění vzestupu a pádu jednoho fiktivního motorkářského klubu v bouřlivém období přelomu 60s a 70s je složeno jen z více nebo méně zajímavých epizod ze života členů klubu, přičemž nějaký přesah stran tehdejší společenské situace (ztráta nevinnosti, nedůvěra v autority, dopady války, lidskoprávní hnutí, vlny demonstrací, atd.) se v ději řeší jen velmi okrajově a cestovní rychlost alias tempo až do konce filmu nepřekročí povolené hodnoty.
Comer je díky průběžnému komentování vlastních myšlenkových pochodů nejkomplexnější postavou v celém filmu, naopak postavy Hardyho a Butlera nejsou, až na pár momentů, o moc více než jen archetypy (macho boss a macho rebel) a zbytek postav je už vysloveně stafáž. Nejsilnější scéna v trailerech (potyčka a následné vypálení putyky) je v samotném filmu prezentovaná ve zcela totožné podobě, tj. neobsahuje navíc zhola nic a kromě ní toho děj po stránce dramatu už moc jiného nenabízí. Na určité emocionální vyvrcholení sice v závěru dojde, ale nevede k němu nijak zvlášť působivá cesta, prostě na něj v sérii životních kapitol jen dojde řada, protože je potřeba osudy postav nějak uzavřít. Potenciálně nejzábavnější část filmu (proměna klubu v regulérní gang) je pak odbyta jen pár záběry.
Atmosféru tehdejší doby se skrze výpravu, kostýmy, OST (téměř nepřetržitě hrající retro songy na pozadí) a samozřejmě nablýskané mašiny (byť ve filmu vlastně nemají až tolik prostoru) podařilo připomenout dokonale a ústřední trojice Comer, Hardy a Butler podává soustředěné herecké výkony (nikdo další už nestojí za zmínku, což je vzhledem k obsazení Shannona, Reeduse nebo Holbrooka škoda), ale to je tak vše. Z předlohy, která obsahuje především obrazový materiál, šlo převzít jen atmosféru a styl (což se povedlo na výbornou) a samotný film mohl vyprávět prakticky o čemkoliv. Nichols se bohužel rozhodl, že pouze zachytit vybrané fotografie v pohybu bude k působivému výsledku stačit.
7/10
- ale jinak samozřejmě přeju všechno nejlepší celé rodince! 


. Ambiciózní Maestro moc nepřesvědčil, ale zdaleka nejlepší scénou ve filmu byla manželská hádka, tak snad se to pozitivně projeví na výsledku. Fajn civilní trailer příjemně překvapil (na čemž má velkou zásluhu i vhodně zvolený hudební podkres