Diskuze k článku Všechno, všude, najednou: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek
Tak jsem si tu oscarovou slávu konečně pustil a vůbec mi to nesedlo, prvních 30 minut ještě jakžtakž dobrý, protože se to rozjíždělo a já čekal, co za šílenost z toho teda vypadne, ale pak už mě to nudilo k smrti, jako naposled snad jen Quantumania. Prostě jsem trpěl a v půlce musel dát pauzu a opláchnout si obličej, abych neusnul. Vůbec mi nesedl takovej ten čínskej styl humoru, přišlo mi to jen hrozně trapný a dokoukal jsem to jen, protože filmy, co rozkoukám, tak nevypínám. Slovy Rimsyho z jeho poslední věty recenze, asi tomu nejsem přístupný divák. Jediný pozitivum je, že jsem po tom tak vyčerpán, jak tu už někdo psal, že nebudu mít jednou problém rychle usnout. :)
896819
Tak jsem si tu oscarovou slávu konečně pustil a vůbec mi to nesedlo, prvních 30 minut ještě jakžtakž dobrý, protože se to rozjíždělo a já čekal, co za šílenost z toho teda vypadne, ale pak už mě to nudilo k smrti, jako naposled snad jen Quantumania. Prostě jsem trpěl a v půlce musel dát pauzu a opláchnout si obličej, abych neusnul. Vůbec mi nesedl takovej ten čínskej styl humoru, přišlo mi to jen hrozně trapný a dokoukal jsem to jen, protože filmy, co rozkoukám, tak nevypínám. Slovy Rimsyho z jeho poslední věty recenze, asi tomu nejsem přístupný divák. Jediný pozitivum je, že jsem po tom tak vyčerpán, jak tu už někdo psal, že nebudu mít jednou problém rychle usnout. *:)*
0 0
Konečně včera viděno...jako, je to trochu dlouhé, hlavně ta realita s těmi prsty jako hot dogy mi přišla už lehce wtf a zbytečná. Vlastně je to o vztahu matky a dcery a vzájemném nepochopení, kde si hlavní postava nese i trauma z dětství a probémy s otcem....jsem sci-fi fanda a mám, myslím, dost nakoukáno a načteno, ale upřímně jsem se ke konci v těch realitách už trochu ztrácela, a přišlo mi, že tam bylo několik vrcholů, které byly emotivní, ale jak jich bylo víc, tak to trochu ztrácelo efekt. jinak ale Michelle si sakra nějakou takovou roli konečně zasloužila, a Jamie Lee Curtis taky byla skvělá. Celkově tady s těmi hereckými nominacemi problém nemám.
856213
Konečně včera viděno...jako, je to trochu dlouhé, hlavně ta realita s těmi [spoiler]prsty jako hot dogy[/spoiler] mi přišla už lehce wtf a zbytečná. Vlastně je to o vztahu matky a dcery a vzájemném nepochopení, kde si hlavní postava nese i trauma z dětství a probémy s otcem....jsem sci-fi fanda a mám, myslím, dost nakoukáno a načteno, ale upřímně jsem se ke konci v těch realitách už trochu ztrácela, a přišlo mi, že tam bylo několik vrcholů, které byly emotivní, ale jak jich bylo víc, tak to trochu ztrácelo efekt. jinak ale Michelle si sakra nějakou takovou roli konečně zasloužila, a Jamie Lee Curtis taky byla skvělá. Celkově tady s těmi hereckými nominacemi problém nemám.
0 0
Zajímavý, o tom, že se to v druhé půli hodně vleče jsem slyšel často. Mě to ale během prvního shlédnutí ani nepřišlo a hltal jsem to plnými doušky a maximálně si to užíval. Kdyby to byl jen originální film plný šíleností, tak to asi nestačí, ale tím, že je tam i relativně hodně silných témat, která navíc rezonují napříč generacemi mi to ani nepřišlo na mysl. Určitě by se to dalo zkrátit o 20 minut, ale milionkrát radši budu mít ten film delší, ale mít ho, než tady mít tunu kratších filmů, které mu nesahají ani po kotníky.

Je to asi hodně velkej úlet, ale v určitou chvíli mě napadlo, že se dívám na film Terrence Malicka z alternativní reality :)
835524
Zajímavý, o tom, že se to v druhé půli hodně vleče jsem slyšel často. Mě to ale během prvního shlédnutí ani nepřišlo a hltal jsem to plnými doušky a maximálně si to užíval. Kdyby to byl jen originální film plný šíleností, tak to asi nestačí, ale tím, že je tam i relativně hodně silných témat, která navíc rezonují napříč generacemi mi to ani nepřišlo na mysl. Určitě by se to dalo zkrátit o 20 minut, ale milionkrát radši budu mít ten film delší, ale mít ho, než tady mít tunu kratších filmů, které mu nesahají ani po kotníky. Je to asi hodně velkej úlet, ale v určitou chvíli mě napadlo, že se dívám na film Terrence Malicka z alternativní reality *:)*
3 -1
Pro me film nejen roku, ale i nekolika poslednich let. Po pro me udesnem Severanovi, u kteryho zase nechapu ja ty vysoky hodnoceni (ale kazdej to mame jinak, jak koukam na hodnoceni tohohle), balzam na dusi.
832813
2 -1
reaguje na: (=LIFTY=)
rozumiem, za to ja som presný opak. tie nápady ma naplno uhranuli a slintal som. btw swiss army mana si musím doplniť.
832708
832695
4 -4
Hodinu a pol je to veľká jazda, potom už sa to len tak nasilu potáca k (divákmi) vytúženému koncu. Napriek tomu 8/10 u mňa, lebo je to fakt niečo iné. :)
832700
4 -3
reaguje na: Muel
Názor ti nikdo nebere, ale za mě čeho je moc, toho je příliš... Jak u originality, tak šílené stopáže. Já byl po tom filmu vyloženě vyčerpaný, ale ne v dobrém smyslu, jako u Mad Maxe.
Takže znovu bych si to pustil maximálně za trest.
Švýcarák jsem si užil víc.
832695
Názor ti nikdo nebere, ale za mě čeho je moc, toho je příliš... Jak u originality, tak šílené stopáže. Já byl po tom filmu vyloženě vyčerpaný, ale ne v dobrém smyslu, jako u Mad Maxe. Takže znovu bych si to pustil maximálně za trest. Švýcarák jsem si užil víc.
832689
8 -4
reagují: Muel
reaguje na: Mr. Hlad
možno československo, ale čo sa zahraničných recenzií týka, hovorí sa o jasnom filme roku. a ja s tým nemôžem nesúhlasiť.
832689
832676
5 -5
reagují: (=LIFTY=)
reaguje na: drive
na IMDb je to při 133.000 hlasech 140. nejlepší film ever. normálně existují filmy, kterým dá polovina lidí 2/10 a druhá zase 9/10. opravdu. zvláštní to fenomén
832681
832680
4 -1
8/10 ??????!!!!!!!!! na cem frcis??????
832680
8/10 ??????!!!!!!!!! na cem frcis??????
4 -6
reagují: ovmartin23
reaguje na: Muel
Originalita není zdaleka jediná věc, která ovlivňuje kvalitu. Argumenty, že je to dlouhé a že to je trochu problém, budeš číst asi docela často.
832676
832675
8 -5
reagují: Muel
sorry, ale argumenty typu: je to originálne, ale až veľmi, alebo je toho až veľa a pod., ale prosím vás, v živote som nevidel čo i len trocha originálnejší a nápaditejší film. minimálne film dekády.
832675
5 -10

7/10

Je to originální (jako už opravdu dlouho nic), je to šílené (to samé), je to bizarní (taktéž), je to zábavné (zejména tím, jak je to originální a šílené a bizarní:)), je toho hodně a je toho (bohužel) až moc.

Tvůrčí duo Daniels i tentokrát nezklamalo a po originálním, šíleném, bizarním a zábavném Swiss Army Manovi se vytasilo s dalším, podobně pojatým ("naše mantinely jsou, že nemáme žádné mantinely a uvidíme, kam až nás to zavede":D) filmovým kusem. A přestože jde ještě o level (možná i dva) dál, než v celku komorní Swiss Army Man, díky svému tématu alternativních realit, které je v poslední době mimořádně v kurzu (Spidey, Loki, Strange), je divácky mnohem přístupnější, než jejich společná prvotina.

Skvělá Yeoh si krade film pro sebe, Short Round názorně předvádí, že stran komiky a fyzické akce je na tom minimálně stejně dobře, ne-li lépe, jako za mlada (a člověk se až podivuje, proč si na něj Mangold se Spielbergem u pětky Indyho nevzpomněli - prostor pro nějaké cameo by se jistě našlo;)) a Curtis si svou mini roli na první pohled náramně užívá (a není divu, protože podobně "šťavnatou" postavu neměla už roky). Jediná Hsu mně tak úplně nepřesvědčila, ale je otázkou, zda to šlo na vrub jí samotné, nebo spíše scénáři.

Akce je hodně slušná, ovšem není ji zdaleka tolik, kolik slibovaly trailery a bohužel nemalá část se skládá z vcelku nudných slow motion sekvencí, které jsou zde imho spíše z důvodu jednodušší technické realizace, než uměleckého záměru zdůraznit konkrétní filmový okamžik. Samotná Yeoh toho, opět bohužel, nepředvede zdaleka tolik, kolik jsem si přál a navíc většina z toho spadá pod zmíněný slow motion, takže nejlepší akční scéna v celém filmu připadá na Quana (a byla propálena už v traileru:D).

Z pohledu vytěžitelnosti konceptu paralelních realit nechává film své soupeře (Spidey, Loki, Strange) opravdu daleko za sebou a některé momenty jsou vysloveně geniální (párky, bagel, mýval a pochopitelně, v popředí všeho ostatního, šutry:)), ale přehršel nápadů, které tvůrci střílí směrem k divákovi, naráží na vskutku olbřímí stopáž. Expozice je delší, než by bylo nutné, ale především značná část filmu sestává jen z nahazování dalších a dalších originálních/šílených/bizarních skutečností, aniž by to film dějově někam významně posunulo a protože je oněch prvků fakt spousta a tempo výskytu je vražedné, žádný z nich nemá ve filmu dostatečný prostor a divákova percepce se během jejich sledování postupem času "přepne" na autopilota. Zkrátit film alespoň o půl hodinu a byla by to naprostá bomba. Takto je to jen slušná pecka.
832674
Je to originální (jako už opravdu dlouho nic), je to šílené (to samé), je to bizarní (taktéž), je to zábavné (zejména tím, jak je to originální a šílené a bizarní*:)*), je toho hodně a je toho (bohužel) až moc. Tvůrčí duo Daniels i tentokrát nezklamalo a po originálním, šíleném, bizarním a zábavném Swiss Army Manovi se vytasilo s dalším, podobně pojatým ("naše mantinely jsou, že nemáme žádné mantinely a uvidíme, kam až nás to zavede"*:D*) filmovým kusem. A přestože jde ještě o level (možná i dva) dál, než v celku komorní Swiss Army Man, díky svému tématu alternativních realit, které je v poslední době mimořádně v kurzu (Spidey, Loki, Strange), je divácky mnohem přístupnější, než jejich společná prvotina.  Skvělá Yeoh si krade film pro sebe, Short Round názorně předvádí, že stran komiky a fyzické akce je na tom minimálně stejně dobře, ne-li lépe, jako za mlada (a člověk se až podivuje, proč si na něj Mangold se Spielbergem u pětky Indyho nevzpomněli - prostor pro nějaké cameo by se jistě našlo*;)*) a Curtis si svou mini roli na první pohled náramně užívá (a není divu, protože podobně "šťavnatou" postavu neměla už roky). Jediná Hsu mně tak úplně nepřesvědčila, ale je otázkou, zda to šlo na vrub jí samotné, nebo spíše scénáři. Akce je hodně slušná, ovšem není ji zdaleka tolik, kolik slibovaly trailery a bohužel nemalá část se skládá z vcelku nudných [spoiler]slow motion[/spoiler] sekvencí, které jsou zde imho spíše z důvodu jednodušší technické realizace, než uměleckého záměru zdůraznit konkrétní filmový okamžik. Samotná Yeoh toho, opět bohužel, nepředvede zdaleka tolik, kolik jsem si přál a navíc většina z toho spadá pod zmíněný [spoiler]slow motion[/spoiler], takže nejlepší akční scéna v celém filmu připadá na Quana (a byla propálena už v traileru*:D*). Z pohledu vytěžitelnosti konceptu paralelních realit nechává film své soupeře (Spidey, Loki, Strange) opravdu daleko za sebou a některé momenty jsou vysloveně geniální [spoiler](párky, bagel, mýval a pochopitelně, v popředí všeho ostatního, šutry*:)*)[/spoiler], ale přehršel nápadů, které tvůrci střílí směrem k divákovi, naráží na vskutku olbřímí stopáž. Expozice je delší, než by bylo nutné, ale především značná část filmu sestává jen z nahazování dalších a dalších originálních/šílených/bizarních skutečností, aniž by to film dějově někam významně posunulo a protože je oněch prvků fakt spousta a tempo výskytu je vražedné, žádný z nich nemá ve filmu dostatečný prostor a divákova percepce se během jejich sledování postupem času "přepne" na autopilota. Zkrátit film alespoň o půl hodinu a byla by to naprostá bomba. Takto je to jen slušná pecka.
7/10
3 -2